Материалдар / Күнтізбелік тақырыптық жоспар ҚАЗАҚ ТІЛІ Ерекше білім беру қажеттілігі бар оқушыға (ЕББҚ) 8 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Күнтізбелік тақырыптық жоспар ҚАЗАҚ ТІЛІ Ерекше білім беру қажеттілігі бар оқушыға (ЕББҚ) 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ЕББҚ (ерекше білім беру қажеттілігі) бар оқушыға Күнтізбелік тақырыптықжоспар. Жеке оқу бағдарламасымен оқитын оқушыға қазақ тілінен құрастырылған КТЖ. 469 бұйрықпен жасалған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Ақпан 2024
217
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Түсінік хат

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 20 қыркүйектегі № 469 бұйрығына 72-қосымша Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығына 512- қосымша


Жеңіл ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған сыныптары үшін «Қазақ тілі» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы (оқыту қазақ тілінде)

1 - тарау. Жалпы ережелер

  1. Жеңіл ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған 5-10 сыныптары үшін «Қазақ тілі» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы (бұдан әрі – Бағдарлама) «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі

Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабы 6) тармақшасына сәйкес әзірленген.

2. Оқу пәнінің мақсаты – білім алушылардың тілдік базасын кеңейту, сөйлеу тілінің дамуындағы кемістіктердің орнын толтыру; грамматикалық және орфографиялық материалдарды практикалық түрде меңгеру; сөйлеу тілін қарым-қатынас құралы ретінде, танымдық әрекетті түзету және мектептен кейін бейімделуін жеңілдету әдісі ретінде қалыптастыру.

3. Негізгі оқыту міндеттері:

1) грамматика бойынша толыққанды білім жүйесін беру;

2) білім алушылардың танымдық әрекетіндегі кемістіктерінің орнын толтыруға ықпал ету, жағымды эмоционалды-еріктік және тұлғалық қасиеттерді қалыптастыру;

3) білім алушылардың сөйлеу тілін дамыту;

4) сөздік қорын байыту және қолданатын грамматикалық құралдар аясын кеңейту;

5) сөз байлығын дамыту, жетілдіру;

6) сұрақтарға жауап беріп, диалог жүргізу;

7) ауызша және жазбаша байланыстырып сөйлеу тілін қолдануға үйрету;

8) білім алушылардың деңгейіне сәйкес мәтінді дұрыс және саналы оқуға үйрету;

9) тілдің дыбыстық құрамы, грамматика бойынша қарапайым мәліметтер емле ережелері негізінде сауатты жазу дағдыларын қалыптастыру;

10) өз ойларын ауызша және жазбаша түрде дұрыс және бірізді жеткізуге үйрету;

11) сабақтарға қызығушылығын арттыру, құрдастармен және ересектермен өзара әрекеттесуге үйрету.

Қазақ тілі пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі

Аптасына 2 сағат, оқу жылында 68 сағат



Қазақ тілі пәнінен жеке оқу бағдарламасы

8 «А» сынып оқушысы Саршанов Арман



Сабақтың тақырыбы

Оқыту мақсаттары

Сағат саны

Мерзімі

Ескерту

1

Дыбыс және әріп

8.1.1.1 сөздерге дыбыстық талдау жасай білу

2



2

Дауысты дыбыстар және олардың түрлері

8.1.2.1 дауысты дыбыстардың түрлерін білу, сөзден оларды ажырату

2



3

Жуан және жіңішке дауыстылар

8.1.1.1 жуан, жіңішке дауысты дыбыстарды ажырату

2



4

Дауыссыз дыбыстар және олардың түрлері

БЖБ

8.1.1.2 дауыссыз дыбыстардың түрлерін ажырата білу

2



5

Ұяң дауыссыз дыбыстар

8.1.1.2 қатаң, ұяң, үнді дауыссыз дыбыстарды танып, ажырату

2



6

Үнді дауыссыз дыбыстар

БЖБ

6.1.1.2 қатаң, ұяң, үнді дауыссыз дыбыстарды танып, ажырату

2



7

Дыбыстық талдау жасау

8.1.1.3 сөздерге дыбыстық талдау жасай білу

2



8

Ақпаратты түсіну

ТЖБ

8.2.1.1 мәтіннен негізгі, қосымша, детальді ақпаратты анықтау, түсіндіру

2



9

Мәтін бойынша сұрақтар құрастыра білу

8.2.2.1 мәтіннен негізгі ақпаратты анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру

2



10

Буын туралы түсінік

8.1.2.3 буын туралы тусінігін қалыптастыру

2



11

Буынның түрлері

БЖБ

8.1.2.1 буынның түрлерін ажырата білу (ашық, тұйық, бітеу).

2



12

Ашық буын

8.1.2.3 ашық буынның анықтамасын білу, мысалдар келтіру

2



13

Тұйық буын

БЖБ

8.1.2.3 тұйық буынның анықтамасын білу, мысалдар келтіру

2



14

Бітеу буын

8.1.2.3 бітеу буынның анықтамасын білу, мысалдар келтіру

2



15

Жазу дағдыларын қалыптастыру

8.3.1.1 ережелерді сақтап жазу

2



16

Тасымал туралы

түсінік ТЖБ

8.3.1.2 сөзді дұрыс тасымалдауға үйрету

2



17

Қысқарған сөздер

8.1.3.1 қысқарған сөздер туралы жалпы түсініктері болу

2



18

Сөз құрамы

8.1.4.3 сөздерді сөз құрамына байланыстыталдау, түбір сөзбен туынды сөздерді мысалдар арқылы салыстыру

2



19

Сөз құрамына талдау

8.1.4.2 қосымшаның жұрнақ, жалғау болып екіге бөлінуі. әрқайсысының өзіндік белгілері, қызметі

2



20

Біріккен сөздер

БЖБ

8.1.3.4 біріккен сөздердің анықтамасы, жасалу жолын білу, мысал келт

2



21

Қос сөздер

8.1.3.5 қос сөздердің анықтамасы, түрлерін ажырата білу

2



22

Қысқарған сөздер

8.1.5.1 сан есімнің анықтамасын еске түсіру, мысал келтіру

2



23

Сөйлем

8.1.6.1 құрмалас сөйлемдер құрамындағы жай сөйлемдердің байланысу тәсілдерін байқау

2



24

Байланыстыры сөйлеу БЖБ

8.1.7.1 дұрыс құрылмаған мәтінді қайта құру

2



25

Қазақ тілі этикасын сақтап, сөйлеу мәдениетін меңгеру

8. 1.8.1 әртүрлі жағдайларда өздерін дұрыс ұстап, сыпайы қатынас жасау дағдысын меңгеру

2



26

Ақпаратты түсіну

ТЖБ

8.2.1.1 мәтіннен негізгі, қосымша, детальді ақпаратты анықтау, түсіндіру

2



27

Мәтін бойынша сұрақтар құрастыра білу

8.2.2.1 мәтіннен негізгі ақпаратты анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру

2



28

Мәтіннің жанрлық ерекшелігін ажырату

8.2.3.1 өмірбаян, жеделхат, сенімхат, арыздың құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату

2



29

Оқылым стратегияларын қолдану

8.2.4.1 дауыстап, түсініп оқу

525тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!