Материалдар / Күнделікті сабақ жоспары 3 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Күнделікті сабақ жоспары 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Музыка пәні мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Мамыр 2021
1383
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлімі


Музыка

Мектептің атауы


Педагогтің аты жөні:


Күні:


Сынып:

3

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Су әуені

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

3.1.3.3-музыкалық шығармаларды талдау барысында негізгі музыкалық ұғымдарды анықтау және ажырату


Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:музыкалық шығармаларды талдайды.

Кейбір оқушылар: негізгі музыкалық ұғымдарды анықтайды және ажыратады

Көптеген оқушылар: бір бірін бағалайды

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі (уақыты)

Педагог әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


20 мин
























Сабақтың ортасы


15 мин













5 мин









Амандасу.

Ұйымдастыру кезеңі. 1-тапсырма. «Миға шабуыл»

Әңгімелеу талдау, тыңдау.

«Дүниетану» пәнінен суға байланысты мәліметтерді есіңе түсір.

  • Су деген не?

  • Судың адамға қандай пайдасы бар?

  • Судың әуені бола ма? Суреттерге қарап, бейнетаспаны көр, тыңда, талда, пікіріңді айт.


Бағалау.Дескриптор

Оқушылар су туралы суреттерге қарап өз ойларын айтады

2-тапсырма. Талдау.

  Видеоматериалды көрген соң пікірталасқа арналған сұрақтар:

  • Судың қандай табиғи күйлерін білесің?Оларды ата.

  • Судың бір күйден басқа күйге өзгеруі үшін қандай жағдай болу керек?Неліктен?

  • Судың қай күйінде дыбыс шығады деп ойлайсың?Ол қандай дыбыс шығаруы мүмкін?

3-тапсырма. Ән тыңдау және талдау.Г.Абдрешованың «Көңілді бұлақтың әні» музыкасын мұқият тыңда. Мына сұрақтарға жауап бер.

  1. Музыка қандай көңіл күйде орындалады?

  2. Музыка әуенінің екпіні қалай өзгереді?

  3. Музыканы тыңдау барысында көз алдың ане елестейді?

«Ақбұлақ» әнін орындау.

4-тапсырма.Өз жүмысын таныстыру және бағалау. Музыка шығару. Ұрмалы, музыкалық шулы аспаптар мен дауысты қолдана отырып, судың түрлі күйін бейнелейтін әуен құрастыр

Рефлексия:

Мен не білдім?

Бүгін мен не үйрендім?

Мен үшін қандай тапсырма қиын болды?

Ал қай тапсырманы мен оңай орындадым?

Оқушылар өз ойларын ауызша жеткізеді.



















Оқушылар бейнематериалды көрген соң пікірталасқа арналған сұрақтарға жауап береді







Оқулықта көрсетілген «Ақбұлақ» әнін біргелікте орындайды.









Музыка шығару. Ұрмалы музыкалық шулы дауыстарды қолдана отырып өз ойларын ортаға салып, сабақты қортындылайды


Оқушылар бір бірін «Шапалақ» ұру әдісімен бағалайды













Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі







Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі









Бір бірін «Басбармақ» әдісімен бағалады.









Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі



hhtp/mpp.aytis/youtube.com


Бейнежазба сілтемесі

















Смайлик











Бейнежазба,оқулық


Сұрақтарға жауап береді









Ән орындау, аудиожазбалар,бейнежазбалар












Кері байланыс ағашы




Бөлімі


Музыка

Мектептің атауы


Педагогтің аты жөні:


Күні:


Сынып:

3

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Өзеннің көркем нағыштары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

3.1.1.1-тыңдалған әуеннің сипатын, мазмұнын, жанрын, көркемдеуші құралдарын анықтау және салыстыру

3.1.1.3- тыңдалған музыка туралы өзінің ойын,сезімін түсіндіру.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар: тыңдалған музыка туралы өзінің ойын,сезімін түсіндіреді

Кейбір оқушылар: негізгі музыкалық ұғымдарды анықтайды және ажыратады

Көптеген оқушылар: бір бірін бағалайды

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі (уақыты)

Педагог әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


20 мин
























Сабақтың ортасы


15 мин













5 мин









Амандасу.

1-тапсырма. «Миға шабуыл» талдау, тыңдау, орындау

«Еділ мен Жайық» әнін тыңдап, талдау.

Бейнетаспадан «Еділ мен Жайық» әнін тыңдап, мазмұнын талдау.



Мына сұрақтарға жауап бер:

  • Әнде не туралы айтылады?

Неге Еділ мен Жайықты егіз өзендер деп атайды?

  • Әуеннің сипаты қандай?

  • Ән қандай көңіл күйді білдіреді?

  • Әнді талап бойынша үйрен, мәнерлеп орында.


Бағалау.Дескриптор

Оқушылар Еділ менЖайық әнін тыңдап өз ойларын айтады

2-тапсырма. Талдау. «Влатва» симфониялық поэмасынан үзінді

  Видеоматериалды көрген соң пікірталасқа арналған сұрақтар:

Бағдарламалық музыка- таза аспаптық немесе оркестрлік музыкалық шығарманың түрі. Оның мазмұны композитордың берген атауы немесе шағын поэтикалық мәтін арқылы ашылады.

Музыкалық бейне- музыкалық дыбыстар арқылы көркемдік бейнені сипаттау тәсілі.

Симфониялық поэма- симфониялық

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!