Материалдар / Квадраттық теңдеу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Квадраттық теңдеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары 8 сынып алгебра пәнінен "Квадраттық теңдеулерді шешу" тақырыбы бойынша құрастырылған. Оқушылар толымсыз квадрат теңдеулерді және толық квадрат теңдеуді формула бойынша шешуге үйренеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2018
642
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар
Бөлім:8.2A бөлім: Квадрат теңдеулерМектеп: Қаратерек ЖОББМ

Күні: 14.11.18Мұғалімнің аты-жөні: Казангапова А.Р.
Сынып: 8Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеулерді шешу
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарлама-сына сілтеме)8.2.2.3квадрат теңдеулерді шешеді;

Сабақтың мақсатыОқушыларға толымсыз квадрат теңдеулерді шешуді үйрету. Квадрат теңдеудің нақты түбірлерінің санын анықтау үшін дискриминантты қолдануды және квадрат теңдеулердің түбірлерін табуға арналған формулаларды үғындыру.
Бағалау критерийлері

Толымсыз квадрат теңдеулерді шешіп біледі; дискриминант формуласын біледі;қандай жағдайда квадрат теңдеудің белгілі бір түбір саны болатынын біледі;ұсынылған барлық мысалдардағы түбір санын дұрыс табады
Тілдік мақсаттарОқушылар: Квадрат теңдеу анықтамасын түсінеді және ауызша/жазбаша оның өмірдегі кейбір қолданыстарын біледіПәнге қатысты лексика мен терминологияКвадрат теңдеу Айнымалының ең үлкен дәрежесі(бірінші/екінші/орта/соңғы мүшесі) (дәреже) Бүтін сан , коэффицент, дәреже көрсеткіші, жақшаларды ашу /жақшаға алу , ең үлкен ортақ бөлгіш , ықшамдау, шешуДиалогқа/жазылымға қажетті тіркестерКвадрат теңдеу дегеніміз айнымалының ең үлкен дәрежесі квадрат болатын теңдеу.

Бастапқы білімдерӨрнектерді, теңдеулер және теңсіздіктер ұғымын түсіну; теңдеудің графиктік түрде бейнелену мүмкіндігін түсіну; сандардың бөлгіштерін анықтау
« Мәңгілікел» ұлттықидеясындақоғамның бастықұндылықтарыБелсенді қарым- қатынас, өзіндік шешім қабылдауды үйрену және оны дамыту.бір – бірінің пікірлері мен ерекшеліктерін құрметтеу, қабылдау
Пәнаралық байланыстарАлгебра, графиктерді салу, квадраттық функцияларды графиктік бейнелеуде және шешімдерін табуда алынған анализдеу дағдысы, математика мен физиканың көптеген аспектілерінде пайдалы болады. Оларды тікелей қолдану ауданға байланысты есептерді шешуде көрінеді.
АКТ қолдану дағдыларыпрезентация
Сабақ түріЖаңа ұғымды меңгерту, қолдану.
Сабақтың жүру барысы
СабақтыңжоспарланғанкезеңдеріСабақтағы жоспарланғаніс-әрекетРесурстар
Басталуы2 минут

Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу.

Білімді актуалдандыру 2 минут



















Жұптық жұмыс5 минут





















І. «Ой қозғау» Өткен сабақтағы білімді актуалдандыру мақсатында толымсыз квадрат теңдеулер арқылы үш топқа бөлу.1 топ:1) 5х2=0; 2) -2х2=0; 

2 топ:1) 3х2+5х=0; 2) -2х2=0;3) 2х2-х=0; 

3 топ:
  • х2+25=0; 2) 8х2-3=0; 3) -2х2+18=0;
  • Әр топ тапсырмаларын орындайды.

    Жаңа тақырыпқа бастапқы қадам:Теңдеуді түріне келтіріңіз:Бірін-бірі бағалайды:





    Үлестірме тарату





    Алгебра 8. Шыныбеков Ә.Н.Жалпы білім беретін мектептің 8 – сыныбына арналған оқулық. 3- басылымы. – Алматы: Атамұра















    Жаңа материалды түсіндіру









    Толық квадрат теңдеуді формула арқылы шешу.
  • Коэффициенттерін жазу: a, b, c.
  • Дискриминантты табу:D =.
  • ЕгерD< 0,онда теңдеудің түбірі жоқ.
  • Егер D = 0, онда бір түбірі бар: .
  • Егер D>0,онда теңдеудің екі түбірі бар:


  • Квадрат теңдеуді шешудің барлық әдіс-тәсілдерін меңгерту қажет екеніне назар аударамыз.









    Мысал- 1.

    Жауап: түбірі жоқ2 мысал .





    10 минут































    Жұптық жұмыс

    5 минут











    4 минут

















    Жалпы жұмыс3 минут

















    Жеке жұмыс6 минут



    Мысал - 3.Жауап: -1; 1,2

    Тапсырма – 1. Оқушылардың формуланы пайдаланып квадрат теңдеуді шешу дағдысын бақылау мақсатында.



    Бір – бірінің дәптерін алып, өзара бағалау жүргізу.

    2. b- жұп сан болғандағы квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласыЕгер екінші коэффициент -жұп болса , онда түбірдің  формуласын былайша жазуға болады.Мысал: теңдеуін шешейік, a=1, b=6, c=-40, k=3. формулаға қойсақШешуі:.Жауабы: х1=-10,х2=4.

    Тапсырма-2. b- жұп сан болғандағы квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласын пайдалану мақсатында1. x² - 2x + 3 = 02. x² + 6x + 9 = 0



    Тапсырма- 3.Квадрат теңдеулерді формула арқылы шешу дағдысын бақылау мақсатында жүргізіледі.



    Алгебра 8. Шыныбеков Ә.Н.Жалпы білім беретін мектептің 8 – сыныбына арналған оқулық. 3- басылымы. – Алматы: Атамұра











    Сабақтың соңы3 минут Рефлексиятақтада берілген рефлексивті сөздердің бастамасын таңдай отырып, шеңбер бойымен өздерінің ойын бір сөйлеммен жеткізеді. Бүгін мен ................ білдімМаған ........ қызықты болдыМаған ..................... қиын болдыМен ......... тапсырманы орындадымМен .................................... түсіндімЕнді мен ..........................................



    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла аладыБұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз Денсаулық сақтау технологиялары.Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.






    Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2: Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!