Материалдар / Квадрат үшмүше

Квадрат үшмүше

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға квадрат үшмүшені түпкілікті түсіндіріп, бекіту, есеп шығару дағдыларын қалыптастыру. Өз бетімен қорытынды шығарып, ойларын ашық айту және ойлау қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру, есте сақтау, байқағыштық, тапқырлық қабілеттерін дамыту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
396
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Квадрат үшмүше тақырыбына қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың атауыКвадрат үшмүше
СілтемеАлгебра 8 сынып, А.Әбілқасымова, слайдтар, сабақ жоспары
Жалпы мақсаты

Оқушыларға квадрат үшмүшені түпкілікті түсіндіріп, бекіту, есеп шығару дағдыларын қалыптастыру. Өз бетімен қорытынды шығарып, ойларын ашық айту және ойлау қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру, есте сақтау, байқағыштық, тапқырлық қабілеттерін дамыту.
Міндеттер

  • Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын ояту
  • Өткен тақырыптарды оқушылардың бар білімдерін пайдалана отырып жеткізу
  • Амалдарды орындау дағдыларын қалыптастыру
  • Мұғалім үшін оқу нәтижелері
  • Оқушылардың бірін-бірі сынау арқылы аталған тақырыпты пысықтау
  • Берілген тапсырмаларды жұпта орындауға үйрету.
  • Оқушылардың өзін және достарын бағалауға дағдыландыру
  • Есеп шығаруда ережелерді қолдана білу дағдысы
  • математикалық тілде сөйлеу қабілеттері.
  • Сабақтың түрі, әдіс тәсілдерітоппен жұмыс, диалогтық оқыту, Блум таксмономиясы, сұрақ-жауап, көшбасшылық, сыни тұрғыдан ойлау технологиясының «Ортада қаламсап» стратегиясын қолдану
    Сабақтың көрнекілігіИнтерактивті тақта, слайдтар, топтарға арналған тапсырма парақтары, үлестірме тапсырмалар

    Күтілетін нәтижеОқушылар квадрат үшмүшеге байланысты есептерді толық орындай алады. Ережелерін біледі, түсінеді. Жұппен жұмыс жасай отырып, бірлесіп білім алады.
    Ұйымдастыру кезеңіЖағымды психологиялық ахуал қалыптастыратын ойсергек «»Оқушыларды әр түрлі түстегі асықтар арқылы, 5 топқа бөлемін. «Қызыл асық», «Сары асық», «Жасыл асық», «Көк асық», «Қара асық»Бағалау критерийлері
  • Өз бетімен білім алуы
  • Дербес жұмыс жасауы
  • Жұпта жұмыс жасауы
  • Математикалық білімі
  • Математикалық тілі
  • Бағалауы




  • 2 мин
    Қызығушылықты оятуСөз жұмбақ «Квадрат үшмүше» 5 мин

  • ах2+bx+c теңдеуіндегі х1, х2 шешімін басқаша қалай атаймыз? (түбір)
  • ах2+bx+c теңдеуіндегі с коэффициентін басқаша қалай атаймыз? (бос мүше)
  • Квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласындағы түбір астындағы өрнек (дискриминант)
  • x2-7x+12=0 теңдеуінің ең кіші мәні неше? (3)
  • Барлық қабырғалары тең квадратты не деп атаймыз? (шаршы)
  • Келтірілген квадрат теңдеудің түбірлерінің қосындысы қарама-қарсы таңбамен алынған екінші коэффициентке, ал көбейтінділері бос мүшеге тең-деген кімнің теоремасы? (Виет)


  • Мағынаны тану
    2. Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
    Постер қорғау 10 мин
    Әр топқа үлестірме парақтар беріліп, оқушылар постер қорғап тапсырмаларды орындайды.Әр оқушы өзіне берілген тақырыпты игеруге арналған тапсырмаға ұқсас тапсырмаларын орындайды. Жұпта талдайды, дұрыс не бұрыс екендігін айтады.
    Есептер шығару15 мин
    1-топ2-топ3-топ4-топ5-топ

    Сергіту сәті 3 мин
    Ой толғаныс 4 мин


    «Ортада қаламсап» стратегиясы


    Ортадан алынған қаламға сол қаламның иесі жауап береді.
    Бағалау 5мин
    4.Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    «Білім ағашын» таратып беремін. Топтардың бағаларын талдау, қорытынды бағаны шығару.Оқушылар ағаштағы өз орнын бояп толтырады және не себептен бояғанын түсіндіреді. Топтағы оқушылар бірін-бірі бағалау критерийлері бойынша бағалайды

    Үйге тапсырма 30 секунд
    5.Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    №593, №594Берілген тапсырманы күнделікке жазып алу
    Рефлексия 30 секунд
    Оқушыларға смайликтер таратамын. Оқушылар өздеріне сай смайликтерді таңдап дайын плакатқа жапсырады.










    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ