Материалдар / Күш атасы - Қажымұқан
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Күш атасы - Қажымұқан

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу мақсатына сәйкес әдіс - тәсілдер қамтылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Ақпан 2023
602
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім:«Мен балаң жарық күнде сәуле қуған»

Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Атшыбаева Жайнагүл Ролланқызы


Сынып: 6

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Күш атасы - Қажымұқан

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.2.4.1 Әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: «Қажымұқан» хикаятындағы кейіпкерлер бейнесін сипаттау;

Көпшілігі: шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу;

Кейбір оқушылар: Әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтыңбасы




І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру:

Барлығымыз бірлесіп , жақсы еңбек ету үшін бір-бір жылы сөз айтып, бір-бірімізге жақсы тілек білдірейік. Жақсы сөз жарым ырыс деген, сондықтан да алдарыңыз ашық, жарқын болсын деген тілекпен, бүгінгі ашық сабағымызды бастаймыз.

Қызығушылықты ояту

Оқушылар алдымен терминдермен жұмыс істеу барысында сипаттау мен суреттеу тәсілдерінің синонимдес ұғым екенін түсініп, түрлерін ажыратады

Суреттеу — әдебиетте әр түрлі жануарларды, табиғат құбылыстарын немесе жансыз нәрселерді адам кейпіне келтіріп суреттейтін көркемдік тәсіл.

Ж

табиғат көркін суреттеуді пейзаж дейді.

азушы кейде шығарма оқиғасын баяндау барысында оқиғаның болған жерімен, оқиғаға қатысушы кейіпкерлермен, олардың жеке басына тән өзгешеліктерімен, оларды қоршаған ортамен таныстырып өтеді. Бұл көбіне суреттеу(сипаттау) жолымен жүзеге асады.





Оқушылар әдебиет теориясы бойынша ережелерді еске түсіріп, сабақ ттақырыбын анықтайды.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады.














Оқушылар әдебиет теориясы бойынша ережелерді еске түсіріп, сабақ тақырыбын анықтайды.


Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

Қалыптастырушы бағалау










ҚБ «Одағайлар» әдісі

Оооооо! – тамаша жауап;

Оййййй! – төмен жауап




6-сынып

Қазақ әдебиеті оқулығы



Сабақтың ортасы


























Мағынаны тану.

- Балалар, Енді хикаятты қаншалықты меңгердіңдер, кейіпкерлер қандай әсер қалдырды, қандай ой түйдіңдер, осының барлығы бүгінгі сабақ барысында байқалып, бағаланбақ.

«Сезімді ояту» әдісі

Сезімді ояту

Елестету

Қажымұқан қандай кейіпкер?



Сүйсіну

Қажымұқанның қандай қылығына сүйсіндің?



Жек көру

Шығарма кейіпкерлерінің қандай әрекеті ұнамады?



Жаны ашу

Повестің қай жерінде Қажымұқанға деген аяушылық сезімің пайда болды?


Өкініш

Өкініш сезімі пайда болды ма , қашан?



Таңдану

Таңғалып риза болған сәтің ше?



Дескриптор:

- Қажымұқан бейнесін елестету арқылы сипаттайды;

- Кейіпкердің өзіне ұнаған қасиетіне сүйсінеді;

- Кейіпкерлердің ұнамаған қасиетін талдайды;

- Кейіпкерге жаны аяушылық сезімін білдіреді;

- Қажымұқан іс-әрекетіне байланысты өкініш сезімін білдіреді;

- Кейіпкердің іс-әрәкетіне таңданады.

ҚБ

Тапсырма.Шығарма үзінділерімен танысады. Оқушылар берілген сұрағымен байланыстыра отырып, әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазады.

Жас балуанның жиырма төрті мектептің биылғы бағдарламасын бітіріп, тәжірибе жұмысына шыққалы отыр. Бірінші – Дубный, екінші - Мұңайтпасов”

-Мұқанның екінші тұру себебі неде?

-Осы тәжірибе сынында Мұқанның алғаш көрсеткен өнері?

7. Жасы отыздан асып, “енді елге қайтпасам болмас” деп жүргенде, Дубный Ригадан бір топ балуанмен келді.

  • Мұқан Дубныйға еріп қайда барады?

  • Өзге ел балуандарының қандай өнерлерін көрді?

***

-Ертең Ресей балуандарының өнерін көресіздер,- деді цирк басқарушысы.”

Ресей балуандары қандай өнер көрсетті?

9. ...Басында айыр қалпағы бар, үстінде ала жібек шапан киіп, жалпылдақ жүнді айыр өркешті атанға мінген біреу шықты.

-Бұл кім еді?

-Ол қандай өнер көрсетті?

Дескрипторлар:

  • Үзінділер бойынша ой түйіндейді;

  • Үзінділер бойынша берілген сұрағын талдайды;

  • Үзінділердегі көркемдегіш құралдарды қолданады;

  • Әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазады.

ҚБ

Бекіту.

«Қажымұқан десе ойыма не келеді ?...»

Оқушылар «Сезімді ояту» әдісі арқылы кейіпкер бейнесін талдайды.










Кестемен жұмыс жүргізеді.
























Шығарма үзінділерімен танысады. Оқушылар берілген сұрағымен байланыстыра отырып, әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазады.














Сабақты бекіту мақсатында ойларын қорытындылайды.
































ҚБ


























ҚБ «Одағайлар» әдісі

Оооооо! – тамаша жауап;

Оййййй! – төмен жауап

6-сынып

Қазақ әдебиеті оқулығы


Оқулықпен жұмыс



А3 парағы,оқулық, маркер



стикер

Сабақтың соңы



Кері байланыс

Кері байланыс: «3-2-1» стратегиясы

Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат;

Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті;

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!