Сыныбы: 4
Күні:
______________________________
Тақырыбы: Күзгі гүлшоғын
бейнелеу.
Сабақтың мақсаты:
Б) көзге көрініп тұрған
нәрсені салуды, алыстаған сайын кішірейтіп көрсетуді, жақын жердегі
көріністермен салыстыруды ,бейнелеу өнерінің түрлері мен,
жанырларымен таныстыру, осы жанырда сурет салған суретшілердің
шығармаларын талдап үйрену.
Д) оқушылардың есте сақтау,
ойлау, қиялдау немесе көрген білгендерін қабылдай білуге
дамыту.
Т) эстетикалық тәрбие беру, суретші шығармалары
арқылы оқушыларды әсемдікке тәрбиелеу.
Сабақтың
әдісі: түсіндіру, сарамандық
жұмыс.
Сабақтың
көрнекілігі: суреттер,
журналдар.
Сабақтың қажетті құрал
жабдықтары: карандаштар, сурет
дәптерлер, түрлі – түсті бояулар, акварель, гуашь
бояулары.
Сабақтың
барысы: І. Ұйымдастыру
кезеңі.
Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу, сабаққа қажетті құралдарын
түгендеу.
ІІ-Үй тапсырмасын
тексеру.
-Адамның бейнесі пейзажға жатады
ма?
-Табиғат аясында жүріп сурет салу қалай
аталады?
-Жан-жануарларды бейнелейтін
жанр,
-Суда еритін мөлдір бояу.
-Әртүрлі заттарды өрнектермен әшекейлеу не деп
аталады.
ІІІ-Жаңа сабақ
Бейнелеу өнерінің тағы бір
ерекше көркем түрінің бірі – пейзаж өнері. Пейзаж – француз сөзі,
ландшафты табиғатты бейнелеу. Пейзаж дербес жанр ретінде Қытайда,
Жапонияда және басқа шығыс елдерінде, сондай – ақ Еуропада дамыған.
Пейзаж қайсыбір жерлерді жайғана айнытпай бейнелей салу емес, онда
суретшінің сезімдері мен ойларын берудің үлкен мүмкіндіктері жатыр.
Адам өмірімен салыстырып қарағанда табиғат өмірі мәңгілік болып
көрінеді. Табиғаттың таңғажайып кереметтерін суреттер арқылы
көрсету. Табиғат көріністерін бейнелеу үшін перспективалық
заңдылықтарын ұстануымыз керек.
ІҮ-Сарамандық жұмыс
Күзгі гүлшоғының суретін салу.
Қағаз бетіне бейнеленетін затты жай карандашпен
сызықтар арқылы түсіріп аламыз.
Сызықтармен бейнеленген бейнелерді бір-бірімен
біріктіріп қосамыз, сосын палитраның көмегімен көлеңік жерлерін
анықтап аламыз.
Қағаз бетіне бейнеленген бейнені ашық түсті
бояулармен бояп көрсетеміз.
Қалған боялмаған жерлерді толықтырып бояп күзгі
гүлшоғының толық көрінісін аяқтаймыз.
Ү-Сабақты қорытындылау
Бүгінгі өткен сабағымызды сұрақтар қою арқылы
және жұмбақтар шеше отырып қорытындылаймыз.
1.Жылт – жылт еткен,
жылғалардан өткен. (су)
2.Аспай түскен қайнамай
піскен (жеміс)
3.Күнің көзін жабады,
4.Кіп-кішкентай қауғабас,
айдың бетін жабады, Шашы түссе
дауламас. (бақбақ)
жаңбыр болып жауады,
шешуін кім
табады (бұлт)
5.Шекараны білмейді,
Көзге ешкімді ілмейді.
Жасай ма екен серуен,
Өздері бір керуен.
(бұлт)
ҮІ-Үйге тапсырма
Күзгі гүл шоғының суреттерін салып
келу.