Материалдар / Күн және күн жүйесі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Күн және күн жүйесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Өзiн-өзi тану пәні мен интеграцияланган жаратылыстану сабағының жоспары Сабақтың мақсаты: Оқушылардың өзен және көл туралы білімдерін кеңейте отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу Міндеттері: Білімділік: Оқушыларды өзен және көл туралы білу, түсіну, ажыратуға үйрету. Дамытушылық: Оқушылардың өзен және көл туралы алған білімдерін құндылықтармен байланыстыра отырып дамыту. Тәрбиелік: Оқушыларды жақсылық жасауға, адалдыққа, қамқорлыққа тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2021
483
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Өзiн-өзi тану пәні мен интеграцияланган жаратылыстану сабағының жоспары

Мектеп

Мерзім:

Мұғалім:

Сынып : 4

Оқушылар саны

Тақырыбы: Күн және күн жүйесі

Құндылық: Сүйіспеншілік Қасиеттер: жанашырлық , жақсылық жасау, адалдық, қамқорлық


Сабақтың мақсаты: Оқушылардың өзен және көл туралы білімдерін кеңейте отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу

Міндеттері:

Білімділік: Оқушыларды өзен және көл туралы білу, түсіну, ажыратуға үйрету.


Дамытушылық: Оқушылардың өзен және көл туралы алған білімдерін құндылықтармен байланыстыра отырып дамыту.


Тәрбиелік: Оқушыларды жақсылық жасауға, адалдыққа,

қамқорлыққа тәрбиелеу.

Ресурстар:(құралдар, мәлiметтер) слайд, музыка

Сабақ барысы:

Сыртқы интеграция (өзін-өзі тану сабағының әдістемелік тәсілдерін қолдану)

5т ережесі, Тыныштық сәті ««Су асты патшалығына ойша саяхатты»»



Ішкі интеграция (жалпыадамзаттық құндылықтарды сабақ мазмұныныа интеграциялау)

Үйге берілген тапсырма

«Жер асты сулары»

Xx ғасырда ұдайы өсіп келе жатқан техногендік әрекеттерге байланысты экологиялық дағдай күрт шиеленісті.Жер бетіндегі сулар ластанды.Осындай жағдайға бвайланысты жер асты суларының маңызы өте күшейді.Әсіресе адамзатты сапалы ауыз сумен қамтамасыз етудің маңызы зор.Жер асты сулары жалпы көлемі жағынан теңіздер мен мұхиттардағы сулардан кейінгі екінші орында.Судың еріткіш рөлі аса зор.Жер қойнауындағы химиялық заттар су ертіндісі арқылы көптеген жаңа қосылыстар түзе алады.Қазақстанда ірілі –ұзақты 85000 өзен бар.Ертіс Қарағанды каналының ұзындығы 458 км шаршынықұрайды.Тереңдік жағдайларына қарай жер асты сулары екіге бөлінеді:

1.Грунт

2.Артезиан

Мойынқұмда 300-500м тереңдікте 50 мың шаршы км жер асты теңізі бар.Қазақстанда Алмаарасан,Қапаларасан,Сарыағаш,Жаркентарасан және 300 –ден аса минералды бұлақтар зерттеліп,шипалық қасиеттері анықталды.

Экологиялық есеп

Пәтердегі су краны дұрыс жабылмаса 6 минутта 1 стакан су ағады.Осылай тұра берсе 1 сағатта және 1 тәулікте қанша литр су бекерге ағып шығын болады?Шешуі:*60=10 стакан24*10=240 стакан

Үй тапсырмасын қорытындылау бойынша сұрақтар:

1. Жер қыртысы сулары жалпы көлемі жағынан нешінші орында ?

2. Қазақстанда ірілі –ұзақтығы қанша өзен бар?

3. Ертіс-Қарағанды каналының ұзындығы?

4. Тереңдік жағдайларына қарай жер асты сулары нешеге бөлінеді?

5. Қазақстанда қанша минералды бұлақтар анықталды?

6. Табиғат ресурстарын тиімді пайдаланып, жер асты суынластанудан сақтау үшін біз не істеуіміз керек?


Түйін: Егер қоршаған ортаның,ауыз суының ластануы сияқты біздің ішкі жан дүниеміз ластанса, еркін тыныс алып, рақат өмір сүре алмайтынымыз анық.


Жаңа сабақ. : Өзен және көл.

II. «Мағынаны тану» Мәтінмен жұмыс

Қазақсатанда ірілі-ұсақты 85 өзен бар.Олардың ішінде жоғарыда аталған жеті өзеннің ұзындығы км –ден сады.48 мыңнан астам көлдер бар.Каспий теңізі,Арал теңізі ,Балқаш,Зайсан,Алакөл ірі көлдер.Жазық жердегі өзендер баяу ағады.Тау өзендерінің ағысы қатты болады.Өз ауданымызда да өзендер мен көлдер бар. Олар Елек, Ырғыз, Ойыл, Жем т.б.

Суды тазалық пен сүйіспеншілікке теңеуімізге болады. Су бізге таза риясыз сүйіспеншіліктің мысалы.

Су барлық тіршілік иелеріне нәр береді және ол үшін ештеңе дәметпейді.Мысалы: өсімдіктер су мен жылуды қабылдап, адамдар тыныс алу үшін оттегі бөліп шығарады.Сонымен қатар ағаштар да ештеңе талап етпейді, өз жемісін адамдарға береді.

Адамдар да бойындағы жақсы қасеттерді дамытып, жағымсыз қасиеттерден айырлуы керек.

Біз де су секілді мейірімді, адал, қамқор болайық, суларды ысырапсыз пайдаланбайық. Қоршаған ортаны қорғау арқылы риясыз сүйіспеншілігімізді көрсетейік.


Үй тапсырмасы: Өзен және көлге сипаттама жазу.

Сабақтың сонғы тыныштық сәтінде Оқушылар бүгінгі сабақта д су секілді мейірімді, адал, қамқор болайық, суларды ысырапсыз пайдаланбайық. Қоршаған ортаны қорғау арқылы риясыз сүйіспеншіліктерін көрсететіндерін жазады...

Бағалау.Оқушыларға сабақ басында таратылған, бағалау парағын жинап, қорытынды бағасын шығарып,бағалау.
























































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!