Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Күкірт қышқылы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: |
9.3А 17 (VII), 16 (VI), 15 (VI), 14 (IV) -топ элементтері және олардың қосылыстары |
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Тумишева Алия Айтбаевна |
|
Күні: |
|
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Күкірт қышқылы және оның тұздары |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.2.1.14-күкірт қышқылы ерітіндісі мен оның тұздарының физикалық және химиялық қасиеттерін зерттеу |
|
Сабақтың мақсаты |
- техника қауіпсіздік ережесі бойынша күкірт қышқылын сұйылту ережелерін біледі; - күкірт қышқылы мен оның тұздарын физикалық және химиялық қасиеттерін анықтайды.; |
|
Бағалау критерийі |
- техника қауіпсіздік ережесі бойынша күкірт қышқылын сұйылту принциптерін білу; - күкірт қышқылы мен оның тұздарын сапалық реакция көмегімен анықтай алу; |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу. Түгендеу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару. Топтарға бөлу: І топ - Мирабилит; ІІ топ – Купорос; ІІІ топ – Пирит; Психологиялық ахуал қалыптастыру. І-топ Жарық етсе сабақ қамшы, Нөсерлетіп жауар тамшы (найзағай) ІІ-топ Жалт-жұлт етеді, Жылғадан өтеді (су) ІІІ-топ Таңмен көзін ашады, Әлемге нұрын шашады (күн) Бірінші топ екінші топқа,екінші топ үшінші топқа,үшінші топ бірінші топқа жұмбақ жауабында шыққан сөздің суретін ұстап бір-біріне тілектер айтады. Алдыңғы білімді тексеру: Топтық жұмыс. Сұрақ – жауап әдісі арқылы кеспе қағазын таратып оқушылардың алдыңғы білімдерін тексеру. Сұрақтар: 1. Күкірт элементі Д.И.Менделеевтің периодтық кестесінде қалай орналасқан? 2. Күкірттің физикалық қасиеті? 3. Күкірт өзінің қосылыстарында қандай тотығу дәрежелерін көрсетеді және қандай қосылыстары тотықтырғыш, қандай қосылыстары тотықсыздандырғыш болады? 4. Күкірт оксидтерінің химиялық қасиеттеріне мысалдар жазайық тақтаға. 5. Күкірт оксидтері не үшін қолданылады? 6. Күкірт қайда, не үшін қолданылады? Бағалау: ауызша мадақтау |
Оқушыларды топтарға біріктіру. 1,2,3 рет санын айта отырып топқа бөлінеді. Психологиялық ахуал қалыптастыру. Оқушылар жұмбақтардың жауаптарын таба отырып,суреттері көрсетілген бейне қағаздарына ие болып,топтар бір-біріне тілектер айтады.
Оқушылар топтық жұмыс құра отырып,сұрақтарға жауап айтады. |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
Геометриялық фигуралар түріндегі қағаз кесінділері
Кеспе қағаздары |
Сабақтың ортасы
|
Жаңа сабақтың мақсаты мен жоспары туралы айтылады.
Жоспар: 5) Қышқылдық жаңбыр 6) Күкірт қышқылының тұздары Мұғалімнің түсіндірмесі
№1
слайд Физикалық қасиеттері №2 слайд Күкірт қышқылының химиялық қасиеттері №3 слайд Күкірт қышқылының қолданылуы Оқулықпен және дәптермен жұмыс Жеке тапсырма №1: Күкірт қышқылының химиялық қасиеттерін сәйкес қосылыстарды таба отырып тақтаға реакция теңдеулерін жазады.
Топтық тапсырма № ҚЫШҚЫЛ ЖАУЫНДАР Төмендегі берілген суретте Кариатидами деп аталатын, Афинадағы Акрополда 2500 жыл бұрын тұрғызылған мүсіндер келтірілген. Бұл мүсіндер мрамор деп аталатын тау жынысынан сымбатталған. Мрамор карбонат пен кальцийден тұрады 1980 жылы мүсіндердің түпнұсқасы Акропольдың музейіне ауыстырылып, ал оның орнына көшірмесі тұрғызылды. Мүсіндердің түпнұсқасын қышқыл жауындар жеп қойған. Қышқыл жауындардың мраморға әсерін үлгілеп білу үшін, мраморды бір түнге сірке суына салып қойса болады. Сірке суы мен қышқыл жауынның қышқылдық деңгейі шамамен бірдей. Бір кесек мраморды сірке суына салғанда газдың көпіршіктері пайда болғанын бақылауға болады. Құрғақ мрамордың массасын тәжірибенің басы және аяғында өлшейді. Сұрақ 20: ҚЫШҚЫЛ ЖАУЫНДАР Осы тәжірибені өткізген оқушылар түнде бір кесек мраморды сірке суына, ал екіншісін жай (тазартылған) суға салды. Оқушылар бұл сынауды өздерінің тәжірибесіне неліктен қосқанын түсіндіріп жазыңыз .................................................................................................................................................................................................... ................................................................................................. Жұптық жұмысқа тапсырма №3. Мұғалімнің көрсеткен тәжірибесінде және жаңа тақырыпқа байланысты қолданылған термин-сөздермен жұмыс – оқушыларға таратылған терминдерді орысша,ағылшынша атауларын тауып сәйкестендіру. Жаңа тақырыпқа байланысты термин-сөздермен жұмыс ( үш тілде) Термин сөздер: 1) Күкірт қышқылы - Серная кислота – Sulfuric acid
2) Өндіріс – Производства – Production
3) Белсенділік қатары – Ряд активности – Reactivity series
4) Cульфаттар – Сульфаты – Sulfates
5) *10 – Кристаллогидрат сульфата натрия – Sodium crystalline hydrate
6) - Сульфат бария –Barium sulfate
7) – Cульфат кальция – Calcium sulfate
8) Ғаныш – Гипс – Gypsum
9) Қышқылдық жаңбыр- Кислотный дождь- Acid rain
Тұнба – Осадок – Precipitate |
Оқушылар мұғалімнің түсіндірмесінен қажетті түсініктемелерді жазып алады,ұғынады.
Оқулықты оқып танысып шығады.Күкірттің химиялық қасиететерін өз дәптерлеріне және тақтаға жазады.
Оқушылар мәтінмен танысады,Қышқыл жауынның пайда болу себебін түсіндіреді.Реакция теңдеуін тәжірибеден дәлелдеп жазады.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. Дескриптор: 1.Сұйытылған қышқылмен әрекеттесетін заттарды біледі. 2.Химиялық реакция теңдеулерін құрастырады және жазады. 3. Химиялық реакция теңдеуін теңестіруде коэффициенттерді таба алады. Кері байланыс орнату Бағалау: Оқушылар бір-бірін бағалайды.
Дескриптор: 1. Мәтінмен танысады 2. Қышқыл жауынның пайда болу себебін түсіндіреді 3. Реакция теңдеуін тәжірибеден дәлелдеп жазады. Бағалау «Қолмен белгі беру» әдісі. Топтар бір-бірін бағалайды
Дескриптор: 1. қазақша-орысша-ағылшынша термин сөздердің сәйкесін тауып құрастыра алады 2. Өз сөзімен тәжірибенің мақсатын айтады Бағалау: Жұптар өзара бір-бірін бағалайды.
|
Презентация тақта Pisa халықаралық зерттеуінің жаратылыстану -ғылыми сауаттылық тапсырмалары
1.Құзыреттілік- құбылыстарды ғылыми тұрғыдан түсіну 2.Мән мәтін-қоршаған орта 3.Ғылыми білім-процедуралық білім 4.Көзқарас, қарым-қатынас- зерттеу жүргізудегі ғылыми тәсілдерді бағалау 5.Танымдық деңгей-орташа(3) құбылыстарды сипаттау немесе түсіндіру 2500 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |