Материалдар / Күнтізбелік жоспар 2 сынып

Күнтізбелік жоспар 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл 2 сыныпқа арналған күнтізбелік тақырыптық жоспар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
20146
240 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

2-сыныпқа арналған күнтізбелік жоспарлауОқу жылының ұзақтығы 2-сыныпта-34 оқу аптасын құрайды.

ДемалыстарУақыты
1күзгі 7 күн (2017 жылғы 30 қазан-5 қарашаны қоса алғанда)
2қысқы10 күн (2017 жылғы 29 желтоқсан-2018 жылғы 7 қаңтарды қоса алғанда)
3көктемгі13 күн (2018 жылғы 21 наурыз-2 сәуірді қоса алғанда)




2-сыныпқа арналған оқу жүктемесінің көлемі
ПәндерАптасына1-тоқсан8 апта2-тоқсан8 апта3-тоқсан10 апта4-тоқсан8 аптаЖылдық
1Қазақ тілі4 сағат32314231136 сағат
2Әдебиеттік оқу3 сағат24243024102 сағат
3Математика4 сағат32324230136 сағат
4Дүниетану1 сағат8710934 сағат
5Жаратылыстану1 сағат8810834 сағат
6Көркем еңбек1 сағат8810834 сағат






«Қазақ тілі» пәні бойынша 2-сыныпқа арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспарАпталық жүктеме 4 сағат, жылдық жүктеме 136 сағат.Алматы «Атамұра» 2017 Авторлары: Ә.Е. Жұмабаева, Г.И. Уайсова, Г.Т. Сәдуақас



р/сОртақ тақырыпСабақтың тақырыптарыОқу мақсаттарыСағат саны

МерзіміТүзету
1-тоқсан 32 сағат

1.Өзім туралыМенің ана тілім-қазақ тілі. Сөйлеу не үшін қажет?2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру2.2.3.1 мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру2.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету және құрастырған сөйлемін толықтыру2.4.1.1 әріптерінің емлесін сақтап жазу

104.09

2.

Ауызекі және жазбаша сөйлеу2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру2.2.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау2.3.6.1 бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу2.4.1.3* дауыссыз дыбыс түрлерін (қатаң, ұяң, үнді) ажырату және дауыссыз п-б, қ-ғ, к-г дыбыстарының емлесін сақтап жазу105.09

3.

Диалог. Монолог2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру2.2.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау2.3.4.1 мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер құрастыру2.4.1.1 әріптерінің емлесін сақтап жазу

106.09

4.

Өзіме киім үлгісін таңдаймын. У дыбысының дауысты және дауыссыз болып айтылуы2.1.4.1 тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау2.2.5.1 дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу 2.3.4.1 мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер құрастыру2.4.1.2* у, и, й әріптерінің емлесін сақтап жазу

108.09

5.

У дыбысының дауысты және дауыссыз болып айтылуы 2.1.6.1 интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара) қолданып, тақырыпқа (Сіз қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз?) назарын аударту2.2.5.1 дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу 2.3.6.1 бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу2.4.1.2* у, и, й әріптерінің емлесін сақтап жазу

111.09

6.

У әрпінің жазылуы2.1.4.1 тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау2.2.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау2.3.6.1 бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу2.4.1.2* у, и, й әріптерінің емлесін сақтап жазу

112.09

7.

У әрпінің жазылуы2.1.4.1 тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау2.2.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау2.3.6.1 бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу2.4.1.2* у, и, й әріптерінің емлесін сақтап жазу

113.09

8.

Кейіпкерлердің киім үлгісін, әшекей бұйымдарын суреттеймін.И, й әріптерінің жазылуы2.1.4.1 тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау2.2.5.1 дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу 2.3.4.1 мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер құрастыру2.4.1.2* у, и, й әріптерінің емлесін сақтап жазу

115.09

9.

И, й әріптерінің жазылуы2.1.4.1 тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау2.2.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау2.3.6.1 бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу2.4.1.2* у, и, й әріптерінің емлесін сақтап жазу

118.09

10.

И, й әріптерінің жазылуы2.1.4.1 тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау2.2.5.1 дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу 2.3.4.1 мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер құрастыру2.4.1.2* у, и, й әріптерінің емлесін сақтап жазу

119.09

11.

Сезім мүшелері туралы не білемін?Я әрпінің жазылуы2.1.4.1 тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау2.2.5.1 дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу 2.3.6.1 бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу2.4.1.2* у, и, й әріптерінің емлесін сақтап жазу

120.09

12.

Я әрпінің жазылуы2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру2.2.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау2.3.6.1 бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу2.4.1.1 әріптерінің емлесін сақтап жазу

122.09

13.

Я әрпінің жазылуы2.1.4.1 тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау2.2.4.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау2.3.6.1 бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу2.4.1.1 әріптерінің емлесін сақтап жазу

125.09

14.

Сезім мүшелері туралы өлең құрастырамын.Ю әрпінің жазылуы2.1.6.1 интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара) қолданып, тақырыпқа (Сіз қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз? ) назарын аударту2.2.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау2.3.4.1 мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер құрастыру2.4.1.1 әріптердің емлесін сақтап жазу

126.09

15.

Ю әрпінің жазылуы2.1.4.1 тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау2.2.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау2.3.4.1 мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер құрастыру2.4.1.1 ю әрпінің емлесін сақтап жазу

127.09

16.

Мазмұндама №12.1.4.1 тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау2.2.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау2.3.4.1 мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер құрастыру2.4.1.1 әріптердің емлесін сақтап жазу

129.09

17.

Нәтиже сабақМен не үйрендім? Шығарма №12.1.4.1 тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау2.2.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау2.3.4.1 мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер құрастыру2.4.1.1 әріптердің емлесін сақтап жазу

102.10

18.

Нәтиже сабақМен не үйрендім?БЖБ № 12.1.4.1 тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау2.2.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау2.3.6.1 бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу2.4.1.1 әріптердің емлесін сақтап жазу

103.10

19.Менің отбасым және достарымӨз отбасымның шежіре ағашын жасаймын.Дауыссыз дыбыстардың түрлері2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру2.2.5.1 дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу 2.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету, толықтыру2.4.1.3* дауыссыз дыбыс түрлерін ажырату және емлесін сақтап жазу

104.10

20.

Дауыссыз дыбыстардың түрлері2.1.3.1 күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу2.2.3.1 мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру2.3.4.1 мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер құрастыру2.4.1.3* дауыссыз дыбыс түрлерін ажырату және емлесін сақтап жазу

106.10

21.

Сұхбат аламын Дауыссыз б мен п2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру2.2.3.1 мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру2.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету, толықтыру2.4.1.3* дауыссыз дыбыс түрлерін ажырату және емлесін сақтап жазу

109.10

22.

Дауыссыз б мен п

2.1.4.1 тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау2.2.3.1 мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру2.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету, толықтыру2.4.1.3* дауыссыз дыбыс түрлерін ажырату және емлесін сақтап жазу

110.10

23.

Дауыссыз қ мен ғ2.1.4.1 тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау2.2.3.1 мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру2.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету, толықтыру2.4.1.3* дауыссыз дыбыс түрлерін ажырату және емлесін сақтап жазу

111.10

24.

Дауыссыз қ мен ғ

2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру2.2.3.1 мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру2.3.4.1 мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер құрастыру2.4.1.3* дауыссыз дыбыс түрлерін ажырату және емлесін сақтап жазу

113.10

25.

Өмірбаян жазамынДауыссыз к мен г2.1.4.1 тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау2.2.5.1 дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу 2.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету, толықтыру2.4.1.3* дауыссыз дыбыс түрлерін ажырату және емлесін сақтап жазу

116.10

26.

Дауыссыз к мен г

2.1.3.1 күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу2.2.3.1 мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру2.3.4.1 мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер құрастыру2.4.1.3* дауыссыз дыбыс түрлерін ажырату және емлесін сақтап жазу

117.10

27.

Дауыссыз л мен р

2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру2.2.5.1 дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ