Материалдар / Күнтізбелік-тақырыптық жоспар "Қазақ тілі мен әдебиеті" 8-сынып Т2 №399 бұйрық (орыс сыныбы)
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Күнтізбелік-тақырыптық жоспар "Қазақ тілі мен әдебиеті" 8-сынып Т2 №399 бұйрық (орыс сыныбы)

Материал туралы қысқаша түсінік
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар "Қазақ тілі мен әдебиеті" 8-сынып Т2 №399 бұйрық (орыс сыныбы)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қаңтар 2024
192
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
1500 тг 1125 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

8 «Б» сынып

қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен жиынтық бағалаудың кестесі


БЖБ және ТЖБ

Күні

Ескерту

ӘБ

жетекшісінің

қолы

1-тоқсан


1

БЖБ №1 . Білім. Ғылым. Инновация

19.09



2

БЖБ №2 «Сауда жасай білесің бе?»

19.10



3

ТЖБ №1

24.10



2- тоқсан


1

БЖБ №3 «Достық пен татулық - таптырмас бақыт»

23.11



2

БЖБ №4 «Кәсіп – бақыттың шырағы, еңбек – ырыстың бұлағы»

21.12



3

ТЖБ №2

26.12



3- тоқсан


1

БЖБ №5 «Тарихи тұлғалар тағылымы»

13.02



2

БЖБ №6 «Қызым - жағадағы құндызым, Ұлым - аспандағы жұлдызым»

13.03



3

ТЖБ №3

18.03



4- тоқсан


1

БЖБ №7 «Мәңгілік елдің нұрлы жолы!»

16.04



2

БЖБ № 8 «Қазақстанның айтыс өнері мен сөз мәдениеті»

16.05



3

ТЖБ №4

21.05




Түсінік хат

Күнтізбелік-тақырыптық жоспар:

Үлгілік оқу жоспарлары: ҚР Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы №500 бұйрығымен бекітілген «бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары», ҚР Оқу-ағарту министрінің 12.08.2022 ж №365 бұйрықтарымен енгізілген өзгерістермен.

Стандарт: «мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» (ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығы, 23.09.2022 ж. № 406 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен).

Үлгілік оқу бағдарламасы: «жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндер, таңдау курстары мен факультативтер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» ҚР Оқу-ағарту министрінің 16.09.2022ж. №399 бұйрығы 21.11.2022 ж. № 467 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен.

Әдістемелік нұсқау хат:2023-2024 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін ұйымдарында ғылым негіздерін оқытудың ерекшеліктері туралы әдістемелік нұсқау хатына сәйкес әзірленген.

«Қазақ тілі мен әдебиеті» оқу бағдарламасының негізгі міндеттері:

-шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге, сын тұрғысынан ойлауға дағдыландыру;

- білім деңгейі жоғары, ой-өрісі дамыған тұлға қалыптастыру;

-туындаған мәселелерді шеше білетін, шынайы өмірге бейім жаңашыл ұрпақ тәрбиелеу;

-оқушыларды сөйлесім әрекетінің түрлерін әлеуметтік ортада қолдана білуге үйрету;

-оқушылардың тілдік дағдысы мен ойлау қабілетін дамыту;

-оқушыны қазақ халқының мәдениетімен, әдебиетімен, ұлттық салт-дәстүрімен таныстырып, мәдени ортада пайдалануға баулу, қазақ еліне, мемлекеттік тілге деген құрмет сезімін тәрбиелеу.

«Қазақ тілі мен әдебиеті» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі:

Барлығы – 136 сағат, аптасына - 4 сағат


Оқулық: «Көкжиек-Горизонт» 2018 ж,Авторлары:Ф. Ш. Оразбаева, Ж. Т. Дәулетбекова, А. Қ. Рауандина, Р. С. Рахметова, Қ.С.Жайлаубаева








Күнтізбелік -тақырыптық жоспар

Қазақ тілі мен әдебиеті

Барлығы – 136 сағат, аптасына - 4 сағат


Ауыспалы тақы рыптар

Сабақ тақырыбы

Оқу мақсаттары

сағат саны

мерзімі

ескерту

І тоқсан -31 сағат

1

1-бөлім. Білім. Ғылым. Инновация

Мен армандайтын мектеп


8.1.1.1 мәтін тақырыбы, тірек сөздер, иллюстрациялар арқылы көтерілетін мәселені болжау

8.5.1.1 болжалдық сан есімді жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану

1

04.09


2


Мен армандайтын мектеп


8.1.5.1 тірек сөздер, автор көзқарасы мен көңіл күйі арқылы негізгі ойды анықтау

8.4.3.1 жазба жұмыстарында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып жазу

1

05.09


3


Электронды кітапхананы пайдаланамын

8.3.2.1 публицистикалық стильдің (интервью) тілдік ерекшеліктері арқылы мәтіндердің жанрын анықтау;

8.2.1.1 тұрақты тіркестер мен көркемдегіш құралдарды қолданып, ауызша мәтіндер құрау;

1

06.09


4


Электронды кітапхананы пайдаланамын

8.1.5.1 тірек сөздер, автор көзқарасы мен көңіл күйі арқылы негізгі ойды анықтау

8.4.1.1 мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап, интервью жазу;

1

07.09


5


Жоба жұмысын орындадым

8.1.1.1 мәтін тақырыбы, тірек сөздер, иллюстрациялар арқылы көтерілетін мәселені болжау;

8.5.1.1 болжалдық сан есімдердіжазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану

1

11.09


6


Т.Сұлтанбеков. «Ғажайып планета»

8.3.2.1 публицистикалық стильдің (интервью) тілдік ерекшеліктері арқылы мәтіндердің жанрын анықтау;

8.2.4.1 идеялық жағынан ұқсас мәтін-дердегі оқиғалар желісіне бақылау жасай отырып, мазмұнның дамуын салыстыру және талдау

1

12.09


7


Т.Сұлтанбеков. «Ғажайып планета»

8.1.5.1 тірек сөздер, автор көзқарасы мен көңіл күйі арқылы негізгі ойды анықтау

8.4.1.1 мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап, интервью жазу;

1

13.09


8


«Рухани жаңғыру» - тарих пен болашақтың алтын көпірі

8.3.4.1 мәтіндердің түрлерін, тілдік ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасау

8.2.4.1 идеялық жағынан ұқсас мәтін-дердегі оқиғалар желісіне бақылау жасай отырып, мазмұнның дамуын салыстыру және талдау

1

14.09



9


«Рухани жаңғыру» - тарих пен болашақтың алтын көпірі

8.3.2.1 публицистикалық стильдің (интервью) тілдік ерекшеліктері арқылы мәтіндердің жанрын анықтау;

8.2.1.1 тұрақты тіркестер мен көркемдегіш құралдарды қолданып, ауызша мәтіндер құрау;

1

18.09


10


Нәтиже сабақ.

БЖБ №1

8.3.4.1 мәтіндердің түрлерін, тілдік ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасау

8.5.1.1 болжалдық сан есімдердіжазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану


1

19.09


11

2- бөлім. «Сауда жасай білесің бе?»

Досыма сыйлық таңдаймын.


8.1.4.1 орта көлемді прозалық, драмалық және поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, тақырыбы мен идеясын талдау;

8.4.4.1 тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап, эссе жазуда тиімді қолдану

1

20.09


12


Досыма сыйлық таңдаймын.


8.3.3.1 прозалық және поэзиялық шығармалардың композициялық құрылымын анықтау, кейіпкердің іс-әрекетіне немесе лирикалық кейіпкердің образына баға беру;

8.2.2.1 түрлі жанрдағы көркем мәтіндерге сүйене отырып, көңіл-күйді білдіруде ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолдана білу;

1

21.09


13


Сауда жасаймын

8.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап беру

8.4.4.1 тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап, эссе жазуда тиімді қолдану

1

25.09


14


1125тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!