Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
КТП/КТЖ 11-сынып Дүниежүзі тарихы 68 сағат
беріледі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
"Дүниежүзі тарихы" пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы
қоғамдық-гуманитарлық бағыт
11-сынып, аптасына – 2 сағат, барлығы 68 сағат
№ |
Бөлім |
Ауыспаалы тақырыптар /бөлім атаулары/ |
Сабақтар тақырыптары |
Оқыту мақсаттары. |
Сағат саны |
Уақыты |
Ескерту |
|
|
1-тоқсан |
|||||||||
1-2 |
1) Өркениет тер: даму ерекшеліктері. |
Экономикалық жүйелердің тарихи типтері: өзгеріс пен сабақтастық. |
Экономика және экономикалық жүйелердің типтері |
11.1.1.1 мемлекеттердің
экономикалық даму ерекшеліктерін талдау үшін "экономика" және
"экономикалық жүйе" ұғымдарын қолдану; |
2 |
|
|
|
|
3 |
Дәстүрлі (аграрлық) экономика. |
11.1.1.3 мемлекеттердің мысалында экономиканың дәстүрлі (аграрлы) түріне тән белгілерін анықтау; |
1 |
|
|
|
|||
4-5 |
Нарықтық экономика |
11.1.1.4 экономикалық
жүйелердің түрлері туралы білімдерін пайдалана отырып, экономикалық
дамудың ерекшелітерін түсіндіру; |
2 |
|
|
|
|||
6-7 |
Жоспарлы (социалистік) экономика. |
11.1.1.4 экономикалық
жүйелердің түрлері туралы білімдерін пайдалана отырып, экономикалық
дамудың ерекшеліктерін түсіндіру; |
2 |
|
|
|
|||
8-9 |
Экономиканың аралас түрі |
11.1.1.7 экономиканың аралас түріне тән белгілерді анықтай отырып, оған көшудің себептерін зерттеу |
2 |
|
|
|
|||
10-11 |
Мемлекеттің экономикалық дамуына табиғи-географиялық фактордың әсері |
Мемлекеттердің экономикалық дамуындағы табиғи-географиялық шектеуші факторларға төтеп берудің тарихи мысалдары |
11.1.2.1 экономиканың дамуындағы табиғигеографиялық шектеуші факторларға төтеп берудің амалдарын зерттеу; 11.1.2.2 қазіргі заман тарихында шектеуші табиғигеографиялық факторлар жағдайындағы мемлекет тердің сәтті экономикалық дамуының мысалдарын тұжырымдау |
2 |
|
|
|
||
12 |
Қазіргі кезеңде әлем елдерінің экономикалық даму деңгейі бойынша жіктелуі |
Мемлекеттердің экономикалық даму деңгейі бойынша жіктелуі. |
11.1.3.1 мемлекеттер мен
аймақтардың әркелкі экономикалық дамуының тарихи алғышарттарын
анықтау; |
1 |
|
|
|
||
13-14 |
|
|
Жекелеген мемлекеттер мен аймақтардың кедейшілікке және экономикалық артта қалушылыққа төтеп беру жолдары БЖБ №1 |
1.1.3.3 мемлекеттердің
кедейшілік мәселесін шешуге бағытталған іс-әрекетін зерттеп, оның
тиімділігін анықтау; |
2
20 мин |
|
|
|
|
15 |
ТЖБ №1 |
1 |
|
|
|
||||
16 |
Зерттеу жұмысы |
Әлемдік тәжірибені талдау негізінде Қазақстанның шектеуші табиғи-географиялық факторларға төтеп берудің перспективалары |
1 |
|
|
|
|||
2-тоқсан |
|||||||||
17-18 |
Саяси-құқықтық процестер |
Құқықтық мемлекет және азаматтық қоғам |
Құқықтық мемлекет түсінігі |
11.2.1.1 мемлекеттердің саяси-құқықтық жүйесінің дамуының қазіргі тенденцияларын түсіндіру үшін "құқықтық мемлекет" ұғымын қолдану |
2 |
|
|
|
|
19-20 |
Құқықтық мемлекет принциптерінің жүзеге асырылуының тарихи тәжірибесі |
Құқықтық мемлекет принциптерінің жүзеге асырылуының тарихи тәжірибесі |
11.2.1.2 мемлекеттердің мысалында құқықтық мемлекеттің қалыптасу жолдарын талдау; 11.2.1.3 қазіргі кездегі адам құқықтарының Жалпы Декларациясының маңызын негіздеу |
2 |
|
|
|
||
21-22 |
Азаматтық қоғамның түсінігі мен жалпы сипаттамасы |
11.2.1.4 мемлекеттердің саясиқұқықтық жүйесінің дамуының қазіргі тенденцияларын түсіндіру үшін «азаматтық қоғам» ұғымын қолдану; 11.2.1.5 құқықтық мемлекет пен азаматтық қоғамның құрылуының тарихи байланысын анықтау |
2 |
|
|
|
|||
23 |
Азаматтық қоғамдағы үкіметтік емес ұйымдар |
11.2.1.6 мемлекеттердегі үкіметтік емес ұйымдардың қызметін бағалау |
1 |
|
|
|
|||
24 |
|
Әлемнің қазіргі саяси жүйесі |
Әлемнің саяси жүйесінің өзгеруі |
11.2.2.1 Ялта-Потсдам
халықаралық қатынастар жүйесінің ыдырау себептерін талдау; |
1 |
|
|
|
|
25-26 |
Әлем құрылысының постбиполярлық жүйесі |
11.2.2.3 қазіргі кездегі халықаралық қатынастарды сипаттау үшін «постбиполярлық жүйе», «көпвекторлы саясат», «бір полярлы әлем» ұғымдарын қолдану; 11.2.2.4 қазіргі кездегі халықаралық қатынастардың даму тенденцияларын сипаттау |
2 |
|
|
|
|||
27-28 |
Қазіргі кездегі бейбітшілік пен қауіпсіздікті сақтау мәселесі |
Халықаралық қауіпсіздікке төнген қазіргі кездегі қауіп-қатерлер |
11.2.3.1 тарихи оқиғалар мен
процестерді түсіндіру үшін "сепаратизм", "терроризм",
"фундаментализм", "экстремизм", "миграция", "босқын" терминдерін
қолдану; |
2 |
|
|
|
||
29-30 |
Бейбітшілік пен қауіпсіздікті сақтаудағы мемлекеттердің бірлескен әрекеттері. БЖБ №2 |
11.2.2.4 тарихи оқиғалар,
процестер мен құбылыстарды талдау негізінде қазіргі кездегі
халықаралық қатынастардың даму тенденцияларын сипаттау; |
2
20 мин |
|
|
|
|||
31 |
ТЖБ №2 |
1 |
|
|
|
||||
32 |
Зерттеу жұмысы |
XXI ғасырдағы әлем: халықаралық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің жолдары мен тәсілдері |
1 |
|
|
|
|||
3-тоқсан |
|||||||||
33-34 |
Қоғамдық-саяси ойдың дамуы |
Жаңа заман және қазіргі кездегі қоғамдық ойдың эволюциясы |
Жаңа заман және қазіргі кездегі қоғамдық ойдың дамуының негізгі бағыттары |
11.3.1.1 қоғамдық ойдың дамуын
түсіндіру үшін "либерализм", "ұлтшылдық", "социал-демократия",
"марксизм", "экзистенциализм", прагматизм", "позитивизм"
түсініктерін қолдану; |
2 |
|
|
|
|
35-36 |
|
ХХ ғасырдағы бостандық пен әділеттілік үшін күресушілер |
М. Ганди және оның бейбіт жолмен қарсыласу идеясы |
11.3.2.1 Үндістанның
қоғамдық-саяси даму идеологиясы ретінде "гандизм" ұғымын
түсіндіру; |
2 |
|
|
|
|
37 |
Мартин Лютер Кингтің ұлы арманы |
11.3.2.3 АҚШ-тағы тарихи оқиғаларды түсіндіру үшін «нәсілдік кемсітушілік», «сегрегация» ұғымдарын қолдану; 11.3.2.4 - азаматтық құқықтар үшін күресте тұлғаның белсенді азаматтық позициясының маңыздылығын бағалау |
1 |
|
|
|
|||
38 |
|
Н. Манделла – апартеидке қарсы күресуші |
11.3.2.3 АҚШ-тағы тарихи оқиғаларды түсіндіру үшін «нәсілдік кемсітушілік», «сегрегация» ұғымдарын қолдану; 11.3.2.4 - азаматтық құқықтар үшін күресте тұлғаның белсенді азаматтық позициясының маңыздылығын бағалау |
1 |
|
|
|
||
39-40 |
|
ХХ ғасырдағы – ХХI ғасырдың. басындағы көрнекті саясаткер-реформаторлар |
Мұстафа Кемал Ататүрік – Түрік Республикасының негізін қалаушысы |
11.3.3.1 мемлекет тарихының
өтпелі кезеңдеріндегі реформалардың маңыздылығын бағалау; |
2 |
|
|
|
|
41-42 |
|
Франклин Делано Рузвельт және оның "жаңа бағыты". |
11.3.3.3 мемлекет тарихындағы
тұлғаның рөлі жайлы қорытындылар жасау; |
2 |
|
|
|
||
43-44 |
Шарль де Голль: Франция ұлылығының қайта жаңғыруы
|
11.3.3.5 Франциядағы
әлеуметтік-саяси процестерді түсіндіру үшін "голлизм" ұғымын
қолдану; |
2 |
|
|
|
|||
45-46 |
Дэн Сяопин – көрнекті Қитай реформаторы |
11.3.3.7
әлеуметтік-экономикалық процестерді түсіндіру үшін "қытайлық
ерекшелігі бар социализм" ұғымын қолдану; |
2 |
|
|
|
|||
47-48 |
|
Ли Куан Ю, Махатхир Мохаммад: "үшінші әлемнен бірінші әлемге" |
11.3.3.9 тарихи оқиғаларды
талдау негізінде Оңтүстік-Шығыс Азиядағы "экономикалық ғажайып"
факторларын тұжырымдау; |
2 |
|
|
|
||
49 |
|
Н.Ә.Назарбаев және модернизацияның қазақстандық моделі.
|
11.3.3.11 қазақстандық модернизация үлгісін құрастыру және жүзеге асырудағы Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президентінің рөлін бағалау; |
1 |
|
|
|
||
50 |
|
|
Н.Ә.Назарбаев және модернизацияның қазақстандық моделі. БЖБ №3 |
11.3.3.12 "Қазақстан - 2030",
"Қазақстан - 2050" стратегияларының мысалында мемлекет дамуын ұзақ
мерзімді жоспарлау қажеттілігін дәлелдеу; |
1 20 мин |
|
|
|
|
51 |
ТЖБ №3 |
1 |
|
|
|
||||
52 |
Зерттеу жұмысы |
Тарихтағы тұлғаның ролі |
1 |
|
|
|
|||
4-тоқсан |
|||||||||
53-54 |
Білім мен ғылымның дамуы |
Білім алу бүкіл адамзаттық құндылық ретінде |
Жазу мен кітап бастыру – адамзаттың ұлы жетістіктері |
11.4.1.1 тарихи даму
контекстіндегі әлем халықтарының жазу түрлерін жіктеу; |
2 |
|
|
|
|
55-56 |
|
|
Мектептегі білім беру: ежелгі кезеңнен бүгінгі күнге дейін |
11.4.1.3 адамзат тарихы
контекстінде мектептегі білім берудің дамуындағы өзгерістер мен
сабақтастықтарды сипаттау; |
2 |
|
|
|
|
57-58 |
|
Жоғары білім беру жүйесі: өткені мен бүгіні |
11.4.1.6 жоғары оқу орындарының
пайда болу тарихын, олардың ортақ даму тенденцияларын анықтай
отырып зерттеу; |
2 |
|
|
|
||
59-60 |
|
Ғылыми-техникалық прогресс
|
Ғылыми-техникалық прогрестің тарихи кезеңдері. |
11.4.2.1 мемлекетердің
әлеуметтік-экономикалық дамуын талдау үшін "өнеркәсіп революциясы",
"ғылыми-техникалық революция" ұғымдарын қолдану; |
2 |
|
|
|
|
61-62 |
|
Ғылыми-техникалық прогресс және қазіргі заманның жаһандық проблемалары
|
11.4.2.4
әлеуметтік-экономикалық процестердің ерекшеліктерін түсіндіру үшін
"ғылыми-техникалық прогресс" ұғымын қолдану; |
2 |
|
|
|
||
63-64 |
|
Қазіргі заманғы ғылыми технологиялар
|
Қазіргі кездегі ақпараттық технологиялар |
11.4.3.1 қоғамның дамуына
ақпараттық технологиялардың әсерін зерттеу; |
2 |
|
|
|
|
65-66 |
|
|
Қазіргі ғылымның перспективті салалары БЖБ №4 |
11.4.3.3 ғылымның заманауи тенденция ларының дамуын түсіндіру үшін «гендік инженерия», «нанотехнология», «энергияның балама көздері» ұғымдарын қолдану; 11.4.3.4 жаңа ғылыми бағыттар жетістіктерінің әлеуметтікэкономикалық дамуға әсерін талдау; 11.4.3.5 қазіргі заманның жаһандық мәселелерін шешу үшін ғылым мен техниканың заманауи түрлері дамуының маңызын түсіндіру |
2
20 мин |
|
|
|
|
67 |
ТЖБ №4 |
1 |
|
|
|
||||
68 |
Зерттеу жұмысы |
Жаһандану жағдайындағы ғылым мен техниканың перспективті салалары |
1 |
|
|
|
сертификат алыңыз!