Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Күнтізбелік жоспар 2 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл 2 сыныпқа арналған күнтізбелік тақырыптық жоспар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
20146
240 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
2-сыныпқа арналған күнтізбелік жоспарлауОқу жылының ұзақтығы 2-сыныпта-34 оқу аптасын құрайды.
2-сыныпқа арналған оқу жүктемесінің көлемі
«Қазақ тілі» пәні бойынша 2-сыныпқа арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспарАпталық жүктеме 4 сағат, жылдық жүктеме 136 сағат.Алматы «Атамұра» 2017 Авторлары: Ә.Е. Жұмабаева, Г.И. Уайсова, Г.Т. Сәдуақас
№ | Демалыстар | Уақыты |
1 | күзгі | 7 күн (2017 жылғы 30 қазан-5 қарашаны қоса алғанда) |
2 | қысқы | 10 күн (2017 жылғы 29 желтоқсан-2018 жылғы 7 қаңтарды қоса алғанда) |
3 | көктемгі | 13 күн (2018 жылғы 21 наурыз-2 сәуірді қоса алғанда) |
2-сыныпқа арналған оқу жүктемесінің көлемі
№ | Пәндер | Аптасына | 1-тоқсан8 апта | 2-тоқсан8 апта | 3-тоқсан10 апта | 4-тоқсан8 апта | Жылдық |
1 | Қазақ тілі | 4 сағат | 32 | 31 | 42 | 31 | 136 сағат |
2 | Әдебиеттік оқу | 3 сағат | 24 | 24 | 30 | 24 | 102 сағат |
3 | Математика | 4 сағат | 32 | 32 | 42 | 30 | 136 сағат |
4 | Дүниетану | 1 сағат | 8 | 7 | 10 | 9 | 34 сағат |
5 | Жаратылыстану | 1 сағат | 8 | 8 | 10 | 8 | 34 сағат |
6 | Көркем еңбек | 1 сағат | 8 | 8 | 10 | 8 | 34 сағат |
«Қазақ тілі» пәні бойынша 2-сыныпқа арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспарАпталық жүктеме 4 сағат, жылдық жүктеме 136 сағат.Алматы «Атамұра» 2017 Авторлары: Ә.Е. Жұмабаева, Г.И. Уайсова, Г.Т. Сәдуақас
№ р/с | Ортақ тақырып | Сабақтың тақырыптары | Оқу мақсаттары | Сағат саны | Мерзімі | Түзету |
1-тоқсан 32 сағат | ||||||
1. | Өзім туралы | Менің ана тілім-қазақ тілі. Сөйлеу не үшін қажет? | 2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру2.2.3.1 мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру2.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету және құрастырған сөйлемін толықтыру2.4.1.1 әріптерінің емлесін сақтап жазу | 1 | 04.09 | |
2. | Ауызекі және жазбаша сөйлеу | 2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру2.2.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау2.3.6.1 бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу2.4.1.3* дауыссыз дыбыс түрлерін (қатаң, ұяң, үнді) ажырату және дауыссыз п-б, қ-ғ, к-г дыбыстарының емлесін сақтап жазу | 1 | 05.09 | ||
3. | Диалог. Монолог | 2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру2.2.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау2.3.4.1 мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер құрастыру2.4.1.1 әріптерінің емлесін сақтап жазу | 1 | 06.09 | ||
4. | Өзіме киім үлгісін таңдаймын. У дыбысының дауысты және дауыссыз болып айтылуы | 2.1.4.1 тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау2.2.5.1 дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу 2.3.4.1 мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер құрастыру2.4.1.2* у, и, й әріптерінің емлесін сақтап жазу | 1 | 08.09 | ||
5. | У дыбысының дауысты және дауыссыз болып айтылуы | 2.1.6.1 интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара) қолданып, тақырыпқа (Сіз қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз?) назарын аударту2.2.5.1 дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу 2.3.6.1 бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу2.4.1.2* у, и, й әріптерінің емлесін сақтап жазу | 1 | 11.09 | ||
6. | У әрпінің жазылуы | 2.1.4.1 тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау2.2.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау2.3.6.1 бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу2.4.1.2* у, и, й әріптерінің емлесін сақтап жазу | 1 | 12.09 | ||
7. | У әрпінің жазылуы | 2.1.4.1 тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау2.2.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау2.3.6.1 бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу2.4.1.2* у, и, й әріптерінің емлесін сақтап жазу | 1 | 13.09 | ||
8. | Кейіпкерлердің киім үлгісін, әшекей бұйымдарын суреттеймін.И, й әріптерінің жазылуы | 2.1.4.1 тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау2.2.5.1 дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу 2.3.4.1 мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер құрастыру2.4.1.2* у, и, й әріптерінің емлесін сақтап жазу | 1 | 15.09 | ||
9. | И, й әріптерінің жазылуы | 2.1.4.1 тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау2.2.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау2.3.6.1 бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу2.4.1.2* у, и, й әріптерінің емлесін сақтап жазу | 1 | 18.09 | ||
10. | И, й әріптерінің жазылуы | 2.1.4.1 тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау2.2.5.1 дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу 2.3.4.1 мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер құрастыру2.4.1.2* у, и, й әріптерінің емлесін сақтап жазу | 1 | 19.09 | ||
11. | Сезім мүшелері туралы не білемін?Я әрпінің жазылуы | 2.1.4.1 тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау2.2.5.1 дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу 2.3.6.1 бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу2.4.1.2* у, и, й әріптерінің емлесін сақтап жазу | 1 | 20.09 | ||
12. | Я әрпінің жазылуы | 2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру2.2.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау2.3.6.1 бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу2.4.1.1 әріптерінің емлесін сақтап жазу | 1 | 22.09 | ||
13. | Я әрпінің жазылуы | 2.1.4.1 тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау2.2.4.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау2.3.6.1 бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу2.4.1.1 әріптерінің емлесін сақтап жазу | 1 | 25.09 | ||
14. | Сезім мүшелері туралы өлең құрастырамын.Ю әрпінің жазылуы | 2.1.6.1 интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара) қолданып, тақырыпқа (Сіз қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз? ) назарын аударту2.2.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау2.3.4.1 мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер құрастыру2.4.1.1 әріптердің емлесін сақтап жазу | 1 | 26.09 | ||
15. | Ю әрпінің жазылуы | 2.1.4.1 тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау2.2.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау2.3.4.1 мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер құрастыру2.4.1.1 ю әрпінің емлесін сақтап жазу | 1 | 27.09 | ||
16. | Мазмұндама №1 | 2.1.4.1 тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау2.2.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау2.3.4.1 мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер құрастыру2.4.1.1 әріптердің емлесін сақтап жазу | 1 | 29.09 | ||
17. | Нәтиже сабақМен не үйрендім? Шығарма №1 | 2.1.4.1 тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау2.2.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау2.3.4.1 мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер құрастыру2.4.1.1 әріптердің емлесін сақтап жазу | 1 | 02.10 | ||
18. | Нәтиже сабақМен не үйрендім?БЖБ № 1 | 2.1.4.1 тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау2.2.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау2.3.6.1 бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу2.4.1.1 әріптердің емлесін сақтап жазу | 1 | 03.10 | ||
19. | Менің отбасым және достарым | Өз отбасымның шежіре ағашын жасаймын.Дауыссыз дыбыстардың түрлері | 2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру2.2.5.1 дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу 2.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету, толықтыру2.4.1.3* дауыссыз дыбыс түрлерін ажырату және емлесін сақтап жазу | 1 | 04.10 | |
20. | Дауыссыз дыбыстардың түрлері | 2.1.3.1 күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу2.2.3.1 мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру2.3.4.1 мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер құрастыру2.4.1.3* дауыссыз дыбыс түрлерін ажырату және емлесін сақтап жазу | 1 | 06.10 | ||
21. | Сұхбат аламын Дауыссыз б мен п | 2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру2.2.3.1 мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру2.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету, толықтыру2.4.1.3* дауыссыз дыбыс түрлерін ажырату және емлесін сақтап жазу | 1 | 09.10 | ||
22. | Дауыссыз б мен п | 2.1.4.1 тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау2.2.3.1 мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру2.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету, толықтыру2.4.1.3* дауыссыз дыбыс түрлерін ажырату және емлесін сақтап жазу | 1 | 10.10 | ||
23. | Дауыссыз қ мен ғ | 2.1.4.1 тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау2.2.3.1 мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру2.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету, толықтыру2.4.1.3* дауыссыз дыбыс түрлерін ажырату және емлесін сақтап жазу | 1 | 11.10 | ||
24. | Дауыссыз қ мен ғ | 2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру2.2.3.1 мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру2.3.4.1 мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер құрастыру2.4.1.3* дауыссыз дыбыс түрлерін ажырату және емлесін сақтап жазу | 1 | 13.10 | ||
25. | Өмірбаян жазамынДауыссыз к мен г | 2.1.4.1 тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау2.2.5.1 дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу 2.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету, толықтыру2.4.1.3* дауыссыз дыбыс түрлерін ажырату және емлесін сақтап жазу | 1 | 16.10 | ||
26. | Дауыссыз к мен г | 2.1.3.1 күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу2.2.3.1 мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру2.3.4.1 мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер құрастыру2.4.1.3* дауыссыз дыбыс түрлерін ажырату және емлесін сақтап жазу | 1 | 17.10 | ||
27. | Дауыссыз л мен р | 2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру2.2.5.1 дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |