Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар Абайтану курсы 5-11 сыныптарға
Материал туралы қысқаша түсінік
5-11 сыныптарға арналған Абайтану курсының жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
27 Қырқүйек 2018
8268
201 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Абайтану курсы 5 – сынып(Жылдық сағаты – 34, апталық сағаты – 1)
Түсінік хат
Абайтану - қазақ саласы. Абайтану Абай Құнанбайұлының өмірі мен шығармашылық өнері, философиясы, қоғамдық, эстететикалық көзқарастары, қазақ поэзиясындағы өлең жүйесін, ақындық тілді дамытудағы үлесі, музыкалық мұрасы жайлы сан-салалы зерттеу еңбектерін қамтиды. Абайды тану, оның шығармаларын меңгеру арқылы өмірде өз қажетіне дұрыс қолдана білу – әрбір азаматтың парызы десек, оны оқып-үйрену, жан-жақты талдай білу, Абай тереңіне үңіле білу де бүгінгі ел болашағының міндеті болмақ. Әр адамның іздегенін табатын, оны өміріне тірек ете алатын, бағыт-бағдарын айқындай алатын қуат күші де осы Абай шығармаларында. Уақыт та, қоғам да ұлы Абай философиясын қажет етіп отырған шақта ұрпаққа ақын тағылымын үлгі ету, үйрету, өміріне азық етерлік білім беру – қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімдерінің мақсаты мен мұраты.«Абайтану» факультативтік курсының бағдарламасы оқушылардың Абай шығармалары арқылы дүниетанымын кеңейту, жан дүниесін байыту, Абай шығармаларының қуаты мен тәлімдік мәнін таныту мақсатында жасалды. Абайтану ғылымы ұлы Абайдың өмірі мен шығармашылық жолын, әдеби мұраларының мәні мен маңызын тану, тағылым алу сияқты бүгінгі күннің өзекті мәселелері жас ұрпақтың білікті тұлға болып қалыптасуына ықпал етері сөзсіз.Бағдарламаның ерекшелігі:
6-сынып(Жылдық сағаты – 34, апталық сағаты – 1)Абайтану ғылымы. Абай туралы алғашқы мақалалар. Әлихан Бөкейхановтың мақаласы, Әлихан Бөкейханов және Абай Абай әлемі. Абай туралы ойлар. Абайдың өмірі мен шығармашылығыАбайдың өмірі. Жастық шағы. Ақын, азамат АбайАбай ақындығының бастау көздері Өлеңдері. «Жазғытұры» (66 жол), «Күз» өлеңі (28 жол), «Ғылым таппай мақтанба» өлеңі (31жол), «Көзінен басқа ойы жоқ» өлеңі (24 жол), «Қансонарда бүркітші шығады аңға» өлеңі (41жол), «Қыран бүркіт не алмайды салса баптап» өлеңі (14 жол) Аудармалары. И.А.Крыловтан: «Бақа мен өгіз» (40 жол), «Есек» (40 жол)М.Ю. Лермонтовтан: «Жалау» өлеңі (12 жол) Қарасөздері: Жетінші сөз, Сегізінші сөз Әдебиет теориясы: Мысал, аллегория, кейіптеу, теңеу ұғымдарын кеңейту.
Абайтану курсы 6 – сынып(Жылдық сағаты – 34, апталық сағаты – 1)
Абайтану курсы 7 – сынып(Жылдық сағаты – 34, апталық сағаты – 1)
Реті | Ақын шығармалары | Сағат саны |
1 | Абайтану ғылымы туралы кіріспе (жалпы шолу). | 1 |
2 | Абай әлемі. Абай туралы ойлар | 1 |
3 | Абай Құнанбаевтың қысқаша өмірбаяны: шыққан тегі, отбасы, өскен ортасы. Абайдың балалық шағы. Бала ақын. | 2 |
4 | Өлеңдері«Шығыс ақындарынша» (12 жол),Ø Өлеңнің тарихы, басылымдарыØ Мазмұны, тақырыбы, идеясыØ Талдау жұмыстарыØ Шығармашылық жұмыстар | 3 |
5 | «Абыралыға» өлеңі (22 жол)Ø Өлеңнің тарихы, басылымдарыØ Мазмұны, тақырыбы, идеясыØ Талдау жұмыстарыØ Шығармашылық жұмыстар | 3 |
6 | «Қараша, желтоқсан мен сол бір-екі ай» өлеңі (36 жол),Ø Өлеңнің тарихы, басылымдарыØ Мазмұны, тақырыбы, идеясыØ Талдау жұмыстарыØ Шығармашылық жұмыстар | 3 |
7 | «Интернатта оқып жүр» үзінді (49 жол)Ø Өлеңнің тарихы, басылымдарыØ Мазмұны, тақырыбы, идеясыØ Талдау жұмыстарыØ Шығармашылық жұмыстар | 3 |
8 | «Жасымда ғылым бар деп ескермедім» өлеңі (14 жол),Ø Өлеңнің тарихы, басылымдарыØ Мазмұны, тақырыбы, идеясыØ Талдау жұмыстарыØ Шығармашылық жұмыстар | 3 |
9 | «Шоқпардай кекілі бар қамыс құлақ»(32 жолØ Өлеңнің тарихы, басылымдарыØ Мазмұны, тақырыбы, идеясыØ Талдау жұмыстарыØ Шығармашылық жұмыстар | 3 |
10 | Аудармалары««Есек пен бұлбұл» мысал өлеңі (28 жол), (И.А.Крыловтан аудармасы)Ø Аударманың тарихы, басылымдарыØ Мазмұны, тақырыбы, идеясыØ Талдау жұмыстарыØ Шығармашылық жұмыстар | 2 |
11 | «Әншілер» (24 жол), (И.А.Крыловтан аудармасы)Ø Аударманың тарихы, басылымдарыØ Мазмұны, тақырыбы, идеясыØ Талдау жұмыстарыØ Шығармашылық жұмыстар | 3 |
12 | ҚарасөздеріБірінші сөзØ Қарасөздің тарихы, басылымдарыØ Мазмұны, тақырыбы, идеясыØ Талдау жұмыстарыØ Шығармашылық жұмыстар | 3 |
13 | Отыз бірінші сөзØ Қарасөздің тарихы, басылымдарыØ Мазмұны, тақырыбы, идеясыØ Талдау жұмыстарыØ Шығармашылық жұмыстар | 3 |
14 | Қорытынды сабақ | 2 |
Түсінік хат
Абайтану - қазақ саласы. Абайтану Абай Құнанбайұлының өмірі мен шығармашылық өнері, философиясы, қоғамдық, эстететикалық көзқарастары, қазақ поэзиясындағы өлең жүйесін, ақындық тілді дамытудағы үлесі, музыкалық мұрасы жайлы сан-салалы зерттеу еңбектерін қамтиды. Абайды тану, оның шығармаларын меңгеру арқылы өмірде өз қажетіне дұрыс қолдана білу – әрбір азаматтың парызы десек, оны оқып-үйрену, жан-жақты талдай білу, Абай тереңіне үңіле білу де бүгінгі ел болашағының міндеті болмақ. Әр адамның іздегенін табатын, оны өміріне тірек ете алатын, бағыт-бағдарын айқындай алатын қуат күші де осы Абай шығармаларында. Уақыт та, қоғам да ұлы Абай философиясын қажет етіп отырған шақта ұрпаққа ақын тағылымын үлгі ету, үйрету, өміріне азық етерлік білім беру – қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімдерінің мақсаты мен мұраты.«Абайтану» факультативтік курсының бағдарламасы оқушылардың Абай шығармалары арқылы дүниетанымын кеңейту, жан дүниесін байыту, Абай шығармаларының қуаты мен тәлімдік мәнін таныту мақсатында жасалды. Абайтану ғылымы ұлы Абайдың өмірі мен шығармашылық жолын, әдеби мұраларының мәні мен маңызын тану, тағылым алу сияқты бүгінгі күннің өзекті мәселелері жас ұрпақтың білікті тұлға болып қалыптасуына ықпал етері сөзсіз.Бағдарламаның ерекшелігі:
- Абайтану ғылымы, оның алғашқы бастаулары, қалыптасуы, дамуы туралы мәліметтер беріліп, олар әр сынып оқушыларының жас ерекшеліктеріне қарай нақтыланады, Абайтану ғылымына үлес қосқан зерттеушілердің еңбектері атап көрсетіледі;
- Абай мектебі, ақын шәкірттері туралы мәліметтер қамтылды;
- Мектеп бағдарламасында оқытуға берілген шығармаларынан тыс еңбектері алынып, әр сыныпқа арналған әдебиет пәнінің бағдарламасында берілген Абай шығармалары бағдарламаның сәйкес сыныптарында алынған жоқ;
- Әр сыныпта оқытуға ұсынылған Абайдың өлеңдері, аудармалары, поэмалары, қарасөздері бөлініп көрсетілді;
- Ақын шығармаларын оқытудың арнайы әдістеме модульдері ұсынылды: 2010 жылы Жапонияның Токио қаласындағы Obun Publishinq баспасынан жарық көрген «Абайтану әліппесі» атты аудио әдістемелік кешен (сөйлейтін қалам), оқулық бойынша жасалған авторлық әдістемем негізге алынды.
- Абай шығармаларын оқыту технологиясы үш бөлімнен тұрады:
- Оқушыларға әр шығарма бойынша оқулықтан тыс дереккөздері арқылы: шығармалардың жазылу тарихы, жылы, текстологиясы, ақын шығармаларының үш қолжазбасы, басылымдардағы шығармаға енгізілген өзгерістер туралы мәліметтер беріліп отырады.
- Абай шығармаларын меңгеру ұсынылған өлеңнің, аударманың, поэманың, қарасөздердің мазмұнын меңгеруден басталып, Абай тілінің сөздігі, шығармаларының тілі, көркемдік ерекшеліктері, ақыл-нақыл мәнді сөздерін тану, өлең құрылысына талдау, шығармаларды өзара салыстырмалы талдау сияқты тапсырмалардан соң, білім тексеру тестері алынады.
- Шығарма бойынша еркін тапсырмалар жүйесі беріледі.
6-сынып(Жылдық сағаты – 34, апталық сағаты – 1)Абайтану ғылымы. Абай туралы алғашқы мақалалар. Әлихан Бөкейхановтың мақаласы, Әлихан Бөкейханов және Абай Абай әлемі. Абай туралы ойлар. Абайдың өмірі мен шығармашылығыАбайдың өмірі. Жастық шағы. Ақын, азамат АбайАбай ақындығының бастау көздері Өлеңдері. «Жазғытұры» (66 жол), «Күз» өлеңі (28 жол), «Ғылым таппай мақтанба» өлеңі (31жол), «Көзінен басқа ойы жоқ» өлеңі (24 жол), «Қансонарда бүркітші шығады аңға» өлеңі (41жол), «Қыран бүркіт не алмайды салса баптап» өлеңі (14 жол) Аудармалары. И.А.Крыловтан: «Бақа мен өгіз» (40 жол), «Есек» (40 жол)М.Ю. Лермонтовтан: «Жалау» өлеңі (12 жол) Қарасөздері: Жетінші сөз, Сегізінші сөз Әдебиет теориясы: Мысал, аллегория, кейіптеу, теңеу ұғымдарын кеңейту.
Абайтану курсы 6 – сынып(Жылдық сағаты – 34, апталық сағаты – 1)
Реті | Ақын шығармалары | Сағат саны | Мерзімі | |||
«А» | «Ә» | «Б» | «В» | |||
1. | Абайтану ғылымы. Абай туралы алғашқы мақалалар. Әлихан Бөкейхановтың мақаласы, Әлихан Бөкейханов және Абай | 1 | ||||
2. | Абай әлемі. Абай туралы ойлар. | 1 | ||||
3. | Абайдың өмірі мен шығармашылығыАбайдың өмірі. Жастық шағы. Ақын, азамат АбайАбай ақындығының бастау көздері | 1 | ||||
4. | Өлеңдері.«Жазғытұры» өлеңі (66 жол)Ø Өлеңнің тарихы, басылымдарыØ Мазмұны, тақырыбы, идеясыØ Талдау жұмыстарыØ Шығармашылық жұмыстар | 3 | ||||
5. | «Күз» өлеңі (28 жол)Ø Өлеңнің тарихы, басылымдарыØ Мазмұны, тақырыбы, идеясыØ Талдау жұмыстарыØ Шығармашылық жұмыстар | 3 | ||||
6. | «Ғылым таппай мақтанба» өлеңі (31жол)Ø Өлеңнің тарихы, басылымдарыØ Мазмұны, тақырыбы, идеясыØ Талдау жұмыстарыØ Шығармашылық жұмыстар | 3 | ||||
7. | «Қансонарда бүркітші шығады аңға» өлеңі (41жол)Ø Өлеңнің тарихы, басылымдарыØ Мазмұны, тақырыбы, идеясыØ Талдау жұмыстарыØ Шығармашылық жұмыстар | 3 | ||||
8. | «Қыран бүркіт не алмайды салса баптап» өлеңі (14 жол)Ø Өлеңнің тарихы, басылымдарыØ Мазмұны, тақырыбы, идеясыØ Талдау жұмыстарыØ Шығармашылық жұмыстар | 3 | ||||
9. | Аудармалары«Бақа мен өгіз» мысал өлеңі (40 жол), ( И.А.Крыловтан аудармасы)Ø Аударманың тарихы, басылымдарыØ Мазмұны, тақырыбы, идеясыØ Талдау жұмыстарыØ Шығармашылық жұмыстар | 3 | ||||
10. | М.Ю. Лермонтовтан: «Жалау» өлеңі (12 жол)Ø Аударманың тарихы, басылымдарыØ Мазмұны, тақырыбы, идеясыØ Талдау жұмыстарыØ Шығармашылық жұмыстар | 3 | ||||
11. | ҚарасөздеріЖетінші сөзØ Қарасөздің тарихы, басылымдарыØ Мазмұны, тақырыбы, идеясыØ Талдау жұмыстарыØ Шығармашылық жұмыстар | 3 | ||||
12. | Сегізінші сөзØ Қарасөздің тарихы, басылымдарыØ Мазмұны, тақырыбы, идеясыØ Талдау жұмыстарыØ Шығармашылық жұмыстар | 3 | ||||
14. | Отыз бірінші сөзØ Қарасөздің тарихы, басылымдарыØ Мазмұны, тақырыбы, идеясыØ Талдау жұмыстарыØ Шығармашылық жұмыстар | 3 | ||||
15. | Қорытынды сабақ | 1 |
Абайтану курсы 7 – сынып(Жылдық сағаты – 34, апталық сағаты – 1)
Реті | Ақын шығармалары | Сағат саны |
1. | Абайтану ғылымы. Абай туралы алғашқы мақалалар.Ахмет Байтұрсынов, «Қазақтың бас ақыны» | 1 |
2. | Абайдың өмірі мен шығармашылығыАбайдың өмірі. Ақын, азамат Абай | 1 |
3. | Абай әлемі. Абай туралы ойлар. | 1 |
4. | Өлеңдері«Жаз» өлеңі (60жол)Ø Өлеңнің тарихы, басылымдарыØ Мазмұны, тақырыбы, идеясы 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |