Қысқа мерзімді жоспар
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Квадрат теңдеу 8-сынып
Квадрат теңдеу 8-сынып
Қысқа мерзімді жоспар
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.2.А Квадрат теңдеулер |
Мектеп: |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақ : |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 А |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Квадрат теңдеу |
|||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаттары |
8.2.2.1 квадрат теңдеудің анықтамасын білу; 8.2.2.2 квадрат теңдеулердің түрлерін ажырату; |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Квадрат теңдеулердің коэффициенттерін ажырату, квадрат үшмүшелерінің ұғымын білу және дербес жағдайын түсіну.Квадрат теңдеудің дербес түрлерін ажыратады. Басым көпшілігі: Толымсыз квадрат теңдеулерді шеше алады. Кейбір оқушылар: Квадрат теңдеулерді топтастыру арқылы және толық квадратын бөліп алу арқылы шешімдерін табады. |
|||||||||||||||||||||||
|
Жетістік критерийлері |
Оқушы:
|
|||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: теңдеуді оқи алады, есептерді талқылайды, өз ойын басқаларға жеткізе алады, дәлелдейді, қорытынды жасайды. |
|||||||||||||||||||||||
|
Пәнге қатысты лексика мен терминология |
Квадрат, дәреже, түбір, оң сан, теріс сан, формула, айнымалы, сызықтық теңдеу, мәндес теңдеу, толық квадрат теңдеу,толымсыз квадрат теңдеу, коэффициенттер. |
|||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Оқушылар ынтымақтастық ортада жұмыс жасайды. Бір бірімен қатынасқа түсе отырып, басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады. Қазақстанның тәуелсіздігі мен Астана жалпы ұлттық құндылықтардың басымдықтарын қарастыру, тапсырма ұсыну. |
|||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Қазақ тілі, тарих |
|||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интерактивті тақта |
|||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Квадрат түбір, арифметикалық түбір, квадрат түбір қасиеттері, өрнектерді түрлендіру, екі өрнектің қосындысының және айырымының квадраты. |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 4 мин
4 мин |
І.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу. Оқушыларды түгендеу. ІІ. Үй тапсырмасын тексеру «Сен маған, мен саған» әдісі арқылы бір-бірімен дәптерлерін алмастыра отырып, тақтадағы дұрыс жауабы арқылы тексереді. 6.7 есеп
«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау |
Үлестірме қағаз
|
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
10мин
10 мин 8 мин
|
Жалпы сыныппен жұмыс. БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ. Нұсқау беру жəне айту: Слайд арқылы жаңа тақырып мазмұнын түсіндіріліп квадрат теңдеулердің түрлерін сәйкестендіру кестесі арқылы оқушылар табу керек.
«Кім жылдам?» әдісі (Жеке жұмыс) Теңдеулердің қайсысы квадрат теңдеу болады: 1) 2,5х2 + 3х +7 =0, 4) 19х2+х4+1=0,
2)
6х-0,25х=0, 5)
3)
8 -
1,3х2=0, 6) х2-
Бекіту жəне қолданысқа енгізу: «Мен саған,сен маған » Оқушы парталасымен жұптасып оқулықтағы тапсырмаларды орындайды. № 6.11.Теңдеуді шешіңдер 1)9х2-4= 0; 3) y2 - 2)5x2 – 20 =0; 4) 0,64- y2=0 6) 3x-2x2 =0 САРАЛАУ ТƏСІЛДЕРІ (тапсырма, қарқын) Оқушыларға деңгейлі тапсырма беру арқылы жеңілден күрделіге қарай алға ілгерлетіп отыру арқылы оқушылардың білім деңгейін анықтаймыз. Деңгейлік тапсырмалар: 1А .Теңдеуді шешіңдер; 2B.Теңдеудің түбірін табыңдар; 1) 5х2-20=0 1) 11x2-6x-27=8x2-6x 2) 4x2-2x =0 2)26+5y-0,5y2=2,5y2+26 3C. Көбейткіштерге жіктеудің сол жақ бөлігін топтау тәсілімен көбейткіштерге жіктеу арқылы шешіңдер; 6.15
Тапсырманы орындау нәтижесіне қарай оқушыларды бағалаймыз. Тапсырманы дұрыс орындамаған оқушыларға бағыт бағдар көрсетміз. Түсінбеген оқушылармен диалог және қолдау көрсету тәсілі арқылы сөзбен қолдап ынталандырамыз. |
Оқулық, слайд
|
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 4 мин
|
Кері байланыс. Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы: Оқушылар «Бағдаршам» әдісі арқылы жаңа сабақ бойынша алған білімдерін бағалау Үйге тапсырма: № 6.21, 56-бет |
«БББ» кестесі |
||||||||||||||||||||||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілет іжоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық
және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||||||||||||||||||
|
Алдын ала топқа біріктіруді жоспарлау. Тапсырма.Қарқын.Диалог және қолдау тәсілдері қолданылады.
|
Жұптық жұмыста өзара бағалау. Жеке жұмыс жасағанда өзара бағалау. Берілген деңгейлік тапсырмаға дискриптор құрып оқушылардың сабақты қаншалықты менгергенін айқындаймын.Әрбір оқушыны назардар тыс қалдырмай жеке қадір-қасиетін сезіну үшін іс-әрекетіне қарай мадақтау алады |
Көзге жаттығу жасату. Интерактивті тақтаны уақытымен пайдалану. |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|
||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













