СЫНЫП: 5
| Сабақтың тақырыбы: Күй құдіреті
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 5.1.1.1 - музыканың түрін, стилі мен жанрын, музыкалық көркемдеуші құралдарды анықтау, тыңдалған шығарманы талдау;5.1.3.3 – музыкалық шығармалардың қарапайым үзінділерін ұрмалы аспаптарда бірлесіп орындау. |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: * Сыныптастарымен бірге музыкалық аспапта күйді тыңдайды, көркемдік сипатына талдау жасай алады. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.* Күй жанрын ажыратуда музыкалық сауаттылығын музыкалық сауаттылығын ажырата алады.Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: *Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. *Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
|
Бағалау критерийі. | * Күйді тыңдау мен талдау барысындағы оқушылардың өзіндік пікірі.* Өз жұмысын көрсете білу және бағалау.
|
Ресурстар. | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және топтық тапсырмалар, кері байланыс, аспаптар.
|
Әдіс-тәсілдер. | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрнекілік. Рефлексия.
|
Пән аралық байланыс. | Музыка және қазақ тілі |
Сабақтың жоспары
|
Жоспарланғануақыт
| Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Басталуы5 минут
Тапсырма5 минут | Ұйымдастыру кезеңі 2 минутОқушылармен үш тілде әуенді сәлемдесу:Сәлеметсіңдер ме, балалар! – Здраствуйте, дети! – Hello, children!Топтарға бөлу. «Қима қағаздар»Бірнеше қағаздарда салынған аспаптар суреттері арқылы топқа бөлу. Топ құрамындағы оқушылар саны бойынша топтарға бөлінеді.
«Интервью» әдісіЖалпыға арналған тапсырма:Оқушылар тақырып аясында сұрақтар құрастырады. Оқушылар бір-бірінің сұрақтарына жауап береді.Қазақ халқының аспаптық музыкасы? Күйдің түрлері? Күйлер қай аспапта орындалады?
|
1-топ: Домбыра 2-топ: Қобыз3-топ: Шертер
|
Жаңа білім5 минут
| Білу және түсінуОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады, ашады. «Жариялау, түртіп алу, синквейн» әдістері(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек).
|
Оқулық,мәтіндер. |
Ортасы10 минут
«Тапсырма»5 минут | ТалдауЖаңа тақырыпты Жигсо әдісі арқылы тақырыпты бөліктерге бөліп,оқуға тапсырма береді.Топтағы бір нөмірлі балалар бір мысалды қарастырып, бірге отырып талқылап, өз топтарына келіп түсіндіреді.
Күй тыңдау.Тартылған күй туралы оқушылардан қандай әсер алғанын айтады.Шертпе, төкпе күйлерін қалай ажыратамыз ? Сазгер жайлы айту.Топпен тапсырмалар орындау.
«Домбыра құрылысы» Ән орындау «Қасиетті домбыра» Б. Бейсенова |
Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады.
Топтық талқыға салады,ойланады.
Басбармақ.Түрлі түсті фишкалар.
Аудиожазба«Қасиетті домбыра» Б. Бейсенова.Ұрмалы аспаптар |
Сергіту сәті2 минут | Сергіту сәті « Домбыра» | Аудиожазба
|
Аяқталуы. Сабақты бекіту3 минут | Синтез «Бағдаршам» әдісі арқылы оқу әрекетін ұйымдастыру.
|
«Бағдаршам» әдісі арқылы оқу әрекетін ұйымдастыру.
|
Кері байланыс5 минут
|
«Рефлексиялық шеңбері»Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?Сабақта қандай қиындықтар туындады?
|
Рефлексия шеңбері. |
|
|