Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бөлім:«Мен балаң жарық күнде сәуле қуған»

    Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Атшыбаева Жайнагүл Ролланқызы


    Сынып: 6

    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Күш атасы - Қажымұқан

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    6.2.4.1 Әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу.

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: «Қажымұқан» хикаятындағы кейіпкерлер бейнесін сипаттау;

    Көпшілігі: шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу;

    Кейбір оқушылар: Әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу.

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтыңбасы




    І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру:

    Барлығымыз бірлесіп , жақсы еңбек ету үшін бір-бір жылы сөз айтып, бір-бірімізге жақсы тілек білдірейік. Жақсы сөз жарым ырыс деген, сондықтан да алдарыңыз ашық, жарқын болсын деген тілекпен, бүгінгі ашық сабағымызды бастаймыз.

    Қызығушылықты ояту

    Оқушылар алдымен терминдермен жұмыс істеу барысында сипаттау мен суреттеу тәсілдерінің синонимдес ұғым екенін түсініп, түрлерін ажыратады

    Суреттеу — әдебиетте әр түрлі жануарларды, табиғат құбылыстарын немесе жансыз нәрселерді адам кейпіне келтіріп суреттейтін көркемдік тәсіл.

    Ж

    табиғат көркін суреттеуді пейзаж дейді.

    азушы кейде шығарма оқиғасын баяндау барысында оқиғаның болған жерімен, оқиғаға қатысушы кейіпкерлермен, олардың жеке басына тән өзгешеліктерімен, оларды қоршаған ортамен таныстырып өтеді. Бұл көбіне суреттеу(сипаттау) жолымен жүзеге асады.





    Оқушылар әдебиет теориясы бойынша ережелерді еске түсіріп, сабақ ттақырыбын анықтайды.

    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

    Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады.














    Оқушылар әдебиет теориясы бойынша ережелерді еске түсіріп, сабақ тақырыбын анықтайды.


    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

    Қалыптастырушы бағалау










    ҚБ «Одағайлар» әдісі

    Оооооо! – тамаша жауап;

    Оййййй! – төмен жауап




    6-сынып

    Қазақ әдебиеті оқулығы



    Сабақтың ортасы


























    Мағынаны тану.

    - Балалар, Енді хикаятты қаншалықты меңгердіңдер, кейіпкерлер қандай әсер қалдырды, қандай ой түйдіңдер, осының барлығы бүгінгі сабақ барысында байқалып, бағаланбақ.

    «Сезімді ояту» әдісі

    Сезімді ояту

    Елестету

    Қажымұқан қандай кейіпкер?



    Сүйсіну

    Қажымұқанның қандай қылығына сүйсіндің?



    Жек көру

    Шығарма кейіпкерлерінің қандай әрекеті ұнамады?



    Жаны ашу

    Повестің қай жерінде Қажымұқанға деген аяушылық сезімің пайда болды?


    Өкініш

    Өкініш сезімі пайда болды ма , қашан?



    Таңдану

    Таңғалып риза болған сәтің ше?



    Дескриптор:

    - Қажымұқан бейнесін елестету арқылы сипаттайды;

    - Кейіпкердің өзіне ұнаған қасиетіне сүйсінеді;

    - Кейіпкерлердің ұнамаған қасиетін талдайды;

    - Кейіпкерге жаны аяушылық сезімін білдіреді;

    - Қажымұқан іс-әрекетіне байланысты өкініш сезімін білдіреді;

    - Кейіпкердің іс-әрәкетіне таңданады.

    ҚБ

    Тапсырма.Шығарма үзінділерімен танысады. Оқушылар берілген сұрағымен байланыстыра отырып, әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазады.

    “Жас балуанның жиырма төрті мектептің биылғы бағдарламасын бітіріп, тәжірибе жұмысына шыққалы отыр. Бірінші – Дубный, екінші - Мұңайтпасов”

    -Мұқанның екінші тұру себебі неде?

    -Осы тәжірибе сынында Мұқанның алғаш көрсеткен өнері?

    7. Жасы отыздан асып, “енді елге қайтпасам болмас” деп жүргенде, Дубный Ригадан бір топ балуанмен келді.

    • Мұқан Дубныйға еріп қайда барады?

    • Өзге ел балуандарының қандай өнерлерін көрді?

    ***

    “-Ертең Ресей балуандарының өнерін көресіздер,- деді цирк басқарушысы.”

    • Ресей балуандары қандай өнер көрсетті?

    9. ...Басында айыр қалпағы бар, үстінде ала жібек шапан киіп, жалпылдақ жүнді айыр өркешті атанға мінген біреу шықты.

    -Бұл кім еді?

    -Ол қандай өнер көрсетті?

    Дескрипторлар:

    • Үзінділер бойынша ой түйіндейді;

    • Үзінділер бойынша берілген сұрағын талдайды;

    • Үзінділердегі көркемдегіш құралдарды қолданады;

    • Әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазады.

    ҚБ

    Бекіту.

    «Қажымұқан десе ойыма не келеді ?...»

    Оқушылар «Сезімді ояту» әдісі арқылы кейіпкер бейнесін талдайды.










    Кестемен жұмыс жүргізеді.
























    Шығарма үзінділерімен танысады. Оқушылар берілген сұрағымен байланыстыра отырып, әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазады.














    Сабақты бекіту мақсатында ойларын қорытындылайды.
































    ҚБ


























    ҚБ «Одағайлар» әдісі

    Оооооо! – тамаша жауап;

    Оййййй! – төмен жауап

    6-сынып

    Қазақ әдебиеті оқулығы


    Оқулықпен жұмыс



    А3 парағы,оқулық, маркер



    стикер

    Сабақтың соңы



    Кері байланыс

    Кері байланыс: «3-2-1» стратегиясы

    Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат;

    Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті;

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Атшыбаева Жайнагүл Ролланқызы
    16 Ақпан 2023
    747
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Күш атасы - Қажымұқан

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Күш атасы - Қажымұқан

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу мақсатына сәйкес әдіс - тәсілдер қамтылған
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бөлім:«Мен балаң жарық күнде сәуле қуған»

    Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Атшыбаева Жайнагүл Ролланқызы


    Сынып: 6

    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Күш атасы - Қажымұқан

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    6.2.4.1 Әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу.

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: «Қажымұқан» хикаятындағы кейіпкерлер бейнесін сипаттау;

    Көпшілігі: шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу;

    Кейбір оқушылар: Әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу.

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтыңбасы




    І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру:

    Барлығымыз бірлесіп , жақсы еңбек ету үшін бір-бір жылы сөз айтып, бір-бірімізге жақсы тілек білдірейік. Жақсы сөз жарым ырыс деген, сондықтан да алдарыңыз ашық, жарқын болсын деген тілекпен, бүгінгі ашық сабағымызды бастаймыз.

    Қызығушылықты ояту

    Оқушылар алдымен терминдермен жұмыс істеу барысында сипаттау мен суреттеу тәсілдерінің синонимдес ұғым екенін түсініп, түрлерін ажыратады

    Суреттеу — әдебиетте әр түрлі жануарларды, табиғат құбылыстарын немесе жансыз нәрселерді адам кейпіне келтіріп суреттейтін көркемдік тәсіл.

    Ж

    табиғат көркін суреттеуді пейзаж дейді.

    азушы кейде шығарма оқиғасын баяндау барысында оқиғаның болған жерімен, оқиғаға қатысушы кейіпкерлермен, олардың жеке басына тән өзгешеліктерімен, оларды қоршаған ортамен таныстырып өтеді. Бұл көбіне суреттеу(сипаттау) жолымен жүзеге асады.





    Оқушылар әдебиет теориясы бойынша ережелерді еске түсіріп, сабақ ттақырыбын анықтайды.

    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

    Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады.














    Оқушылар әдебиет теориясы бойынша ережелерді еске түсіріп, сабақ тақырыбын анықтайды.


    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

    Қалыптастырушы бағалау










    ҚБ «Одағайлар» әдісі

    Оооооо! – тамаша жауап;

    Оййййй! – төмен жауап




    6-сынып

    Қазақ әдебиеті оқулығы



    Сабақтың ортасы


























    Мағынаны тану.

    - Балалар, Енді хикаятты қаншалықты меңгердіңдер, кейіпкерлер қандай әсер қалдырды, қандай ой түйдіңдер, осының барлығы бүгінгі сабақ барысында байқалып, бағаланбақ.

    «Сезімді ояту» әдісі

    Сезімді ояту

    Елестету

    Қажымұқан қандай кейіпкер?



    Сүйсіну

    Қажымұқанның қандай қылығына сүйсіндің?



    Жек көру

    Шығарма кейіпкерлерінің қандай әрекеті ұнамады?



    Жаны ашу

    Повестің қай жерінде Қажымұқанға деген аяушылық сезімің пайда болды?


    Өкініш

    Өкініш сезімі пайда болды ма , қашан?



    Таңдану

    Таңғалып риза болған сәтің ше?



    Дескриптор:

    - Қажымұқан бейнесін елестету арқылы сипаттайды;

    - Кейіпкердің өзіне ұнаған қасиетіне сүйсінеді;

    - Кейіпкерлердің ұнамаған қасиетін талдайды;

    - Кейіпкерге жаны аяушылық сезімін білдіреді;

    - Қажымұқан іс-әрекетіне байланысты өкініш сезімін білдіреді;

    - Кейіпкердің іс-әрәкетіне таңданады.

    ҚБ

    Тапсырма.Шығарма үзінділерімен танысады. Оқушылар берілген сұрағымен байланыстыра отырып, әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазады.

    “Жас балуанның жиырма төрті мектептің биылғы бағдарламасын бітіріп, тәжірибе жұмысына шыққалы отыр. Бірінші – Дубный, екінші - Мұңайтпасов”

    -Мұқанның екінші тұру себебі неде?

    -Осы тәжірибе сынында Мұқанның алғаш көрсеткен өнері?

    7. Жасы отыздан асып, “енді елге қайтпасам болмас” деп жүргенде, Дубный Ригадан бір топ балуанмен келді.

    • Мұқан Дубныйға еріп қайда барады?

    • Өзге ел балуандарының қандай өнерлерін көрді?

    ***

    “-Ертең Ресей балуандарының өнерін көресіздер,- деді цирк басқарушысы.”

    • Ресей балуандары қандай өнер көрсетті?

    9. ...Басында айыр қалпағы бар, үстінде ала жібек шапан киіп, жалпылдақ жүнді айыр өркешті атанға мінген біреу шықты.

    -Бұл кім еді?

    -Ол қандай өнер көрсетті?

    Дескрипторлар:

    • Үзінділер бойынша ой түйіндейді;

    • Үзінділер бойынша берілген сұрағын талдайды;

    • Үзінділердегі көркемдегіш құралдарды қолданады;

    • Әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазады.

    ҚБ

    Бекіту.

    «Қажымұқан десе ойыма не келеді ?...»

    Оқушылар «Сезімді ояту» әдісі арқылы кейіпкер бейнесін талдайды.










    Кестемен жұмыс жүргізеді.
























    Шығарма үзінділерімен танысады. Оқушылар берілген сұрағымен байланыстыра отырып, әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазады.














    Сабақты бекіту мақсатында ойларын қорытындылайды.
































    ҚБ


























    ҚБ «Одағайлар» әдісі

    Оооооо! – тамаша жауап;

    Оййййй! – төмен жауап

    6-сынып

    Қазақ әдебиеті оқулығы


    Оқулықпен жұмыс



    А3 парағы,оқулық, маркер



    стикер

    Сабақтың соңы



    Кері байланыс

    Кері байланыс: «3-2-1» стратегиясы

    Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат;

    Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті;

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қаржылық сауаттылық пәні Тест 7 сынып
    16.02.2023
    747
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Атшыбаева Жайнагүл Ролланқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации