Материалдар / Квадрат теңдеуге келтірілетін теңдеулер тақырыбына есептер шығару

Квадрат теңдеуге келтірілетін теңдеулер тақырыбына есептер шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
Квадрат теңдеуге келтірілетін теңдеулер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Ақпан 2018
347
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді .................................
Сыныбы: 8 «Ә» Мерзімі: 15.01.2018

«Опорный орта мектебі» КММ

Сабақтың тақырыбыКвадрат теңдеуге келтірілетін теңдеулер тақырыбына есептер шығару

МақсатыБиквадрат теңдеу және квадрат теңдеуге  келтірілген теңдеулерді шешуде  жаңа айнымалы енгізу әдісімен шешу алгоритмін  есептер шығаруда дұрыс қолдана алуға үйрене отырып, өтілген тақырып бойынша білімдерін тереңдетіп, жинақтау.
Күтілетін нәтиже - биквадрат теңдеу және квадрат теңдеуге  келтірілген теңдеулердің коэфиценттерін анықтайды.- биквадрат теңдеу және квадрат теңдеуге  келтірілген теңдеулердің шешуде  жаңа айнымалы енгізу әдісімен шешу алгоритмін  есептер шығаруда қолдана алуға үйренеді. тілген тақырып бойынша білімдерін тереңдетіп, жинақтайды.
Әдіс- тәсілдер

«Шатасқан баулар» стартегиясы, деңгейлік тапсырма, сұрақ – жауап.
Керекті жабдықтарОқулық, интербелсенді тақта, үлестірме қағаз, кубик.
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдеріМұғалім іс - әрекетіОқушы іс - әрекеті
Кіріспе

Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Ұйымдастыру бөлімі: Амандасу, түгелдеу.«Сәттілік» сөзіне жылы лебіздерін айтуҮй тапсырмасы №190Интерактивті тақтадан жауаптарын тексертуТоп басшыларына бағалау критерийі беріледі. Оқушылар үй жұмысын дәптерлерін алмаса отырып бірін бірі тексереді.
Тұсаукесер





















Оқулықпен жұмыс
Мұғалім оқушыларға өткен тақырып бойынша сұрақтар қояды.
  • Квадрат теңдеу дегеніміз не?
  • Толымсыз квадрат теңдеу дегеніміз не?
  • Келтірілген квадрат теңдеу дегеніміз не?
  • Виет теоремасы
  • Биквадрат теңдеу дегеніміз не?
  • Квадрат теңдеуді шешудің қандай әдіс-тәсілдері бар?
  • Жаңа айнымалы енгізу әдісін қарастырудың қандай қажеті бар?
  • Квадрат теңдеуге келтірілетін теңдеулердің түбірлеріне неліктен тексеру жүргізу қажет?


  • № 191, 192 (1,2,3)«Шатасқан баулар» стратегиясы бойынша өткен тақырыптарды қайталау. (Мұғалім оқушыларға дұрыс және дұрыс емес тапсырмалар мен сұрақтар береді). Оқушылар жеке-жеке берілген тапсырманы оқып дұрыс емес тапсырманың қатесін тауып өз ойын тобында талқылап жауабын береді. (СТО,топтық талдау) 1 топтың тапсырмасы
  • ах4+ bх2+с=0 бұл квадрат теңдеу.
  • Квадрат теңдеудің дискрименанты нөлден үлкен болса екі түбірі бар.
  • ах4+ bх2+с=0, a=0 теңдеуі биквадрат теңдеуі деп аталады. Мұндағы a, b, c белгілі тұрақты сандар ал х ізделінетің белгісіз. Бұндай теңдеуді шешу үшін х2=t алмастыруын еңгіземіз.
  • 2 топтың тапсырмасы
  • Биквадрат теңдеуді шешу үшін, теңдеуді at2+bt+c=0  түріндегі квадрат теңдеумен алмастырамыз. Квадрат теңдеуді шешіп t-ның мәнін t>0 салыстырып. биквадрат теңдеуінің түбірлерін х2=t1 , х2=t2 теңдеуін шешу арқылы анықтаймыз.
  • Биквадрат теңдеудің түбірлерінің ең көп шешімі екеу.
  • Келтірілген квадрат теңдеудің түбірлердің қосындысы қарама-қарсы алынған екінші коэффициентке, көбейтіндісі бос мүшеге тең. x1 +x2  =-р, x1 x2= -q 
  • t= 10±6, t2=16 , t2=4, Жауабы:16; 43 топтын тапсырмасы
  • 8х2+5х+10=0 Квадрат теңдеудің коэффиценттерін ата.
  • а=8 в=5 с=10.
  • теңдеуінің түбірлері 5;7
  • Берілген теңдеудегі өрнектің орнына жаңа айнымалыны еңгізіп, жаңа айнымалыға байланысты квадрат теңдеу алады.
  • х2+8х+9=0 теңдеуінің түбірлері х1=9, х2= -1
  • Д=0 болғанда теңдеудің екі түбірі бар.


  • Сергіту сәтіФото куб мақал – мәтелМақал-мәтелдер беріледі. Оның ішіндегі екі сан есім квадрат теңдеудің түбірлері, яғни Виет теоремасына кері теорема бойынша квадрат теңдеу құрастыру керек.
  • Ер бір рет өледі, қорқақ мың рет өледі.
  • Ж: Жігіт бір сырлы, сегіз қырлы.Ж: Ұлға отыз үйден, қызға қырық үйден тыю. Ж: Жеті жұрттың тілін біл, (жеті түрлі білім іл)

    Жүз теңгең болғанша, жүз досың болсынЖ: Білетінің бір, білмейтінің тоқсан тоғызЖ: Бір тал кессең, он тал ек.Ж:Жеті рет өлшеп, бір рет кес.Ж: Алты жасар бала келсе, алпыстағы қария сәлем берер.Ж: Ақылы бар бала он бесінде баспын дер, ақылы жоқ бала отызында жаспын дерЖ:



    Деңгейлік тапсырмаA B C

    Топтағы әрбір оқушы өз деңгейіндегі тапсырманы орындайды.
    Сабақты бекітуТеңдеуді шешіңдер1. 4 – 4х2 + 5 = 0А) 1; 4         В) түбірі жоқ     С) 5; 2    Д)3;2                                    2. х4 – 7х2 + 12 = 0А)  ± ; ± 2          В) ø            С) түбірі жоқ         Д) ± 4; ± 3 3. А)  -6.-2; -7.-1          В) ø            С) -7.-1          ;        Д) -6.-2Жұптық жұмыс
    Бағалау Үйге тапсырма № 191(4), 192 (2), 194Күнделігіне жазып алады
    РефлексияТабыс сатысы стикерге жазып жапсырады






    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ