Материалдар / КТП/КТЖ 11-сынып Дүниежүзі тарихы 68 сағат

КТП/КТЖ 11-сынып Дүниежүзі тарихы 68 сағат

Материал туралы қысқаша түсінік
КТП/КТЖ 11-сынып Дүниежүзі тарихы 68 сағат
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қырқүйек 2024
312
8 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

"Дүниежүзі тарихы" пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы

қоғамдық-гуманитарлық бағыт

11-сынып, аптасына – 2 сағат, барлығы 68 сағат


Бөлім

Ауыспаалы тақырыптар /бөлім атаулары/

Сабақтар тақырыптары

Оқыту мақсаттары.

Сағат саны

Уақыты

Ескерту


1-тоқсан

1-2

1) Өркениет тер: даму ерекшеліктері.

Экономикалық жүйелердің тарихи типтері: өзгеріс пен сабақтастық.

Экономика және экономикалық жүйелердің типтері

11.1.1.1 мемлекеттердің экономикалық даму ерекшеліктерін талдау үшін "экономика" және "экономикалық жүйе" ұғымдарын қолдану;
11.1.1.2 экономикалық жүйелердің тарихи типтерінің белгілерін түсіндіре отырып оларды жіктеу

2




3

Дәстүрлі (аграрлық) экономика.

11.1.1.3 мемлекеттердің мысалында экономиканың дәстүрлі (аграрлы) түріне тән белгілерін анықтау;

1




4-5

Нарықтық экономика

11.1.1.4 экономикалық жүйелердің түрлері туралы білімдерін пайдалана отырып, экономикалық дамудың ерекшелітерін түсіндіру;
11.1.1.5 елдердің мысалында нарықтық экономикаға тән белгілерді анықтау

2




6-7

Жоспарлы (социалистік) экономика.

11.1.1.4 экономикалық жүйелердің түрлері туралы білімдерін пайдалана отырып, экономикалық дамудың ерекшеліктерін түсіндіру;
11.1.1.6 мемлекеттердің мысалында жоспарлы (социалистік) экономикаға тән белгілерін анықтау

2




8-9

Экономиканың аралас түрі

11.1.1.7 экономиканың аралас түріне тән белгілерді анықтай отырып, оған көшудің себептерін зерттеу

2




10-11

Мемлекеттің экономикалық дамуына табиғи-географиялық фактордың әсері

Мемлекеттердің экономикалық дамуындағы табиғи-географиялық шектеуші факторларға төтеп берудің тарихи мысалдары

11.1.2.1 экономиканың дамуындағы табиғигеографиялық шектеуші факторларға төтеп берудің амалдарын зерттеу;

11.1.2.2 қазіргі заман тарихында шектеуші табиғигеографиялық факторлар жағдайындағы мемлекет тердің сәтті экономикалық дамуының мысалдарын тұжырымдау

2




12

Қазіргі кезеңде әлем елдерінің экономикалық даму деңгейі бойынша жіктелуі


Мемлекеттердің экономикалық даму деңгейі бойынша жіктелуі.

11.1.3.1 мемлекеттер мен аймақтардың әркелкі экономикалық дамуының тарихи алғышарттарын анықтау;
11.1.3.2 алғышарттардың негізінде мемлекеттерді экономикалық даму деңгейі бойынша жіктеу

1




13-14



Жекелеген мемлекеттер мен аймақтардың кедейшілікке және экономикалық артта қалушылыққа төтеп беру жолдары

БЖБ №1

1.1.3.3 мемлекеттердің кедейшілік мәселесін шешуге бағытталған іс-әрекетін зерттеп, оның тиімділігін анықтау;
11.1.3.4 мемлекеттер мен аймақтардың кедейшілік пен экономикалық артта қалушылыққа төтеп берудегі халықаралық ұйымдардың рөлін бағалау;

2


20 мин




15

ТЖБ №1

1




16

Зерттеу жұмысы

Әлемдік тәжірибені талдау негізінде Қазақстанның шектеуші табиғи-географиялық факторларға төтеп берудің перспективалары

1




2-тоқсан

17-18

Саяси-құқықтық процестер

Құқықтық мемлекет және азаматтық қоғам

Құқықтық мемлекет түсінігі

11.2.1.1 мемлекеттердің саяси-құқықтық жүйесінің дамуының қазіргі тенденцияларын түсіндіру үшін "құқықтық мемлекет" ұғымын қолдану

2




19-20

Құқықтық мемлекет принциптерінің жүзеге асырылуының тарихи тәжірибесі

Құқықтық мемлекет принциптерінің жүзеге асырылуының тарихи тәжірибесі

11.2.1.2 мемлекеттердің мысалында құқықтық мемлекеттің қалыптасу жолдарын талдау;

11.2.1.3 қазіргі кездегі адам құқықтарының Жалпы Декларациясының маңызын негіздеу

2




21-22

Азаматтық қоғамның түсінігі мен жалпы сипаттамасы

11.2.1.4 мемлекеттердің саясиқұқықтық жүйесінің дамуының қазіргі тенденцияларын түсіндіру үшін «азаматтық қоғам» ұғымын қолдану;

11.2.1.5 құқықтық мемлекет пен азаматтық қоғамның құрылуының тарихи байланысын анықтау

2




23

Азаматтық қоғамдағы үкіметтік емес ұйымдар

11.2.1.6 мемлекеттердегі үкіметтік емес ұйымдардың қызметін бағалау

1




24


Әлемнің қазіргі саяси жүйесі

Әлемнің саяси жүйесінің өзгеруі

11.2.2.1 Ялта-Потсдам халықаралық қатынастар жүйесінің ыдырау себептерін талдау;
11.2.2.2 әлемнің биполярлы жүйесінің ерекшеліктерін сипаттау

1




25-26

Әлем құрылысының постбиполярлық жүйесі

11.2.2.3 қазіргі кездегі халықаралық қатынастарды сипаттау үшін «постбиполярлық жүйе», «көпвекторлы саясат», «бір полярлы әлем» ұғымдарын қолдану;

11.2.2.4 қазіргі кездегі халықаралық қатынастардың даму тенденцияларын сипаттау

2




27-28

Қазіргі кездегі бейбітшілік пен қауіпсіздікті сақтау мәселесі

Халықаралық қауіпсіздікке төнген қазіргі кездегі қауіп-қатерлер

11.2.3.1 тарихи оқиғалар мен процестерді түсіндіру үшін "сепаратизм", "терроризм", "фундаментализм", "экстремизм", "миграция", "босқын" терминдерін қолдану;
11.2.3.2 сепаратизм, экстремизм және халықаралық терроризмнің таралу себептері мен салдарларын анықтау

2




29-30

Бейбітшілік пен қауіпсіздікті сақтаудағы мемлекеттердің бірлескен әрекеттері.

БЖБ №2

11.2.2.4 тарихи оқиғалар, процестер мен құбылыстарды талдау негізінде қазіргі кездегі халықаралық қатынастардың даму тенденцияларын сипаттау;
11.2.3.3 бейбітшілік пен қауіпсіздікті сақтауға бағытталған халықаралық ұйымдардың қызметін талдау

2


20 мин




31

ТЖБ №2

1




32

Зерттеу жұмысы

XXI ғасырдағы әлем: халықаралық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің жолдары мен тәсілдері

1




3-тоқсан

33-34

Қоғамдық-саяси ойдың дамуы

Жаңа заман және қазіргі кездегі қоғамдық ойдың эволюциясы

Жаңа заман және қазіргі кездегі қоғамдық ойдың дамуының негізгі бағыттары

11.3.1.1 қоғамдық ойдың дамуын түсіндіру үшін "либерализм", "ұлтшылдық", "социал-демократия", "марксизм", "экзистенциализм", прагматизм", "позитивизм" түсініктерін қолдану;
11.3.1.2 қоғамдық-саяси ойдың дамуы үшін Ағартушылық дәуір идеяларының маңыздылығын бағалау;
11.3.1.3 XIX-XX ғасырлардағы қоғамдық құрылыс туралы философиялық ойдың даму ерекшеліктерін зерттеу

2




35-36


ХХ ғасырдағы бостандық пен әділеттілік үшін күресушілер

М. Ганди және оның бейбіт жолмен қарсыласу идеясы

11.3.2.1 Үндістанның қоғамдық-саяси даму идеологиясы ретінде "гандизм" ұғымын түсіндіру;
11.3.2.2 Үндістанның ұлттық тәуелсіздікке жетудегі бейбіт жолмен қарсыласу идеяларының маңыздылығын анықтау

2




37

Мартин Лютер Кингтің ұлы арманы

11.3.2.3 АҚШ-тағы тарихи оқиғаларды түсіндіру үшін «нәсілдік кемсітушілік», «сегрегация» ұғымдарын қолдану;

11.3.2.4 - азаматтық құқықтар үшін күресте тұлғаның белсенді азаматтық позициясының маңыздылығын бағалау

1




38


Н. Манделла – апартеидке қарсы күресуші

11.3.2.3 АҚШ-тағы тарихи оқиғаларды түсіндіру үшін «нәсілдік кемсітушілік», «сегрегация» ұғымдарын қолдану;

11.3.2.4 - азаматтық құқықтар үшін күресте тұлғаның белсенді азаматтық позициясының маңыздылығын бағалау

1




39-40


ХХ ғасырдағы – ХХI ғасырдың. басындағы көрнекті саясаткер-реформаторлар

Мұстафа Кемал Ататүрік – Түрік Республикасының негізін қалаушысы

11.3.3.1 мемлекет тарихының өтпелі кезеңдеріндегі реформалардың маңыздылығын бағалау;
11.3.3.2 тарихи оқиғаларды түсіндіру үшін "этатизм", "зайырлы мемлекет" ұғымдарын қолдану;
11.3.3.3 мемлекет тарихындағы тұлғаның рөлі жайлы қорытын- дылар жасау

2




41-42


Франклин Делано Рузвельт және оның "жаңа бағыты".

11.3.3.3 мемлекет тарихындағы тұлғаның рөлі жайлы қорытындылар жасау;
11.3.3.4 бейбіт және соғыс кезеңіндегі Ф. Рузвельттің ішкі және сыртқы саясатының ерекшеліктерін анықтау

2




43-44

Шарль де Голль: Франция ұлылығының қайта жаңғыруы


11.3.3.5 Франциядағы әлеуметтік-саяси процестерді түсіндіру үшін "голлизм" ұғымын қолдану;
11.3.3.6 Ш. Голль қызметінің мысалында мықты президенттік билік институтының маңыздылығын дәлелдеу

2




45-46

Дэн Сяопин – көрнекті Қитай реформаторы

11.3.3.7 әлеуметтік-экономикалық процестерді түсіндіру үшін "қытайлық ерекшелігі бар социализм" ұғымын қолдану;
11.3.3.8 ҚХР мысалында жоспарлы экономикадан нарықтық экономикаға көшу себептерін талдау

2




47-48


Ли Куан Ю, Махатхир Мохаммад: "үшінші әлемнен бірінші әлемге"

11.3.3.9 тарихи оқиғаларды талдау негізінде Оңтүстік-Шығыс Азиядағы "экономикалық ғажайып" факторларын тұжырымдау;
11.3.3.10 Сингапур және Малайзия мысалында мемлекет модернизациясының ерекшеліктерін салыстыру

2




49


Н.Ә.Назарбаев және модернизацияның қазақстандық моделі.


11.3.3.11 қазақстандық модернизация үлгісін құрастыру және жүзеге асырудағы Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президентінің рөлін бағалау;

1




50



Н.Ә.Назарбаев және модернизацияның қазақстандық моделі.

БЖБ №3

11.3.3.12 "Қазақстан - 2030", "Қазақстан - 2050" стратегияларының мысалында мемлекет дамуын ұзақ мерзімді жоспарлау қажеттілігін дәлелдеу;
11.3.3.13 Қазақстан Республикасы ның Тұңғыш Президентінің "Мәңгілік Ел" жалпыұлттық идеясын ұсыну өзектілігін негіздеу

1

20 мин




51

ТЖБ №3

1




52

Зерттеу жұмысы

Тарихтағы тұлғаның ролі

1




4-тоқсан

53-54

Білім мен ғылымның дамуы

Білім алу бүкіл адамзаттық құндылық ретінде

Жазу мен кітап бастыру – адамзаттың ұлы жетістіктері

11.4.1.1 тарихи даму контекстіндегі әлем халықтарының жазу түрлерін жіктеу;
11.4.1.2 адамзат өркениетінің дамуындағы жазу мен кітап бастыру ісінің маңыздылығын анықтау

2




55-56



Мектептегі білім беру: ежелгі кезеңнен бүгінгі күнге дейін

11.4.1.3 адамзат тарихы контекстінде мектептегі білім берудің дамуындағы өзгерістер мен сабақтастықтарды сипаттау;
11.4.1.4 мемлекеттердің әлеуметтік-экономикалық дамуындағы білім берудің рөлін талдау;
11.4.1.5 мектептегі білім берудің заманауи үлгілерін, оның ерекшеліктері мен артықшылықтарын анықтай отырып салыстыру

2




57-58


Жоғары білім беру жүйесі: өткені мен бүгіні

11.4.1.6 жоғары оқу орындарының пайда болу тарихын, олардың ортақ даму тенденцияларын анықтай отырып зерттеу;
11.4.1.7 ағартушылық пен ғылымды өрістетудегі алғашқы университеттердің рөлін талдау;
11.4.1.8 заманауи жоғары білім беру үлгілерін салыстырып, артықшылықтары мен ерекшеліктерін анықтау

2




59-60


Ғылыми-техникалық прогресс


Ғылыми-техникалық прогрестің тарихи кезеңдері.

11.4.2.1 мемлекетердің әлеуметтік-экономикалық дамуын талдау үшін "өнеркәсіп революциясы", "ғылыми-техникалық революция" ұғымдарын қолдану;
11.4.2.2 мемлекеттердегі өнеркәсіп революциясының ерекшеліктерін анықтап, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау;
11.4.2.3 қазіргі кездегі өркениеттің дамуындағы ғылыми-техникалық революцияның маңыздылығын бағалау

2




61-62


Ғылыми-техникалық прогресс және қазіргі заманның жаһандық проблемалары


11.4.2.4 әлеуметтік-экономикалық процестердің ерекшеліктерін түсіндіру үшін "ғылыми-техникалық прогресс" ұғымын қолдану;
11.4.2.5 қазіргі заманның жаһандық мәселелерінің туындауына ғылыми-техникалық прогресстің әсерін зерттеу

2




63-64


Қазіргі заманғы ғылыми технологиялар




Қазіргі кездегі ақпараттық технологиялар

11.4.3.1 қоғамның дамуына ақпараттық технологиялардың әсерін зерттеу;
11.4.3.2 адамзат өркениетінің дамуы үшін ақпараттық технологиялар саласындағы жетістіктер дің ықтимал салдарын болжау

2




65-66



Қазіргі ғылымның перспективті салалары

БЖБ №4

11.4.3.3 ғылымның заманауи тенденция ларының дамуын түсіндіру үшін «гендік инженерия», «нанотехнология», «энергияның балама көздері» ұғымдарын қолдану;

11.4.3.4 жаңа ғылыми бағыттар жетістіктерінің әлеуметтікэкономикалық дамуға әсерін талдау;

11.4.3.5 қазіргі заманның жаһандық мәселелерін шешу үшін ғылым мен техниканың заманауи түрлері дамуының маңызын түсіндіру

2


20 мин




67

ТЖБ №4

1




68

Зерттеу жұмысы

Жаһандану жағдайындағы ғылым мен техниканың перспективті салалары

1














Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ