Материалдар / Квадрат теңдеу және оның түрлері,есептер шығару
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Квадрат теңдеу және оның түрлері,есептер шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика сабағынан квадрат теңдеу туралы білімдерін кеңейту, бір-бірінен ажырата білу танымын дамыту, ой-өрісін кеңейту. Пәнге және мамандықтарына деген қызығушылықтарын арттыру.Күнделікті алған дағдыларын, қабілеттерін, шеберліктерін, іскерліктерін шыңдап дамыту. білім-білік дағдыларын жетілдіру, есте сақтау қабілеттерін дамыту,сөздік қорын молайту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2021
329
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



«Түлкібас агробизнес және саяхат колледжі» МКҚК

Ашық сабақ жоспары

     Квадрат теңдеу және оның түрлері,есептер шығару

(сабақ тақырыбы)

    Модуль /пән атауы ЖБП.01 Математика

    Дайындаған педагог Абдрашов Асқар Темирбекович

     

2021 жылғы "09" 10

  1.Жалпы мәліметтер

    1 Курс, 2021 – 2022 оқу жылы, топ Т-111

     Сабақ типі Аралас

     2. Мақсаты, міндеттер

Білімділік: студенттердің квадрат теңдеу соның ішінде түрлеріне есептер шығару туралы білімдерін кеңейту

Дамытушылық: математика сабағынан квадрат теңдеу туралы білімдерін кеңейту, бір-бірінен ажырата білу танымын дамыту, ой-өрісін кеңейту. Пәнге және мамандықтарына деген қызығушылықтарын арттыру.Күнделікті алған дағдыларын, қабілеттерін, шеберліктерін, іскерліктерін шыңдап дамыту. білім-білік дағдыларын жетілдіру, есте сақтау қабілеттерін дамыту,сөздік қорын молайту.
Тәрбиелік: математиканың өмірімен байланысын өнеркәсіпте пайдалану мысалында көрсетіп, дүние танымын кеңейту, экономикалық, экологиялық тәрбие беру. Рухани жаңғыру «Туған жер» бағдарламасы туған елге, туған жерге патриоттық сезімін оятып, отан сүйгіштікке баулу,сондай ақ адалдыққа, ұқыптылыққа, эстетикалық тәрбиелеу.

     2.1 Оқу сабақтары барысында білім алушылар игеретін кәсіби біліктердің тізбесі

квадрат теңдеу туралы түсініктер қалыптастыру

    3. Сабақты жабдықтау

А ) сабақтың көрнекілігі: тақта, бор,интербелсенді тақта

Ә) үлестірмелі материалдар: Кеспе қағаздар

Б) оқытудың техникалық жабдықтары: кітап

      3.1 Оқу-әдістемелік құрал-жабдықтар, анықтамалық әдебиеттер

Негізгі

1. А. Н. Шыныбеков. Алгебра және анализ бастамалары. 10 сынып. Алматы: Атамұра, 2011

2. А. Е. Абылкасымова, К. Д. Шойынбеков. Алгебра және анализ бастамалары. Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану - математика бағытындағы 10-сыныбына арналған оқулық. Алматы: Мектеп, 2011

Қосымша: 1. А. Г. Мордкович, П. В. Семенов. Алгебра и начала математического анализа (профильный уровень). М. Мемозина, 2013


      3.2 Техникалық құралдар, материалдар

А ) сабақтың көрнекілігі: тақта бор,интербелсенді тақта

Ә) үлестірмелі материалдар: Кеспе қағаздар

Б) оқытудың техникалық жабдықтары: кітап


4. Сабақтың барысы

Cабақты ұйымдастыру

1.Студенттерді түгендеу оқулықтарын аудитория тазалығын тексеру

2.Cтуденттердің зейінін сабаққа аудару   

Топқа бөлу

Саралау тәсілі «Жіктеу» (аралас гендерлік топ).

Студенттер түстер бойынша топқа бөлінеді.(жасыл,сары,көк,қызыл).

Үй жұмысын тексеру

Белсенді оқыту әдісі:«Математикалық лото» бүгінгі сабақтың тақырыбын шығару.

Шарты:Бір студент үй тапсырмасының жауабын оқиды. Дұрыс жауап бойынша сабақтың тақырыбы шығады.

Тақырыбы:Квадрат теңдеу және оның түрлері

Жаңа сабақ түсіндіру

Саралау тәсілі «Диалог және қолдау көрсету».

(Студенттер ойланту үшін және бірқатар жауаптар алу үшін алдын ала дайындалған сұрақтарды қойылып, сөзбен қолдау көрсету және ынталандыру)


Келісемін

Келіспеймін

Қорытынды

Квадрат теңдеуде айнымалының үлкен дәреже көрсеткіші екіге тең болады

+



ax2+bx+c=0, мұндағы х – айнымалы, a,b,c кез келген сандар және

(a 0) түріндегі теңдеу квадрат теңдеу деп аталады

+



Егер ax2+ bx+c=0

(a 0) квадрат теңдеуінде

b=0, онда ол толымсыз квадрат теңдеу болады

+



с=0, онда ол толымсыз квадрат теңдеу болады

+



b=0 және с=0, онда ол толымсыз квадрат теңдеу болады

+



a=1 болса, онда ол келтірілген квадрат теңдеу болады

+



ax2+b=0, мұндағы a 0, теңдеуінің әр түрлі екі түбірі болады

+







Белсенді оқыту әдісі: «Келісемін-келіспеймін» әдісін қолдану.

Нұсқау:Студенттерді ойлау қызметіне жылдам араластыру үшін және жаңа тақырыпты игеруге бірітіндеп көшу мақсатында қолданылады.

Квадрат теңдеу және оның түрлері ұғымын енгізгеннен кейін толымсыз квадрат теңдеулерді және келтірілген квадрат теңдеулерді шешу нақты мысалдар арқылы қарастырылады.

ҚБ: «Смайлик» арқылы бағалау


Саралау тәсілі«Дереккөздер» (электронды дереккөздерді пайдалану).













Белсенді оқыту әдісі:«Stop-кадр».



1-мысал


2-мысал

3-мысал



4-мысал

Егер a=1 болса, онда квадрат теңдеу келтірілген квадрат теңдеу деп аталады.

Мысалы; x 2-5x+6=0, x 2+5x-1=0.

Сонымен,1) ax2+bx+c=0(a 0) квадрат теңдеудің жалпы түрі;

2) x 2+px+q=0 – келтірілген квадрат теңдеу. Мұнда

p және q келтірілген сандар.



Жеке жұмыс

Бағалау критерийі: Білім алушы



  • Квадрат теңдеу ұғымымен танысады, коэффициенттері арқылы квадрат теңдеудің түрлерін ажыратады;

  • - Толымсыз квадрат теңдеулерді шешу тәсілін есептер шығаруда қолданады

  • Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу, түсіну, қолдану

Саралау тәсілі«Тапсырма» (Студенттердің қажеттіліктеріне қарай жаттығулар мен тапсырмаларды жасау.)

Белсенді оқыту әдісі: «... қатысты 6 жауапты көрсетіңіз».

Шарты:Толымсыз квадрат теңдеулерді анықтап, нөлге тең коэффициентін көрсетіңдер:

  1. 1) 7x2-3x=0; 2) 2х+5=0; 3) x2+х-1=0;

4) - x2-х+3=0; 5) -4x2+1=0; 6) 8x2=0.

Дескриптор:Білім алушы

- Толымсыз квадрат теңдеуді анықтайды;

- Нөлге тең коэффициентін көрсетеді.

ҚБ: «Шапалақ» арқылы бағалау.



Топтық жұмыс

Саралау тәсілі «Бағалау» (студенттер үнемі бағаланып, қажеттіліктеріне қарай түзетіліп отырылады).

  1. Белсенді оқыту әдісі: «Бірге ойлаймыз».

Шарты:Есепті оқушылар топпен шығарады. Жауабын келесі топқа беру арқылы тексереді.

Теңдеуді ax2+bx+c=0 түріне келтіріңдер:

  1. Жасыл: (x-3)(3x+2)=(5x-4)(3x-2)

  2. Сары: (2x+7)(7-2x)=49+x*(x+2)

  3. Көк: (x-3)(x2+3x+9)=x(x-8)(x+9)

  4. Қызыл: (x+7)( x2-7x+49)=x(x+8)(x-7).

Дескриптор: Білім алушы

  1. Көпмүшені көпмүшеге көбейту ережесін пайдаланады;

  2. Ұқсас мүшелерді біріктіреді;

  3. - Квадрат теңдеудің жалпы түріне келтіреді.

ҚБ: «Рефлексифті нысана» техникасы бойынша әрбір топ студенттері топтық жұмыста қаншалықты жұмыстанғандарын өзін-өзі бағалайды.



Сергіту сәті

Белсенді оқыту әдісі: «Викториналық сұрақтар»

1. 1 сағаттың 50% тап: 

2. Амалды орында : 1 – 0,999

3. Түзудің екі нүктесін қосатын бөлігі

4. Қандай санның квадраты 16-ға тең

5. Үштен бір сағатта неше минут бар?

6. Салыстыр : 1 және  4/9

7. Сандыондықүлестергедейін дөңгелекте  2,789

8. Үш натурал санныңқосындысы да, көбейтіндісіде 6-ға тең. Бұларқандайсандар? 

9. Өрнектің мәнін тап : 103 – 10

10. Ықшамда: 71,4у – 70,2у

11. 27 саныныңалдындағысандыата:

12.Есепте:     23 + 9

13. Бөлуді орында: 55,5  : 5

14. Айырымын тап:  1000 – 1 

15. Автомобиль 863 км жол жүруге тиіс. Бірінші күні ол 487 км жүрді, тағы да неше км жүруі керек?

ҚБ: «Бағдаршам» арқылы бағалау


Жұптық жүмыс

Белсенді оқыту әдісі.«Көршіңмен сырлас»

Саралау тәсілі:«Тапсырма» (күрделілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын тапсырмалары бар карточкаларды пайдалану).

Бағалау критерийі: Көпмүшені түрлендіру арқылы квадрат теңдеудің жалпы түріне, квадрат теңдеудің түрлерін шешуге арналған күрделі тапсырмаларды шығарады;

Ойлау дағдыларының деңгейі: жоғары деңгей дағдылары

Дескриптор:Білім алушы

- Мүмкін мәндер жиынын табады;

- Ортақ бөлімге келтіреді;

- Өрнекті ықшамдап теңдеуді шешеді.

ҚБ: «Парталас көршіңе бір пікір таңдаңыз» әдісі арқылы бірін бірі бағалайды

  • - Жарайсың!

  • - Мен сабақтағысеніңжұмысыңаризамын.

  • - Сен жақсырақжұмысістейаларедің

Тест тапс

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!