Квадрат теңдеу 8-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Квадрат теңдеу 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Алгебра пәнінен "Квадрат теңдеу" тақырыбына арналған қысқа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы


Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

8.2.А Квадрат теңдеулер

Мектеп:

Сабақ :

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 8 А

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Квадрат теңдеу

Оқу мақсаттары

8.2.2.1 квадрат теңдеудің анықтамасын білу;

8.2.2.2 квадрат теңдеулердің түрлерін ажырату;

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Квадрат теңдеулердің коэффициенттерін ажырату, квадрат үшмүшелерінің ұғымын білу және дербес жағдайын түсіну.Квадрат теңдеудің дербес түрлерін ажыратады.

Басым көпшілігі: Толымсыз квадрат теңдеулерді шеше алады.

Кейбір оқушылар: Квадрат теңдеулерді топтастыру арқылы және толық квадратын бөліп алу арқылы шешімдерін табады.

Жетістік критерийлері

Оқушы:

  • Квадрат теңдеудің коэффицеттерін ажырата алады

  • Толымсыз квадрат теңдеулердің шешу жолдарын үйренеді;

  • Толымсыз квадрат теңдеулерді шешеді

Тілдік мақсаттар

Оқушылар: теңдеуді оқи алады, есептерді талқылайды, өз ойын басқаларға жеткізе алады, дәлелдейді, қорытынды жасайды.

Пәнге қатысты лексика мен

терминология

Квадрат, дәреже, түбір, оң сан, теріс сан, формула, айнымалы, сызықтық теңдеу, мәндес теңдеу, толық квадрат теңдеу,толымсыз квадрат теңдеу, коэффициенттер.

Құндылықтарға баулу

Оқушылар ынтымақтастық ортада жұмыс жасайды. Бір бірімен қатынасқа түсе отырып, басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады.

Қазақстанның тәуелсіздігі мен Астана жалпы ұлттық құндылықтардың басымдықтарын қарастыру, тапсырма ұсыну.

Пәнаралық байланыстар

Қазақ тілі, тарих

АКТ қолдану дағдылары

Интерактивті тақта

Алдыңғы білім

Квадрат түбір, арифметикалық түбір, квадрат түбір қасиеттері, өрнектерді түрлендіру, екі өрнектің қосындысының және айырымының квадраты.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

4 мин







4 мин

І.Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен амандасу. Оқушыларды түгендеу.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

«Сен маған, мен саған» әдісі арқылы бір-бірімен дәптерлерін алмастыра отырып, тақтадағы дұрыс жауабы арқылы тексереді.

6.7 есеп

Дескиптор

1

Толымсыз квадрат теңдеуді шешіп, түбірін табады

2

Өрнектерді ықшамдап ,толымсыз квадрат теңдеу түріне келтіріп түбірін табады

3

Көбейткіштерді топтау тәсілі арқылы көбейткіштерге жіктейді, есептерді шешеді

«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау






Үлестірме қағаз













Сабақтың ортасы





10мин








































10 мин





















8 мин





Жалпы сыныппен жұмыс.

БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ. Нұсқау беру жəне айту: Слайд арқылы жаңа тақырып мазмұнын түсіндіріліп квадрат теңдеулердің түрлерін сәйкестендіру кестесі арқылы оқушылар табу керек.

Анықтама. түріндегі берілген теңдеу квадрат теңдеу деп аталады.Мұндағы а,b,c –нақты сандар және а 0 ,ал х – айнымалы.Теңдеудегі а- бірінші коэффицент, b- екінші коэффицент, с- бос мүше


ах2+bx=0 (мұндағы с0)

ах2+c=0 (мұндағы b=0)

ах2=0 (мұндағы b=0,c = 0)


b немесе c ,немесе в мен с –нің екеуі де нөлге тең болатын дербес жағдайлардағы квадрат теңдеу толымсыз квадрат теңдеу деп аталады

x2+px+q =0

Егер толық квадрат теңдеудегі бірінші коэффицент 1-ге тең (а=1), онда ол келтірілген квадрат теңдеу деп аталады

ах2+bx+c=0



«Кім жылдам?» әдісі (Жеке жұмыс)

Теңдеулердің қайсысы квадрат теңдеу болады:

1) 2,5х2 + 3х +7 =0,                   4) 19х24+1=0,

2) 6х-0,25х=0,                           5) х2+х-6,9=0,

3) 8 - 1,3х2=0,                            6) х2- =0.


 Бекіту жəне қолданысқа енгізу: «Мен саған,сен маған » Оқушы парталасымен жұптасып оқулықтағы тапсырмаларды орындайды.

6.11.Теңдеуді шешіңдер

1)9х2-4= 0; 3) y2 - = 0 5) 4x2 -2x =0

2)5x2 – 20 =0; 4) 0,64- y2=0 6) 3x-2x2 =0

САРАЛАУ ТƏСІЛДЕРІ (тапсырма, қарқын)

Оқушыларға деңгейлі тапсырма беру арқылы жеңілден күрделіге қарай алға ілгерлетіп отыру арқылы оқушылардың білім деңгейін анықтаймыз.

Деңгейлік тапсырмалар:

1А .Теңдеуді шешіңдер; 2B.Теңдеудің түбірін табыңдар;

1) 2-20=0 1) 11x2-6x-27=8x2-6x

2) 4x2-2x =0 2)26+5y-0,5y2=2,5y2+26

3C. Көбейткіштерге жіктеудің сол жақ бөлігін топтау тәсілімен көбейткіштерге жіктеу арқылы шешіңдер;

6.15

Дескиптор

Ұпай

1

Толымсыз квадрат теңдеуді шешіп, түбірін табады

1

2

Өрнектерді ықшамдап ,толымсыз квадрат теңдеу түріне келтіріп түбірін табады

1

1

3

Көбейткіштерді топтау тәсілі арқылы көбейткіштерге жіктейді, есептерді шешеді

2

1

Тапсырманы орындау нәтижесіне қарай оқушыларды бағалаймыз. Тапсырманы дұрыс орындамаған оқушыларға бағыт бағдар көрсетміз. Түсінбеген оқушылармен диалог және қолдау көрсету тәсілі арқылы сөзбен қолдап ынталандырамыз.



Оқулық, слайд
































































Сабақтың соңы

4 мин



Кері байланыс.

Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы:

Оқушылар «Бағдаршам» әдісі арқылы жаңа сабақ бойынша алған білімдерін бағалау

Үйге тапсырма: 6.21, 56-бет

«БББ» кестесі

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілет іжоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Алдын ала топқа біріктіруді жоспарлау. Тапсырма.Қарқын.Диалог және қолдау тәсілдері қолданылады.











Жұптық жұмыста өзара бағалау. Жеке жұмыс жасағанда өзара бағалау. Берілген деңгейлік тапсырмаға дискриптор құрып оқушылардың сабақты қаншалықты менгергенін айқындаймын.Әрбір оқушыны назардар тыс қалдырмай жеке қадір-қасиетін сезіну үшін іс-әрекетіне қарай мадақтау алады

Көзге жаттығу жасату. Интерактивті тақтаны уақытымен пайдалану.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.



Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
26.11.2018
833
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі