Сабақтың
басы
20 мин
Сабақтың
ортасы
15 мин
5 мин
|
Амандасу.
Ұйымдастыру кезеңі. 1-тапсырма. «Миға
шабуыл»
Әңгімелеу талдау,
тыңдау.
«Дүниетану» пәнінен суға байланысты мәліметтерді есіңе
түсір.
-
Су деген
не?
-
Судың
адамға қандай пайдасы бар?
-
Судың
әуені бола ма? Суреттерге қарап, бейнетаспаны көр, тыңда, талда,
пікіріңді айт.
Бағалау.Дескриптор
Оқушылар
су туралы суреттерге қарап өз ойларын
айтады
2-тапсырма. Талдау.
Видеоматериалды көрген соң пікірталасқа арналған
сұрақтар:
-
Судың
қандай табиғи күйлерін білесің?Оларды
ата.
-
Судың
бір күйден басқа күйге өзгеруі үшін қандай жағдай болу
керек?Неліктен?
-
Судың
қай күйінде дыбыс шығады деп ойлайсың?Ол қандай дыбыс шығаруы
мүмкін?
3-тапсырма. Ән тыңдау және
талдау.Г.Абдрешованың «Көңілді бұлақтың әні» музыкасын мұқият
тыңда. Мына сұрақтарға жауап бер.
-
Музыка
қандай көңіл күйде орындалады?
-
Музыка
әуенінің екпіні қалай өзгереді?
-
Музыканы
тыңдау барысында көз алдың ане
елестейді?
«Ақбұлақ» әнін
орындау.
4-тапсырма.Өз жүмысын таныстыру және
бағалау. Музыка шығару. Ұрмалы, музыкалық шулы аспаптар мен дауысты
қолдана отырып, судың түрлі күйін бейнелейтін әуен
құрастыр
Рефлексия:
Мен не
білдім?
Бүгін мен не
үйрендім?
Мен үшін
қандай тапсырма қиын болды?
Ал қай тапсырманы мен оңай
орындадым?
|
Оқушылар өз ойларын
ауызша жеткізеді.
Оқушылар
бейнематериалды көрген соң пікірталасқа арналған сұрақтарға жауап
береді
Оқулықта көрсетілген
«Ақбұлақ» әнін біргелікте
орындайды.
Музыка шығару.
Ұрмалы музыкалық шулы дауыстарды қолдана отырып өз ойларын ортаға
салып, сабақты қортындылайды
|
Оқушылар бір бірін
«Шапалақ» ұру әдісімен
бағалайды
Платформа жүйесінің
пайыздық есептеу нәтижесі
Платформа жүйесінің
пайыздық есептеу нәтижесі
Бір бірін
«Басбармақ» әдісімен
бағалады.
Платформа жүйесінің
пайыздық есептеу нәтижесі
|
hhtp/mpp.aytis/youtube.com
Бейнежазба
сілтемесі
Смайлик
Бейнежазба,оқулық
Сұрақтарға жауап
береді
Ән орындау,
аудиожазбалар,бейнежазбалар
Кері байланыс
ағашы
|