Сыныбы: 8 «Ә» | Мерзімі: 15.01.2018
| «Опорный орта мектебі» КММ
|
Сабақтың тақырыбы | Квадрат теңдеуге келтірілетін теңдеулер тақырыбына есептер шығару
|
Мақсаты | Биквадрат теңдеу және квадрат теңдеуге келтірілген теңдеулерді шешуде жаңа айнымалы енгізу әдісімен шешу алгоритмін есептер шығаруда дұрыс қолдана алуға үйрене отырып, өтілген тақырып бойынша білімдерін тереңдетіп, жинақтау. |
Күтілетін нәтиже | - биквадрат теңдеу және квадрат теңдеуге келтірілген теңдеулердің коэфиценттерін анықтайды.- биквадрат теңдеу және квадрат теңдеуге келтірілген теңдеулердің шешуде жаңа айнымалы енгізу әдісімен шешу алгоритмін есептер шығаруда қолдана алуға үйренеді. -өтілген тақырып бойынша білімдерін тереңдетіп, жинақтайды. |
Әдіс- тәсілдер
| «Шатасқан баулар» стартегиясы, деңгейлік тапсырма, сұрақ – жауап. |
Керекті жабдықтар | Оқулық, интербелсенді тақта, үлестірме қағаз, кубик. |
Сабақ барысы: |
Сабақ кезеңдері | Мұғалім іс - әрекеті | Оқушы іс - әрекеті |
Кіріспе
| Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Ұйымдастыру бөлімі: Амандасу, түгелдеу.«Сәттілік» сөзіне жылы лебіздерін айтуҮй тапсырмасы №190Интерактивті тақтадан жауаптарын тексерту | Топ басшыларына бағалау критерийі беріледі. Оқушылар үй жұмысын дәптерлерін алмаса отырып бірін бірі тексереді. |
Тұсаукесер
Оқулықпен жұмыс | Мұғалім оқушыларға өткен тақырып бойынша сұрақтар қояды.Квадрат теңдеу дегеніміз не?Толымсыз квадрат теңдеу дегеніміз не?Келтірілген квадрат теңдеу дегеніміз не?Виет теоремасыБиквадрат теңдеу дегеніміз не?Квадрат теңдеуді шешудің қандай әдіс-тәсілдері бар? Жаңа айнымалы енгізу әдісін қарастырудың қандай қажеті бар?Квадрат теңдеуге келтірілетін теңдеулердің түбірлеріне неліктен тексеру жүргізу қажет?
№ 191, 192 (1,2,3)«Шатасқан баулар» стратегиясы бойынша өткен тақырыптарды қайталау. (Мұғалім оқушыларға дұрыс және дұрыс емес тапсырмалар мен сұрақтар береді). Оқушылар жеке-жеке берілген тапсырманы оқып дұрыс емес тапсырманың қатесін тауып өз ойын тобында талқылап жауабын береді. (СТО,топтық талдау) 1 топтың тапсырмасыах4+ bх2+с=0 бұл квадрат теңдеу.Квадрат теңдеудің дискрименанты нөлден үлкен болса екі түбірі бар. ах4+ bх2+с=0, a=0 теңдеуі биквадрат теңдеуі деп аталады. Мұндағы a, b, c белгілі тұрақты сандар ал х ізделінетің белгісіз. Бұндай теңдеуді шешу үшін х2=t алмастыруын еңгіземіз.2 топтың тапсырмасы Биквадрат теңдеуді шешу үшін, теңдеуді at2+bt+c=0 түріндегі квадрат теңдеумен алмастырамыз. Квадрат теңдеуді шешіп t-ның мәнін t>0 салыстырып. биквадрат теңдеуінің түбірлерін х2=t1 , х2=t2 теңдеуін шешу арқылы анықтаймыз.Биквадрат теңдеудің түбірлерінің ең көп шешімі екеу.Келтірілген квадрат теңдеудің түбірлердің қосындысы қарама-қарсы алынған екінші коэффициентке, көбейтіндісі бос мүшеге тең. x1 +x2 =-р, x1 x2= -q t= 10±6, t2=16 , t2=4, Жауабы:16; 43 топтын тапсырмасы8х2+5х+10=0 Квадрат теңдеудің коэффиценттерін ата. а=8 в=5 с=10. теңдеуінің түбірлері 5;7Берілген теңдеудегі өрнектің орнына жаңа айнымалыны еңгізіп, жаңа айнымалыға байланысты квадрат теңдеу алады. х2+8х+9=0 теңдеуінің түбірлері х1=9, х2= -1Д=0 болғанда теңдеудің екі түбірі бар. |
|
Сергіту сәті | Фото куб мақал – мәтелМақал-мәтелдер беріледі. Оның ішіндегі екі сан есім квадрат теңдеудің түбірлері, яғни Виет теоремасына кері теорема бойынша квадрат теңдеу құрастыру керек.Ер бір рет өледі, қорқақ мың рет өледі. Ж: Жігіт бір сырлы, сегіз қырлы.Ж: Ұлға отыз үйден, қызға қырық үйден тыю. Ж: Жеті жұрттың тілін біл, (жеті түрлі білім іл)
Жүз теңгең болғанша, жүз досың болсынЖ: Білетінің бір, білмейтінің тоқсан тоғызЖ: Бір тал кессең, он тал ек.Ж:Жеті рет өлшеп, бір рет кес.Ж: Алты жасар бала келсе, алпыстағы қария сәлем берер.Ж: Ақылы бар бала он бесінде баспын дер, ақылы жоқ бала отызында жаспын дерЖ:
|
|
Деңгейлік тапсырма | A B C
| Топтағы әрбір оқушы өз деңгейіндегі тапсырманы орындайды. |
Сабақты бекіту | Теңдеуді шешіңдер1. 2х4 – 4х2 + 5 = 0А) 1; 4 В) түбірі жоқ С) 5; 2 Д)3;2 2. х4 – 7х2 + 12 = 0А) ± ; ± 2 В) ø С) түбірі жоқ Д) ± 4; ± 3 3. А) -6.-2; -7.-1 В) ø С) -7.-1 ; Д) -6.-2 | Жұптық жұмыс |
Бағалау | Үйге тапсырма № 191(4), 192 (2), 194 | Күнделігіне жазып алады |
Рефлексия | Табыс сатысы | стикерге жазып жапсырады |