Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар "Қазақ тілі" 7-сынып Т1 №399 бұйрық (қазақ сыныбы)
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
7 «А» сынып
қазақ тілі пәнінен жиынтық бағалау кестесі
№ |
БЖБ және ТЖБ |
Күні |
Ескерту |
ӘБ жетекшісінің Қолы |
1-тоқсан |
|
|||
1 |
БЖБ №1 Ауа райы және климаттық өзгерістер. Орфография. |
20.09.2023 |
|
|
2 |
БЖБ №2 2-бөлім: Көшпенділер мәдениеті. Фонетика Денсаулық зор байлық. Лексика. |
17.10.2023 |
|
|
3 |
ТЖБ №1 |
23.10.2023 |
|
|
2- тоқсан |
|
|||
1 |
БЖБ №3 Достық және сүйіспеншілік Морфология |
27.11.2023 |
|
|
2 |
БЖБ №4 Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы. Морфология |
19.12.2023 |
|
|
3 |
ТЖБ №2 |
25.12.2023 |
|
|
3- тоқсан |
|
|||
1 |
БЖБ №5 Ғаламтор және әлеуметтік желілер. Морфология |
29.01.2024 |
|
|
2 |
БЖБ №6 Қазақстандағы ұлттар достастығы. Морфология |
13.03.2024 |
|
|
3 |
ТЖБ №3 |
19.03.2024 |
|
|
4- тоқсан |
|
|||
1 |
БЖБ №7
Жеңіс
күні. Ұлы ерлікке тағзым. |
23.04.2024 |
|
|
2 |
БЖБ № 8 Ғылыми фантастика |
14.05.2024 |
|
|
3 |
ТЖБ №4 |
20.05.3024 |
|
|
Түсінік хат
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар:
Үлгілік оқу жоспарлары: ҚР Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы №500 бұйрығымен бекітілген «бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары», ҚР Оқу-ағарту министрінің 12.08.2022 ж №365 бұйрықтарымен енгізілген өзгерістермен.
Стандарт: «мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» (ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығы, 23.09.2022 ж. № 406 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен).
Үлгілік оқу бағдарламасы: «жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндер, таңдау курстары мен факультативтер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» ҚР Оқу-ағарту министрінің 16.09.2022ж. №399 бұйрығы 21.11.2022 ж. № 467 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен.
Әдістемелік нұсқау хат:2023-2024 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін ұйымдарында ғылым негіздерін оқытудың ерекшеліктері туралы әдістемелік нұсқау хатына сәйкес әзірленген.
«Қазақ тілі» пәнін оқыту мақсаты – жалпы білім беретін негізгі мектептерде ана тілін қадірлейтін, қоғамдық мәнін түсінетін тұлға қалыптастыру және қазақ әдеби тілі нормаларын сақтап, дұрыс қолдана білуге, еркін сөйлесуге және сауатты жазуға үйрету.
«Қазақ тілі» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі: 7-сынып – аптасына 3 сағат, оқу жылында – 102 сағат.
Оқу мақсаттары мұғалім мен білім алушыларға болашақ қадамдары жөнінде өзара ой бөлісуге, оларды жоспарлау мен бағалауға мүмкіндік беретін бірізділік пен сабақтастықты көрсететін 4 бөлімнен тұрады:
-
тыңдалым және айтылым;
-
оқылым;
-
жазылым;
-
әдеби тіл нормаларын сақтау.
«Қазақ тілі» пәні бойынша жиынтық бағалау рәсімдерінің саны:
Оқу пәнінен әр тоқсан сайын бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау (БЖБ) рәсімінің нақты санын және әр тоқсан сайын 1 рет тоқсандық жиынтық бағалау (ТЖБ) өткізу қарастырылған. Төменде оқу пәнінен бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау (БЖБ) рәсімдерінің нақты саны көрсетілген.
Сынып/Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау рәсімдерінің саны
-
7-сынып
1-тоқсан
2-тоқсан
3-тоқсан
4-тоқсан
2
2
2
2
«Қазақ тілі (оқыту тілі қазақ тілінде)» пәні бойынша
күнтізбелік-тақырыптық жоспар
7-сынып
І тоқсан (23 сағат) |
||||||||||||||||||
р/с |
Бөлім/ ауыспалы тақырып |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
||||||||||||
1 |
1-бөлім: Ауа райы және климаттық өзгерістер. Орфография. |
Қазақ халқының ауа райын Болжауы |
7.1.4.1 мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау; 7.4.1.1 жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу; |
1 |
04.09 |
|
||||||||||||
2 |
|
Қазақ халқының ауа райын болжауы |
7.2.5.1 мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру; 7.4.1.1 жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу; |
1 |
05.09 |
|
||||||||||||
3 |
|
Климат пен табиғат |
7.1.4.1 мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау; 7.3.3.1 мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу; |
1 |
06.09 |
|
||||||||||||
4 |
|
Климат пен табиғат |
7.2.5.1 мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру; 7.4.1.1 жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу |
1 |
11.09 |
|
||||||||||||
5 |
|
Ұлы Дала табиғаты |
7.1.4.1 мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау; 7.4.1.1 жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу; |
1 |
12.09 |
|
||||||||||||
6 |
|
Ұлы Дала табиғаты |
7.2.1.1 мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау; 7.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазу |
1 |
13.09 |
|
||||||||||||
7 |
|
Ауасыз тіршілік жоқ |
7.1.1.1 мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау; 7.4.1.1 жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу; |
1 |
18.09 |
|
||||||||||||
8 |
|
Ауасыз тіршілік жоқ |
7.2.5.1 мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру; 7.3.3.1 мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу; |
1 |
19.09 |
|
||||||||||||
9 |
|
Табиғат және адам . Нәтиже сабақ. БЖБ №1 |
7.1.4.1 мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау; 7.4.1.1 жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу; |
1 |
20.09 |
|
||||||||||||
10 |
2-бөлім: Көшпенділер мәдениеті.
Фонетика. |
Көшпелілер мәдениеті – өркениеттің бастауы |
7.1.2.1 әлеуметтік-қоғамдық, оқу-еңбек тақырыптарына байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (көркем әдеби шығармалардан үзінді) автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдау; 7.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала құрастырып жазу |
1 |
25.09 |
|
||||||||||||
11 |
|
Көшпелілер мәдениеті – өркениеттің бастауы |
7.2.3.1 хроника құрылымы
мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін
ажырату; |
1 |
26.09 |
|
||||||||||||
12 |
|
Көшпелілердің жазуы |
7.1.6.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу; 7.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала құрастырып жазу |
1 |
27.09 |
|
||||||||||||
13 |
|
Көшпелілердің жазуы |
7.2.4.1 идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 7.4.2.1 сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану |
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |