Материалдар / Квадрат теңдеулерді шешу. 8-сынып.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Квадрат теңдеулерді шешу. 8-сынып.

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған 8-сыныпқа беретін мұғалімдерге үлгі ретінде көмек болады деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Маусым 2018
7489
35 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
Квадрат теңдеулер

Мектеп: С. Ерубаев атындағы №7 негізгі орта мектеп-интернат


Мұғалімнің аты-жөні: Сиздикова Жанна

Сынып: 8




Сабақтың тақырыбы
Квадрат теңдеулерді шешу



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.2.2.3 квадрат теңдеулерді шешу





Сабақтың мақсаты

*Квадрат теңдеу ұғымын білу;
*Квадрат теңдеудің формулаларын білу;
*Формулаларды қолданып есептер шығару;



Бағалау критерийі
Квадрат теңдеу анықтамасын біледі.
Квадрат теңдеу түрлерін ажырата алады.
Формулаларды қолданып есептер шығара алады.




Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Түбір, дәреже, теңдеу, квадрат теңдеу, дискриминант.
Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:
Квадрат теңдеу үш түрге бөлінеді. Олар-------
Бірінші коэффициент 1-ге тең болса-----------------------------
Квадрат теңдеудің қанша түбірі болатынын анықтау үшін,....... керек;
Дискриминатты есептеу үшін қандай формула қолданамыз?
Квадрат теңдеудің түбірлерін табу үшін,-----------------керек;


Құндылықтарға баулу


Жақсы қарым-қатынас орнату, ынтымақтастық деғдысын қалыптастыру, сындарлы тіл табу, қарым-қатынас орнатуда сыни тұрғыдан ойлау сынды қасиеттерді қамтиды.



Пәнаралық байланыс

Геометрия, информатика


Алдыңғы білім



Теңдеу ұғымының анықтамасын біледі, квадрат түбір қасиеттерін пайдаланып, есептер шығара алады, квадрат теңдеу түрлерін ажыратады.






Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы
3 минут












2 минут







3 минут





4 минут
Ұйымдастыру кезеңі
Шаттық шеңбері арқылы оқушылар жылы лебіздерін өлең шумағы арқылы білдіріп, психологиялық ахуал қалыптастырады.
Дөңгеленіп тұрайық
Керегені құрайық
Уықтар боп иіліп
Шаңыраққа киіліп
Киіз үйді құрайық.
Мозайка әдісі арқылы 4 топқа бөлінеді.
1-топ: Кереге
2-топ: Уық
3-топ. Шаңырақ
4-топ: Сықырлауық
Үй тапсырмасын тексеру.
Жеке жұмыс. Ақиқат пен Жалған әдісі арқылы өз жұмыстарын тексереді.
№120
Теңдеуді шешіңдер:
(х-5)2+4х=25 3) 6x(0,5+3x)-15x2=0
(x+6)(x-7)=-x+7 4) (4-x)(4+x)=x2-2
№122
а-ның қандай мәнінде берілген өрнектердің мәндері тең болады?
1)8а2-7 және 9а2-8 2)11а-0,5а2 және 2,5а2-25а
Ұжымдық жұмыс: Дұрыс/ бұрыс әдісі арқылы өткен сабақты пысықтау.


Дескриптор: 1. Теңдеудің түрлерін ажырату
2. Сәйкес ұяшыққа белгілеу

Қ.Б: Ауызша мадақтау сөздері

Ұжымдық жұмыс: Бірге ойлайық әдісі арқылы сабақтың мақсатын ашу.
Ауданы 6м2 тіктөрбұрыш пішінді жер телімін қоршау керек болсын. Жер телімінің бір қабырғасы (ұзындығы) қоршау бар жақтан өтеді. Егер қоршауға арналған материалдың ұзындығы 8м ғана болса, онда тіктөртбұрышты жер телімінің ені қандай болу керек?
Қ.Б: Басбармақ әдісі

Суреттер, қағаз қиындылары










Интербелсенді тақта

Сабақтың ортасы
5 минут





6 минут














3 минут







6 минут
Мағынаны тану әдісімен бейнежазба көрсетіп, жаңа ұғым қалыптастыру.
Жаңа тақырыпқа қосымша анықтама беру (мұғалім)

3-тапсырма. Топтық жұмыс: Джигсо әдісін қолданып, ынтымақта жұмыс жасауға, білгендерін достарымен бөлісуге, түйінді ой қалыптастыру.
№128
1)х2-5х-8=0 5) -0,5х2+6х-7=0
2)-х2+6х-11=0 6)0,64x2+1,6x+1=0
3)х2-14х+49=0 7) x2+9x-3=0
4)3х2-х-2=0 8) -5x2+2x-2,5=0

Дескриптор: 1.Дискриминант табу формуласын қолдану
2. Неше түбірі болатынын көрсету
ҚБ смайликтер арқылы



4-тапсырма. Сергіту сәті. Топтық жұмыс. Жаңылыспаймын әдісі.
Оқушылар дөңгелене тұрып, 2-9 дейінгі цифрларын еселеу кезінде түбірден шығатын сан келгенде жаңылыспаймын сөзін айтуы қажет.

5-тапсырма. Жеке жұмыс. Температураны өлшеу әдісін қолданып, оқушылардың іс-әрекеті тоқтатылып, Біз не істеп жатырмыз? деген сұрақ қойылады. Осы сұраққа жауап беру арқылы оқушылар өздерінің тапсырманы қаншалықты түсінгені және орындау барысы туралы ақпаратты береді.
№129

1)х2+3х+2=0 3) х2-7х+12=0

2)-х2-2х+24=0 4) -х2-5х+6=0

5) 3х2+5х-2=0 7) 9х2-6х+1=0

6) 2х2-х-3=0 8) 5х2-8х-4=0
№131
1)5х2-14х+8=0 3) 9х2-12х+4=0
2) 3х2-10х+7=0 4) -4х2-12х+7=0
Дескриптор: 1. Дискриминант есептеу формуласын қолдану
2. Теңдеудің түбірлерін табу.


ҚБ: Басбармақ әдісі
Bilim.Land
сайты






Кеспе қағаздар





















Интербелсенді тақта



Сабақтың соңы
4 минут











4 минут
Кері байланыс: Үлестірме қағаздар арқылы Сөйлемді толықтыр әдісін қолдану.
Теңдеу квадрат теңдеу деп аталады, егер-------------
Теңдеу келтірілген квадрат теңдеу деп аталады, егер----------
Теңдеу толымсыз квадрат теңдеу деп аталады, егер--------
Берілген толық квадрат теңдеудің екі түбірі болады, егер------------
Квадрат теңдеудің түбірі болмайды, егер-------------------
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:
ПЛЮМИН әдісі









Сабақта не ұнады?Ақпарат және жұмыс түрі
Сабақта не ұнамады?Не жалықтырды?Не түсініксіз болды?
Осы сабақтан білген қызықты фактілер және осы тақырыптар бойынша не білгілерің келеді?

№134 орындау. Формулаларды қайталау


АКТ
Үлестірме қағаздар



















Оқулық

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Мағынаны тану әдісімен бейнежазба көрсетіп, үлгерім деңгейі әртүрлі оқушылармен бірлесіп талдау жұмыстарын жүргіземін.
Қабілетті оқушыларға қосымша тапсырма беремін. Қызығушылығы төмен оқушылардың топта белсенді іс-әрекет етуін қадағалаймын.

Ақиқат пен Жалған әдісін қолданып, өзін-өзі бағалауға мүмкіндік жасаймын.
Өткен сабақты пысықтау кезеңінде ауызша мадақтау сөздермен бағалаймын
Топтық жұмыста смайликтер арқылы бағалаймын
Жеке жұмыста бас бармақ әдісімен бағалаймын.
Денсаулық сақтау технологиялары, Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері кезінде қауіпсіздік ережелері туралы түсінік қалыптастыру

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?
Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.




Жалпы бағалау


Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!