Қаралды: Бекітемін: Кафедра
отырысы №7 мектеп-лицей директоры
Хаттама № ______________Д.
Сураганов
«
»_________2021 жыл « »___________2021жыл
«Медиасауаттылық»
курс
бағдарламасы
8
«Б »
сынып
Келісілді:
директордың
бейіндік оқыту
орынбасары
__________М.Жолдасбаева
«
»_________2021жыл
Қазақ тілі мен
әдебиеті
пәні мұғалімі: Оспан
А.Б
2021-2022 оқу
жылы
Түсінік
хат
«Қазақстан Республикасындағы
бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу
жоспарларын бекіту туралы» ҚР БҒМ 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500
бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» ҚР БҒМ 2021
жылғы 26 наурыздағы № 125 бұйрығымен бекітілген үлгілік оқу
жоспарына сәйкес.
«Медиасауаттылық» курсы білім
алушыларды ақпаратпен жұмыс істеуге, материалдарды бағалауға,
талдауға, жалған мәлімет пен насихатты ажырата білуге
үйретеді.
Медиасауаттылық курсы М42
Медиа ақпараттық сауаттылық мұғалімдерге арналған ресурстық кітап.
3000., 2018 ISBN 978-9967-11-656-6;Авторлары: Иманқұлов М.,
Усупбаева А., Текімбаева А., Данилова Н., Штурхетский С. Кожобекова
Б.; Дизайн/беттеу: Жетігенов Ч.; Қазақ тіліне аударған: Әбдіғапар
С. Сарапшы: Смақов Д; БАҚ – ты қолдау орталығы ҚҚ; «MediaNet
Халықаралық журналистика орталығы» ҚҚ негізінде
құрылған.
Курстың
мақсаты – оқушылардың бойында
коммуникация құралдарын қауіпсіз пайдалануға қажетті құзіреттерді
қалыптастыру; өз көзқарасын білдіруге, жеке танымын қалыптастыруға,
өмір бойы ізденуге, оқуға, жаңа білім алуға машықтануға
көмектесу.
Міндеттері:
- Баспасөзде жазылған, теле
және радиобағдарламаларда, кинофильмдерде айтылған, интернетте және
басқа да ақпарат көздерінде жарияланған ақпаратты зерделеп,
талдап-сараптап, сыни бағалап және іріктей алатын болуы
керек;
- Көпшілікке арналған
ақпаратты, сондай-ақ ақпараттық технологиялардың мүмкіндіктерін
саналы түрде әрі тиімді пайдалана білулері
керек;
- Бұқаралық ақпарат құралдары
мен медианың рөлін бағалап, олар бетпе-бет келетін қатерлерді
түсіне білулері керек;
- Азаматтарға елде және әлемде
болып жатқан оқиғалар жайында ақпарат
беру;
Күтілетін
нәтиже:
- көпшілікке арналған
ақпараттың жеке тұлғаға, қоғамға, мәдениеттің қалыптасуына ықпалын
түсінеді;сөз бостандығына жауапкершілікпен қарайды, оның шегін
біледі;БАҚ таратқан ақпараттың мазмұнын, оқиға мен құбылыстардың
берілуін сыни тұрғыда қабылдай алады; көпшілікке арналған тиянақты
дайындалған сапалы ақпаратты тапсырыспен жазылған, жалған, асығыс
дайындалған, сапасыз ақпараттан ажырата
біледі;
Бағдарлама
мазмұны
-
Медиасауаттылық
1сағат
1.1Кіріспе
-
«Ақпарат» және
«Медиа» 10 сағат
-
«Медиа» деген
не?
-
Бұқаралық ақпарат құралдарының
түрлері
-
БАҚ-ң қазіргі
рөлі
-
Медиа мен аудитория: ықпал
етуші қайсы?
-
Ақпараттық
соғыстар
-
Медиа көмегімен манипуляция
жасау
-
Фейктер
-
Ақпаратты сыни
қабылдау
-
Практикалық
тапсырма
-
Ақпараттық стандарттар және
жаңа медиа дәуіріндегі этика2 cағат
-
Ақпараттық
стандарттар
-
Өзін
– өзі реттеу
механизмдері
-
Әлеуметтік медиа және
интернет5 сағат
-
Интернет дегеніміз
не?
-
Интернеттің тарихы жайында
бірер сөз
-
Әлеуметтік медиа: мүмкіндіктер
мен қатерлер
-
Интернет пен әлеуметтік
желілердің қоғамға ықпалы.
-
Қазіргі заман
жасқспірімдерінің психологиялық бейнесі 8
сағат
-
Жасөспірімдердің есею
ерекшеліктері
-
Есеюдің
қиындықтары
-
Медиа әлем мен
жасөспірім
-
Жасөспірім және интернет
желісі
-
Компьютердегі және онлайн
ойындар
-
Жасөспірім және
БАҚ
-
Жасөспірім және
гаджеттер
5.4Жасөспірім және әлеуметтік
желілер
-
Журналистика жән
медиасауаттылық 2 сағат
-
Журналист деген
кім?
-
Медиа
сауаттылық
-
Медиа білім
беру
-
Ақпарат тағам секілді 6
сағат
-
Ақпараттың адамға
әсері
-
Сыни –
ойлау
-
Менің интернет
мүмкіндіктерім
-
Интернетпен бірге жарасымды
ғұмыр кешу
-
Қорытынды
Күнтізбелік – тақырыптық
жоспар
Реті
|
Тақырыптар
|
Сағат
саны
|
Мерзімі
|
I
|
«Медиасауаттылық»
Кіріспе.
Медиасауаттылық дегеніміз
не?
Мақсаттары, міндеттері, жалпы
қорытынды,
|
1
|
|
II
|
«Ақпарат» және
«медиа»
|
|
|
2.1
2.2
2.3
2.4
2.5
2.6
2.7
2.8
2.9
|
«Медиа» деген
не?
Бұқаралық ақпарат құралдарының
түрлері
БАҚ-ң қазіргі
рөлі
Медиа мен аудитория: ықпал
етуші қайсы?
Ақпараттық
соғыстар
Медиа көмегімен манипуляция
жасау
Фейктер
Ақпаратты сыни
қабылдау
Практикалық
тапсырма
|
1
1
1
2
1
1
1
1
1
|
|
III
3.1
3.2
|
Ақпараттық стандарттар және
жаңа медиа дәуіріндегі этика
Ақпараттық
стандарттар
Өзін – өзі реттеу
механизмдері
|
1
1
|
|
IV
4.1
4.2
4.3
4.4
|
Әлеуметтік медиа және
интернет
Интернет дегеніміз
не?
Интернеттің тарихы жайында
бірер сөз
Әлеуметтік медиа: мүмкіндіктер
мен қатерлер
Интернет пен әлеуметтік
желілердің қоғамға ықпалы.
|
1
1
1
1
1
|
|
V
5.1
5.2
5.3
5.3.1
5.3.2
5.3.3
5.3.4
5.4
|
Қазіргі заман
жасқспірімдерінің психологиялық
бейнесі
Жасөспірімдердің есею
ерекшеліктері
Есеюдің
қиындықтары
Медиа әлем мен
жасөспірім
Жасөспірім және интернет
желісі
Компьютердегі және онлайн
ойындар
Жасөспірім және
БАҚ
Жасөспірім және
гаджеттер
Жасөспірім және әлеуметтік
желілер
|
1
1
1
1
1
1
1
1
|
|
VI
6.1
6.2
VII
7.1
7.3
7.3.1
7.4
7.5
|
Журналистика жән
медиасауаттылық
Журналист деген
кім?
Медиа
сауаттылық
Медиа білім
беру
Ақпарат тағам
секілді
Ақпараттың адамға
әсері
Сыни –
ойлау
Менің интернет
мүмкіндіктерім
Интернетпен бірге жарасымды
ғұмыр кешу
Қорытынды
|
1
1
1
1
1
1
1
1
|
|