Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
КТП/КТЖ 11-сынып Дүниежүзі тарихы 68 сағат
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
"Дүниежүзі тарихы" пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы
қоғамдық-гуманитарлық бағыт
11-сынып, аптасына – 2 сағат, барлығы 68 сағат
№ |
Бөлім |
Ауыспаалы тақырыптар /бөлім атаулары/ |
Сабақтар тақырыптары |
Оқыту мақсаттары. |
Сағат саны |
Уақыты |
Ескерту |
|
|
1-тоқсан |
|||||||||
1-2 |
1) Өркениет тер: даму ерекшеліктері. |
Экономикалық жүйелердің тарихи типтері: өзгеріс пен сабақтастық. |
Экономика және экономикалық жүйелердің типтері |
11.1.1.1 мемлекеттердің
экономикалық даму ерекшеліктерін талдау үшін "экономика" және
"экономикалық жүйе" ұғымдарын қолдану; |
2 |
|
|
|
|
3 |
Дәстүрлі (аграрлық) экономика. |
11.1.1.3 мемлекеттердің мысалында экономиканың дәстүрлі (аграрлы) түріне тән белгілерін анықтау; |
1 |
|
|
|
|||
4-5 |
Нарықтық экономика |
11.1.1.4 экономикалық
жүйелердің түрлері туралы білімдерін пайдалана отырып, экономикалық
дамудың ерекшелітерін түсіндіру; |
2 |
|
|
|
|||
6-7 |
Жоспарлы (социалистік) экономика. |
11.1.1.4 экономикалық
жүйелердің түрлері туралы білімдерін пайдалана отырып, экономикалық
дамудың ерекшеліктерін түсіндіру; |
2 |
|
|
|
|||
8-9 |
Экономиканың аралас түрі |
11.1.1.7 экономиканың аралас түріне тән белгілерді анықтай отырып, оған көшудің себептерін зерттеу |
2 |
|
|
|
|||
10-11 |
Мемлекеттің экономикалық дамуына табиғи-географиялық фактордың әсері |
Мемлекеттердің экономикалық дамуындағы табиғи-географиялық шектеуші факторларға төтеп берудің тарихи мысалдары |
11.1.2.1 экономиканың дамуындағы табиғигеографиялық шектеуші факторларға төтеп берудің амалдарын зерттеу; 11.1.2.2 қазіргі заман тарихында шектеуші табиғигеографиялық факторлар жағдайындағы мемлекет тердің сәтті экономикалық дамуының мысалдарын тұжырымдау |
2 |
|
|
|
||
12 |
Қазіргі кезеңде әлем елдерінің экономикалық даму деңгейі бойынша жіктелуі |
Мемлекеттердің экономикалық даму деңгейі бойынша жіктелуі. |
11.1.3.1 мемлекеттер мен
аймақтардың әркелкі экономикалық дамуының тарихи алғышарттарын
анықтау; |
1 |
|
|
|
||
13-14 |
|
|
Жекелеген мемлекеттер мен аймақтардың кедейшілікке және экономикалық артта қалушылыққа төтеп беру жолдары БЖБ №1 |
1.1.3.3 мемлекеттердің
кедейшілік мәселесін шешуге бағытталған іс-әрекетін зерттеп, оның
тиімділігін анықтау; |
2
20 мин |
|
|
|
|
15 |
ТЖБ №1 |
1 |
|
|
|
||||
16 |
Зерттеу жұмысы |
Әлемдік тәжірибені талдау негізінде Қазақстанның шектеуші табиғи-географиялық факторларға төтеп берудің перспективалары |
1 |
|
|
|
|||
2-тоқсан |
|||||||||
17-18 |
Саяси-құқықтық процестер |
Құқықтық мемлекет және азаматтық қоғам |
Құқықтық мемлекет түсінігі |
11.2.1.1 мемлекеттердің саяси-құқықтық жүйесінің дамуының қазіргі тенденцияларын түсіндіру үшін "құқықтық мемлекет" ұғымын қолдану |
2 |
|
|
|
|
19-20 |
Құқықтық мемлекет принциптерінің жүзеге асырылуының тарихи тәжірибесі |
Құқықтық мемлекет принциптерінің жүзеге асырылуының тарихи тәжірибесі |
11.2.1.2 мемлекеттердің мысалында құқықтық мемлекеттің қалыптасу жолдарын талдау; 11.2.1.3 қазіргі кездегі адам құқықтарының Жалпы Декларациясының маңызын негіздеу |
2 |
|
|
|
||
21-22 |
Азаматтық қоғамның түсінігі мен жалпы сипаттамасы |
11.2.1.4 мемлекеттердің саясиқұқықтық жүйесінің дамуының қазіргі тенденцияларын түсіндіру үшін «азаматтық қоғам» ұғымын қолдану; 11.2.1.5 құқықтық мемлекет пен азаматтық қоғамның құрылуының тарихи байланысын анықтау |
2 |
|
|
|
|||
23 |
Азаматтық қоғамдағы үкіметтік емес ұйымдар |
11.2.1.6 мемлекеттердегі үкіметтік емес ұйымдардың қызметін бағалау |
1 |
|
|
|
|||
24 |
|
Әлемнің қазіргі саяси жүйесі |
Әлемнің саяси жүйесінің өзгеруі |
11.2.2.1 Ялта-Потсдам
халықаралық қатынастар жүйесінің ыдырау себептерін талдау; |
1 |
|
|
|
|
25-26 |
Әлем құрылысының постбиполярлық жүйесі |
11.2.2.3 қазіргі кездегі халықаралық қатынастарды сипаттау үшін «постбиполярлық жүйе», «көпвекторлы саясат», «бір полярлы әлем» ұғымдарын қолдану; 11.2.2.4 қазіргі кездегі халықаралық қатынастардың даму тенденцияларын сипаттау |
2 |
|
|
|
|||
27-28 |
Қазіргі кездегі бейбітшілік пен қауіпсіздікті сақтау мәселесі |
Халықаралық қауіпсіздікке төнген қазіргі кездегі қауіп-қатерлер |
11.2.3.1 тарихи оқиғалар мен
процестерді түсіндіру үшін "сепаратизм", "терроризм",
"фундаментализм", "экстремизм", "миграция", "босқын" терминдерін
қолдану; |
2 |
|
|
|
||
29-30 |
Бейбітшілік пен қауіпсіздікті сақтаудағы мемлекеттердің бірлескен әрекеттері. БЖБ №2 |
11.2.2.4 тарихи оқиғалар,
процестер мен құбылыстарды талдау негізінде қазіргі кездегі
халықаралық қатынастардың даму тенденцияларын сипаттау; |
2
20 мин |
|
|
|
|||
31 |
ТЖБ №2 |
1 |
|
|
|
||||
32 |
Зерттеу жұмысы |
XXI ғасырдағы әлем: халықаралық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің жолдары мен тәсілдері |
1 |
|
|
|
|||
3-тоқсан |
|||||||||
33-34 |
Қоғамдық-саяси ойдың дамуы |
Жаңа заман және қазіргі кездегі қоғамдық ойдың эволюциясы |
Жаңа заман және қазіргі кездегі қоғамдық ойдың дамуының негізгі бағыттары |
11.3.1.1 қоғамдық ойдың дамуын
түсіндіру үшін "либерализм", "ұлтшылдық", "социал-демократия",
"марксизм", "экзистенциализм", прагматизм", "позитивизм"
түсініктерін қолдану; |
2 |
|
|
|
|
35-36 |
|
ХХ ғасырдағы бостандық пен әділеттілік үшін күресушілер |
М. Ганди және оның бейбіт жолмен қарсыласу идеясы |
11.3.2.1 Үндістанның
қоғамдық-саяси даму идеологиясы ретінде "гандизм" ұғымын
түсіндіру; |
2 |
|
|
|
|
37 |
Мартин Лютер Кингтің ұлы арманы |
11.3.2.3 АҚШ-тағы тарихи оқиғаларды түсіндіру үшін «нәсілдік кемсітушілік», «сегрегация» ұғымдарын қолдану; 11.3.2.4 - азаматтық құқықтар үшін күресте тұлғаның белсенді азаматтық позициясының маңыздылығын бағалау |
1 |
|
|
|
|||
38 |
|
Н. Манделла – апартеидке қарсы күресуші |
11.3.2.3 АҚШ-тағы тарихи оқиғаларды түсіндіру үшін «нәсілдік кемсітушілік», «сегрегация» ұғымдарын қолдану; 11.3.2.4 - азаматтық құқықтар үшін күресте тұлғаның белсенді азаматтық позициясының маңыздылығын бағалау |
1 |
|
|
|
||
39-40 |
|
ХХ ғасырдағы – ХХI ғасырдың. басындағы көрнекті саясаткер-реформаторлар |
Мұстафа Кемал Ататүрік – Түрік Республикасының негізін қалаушысы |
11.3.3.1 мемлекет тарихының
өтпелі кезеңдеріндегі реформалардың маңыздылығын бағалау; |
2 |
|
|
|
|
41-42 |
|
Франклин Делано Рузвельт және оның "жаңа бағыты". |
11.3.3.3 мемлекет тарихындағы
тұлғаның рөлі жайлы қорытындылар жасау; |
2 |
|
|
|
||
43-44 |
Шарль де Голль: Франция ұлылығының қайта жаңғыруы
|
11.3.3.5 Франциядағы
әлеуметтік-саяси процестерді түсіндіру үшін "голлизм" ұғымын
қолдану; |
2 |
|
|
|
|||
45-46 |
Дэн Сяопин – көрнекті Қитай реформаторы |
11.3.3.7
әлеуметтік-экономикалық процестерді түсіндіру үшін "қытайлық
ерекшелігі бар социализм" ұғымын қолдану; |
2 |
|
|
|
|||
47-48 |
|
Ли Куан Ю, Махатхир Мохаммад: "үшінші әлемнен бірінші әлемге" |
11.3.3.9 тарихи оқиғаларды
талдау негізінде Оңтүстік-Шығыс Азиядағы "экономикалық ғажайып"
факторларын тұжырымдау; |
2 |
|
|
|
||
49 |
|
Н.Ә.Назарбаев және модернизацияның қазақстандық моделі.
|
11.3.3.11 қазақстандық модернизация үлгісін құрастыру және жүзеге асырудағы Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президентінің рөлін бағалау; |
1 |
|
|
|
||
50 |
|
|
Н.Ә.Назарбаев және модернизацияның қазақстандық моделі. БЖБ №3 |
11.3.3.12 "Қазақстан - 2030",
"Қазақстан - 2050" стратегияларының мысалында мемлекет дамуын ұзақ
мерзімді жоспарлау қажеттілігін дәлелдеу; |
1 20 мин |
|
|
|
|
51 |
ТЖБ №3 |
1 |
|
|
|
||||
52 |
Зерттеу жұмысы |
Тарихтағы тұлғаның ролі |
1 |
|
|
|
|||
4-тоқсан |
|||||||||
53-54 |
Білім мен ғылымның дамуы |
Білім алу бүкіл адамзаттық құндылық ретінде |
Жазу мен кітап бастыру – адамзаттың ұлы жетістіктері |
11.4.1.1 тарихи даму
контекстіндегі әлем халықтарының жазу түрлерін жіктеу; |
2 |
|
|
|
|
55-56 |
|
|
Мектептегі білім беру: ежелгі кезеңнен бүгінгі күнге дейін |
11.4.1.3 адамзат тарихы
контекстінде мектептегі білім берудің дамуындағы өзгерістер мен
сабақтастықтарды сипаттау; |
2 |
|
|
|
|
57-58 |
|
Жоғары білім беру жүйесі: өткені мен бүгіні |
11.4.1.6 жоғары оқу орындарының
пайда болу тарихын, олардың ортақ даму тенденцияларын анықтай
отырып зерттеу; |
2 |
|
|
|
||
59-60 |
|
Ғылыми-техникалық прогресс
|
Ғылыми-техникалық прогрестің тарихи кезеңдері. |
11.4.2.1 мемлекетердің
әлеуметтік-экономикалық дамуын талдау үшін "өнеркәсіп революциясы",
"ғылыми-техникалық революция" ұғымдарын қолдану; |
2 |
|
|
|
|
61-62 |
|
Ғылыми-техникалық прогресс және қазіргі заманның жаһандық проблемалары
|
11.4.2.4
әлеуметтік-экономикалық процестердің ерекшеліктерін түсіндіру үшін
"ғылыми-техникалық прогресс" ұғымын қолдану; |
2 |
|
|
|
||
63-64 |
|
Қазіргі заманғы ғылыми технологиялар
|
Қазіргі кездегі ақпараттық технологиялар |
11.4.3.1 қоғамның дамуына
ақпараттық технологиялардың әсерін зерттеу; |
2 |
|
|
|
|
65-66 |
|
|
Қазіргі ғылымның перспективті салалары БЖБ №4 |
11.4.3.3 ғылымның заманауи тенденция ларының дамуын түсіндіру үшін «гендік инженерия», «нанотехнология», «энергияның балама көздері» ұғымдарын қолдану; 11.4.3.4 жаңа ғылыми бағыттар жетістіктерінің әлеуметтікэкономикалық дамуға әсерін талдау; 11.4.3.5 қазіргі заманның жаһандық мәселелерін шешу үшін ғылым мен техниканың заманауи түрлері дамуының маңызын түсіндіру |
2
20 мин |
|
|
|
|
67 |
ТЖБ №4 |
1 |
|
|
|
||||
68 |
Зерттеу жұмысы |
Жаһандану жағдайындағы ғылым мен техниканың перспективті салалары |
1 |
|
|
|