Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар (2024-2025 оқу жылы)
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАРЫ
Дүниежүзі тарихы, 11-сынып (ЖМБ)
жылына 34сағат, аптасына 1 сағ.
Бөлімдер |
Тақырыптар |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Өтетін күні |
І тоқсан ( 9 сабақ) |
||||
1-бөлім. Өркениет: даму ерекшелік тері
Экономикалық жүйелердің тарихи типтері: өзгеріс пен сабақтастық 5 сағ. |
Экономика және экономика лық жүйелердің типтері |
11.1.1.1 мемлекеттердің экономикалық даму ерекшеліктерін талдау үшін «экономика» және «экономикалық жүйе» ұғымдарын қолдану; 11.1.1.2 экономикалық жүйелердің тарихи типтерінің белгілерін түсіндіре отырып, оларды жіктеу |
1 |
01.09 |
Дәстүрлі (аграрлық) экономика |
11.1.1.3 мемлекеттердің мысалында экономиканың дәстүрлі (аграрлы) түріне тән белгілерін анықтау; 11.1.1.4 экономикалық жүйелердің түрлері туралы білімдерін пайдалана отырып, экономикалық дамудың ерекшеліктерін түсіндіру |
1 |
08.09 |
|
Нарықтық экономика |
11.1.1.4 экономикалық жүйелердің түрлері туралы білімдерін пайдалана отырып, экономикалық дамудың ерекшелітерін түсіндіру; 11.1.1.5 елдердің мысалында нарықтық экономикаға тән белгілерді анықтау |
1 |
15.09 |
|
Жоспарлы (социалистік) экономика |
11.1.1.4 экономикалық жүйелердің түрлері туралы білімдерін пайдалана отырып, экономикалық дамудың ерекшеліктерін түсіндіру; 11.1.1.6 мемлекеттердің мысалында жоспарлы (социалистік) экономикаға тән белгілерін анықтау |
1 |
22.09 |
|
Экономиканың аралас түрі |
11.1.1.4 экономикалық жүйелердің түрлері туралы білімдерін пайдалана отырып, экономикалық дамудың ерекшеліктерін түсіндіру; 11.1.1.7 экономиканың аралас түріне тән белгілерді анықтай отырып, оған көшудің себептерін зерттеу |
1 |
29.09 |
|
1-бөлім. Өркениет: даму ерекшеліктері 1.2.бөлімше Мемлекеттің экономи- калық дамуына табиғигеографиялық фактордың әсері 2 сағ |
Табиғи-географиялық фак-торларға қарай мемлекет-тердің шаруашылық маман-дандырылуы |
11.1.2.1 мемлекеттер мен аймақтардың шаруашылық мамандануының қалыптасуындағы табиғи-географиялық фактордың рөлін негіздеу |
1 |
06.10 |
Мемлекеттердің экономика лық дамуындағы табиғи-географиялық шектеуші факторларға төтеп берудің тарихи мысалдары |
11.1.2.2 экономиканың дамуындағы табиғи-географиялық шектеуші факторларға төтеп берудің амалдарын зерттеу; 11.1.2.3 қазіргі заман тарихында шектеуші табиғи-географиялық факторлар жағдайындағы мемлекеттердің сәтті экономикалық дамуының мысалдарын тұжырымдау |
1 |
13.10 |
|
1-бөлім Өркениет: даму ерекшеліктері 1.3.бөлімше Қазіргі кезеңде әлем елдерінің экономикалық даму деңгейі бойынша жіктелуі 2 сағ. |
Мемлекеттердің экономика лық даму деңгейі бойынша жіктелуі |
11.1.3.1 мемлекеттер мен аймақтардың әркелкі экономикалық дамуының тарихи алғышарттарын анықтау; 11.1.3.2 алғышарттардың негізінде мемлекеттерді экономика лық даму деңгейі бойынша жіктеу |
1 |
20.10 |
Жекелеген мемлекеттер мен аймақтардың кедей шілікке және экономикалық артта қалушылыққа төтеп беру жолдары БЖБ №1 |
11.1.3.3 мемлекеттердің кедейшілік мәселесін шешуге бағытталған іс-әрекетін зерттеп, оның тиімділігін анықтау; 11.1.3.4 мемлекеттер мен аймақтардың кедейшілік пен экономикалық артта қалушылыққа төтеп берудегі халықаралық ұйымдардың рөлін бағалау; 11.1.3.5 дамушы елдердің әлеуметтік-экономикалық артта қалушылыққа төтеп берудің ықтимал жолдарын болжау |
1 |
27.10 |
|
ІІ тоқсан (8 сабақ) |
||||
2-бөлім. Саяси-құқықтық процестер 2.1. бөлімше Құқықтық мемлекет және азаматтық қоғам 4 сағ. |
Құқықтық мемлекет түсінігі |
11.2.1.1 мемлекеттердің саяси-құқықтық жүйесінің дамуының қазіргі тенденцияларын түсіндіру үшін «құқықтық мемлекет» ұғымын қолдану; 11.2.1.2 құқықтық мемлекеттің қалыптасуының алғышарттарын зерттеу |
1 |
10.11 |
Құқықтық мемлекет принциптерінің жүзеге асырылуының тарихи тәжірибесі |
11.2.1.3 мемлекеттердің мысалында құқықтық мемлекеттің қалыптасу жолдарын талдау; 11.2.1.4 мемлекеттердің мысалында құқықтық мемлекет принциптерінің жүзеге асу ерекшеліктерін салыстыру; 11.2.1.5 қазіргі кездегі адам құқықтарының Жалпы Декларация сының маңызын негіздеу |
1 |
17.11 |
|
Азаматтық қоғам түсінігі және жалпы сипаттамасы |
11.2.1.6 мемлекеттердің саяси-құқықтық жүйесінің дамуының қазіргі тенденцияларын түсіндіру үшін «азаматтық қоғам» ұғымын қолдану; 11.2.1.7 құқықтық мемлекет пен азаматтық қоғамның құрылуының тарихи байланысын анықтау |
1 |
24.11 |
|
Азаматтық қоғамдағы үкіметтік емес ұйымдар |
11.2.1.8 азаматтық қоғамның қалыптасуы мен дамуында үкіметтік емес ұйымдардың рөлін анықтау; 11.2.1.9 мемлекеттердегі үкіметтік емес ұйымдардың қызметін бағалау |
1 |
02.12 |
|
2-бөлім Саяси-құқықтық процестер 2.2. бөлімше Әлемнің қазіргі саяси жүйесі 2 сағ. |
Әлемнің саяси жүйесінің өзгеруі |
11.2.2.1 Ялта-Потсдам халықаралық қатынастар жүйесінің ыдырау себептерін талдау; 11.2.2.2 әлемнің биполярлы жүйесінің ерекшеліктерін сипаттау |
1 |
08.12 |
Әлем құрылысының пост- биполярлық жүйесі |
11.2.2.3 қазіргі кездегі халықаралық қатынастарды сипаттау үшін «постбиполярлық жүйе», «көпвекторлы саясат», «бір полярлы әлем» ұғымдарын қолдану; 11.2.2.4 тарихи оқиғалар, процестер мен құбылыстарды талдау негізінде қазіргі кездегі халықаралық қатынастардың даму тенденцияларын сипаттау |
1 |
15.12 |
|
2-бөлім. Саяси-құқықтық процестер 2.3. бөлімше Қазіргі кездегі бейбітшілік пен қауіпсіздікті сақтау мәселесі 2 сағ. |
Халықаралық қауіпсіздікке төнген қазіргі кездегі қауіп-қатерлер |
11.2.3.1 тарихи оқиғалар мен процестерді түсіндіру үшін «сепаратизм», «терроризм», «фундаментализм», «экстремизм», «миграция», «босқын» терминдерін қолдану; 11.2.3.2 сепаратизм, экстремизм және халықаралық терроризмнің таралу себептері мен салдарларын анықтау; 11.2.3.3 халықаралық қауіпсіздік жүйесінің дамуының ықтимал нұсқаларын болжау |
1 |
22.12 |
Бейбітшілік пен қауіпсіз дікті сақтауда мемлекеттер дің бірлескен әрекеттері БЖБ №2 |
11.2.2.4 тарихи оқиғалар, процестер мен құбылыстарды талдау негізінде қазіргі кездегі халықаралық қатынастардың даму тенденцияларын сипаттау; 11.2.3.4 бейбітшілік пен қауіпсіздікті сақтауға бағытталған халықаралық ұйымдардың қызметін талдау; 11.2.3.5 қауіпсіз әлем дамуының ықтимал жолдарын болжау |
1 |
29.12 |
|
ІІІ тоқсан (10 сабақ) |
||||
3-бөлім. Қоғамдық-саяси ойдың дамуы 3.1. бөлімше Жаңа заман және қазіргі кездегі қоғамдық ойдың эволюциясы 1 сағ. |
Жаңа заман және қазіргі кездегі қоғамдық ойдың дамуының негізгі бағыттары |
11.3.1.1 қоғамдық ойдың дамуын түсіндіру үшін «либерализм», «ұлтшыл дық», «социал-демократия», «марксизм», «экзистенциа-лизм», «прагматизм», «позитивизм» түсініктерін қолдану; 11.3.1.2 қоғамдық-саяси ойдың дамуы үшін Ағартушылық дәуір идеялары ның маңыздылығын бағалау; 11.3.1.3 XIX-XX ғасырлардағы қоғамдық құрылыс туралы филосо-фиялық ойдың даму ерекшеліктерін зерттеу |
1 |
12.01 |
3-бөлім. Қоғамдық-саяси ойдың дамуы 3.2. бөлімше ХХ ғасырдағы бостандық пен әділеттілік үшін күресушілер 3 сағ. |
М. Ганди және оның бейбіт жолмен қарсыласу идеясы |
11.3.2.1 Үндістанның қоғамдық-саяси даму идеологиясы ретінде «гандизм» ұғымын түсіндіру; 11.3.2.2 Үндістанның ұлттық тәуелсіздікке жетудегі бейбіт жолмен қарсыласу идеяларының маңыздылығын анықтау; 11.3.2.3 қоғамдық-саяси өмірдегі тұлғаның рөлі жайлы қорытындылар жасау |
1 |
19.01 |
Мартин Лютер Кингтің ұлы арманы |
11.3.2.3 қоғамдық-саяси өмірдегі тұлғаның рөлі жайлы қорытындылар жасау; 11.3.2.4 АҚШ-тағы тарихи оқиғаларды түсіндіру үшін «нәсілдік кемсітушілік», «сегрегация» ұғымдарын қолдану; 11.3.2.5 азаматтық құқықтар үшін күресте тұлғаның белсенді азаматтық позициясының маңыздылығын бағалау |
1 |
26.01 |
|
Н. Мандела – апартеидке қарсы күресуші |
11.3.2.3 қоғамдық-саяси өмірдегі тұлғаның рөлі жайлы қорытындылар жасау; 11.3.2.5 азаматтық құқықтар үшін күресте тұлғаның белсенді азамат- тық позициясының маңыздылығын бағалау; 11.3.2.6 Оңтүстік Африка Республикасындағы тарихи оқиғаларды түсіндіру үшін «апартеид» ұғымын қолдану |
1 |
02.02 |
|
3-бөлім. Қоғамдық-саяси ойдың дамуы 3.3. бөлімше ХХ ғас. – ХХI ғасырдың. басындағы көрнекті саясаткер-реформаторлар 6 сағ. |
Мұстафа Кемал Ататүрік –Түрік Республикасының негізін қалаушы |
11.3.3.1 мемлекет тарихының өтпелі кезеңдеріндегі реформалардың маңыздылығын бағалау; 11.3.3.2 тарихи оқиғаларды түсіндіру үшін «этатизм», «зайырлы мемлекет» ұғымдарын қолдану; 11.3.3.3 мемлекет тарихындағы тұлғаның рөлі жайлы қорытындылар жасау |
1 |
09.02 |
Франклин Делано Рузвельт және оның «жаңа бағыты» |
11.3.3.3 мемлекет тарихындағы тұлғаның рөлі жайлы қорытындылар жасау; 11.3.3.4 бейбіт және соғыс кезеңіндегі Ф. Рузвельттің ішкі және сыртқы саясатының ерекшеліктерін анықтау 11.3.3.3 мемлекет тарихындағы тұлғаның рөлі жайлы қорытындылар жасау; 11.3.3.5 Франциядағы әлеуметтік-саяси процестерді түсіндіру үшін «голлизм» ұғымын қолдану; 11.3.3.6 Ш. Голль қызметінің мысалында мықты президенттік билік институтының маңыздылығын дәлелдеу |
1 |
16.02 |
|
Шарль де Голль: Франция ұлылығының қайта жаңғыруы |
|
|
||
Дэн Сяопин – көрнекті Қытай реформаторы |
11.3.3.1 мемлекет тарихының өтпелі кезеңдеріндегі реформалардың маңыздылығын бағалау; 11.3.3.3 мемлекет тарихындағы тұлғаның рөлі жайлы қорытындылар жасау; 11.3.3.7 әлеуметтік-экономикалық процестерді түсіндіру үшін «қытайлық ерекшелігі бар социализм» ұғымын қолдану; 11.3.3.8 ҚХР мысалында жоспарлы экономикадан нарықтық экономикаға көшу себептерін талдау |
1 |
02.03 |
|
Ли Куан Ю и Махатхир Мохаммад: «үшінші әлемнен бірінші әлемге» |
11.3.3.1 мемлекет тарихының өтпелі кезеңдеріндегі реформалардың маңыздылығын бағалау; 11.3.3.3 мемлекет тарихындағы тұлғаның рөлі жайлы қорытындылар жасау 11.3.3.9 тарихи оқиғаларды талдау негізінде Оңтүстік-Шығыс Азиядағы «экономикалық ғажайып» факторларын тұжырымдау; 11.3.3.10 Сингапур және Малайзия мысалында мемлекет модернизация сының ерекшеліктерін салыстыру |
1 |
09.03 |
|
Н. Назарбаев және модерни- зацияның қазақстандық моделі БЖБ №3 |
11.3.3.3 мемлекет тарихындағы тұлғаның рөлі жайлы қорытындылар жасау; 11.3.3.11 қазақстандық модернизация үлгісін құрастыру және жүзеге асырудағы Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президентінің рөлін бағалау; 11.3.3.12 «Қазақстан - 2030», «Қазақстан - 2050» стратегияларының мысалында мемлекет дамуын ұзақ мерзімді жоспарлау қажеттілігін дәлелдеу; 11.3.3.13 Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президентінің «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясын ұсыну өзектілігін негіздеу |
1 |
16.03 |
|
ІҮ тоқсан (9 сабақ) |
||||
4-бөлім. Білім мен ғылымның дамуы 4.1. бөлімше Білім алу бүкіл адамзаттық құндылық ретінде 4 сағ. |
Жазу ме Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |