№111 орта
мектеп
САБАҚ ЖОСПАРЛАРЫ
5 - СЫНЫП
Өзін-өзі тану пәні
мұғалімі:
Шайменалиев Нұрғиса
Қанибекұлы
5 сынып
(Барлығы 34 сағат, аптасына 1 сағ) Өзін – өзі
тану. Жалпы білім беретін мектептің 5 - сыныбына арналған оқулық.
Р.О. Ізғұттынова, Ә.Қ, Оралбекова, Б.Ш. Алиев, Г.Ө. Көшкеева
/Алматы. «Бөбек»ҰҒПББСО,
2017.-128 б.
-
№
|
Сабақтың тақырыбы
|
Сағат саны
|
Уақыты
|
І
тарау. ТАНЫМ ҚУАНЫШЫ 8 сағат
|
1
|
Мен
өзімді танимын
|
1
|
|
2
|
Мен
өзімді танимын
|
1
|
|
3
|
Менің талпыныстарым
|
1
|
|
4
|
Менің талпыныстарым
|
1
|
|
5
|
Танымға
бастар жол
|
1
|
|
6
|
Танымға
бастар жол
|
1
|
|
7
|
Мен –
Адаммын!
|
1
|
|
8
|
Мен –
Адаммын!
|
1
|
|
ІІ
тарау. АДАМ БОЛАМ ДЕСЕҢІЗ...... 8 сағат
|
9
|
Адам
мінезі
|
1
|
|
10
|
Адам
мінезі
|
1
|
|
11
|
Болу
– болып көріну емес
|
1
|
|
12
|
Болу
– болып көріну емес
|
1
|
|
13
|
Еңбек қуанышы
|
1
|
|
14
|
Еңбек қуанышы
|
1
|
|
15
|
Адам
жанының сұлулығы
|
1
|
|
16
|
Адам
жанының сұлулығы
|
|
|
ІІІ
тарау. АДАМ ЖӘНЕ ӘЛЕМ 8 сағат
|
17
|
Отбасы татулығы
|
1
|
|
18
|
Отбасы татулығы
|
1
|
|
19
|
Адам
ұжымда
|
1
|
|
20
|
Адам
ұжымда
|
1
|
|
21
|
Адами қарым-қатынастар әлемі
|
1
|
|
22
|
Адами қарым-қатынастар әлемі
|
1
|
|
23
|
Сенім туралы
|
1
|
|
24
|
Сенім туралы
|
1
|
|
ІV
тарау АДАМЗАТТЫҢ РУХАНИ ТӘЖІРИБЕСІ 10 сағат
|
25
|
Табиғат – шабыттың қайнар көзі
|
1
|
|
26
|
Табиғат – шабыттың қайнар көзі
|
1
|
|
27
|
Ойдың, сөздің
және істің бірлігіндегі өмір
|
1
|
|
28
|
Ойдың, сөздің
және істің бірлігіндегі өмір
|
1
|
|
29
|
Халықтың
рухани мұрасы – даналық көзі
|
1
|
|
30
|
Халықтың
рухани мұрасы – даналық көзі
|
1
|
|
31
|
Ар
ілімі
|
1
|
|
32
|
Ар
ілімі
|
1
|
|
33
|
Әсемдік әлемінде
|
1
|
|
34
|
Әсемдік әлемінде
|
1
|
|
Күні:
Мектеп: №111
мектеп
Сабақтың тақырыбы:
Мен өзімді танимын (1
сабақ)
Құндылық:
Ақиқат
Қасиеттер: қарапайымдылық, адалдық,
әділдік
Мұғалім: Шайменалиев.Н
Сынып: 5
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: оқушыларға өзін тани білудің мәнін түсіндіре
отырып, қарапайымдылық қасиеті туралы түсінік
беру.
Дамытушылық: оқушыларды өзін-өзі тануға, өзін-өзі түсінуге
бағыттау арқылы адалдық қасиетіне баулу.
Тәрбиелік: оқушыларды өзін-өзі тануға, әділдікке
тәрбиелеу
|
Ресурстар:
Мультимедиялық тақта, оқулық, дәптер,
мақал-мәтел, дәйексөз, маркер,
аққағаз, гүл, жүрек, көбелек
суреттері
|
Дәйексөз
Шәкәрім Құдайбердіұлы «Өзіңді өзің танысаң –
істің басы»
|
Дәйексөзді бірінші кезекте ұл балалар қайталап
оқиды. Содан соң қыз балалар қайталап айтады.
|
Әңгімелеу
«Отын оқиғасы»
Талдау сұрақтары:
-
Бала Бекеттің іс-әрекеттерінен нені түсінуге
болады?
-
Ұстаздың айтқанынан не
түйдіңдер?
-
Өмірдегі басты нәрсе не деп
ойлайсыңдар?
-
Сенің мақсатың қандай?
|
Оқушылар әңгімелеп, жаңа тақырыптың мазмұнын
талдайды.
|
Шығармашылық жұмыс:
1-тапсырма: берілген сұрақтар бойынша ой-толғау
жазу.
2-тапсырма: дәптердегі суреттерді
бояу
|
Оқушылар берілген тапсырмаларды орындай отырып,
өздерінің сабақта түсінгендерін кеңейтеді,
бекітеді.
|
Топпен ән айту
«Біз өмірдің гүліміз»
|
Әнді ерекше көңілмен айтып,
сергиді
|
Дәптермен жұмыс: дәптерде тапсырмаларды өз беттерінше
орындайды.
|
Дәптердегі тапсырмаларды мұғалімнің көмегімен
орындайды
|
Үй тапсырмасы: Василий Сухомлинский «Сенің
өзің»
|
Күнделіктеріне жазады.
|
Күні:
Мектеп:№111
мектеп
Сабақтың тақырыбы:
Мен өзімді танимын (2
сабақ)
Құндылық:
Ақиқат
Қасиеттер: қарапайымдылық, адалдық,
әділдік
Мұғалім: Шайменалиев.Н
Сынып: 5
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: оқушыларға өзін тани білудің мәнін түсіндіре
отырып, қарапайымдылық қасиеті туралы түсінік
беру.
Дамытушылық: оқушыларды өзін-өзі тануға, өзін-өзі түсінуге
бағыттау арқылы адалдық қасиетіне баулу.
Тәрбиелік: оқушыларды өзін-өзі тануға, әділдікке
тәрбиелеу
|
Ресурстар:
Мультимедиялық тақта, оқулық, дәптер,
мақал-мәтел, дәйексөз, маркер,
аққағаз, гүл, жүрек, көбелек
суреттері
|
Дәйексөз
Шәкәрім Құдайбердіұлы «Өзіңді өзің танысаң –
істің басы»
|
Дәйексөзді бірінші кезекте ұл балалар қайталап
оқиды. Содан соң қыз балалар қайталап айтады.
|
Әңгімелеу
Василий Сухомлинский «Сенің
өзің»
Талдау сұрақтары:
-
Өзіңе өзің қызмет ету дегенді қалай
түсінесіңдер?
-
Қанағатшыл болуға үйренудің маңызы
қандай?
-
Жақсы қасиеттерді шыңдаудың қандай пайдасы
бар?
-
Өзің күнделікті немен
шұғылданасың?
|
Оқушылар әңгімелеп, жаңа тақырыптың мазмұнын
талдайды.
|
Шығармашылық жұмыс:
1-тапсырма: «Жақсы адам болу үшін не істей
аламын?» сұраққа жауап беру
2-тапсырма: «Жақсы болу – парызым» тақырыбында
эссе жазу
|
Оқушылар берілген тапсырмаларды орындай отырып,
өздерінің сабақта түсінгендерін кеңейтеді,
бекітеді.
|
Топпен ән айту
«Біз өмірдің гүліміз»
|
Әнді ерекше көңілмен айтып,
сергиді
|
Дәптермен жұмыс: дәптерде тапсырмаларды өз беттерінше
орындайды.
|
Дәптердегі тапсырмаларды мұғалімнің көмегімен
орындайды
|
Үй тапсырмасы: «Ағаштағы ұлу»
|
Күнделіктеріне жазады.
|
Күні:
Мектеп: №111мектеп
Сабақтың тақырыбы:
Менің талпыныстарым (3
сабақ)
Құндылық:
Ақиқат
Қасиеттер: ізденімпаздық, жігерлілік,
мақсаткерлік