Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Күкірт қышқылы және оның тұздары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні: Химия |
Мектеп: №86 ЖОМ |
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: Бекмуратова А |
|
Сынып: 9
|
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Күкірт қышқылы және оның тұздары |
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты: |
Күшті электролиттердің бірі-екі-негізді күкірт қышқылының құрамы, құрылысы, байланыс типін еске түсіріп, қасиеттерін жоспарлы түрде жүйеге келтіру. Қышқылдарға тән ортақ қасиеттері мен ерекше қасиетін тотығу-тотықсыздану тұрғысынан және иондық тұрғыда жаза білуге үйрету. Талдау, жүйелеу дағдыларын қалыптастыра отырып дамыту,есте сақтау қабілеттерін дамыту,сөздік қорын молайту.Сабақ уақытын бағалауға үйрету, еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру. |
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: күкірт қышқылы және оның тұздарын біле алады; |
|
|
Оқушылардың басым бөлігі:күкірт қышқылының атом құрылыстарын жаза алады |
|
|
Кейбір оқушылар: Қышқылдарға тән ортақ қасиеттері мен ерекше қасиетін тотығу-тотықсыздану тұрғысынан және иондық тұрғыда жаза біледі ; |
|
Тілдік мақсат |
Пәнаралық лексика және терминология Тотығу-тотықсыздану Диалогқа\жазылымға қажетті тіркестер - сульфаттар -қышқыл -негіз -тұз |
|
Құндылықтарды дарыту |
Сабақ барысында мектеп құндылықтары жүйелі түрде енгізіледі. Ол сабақтың ажырамас бөлігі болып саналады. Мысалы: Ашықтық: Оқушылар үшін ақпарат көзі ашық болып табылады.Олар өздерінің білгендерін өзге құрбылармен де бөлісіп отырады. Ынтымақтастық: Сабақ барысында топтық жұмысты орындағанда, берілген тапсырмаларды орындағанда олардың ынтымақтаса жұмыс істеуі маңызды. Өмір бойы білім алу: Оқушылардың бүгінгі сабақтан алған білімдерін өмірде де қолдану мүмкіндігі айтылып өтіледі. Мысалы күнделікті қолданылатын металл ыдыстары, тұрмыста қолданылатыныны туралы айтылады. Әсіресе әшекей тастардан жасалған заттарға назар аударылады. |
|
Пән аралық байланыстар |
-физикамен -биологиямен -математикамен Байланыстыра отырып, нақты мәліметтер беру,қосымша ресурстармен жұмыс жасау үшін арнайы сілтемелер беру |
|
АКТ қолдану дағдылары |
Презентация, бағалау кестесі көрсетіледі |
|
Бастапқы білім |
Күкірт және оның оксидтері, күкіртсутек |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
Сабақтың басы 5 минут Қызығушылық ты ояту. Миға шабуыл 10 мин Сабақтың ортасы Мағананы ажырату 15 мин Сабақтың соңы 5 мин |
1.Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. 2.Психологиялық ахуал орнату «Бүгінгі кунге сәттілік» Оқушылар бір – біріне сабақта сәттілік тілейді Оқушыларды топқа бөлу. Үй тапсырмасын сұрау
І деңгей Ой қозғау» Бір кездерде химия патшалығында Су Ханшайым мен Күкірт алты валентті Ханзада отбасында жас сәби дүниеге келіпті. Барлығы қуанып, көптен бері өзінің артынан мұрагер болып қалатын ұлды асыға күтіп жүрді. Медбике келіп ұл деп оған көк лента таққанда бірден қызарып кетті, дүниеге қыз келгенін жанындағылардың бар
Сынауықтағы күкірт қышқылына лакмусты
тамызды. Түсі қызыл түске
өзгерді. Жаңа сабақ Мағынаны тану . Мәтінмен жұмыс 1-топ Күкірт қышқцлцның физикалық қасиеттері 2- топ Күкірт қышқылының химиялық қасиеттері 3- топ Қүкірт қышқылының тұздары 4-топ. Қолданылуы Топтар постер қорғайды. Топтағы оқушылар бір- бірін екі жұлдыз бір ұсыныс арқылы бағалайды. Тапсырмалар Тапсырма «топтық жұмыс» I нұсқа. Сұйылтылған күкір қышқылының негіздік оксидпен, негіздермен, карбонаттармен әрекеттесу теңдеуін жазыңдар. II нұсқа. Концентрациялы күкірт қышқылының сынаппен Hg әрекеттесу теңдеуін тотығу-тотықсыздану теңдеуі түрінде жазыңдар. III нұсқа. Концентрациялы күкірт қышқылының мыс пен Cu әрекеттесу теңдеуін тотығу-тотықсыздану теңдеуі түрінде жазыңдар. Кейінгі тапсырмалар Оқулықтағы жаттығу жұмыстарын орындау |
Үлестірме қағаздар АКТ Флипчарт, түрлі түсті қаламдар, маркерлар, қағаздар АКТ Периодтық жүйе, слайд Оқулықтар |
Рефлекция 2 мин |
2 жұлдыз, 1 тілек Оқушылар өз пікірін білдіреді. |
Стикерлер |
Үй тапсырмасы Бағалау 3 минут |
§16 жұптық бағалау |
Оқулықтар Бағалау |
|
|
|
Қосымша ақпарат: |
||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. АКТ мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс |
Барлық оқушылар сыныппен бірлесе сұхбатқа қатысады және топтық практикалық жұмыс орындайды.Көпшілік оқушылар-сұрақтарға дұрыс жауап береді ,берілген тапсырмаларға мақсат қоя біледі және нұсқауға сәйкес сәтті орындайды,қорытынды жасай біледі.кейбір оқушылар –сұрақтарға нақты жауап береді,болжай біледі. |
- формативті (критерийалды, өзін-өзі бағалау, өзара бағалау); - суммативті бағалау түрлерін қолданамын. |
- Орыс тілі, қазақ тілі пәндерімен байланыс бар; - Интерактивті тақта, ноутбук пайдаланамын; - Тәрбиелік мәні жоғары. |
Рефлексия - Сабақ мақсаттары\оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? - Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? - Сабақта саралау дұрыс жүргізілдіме? - Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? - Сабақ жоспарына қандай ауытқулар болды,неліктен? |
............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... |
|
Қорытынды бағамдау Сабақтан жақсы өткен екі аспектісі? 1.................................................................................................................................................................. 2.................................................................................................................................................................. |
||
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да,оқу туралы да) 1.................................................................................................................................................................2................................................................................................................................................................. |
||
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік\қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? ........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ |
І
деңгей
1. Күкірттің химиялық
таңбасы.
2. Электрондық формуласы.
3. Мүмкін болатын валенттілігі. Валенттілігі Атом құрылысы
4. Мүмкін болатын тотығу дәрежесі.
5. Күкірттің _______________________ түрлі аллотропиялық
____________________ болады. Олар ________________________ күкірт,
____________________ күкірт.
6. Мына физикалық қасиеттердің қайсысы күкіртке тән?
Жылу өткізеді.
Суда ериді.
Кристалды зат.
ІІ
деңгей
1. Мына заттардың қайсысымен
әрекеттескенде күкірт тотықтырғыш қасиет көрсетеді?
а) активті металдар; ә) сутегі; б) мыс
Реакция теңдеуін жазып, күкірттің тотығу дәрежесін көрсетіңіз.
2. Жоғары температурада күкірт мына заттардың қайсысымен
әрекеттеседі?
а) оттегі; ә) сутегі
Қандай қасиет көрсетеді: тотықтырғыш немесе тотықсыздандырғыш?
3. Күкірттің қосылыстарының ішінен сульфидтердің атын жазыңыз:
а) PbS; ә) CaSO4; б) CuS; в) ZnS, г) GeS; д)
Na2SO4
4. Күкірт (VI) ____________ оксид деп аталады. (қышқылдық немесе
негіздік)
5. Күкірттің (VI) оксиді сумен әрекеттесіп, ____________
түзеді.
ІІІ
деңгей
Мына айналымды жүзеге асырыңыз:
а) S → SО2
→
SО3
→
Н2SО4
→
К2SО4
ә) SО3
→
Н2SО4
→
КНSО4
ІІІ. Оқушылардың алған
білімдерін тест жұмысы арқылы бекіту. (Тест жұмысын әр оқушы өзі
тексеріп, бағалайды)
1. Күкірт периодтық жүйеде:
а) ІІІ период және VI топтың негізгі топшасында;
ә) ІІ период, І топтың қосымша топшасында;
б) ІІІ период, ІV топтың қосымша топшасында орналасқан.
2.Күкірт атомындағы нейтрондар саны:
а) 16;
ә) 32;
б) 3.
3.Күкірттің тұрақты тотығу дәрежесі:
а) +6;
ә) +4;
б) - 2.
4. Күкірттің табиғатта 2 түрлі аллотропиялық ____________ және
____________ түр өзгерістері болады.
5. Күкірттің физикалық қасиеттері:
а) сары түсті кристалл зат;
ә) өзіне тән иісі бар;
б) суда ериді
6. Күкірттің (VI) оксиді:
а) негіздік;
ә) қышқылдық;
б) амфотерлі.
7. 6 - топтың негізгі топшасындағы элементтер қандай элемент типіне
жатады?
а) s - элемент;
ә) p - элемент;
б) d - элемент.
I нұсқа. Сұйылтылған күкір қышқылының негіздік оксидпен, негіздермен, карбонаттармен әрекеттесу теңдеуін жазыңдар.
II нұсқа. Концентрациялы күкірт қышқылының сынаппен Hg әрекеттесу теңдеуін тотығу-тотықсыздану теңдеуі түрінде жазыңдар.
III нұсқа. Концентрациялы күкірт қышқылының мыс пен Cu әрекеттесу теңдеуін тотығу-тотықсыздану теңдеуі түрінде жазыңдар.