Квадрат үшмүше тақырыбына қысқа мерзімді жоспар
|
Сабақтың атауы |
Квадрат үшмүше |
||
|
Сілтеме |
Алгебра 8 сынып, А.Әбілқасымова, слайдтар, сабақ жоспары |
||
|
Жалпы мақсаты |
Оқушыларға квадрат үшмүшені түпкілікті түсіндіріп, бекіту, есеп шығару дағдыларын қалыптастыру. Өз бетімен қорытынды шығарып, ойларын ашық айту және ойлау қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру, есте сақтау, байқағыштық, тапқырлық қабілеттерін дамыту. |
||
|
Міндеттер |
|
||
|
Мұғалім үшін оқу нәтижелері |
|
||
|
Сабақтың түрі, әдіс тәсілдері |
топпен жұмыс, диалогтық оқыту, Блум таксмономиясы, сұрақ-жауап, көшбасшылық, сыни тұрғыдан ойлау технологиясының «Ортада қаламсап» стратегиясын қолдану |
||
|
Сабақтың көрнекілігі |
Интерактивті тақта, слайдтар, топтарға арналған тапсырма парақтары, үлестірме тапсырмалар |
||
|
Күтілетін нәтиже |
Оқушылар квадрат үшмүшеге байланысты есептерді толық орындай алады. Ережелерін біледі, түсінеді. Жұппен жұмыс жасай отырып, бірлесіп білім алады. |
||
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыратын ойсергек «» Оқушыларды әр түрлі түстегі асықтар арқылы, 5 топқа бөлемін. «Қызыл асық», «Сары асық», «Жасыл асық», «Көк асық», «Қара асық» Бағалау критерийлері
2 мин |
||
|
Қызығушылықты ояту |
Сөз жұмбақ «Квадрат үшмүше» 5 мин
|
||
|
Мағынаны тану |
|||
|
2. Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
||
|
Постер қорғау |
10 мин |
||
|
Әр топқа үлестірме парақтар беріліп, оқушылар постер қорғап тапсырмаларды орындайды. |
Әр оқушы өзіне берілген тақырыпты игеруге арналған тапсырмаға ұқсас тапсырмаларын орындайды. Жұпта талдайды, дұрыс не бұрыс екендігін айтады. |
||
|
Есептер шығару |
15 мин |
||
|
1-топ 2-топ 3-топ 4-топ 5-топ |
|
||
|
Сергіту сәті |
3 мин |
||
|
Ой толғаныс 4 мин |
|||
|
«Ортада қаламсап» стратегиясы |
Ортадан алынған қаламға сол қаламның иесі жауап береді. |
||
|
Бағалау 5мин |
|||
|
4.Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
||
|
«Білім ағашын» таратып беремін. Топтардың бағаларын талдау, қорытынды бағаны шығару. |
Оқушылар ағаштағы өз орнын бояп толтырады және не себептен бояғанын түсіндіреді. Топтағы оқушылар бірін-бірі бағалау критерийлері бойынша бағалайды |
||
|
Үйге тапсырма 30 секунд |
|||
|
5.Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
||
|
№593, №594 |
Берілген тапсырманы күнделікке жазып алу |
||
|
Рефлексия 30 секунд |
|||
|
Оқушыларға смайликтер таратамын. |
Оқушылар өздеріне сай смайликтерді таңдап дайын плакатқа жапсырады. |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Квадрат үшмүше
Квадрат үшмүше
Квадрат үшмүше тақырыбына қысқа мерзімді жоспар
|
Сабақтың атауы |
Квадрат үшмүше |
||
|
Сілтеме |
Алгебра 8 сынып, А.Әбілқасымова, слайдтар, сабақ жоспары |
||
|
Жалпы мақсаты |
Оқушыларға квадрат үшмүшені түпкілікті түсіндіріп, бекіту, есеп шығару дағдыларын қалыптастыру. Өз бетімен қорытынды шығарып, ойларын ашық айту және ойлау қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру, есте сақтау, байқағыштық, тапқырлық қабілеттерін дамыту. |
||
|
Міндеттер |
|
||
|
Мұғалім үшін оқу нәтижелері |
|
||
|
Сабақтың түрі, әдіс тәсілдері |
топпен жұмыс, диалогтық оқыту, Блум таксмономиясы, сұрақ-жауап, көшбасшылық, сыни тұрғыдан ойлау технологиясының «Ортада қаламсап» стратегиясын қолдану |
||
|
Сабақтың көрнекілігі |
Интерактивті тақта, слайдтар, топтарға арналған тапсырма парақтары, үлестірме тапсырмалар |
||
|
Күтілетін нәтиже |
Оқушылар квадрат үшмүшеге байланысты есептерді толық орындай алады. Ережелерін біледі, түсінеді. Жұппен жұмыс жасай отырып, бірлесіп білім алады. |
||
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыратын ойсергек «» Оқушыларды әр түрлі түстегі асықтар арқылы, 5 топқа бөлемін. «Қызыл асық», «Сары асық», «Жасыл асық», «Көк асық», «Қара асық» Бағалау критерийлері
2 мин |
||
|
Қызығушылықты ояту |
Сөз жұмбақ «Квадрат үшмүше» 5 мин
|
||
|
Мағынаны тану |
|||
|
2. Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
||
|
Постер қорғау |
10 мин |
||
|
Әр топқа үлестірме парақтар беріліп, оқушылар постер қорғап тапсырмаларды орындайды. |
Әр оқушы өзіне берілген тақырыпты игеруге арналған тапсырмаға ұқсас тапсырмаларын орындайды. Жұпта талдайды, дұрыс не бұрыс екендігін айтады. |
||
|
Есептер шығару |
15 мин |
||
|
1-топ 2-топ 3-топ 4-топ 5-топ |
|
||
|
Сергіту сәті |
3 мин |
||
|
Ой толғаныс 4 мин |
|||
|
«Ортада қаламсап» стратегиясы |
Ортадан алынған қаламға сол қаламның иесі жауап береді. |
||
|
Бағалау 5мин |
|||
|
4.Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
||
|
«Білім ағашын» таратып беремін. Топтардың бағаларын талдау, қорытынды бағаны шығару. |
Оқушылар ағаштағы өз орнын бояп толтырады және не себептен бояғанын түсіндіреді. Топтағы оқушылар бірін-бірі бағалау критерийлері бойынша бағалайды |
||
|
Үйге тапсырма 30 секунд |
|||
|
5.Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
||
|
№593, №594 |
Берілген тапсырманы күнделікке жазып алу |
||
|
Рефлексия 30 секунд |
|||
|
Оқушыларға смайликтер таратамын. |
Оқушылар өздеріне сай смайликтерді таңдап дайын плакатқа жапсырады. |
||
шағым қалдыра аласыз













