Сабақтың өтілетін күні
|
Пәні
|
Класс
|
Өткізетін
мұғалім
|
Кабинет
|
19.01.201
5.
|
Алгебра
|
8
|
Кушимбаева Гаусар
Ванцетовна
|
311
|
Сабақтың тақырыбы
|
Квадрат теңдеулерді шешу
тәсілдері
|
Мақсаты
|
Квадрат теңдеулерді шешу
тәсілдерін қайталау және оларды
пайдалана білу
|
Міндеттері
|
Квадрат теңдеулерді шешуде
әртүрлі тәсілдерді пайдалана білу дағдыларын
қалыптастыру
Квадрат теңдеулер тақырыбынан
алған білімдерін, ойлау қабілеттерін, зерделеу және қорытынды жасай
алуын дамыту
Топ алдында өз әрекетіне
жауапкершілікпен қарауға тәрбиелеу
|
Оқыту
нәтижесі
|
Квадрат теңдеулерді шешу
тәсілдерін қайталайды және оларды есеп шығарғанда пайдалана
біледі
|
Түйінді
идеясы
|
квадрат теңдеу деп
аталады. а, в,с -коэффициенттер, х-айнымалы
а
а х айнымалысының квадрат
үшмүшені нөлге айналдыратын мәндері =0 квадрат теңдеуінің
түбірлері болады. Квадрат теңдеуді шешу үшін
дискриминант, түбірлердің формуласы мен Виет теоремасы
пайдаланылады.
|
Стратегиялар
|
Топтау, топтық, жеке жұмыс,
«Үш шапалақ», «Екі жұлдыз, бір тілек», «Екі жұлдыз, бір
тілек»
|
Уақыты
|
Ресурсы
|
Сабақтың
барысы
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының іс -
әрекеті
|
2
мин
|
Карточка
|
Оқушыларды гүлдер арқылы
топтау: Гүлдердің бес түрі
беріледі
|
Оқушылар гүлдердің бес түріне
байданысты топтасады, бес топқа бөлінеді
|
мин
|
слайд
|
«Маған
уақытымды саясат пен теңдеуге бөлуге тура келеді. Алайда
меніңше теңдеу саясаттан анағұрлым маңызды. Себебі саясат осы
уақыттық қана, ал теңдеу мәңгілік.»
ғұлама - Альберт
Эйнштейн
|
Оқушылардың көңілі нақыл сөзге
ауады, сабаққа деген қызығушылығы ашылады.
|
15
мин
|
Слайд
|
Оқушыларға
квадрат теңдеулерді шешу
тәсілдері мен есеп шығару үлгісін
ұсынады.
|
Оқушылар толымсыз квадрат
теңдеуді, квадрат теңдеу түбірінің формуласы бойынша, Виет
теоремасын пайдаланып, жұп коэффициенті бар теңдеуді шешу және
алмастыру тәсілін қайталайды, бір – біріне түсіндіреді,
диалогқа түседі, сұрақ қояды, жауап береді, өз пікірлерін ортаға
салады, сыни тұрғыдан ойлайды, үнсіз оқушы ашылады, дарынды оқушы
таланттылығын көрсетеді, мысалды талдайды, бірін – бірі
тыңдайды, көбейткішке жіктеу алгоритмін
құрайды
|
7
мин
|
Слайд
|
Әр шешу тәсіліне топқа төрт
немесе бес есептен беріледі:
|
Бес топ бір мезгілде берілген
есептерді шешіп, топ болып шығарылу жолын өзара топта талқылайды,
бір – біріне түсіндіреді. Кейін барлық топ үшін жалпылай
түсіндіреді, дәптерге түсіреді
|
2
мин
|
|
Сергіту
сәті.
|
Көңіл – күйлері көтеріледі,
сергиді
|
10
мин
|
слайд
|
«Лақтыру» тәсілі
түсіндіріледі
|
Әр топ шешу алгоритмін
пайдаланып, тапсырмаларды орындайды, берілген қателіктер болса
тексереді, түзету енгізеді, дәптерге
түсіреді
|
5
мин
|
Слайд
|
4– тапсырма: «Сиқырлы сұрақ»
әдісімен қорытындылайды
|
Слайдта көрсетілген сұрақтарды
оқиды, ойланады, жауап береді, қайталайды, есте
сақтайды
|
3
мин
|
|
Кері байланыс үшін ««Екі
жұлдыз, бір тілек».» әдісін қолданады.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтан не
білгенін, көңіл – күйін, көңілінде туындаған сұрақтарын ««Екі
жұлдыз, бір тілек».» әдісімен өз ойын
жеткізеді
|
1
мин
|
|
Оқушыларды сабақ
барысында өздерін бағалау парағын
толтырады.
|
Үйге
тапсырма
|
Әр тәсілге кітаптан екі
мысалдан шығарып келу
|
Қосымша
тапсырма
|
|