Материалдар / Кунтизбелик - такырыптык жоспар

Кунтизбелик - такырыптык жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
Кунтизбелик-такырыптык жоспар 3-сыныпка арналган.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2018
1674
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР Математика3- сыныпБарлығы 170 сағат, аптасына 5 сағат

Сабақтың №

Сабақ тақырыбы

Оқу мақсаттарыСағат саныМерзімі
I тоқсан 40 сағат «Жанды табиғат», «Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен (жарық пен қараңғы)»тақырыптарыаясында*

  • 1Абөлім - 1000 көлеміндегісандар. Қосужәнеазайту
  • 1000 көлеміндегі сандар3.1.1.1 1000-ға дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну; 1000 көлеміндегі сандарды тура және кері санау, натурал сандар қатарындағы орнын анықтау; 3.1.1.2 үштаңбалысандардыоқу, жазужәнесалыстыру1

  • Разрядтық қосылғыштардың қосындысы3.5.2.1 көп таңбалы сандардың графикалық моделін құру, кластар мен разрядтар кестесін қолдану 3.1.1.2 үш таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру1

  • Үш таңбалы сандарды ауызша қосу және азайту3.1.2.5 үш таңбалы сандарды/мыңдықтарды санның ондық құрамы негізінде ауызша қосу және азайтуды орындау3.5.2.4** қосу мен азайту, көбейту және бөлу амалдары компоненттерінің атауларын жақшалы өрнектерді оқу мен жазуда қолдану 1

  • Үш таңбалы сандарды ауызша қосу және азайту3.1.2.5 үш таңбалы сандарды/мыңдықтарды санның ондық құрамы негізінде ауызша қосу және азайтуды орындау3.5.2.4** қосу мен азайту, көбейту және бөлу амалдары компоненттерінің атауларын жақшалы өрнектерді оқу мен жазуда қолдану 1

  • Үш таңбалы сандарды ауызша қосу және азайту3.1.2.5 үш таңбалы сандарды/мыңдықтарды санның ондық құрамы негізінде ауызша қосу және азайтуды орындау3.5.2.4** қосу мен азайту, көбейту және бөлу амалдары компоненттерінің атауларын жақшалы өрнектерді оқу мен жазуда қолдану1

  • 1 000 000-ға дейін мыңдықтармен санау3.1.1.4 санаудың ірі бірлігі – – мыңдықты құрастыру; 1 000 000-ға дейін мыңдықтармен санау, жазу, салыстыру3.4.3.1 1000-ға дейінгі сандар, мыңдықтармен миллионға дейінгі сандар тізбектерінің заңдылығын анықтау3.1.1.2 үш таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру3.4.3.1 1000-ға дейінгі сандар, мыңдықтармен миллионға дейінгі сандар тізбектерінің заңдылығын анықтау3.4.3.2 өзі таңдаған заңдылық бойынша тізбектер құрастыру, тізбектегі заңдылықтың бұзылуын табу1

  • 1 000 000-ға дейін мыңдықтармен санау. Сандар тізбегі.3.4.3.1 1000-ға дейінгі сандар, мыңдықтармен миллионға дейінгі сандар тізбектерінің заңдылығын анықтау3.4.3.2 өзі таңдаған заңдылық бойынша тізбектер құрастыру, тізбектегі заңдылықтың бұзылуын табу1

  • Көптаңбалы сандардың моделі. Сандар тізбегі. 3.4.3.1 1000-ға дейінгі сандар, мыңдықтармен миллионға дейінгі сандар тізбектерінің заңдылығын анықтау3.4.3.2 өзі таңдаған заңдылық бойынша тізбектер құрастыру, тізбектегі заңдылықтың бұзылуын табу1

  • Үш таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдері3.1.2.5 үш таңбалы сандарды/мыңдықтарды санның ондық құрамы негізінде ауызша қосу және азайтуды орындау3.1.2.8 үш таңбалы сандарды жазбаша қосу және азайту алгоритмдерін қолдану1

  • Үш таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдері3.1.2.5 үш таңбалы сандарды/мыңдықтарды санның ондық құрамы негізінде ауызша қосу және азайтуды орындау3.1.2.8 үш таңбалы сандарды жазбаша қосу және азайту алгоритмдерін қолдану1

  • Үш таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдері3.1.2.5 үш таңбалы сандарды/мыңдықтарды санның ондық құрамы негізінде ауызша қосу және азайтуды орындау3.1.2.8 үш таңбалы сандарды жазбаша қосу және азайту алгоритмдерін қолдану1

  • Үш таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдері3.1.2.5 үш таңбалы сандарды/мыңдықтарды санның ондық құрамы негізінде ауызша қосу және азайтуды орындау3.1.2.8 үш таңбалы сандарды жазбаша қосу және азайту алгоритмдерін қолдану1

  • Бақылау жұмысы3.2.1.1 бір /екі әріпі бар әріпті өрнектерді ажырату, құрастыру, жазу және оқу 3.2.1.2 әріптердің берілген мәндерінде екі әріпі бар әріпті өрнектің мәнін табу1

  • Өткенді бекіту 3.4.3.1 1000-ға дейінгі сандар, мыңдықтармен миллионға дейінгі сандар тізбектерінің заңдылығын анықтау1

  • Қорытындылау 3.5.2.4 ** қосу мен азайту, көбейту және бөлу амалдары компоненттерінің атауларын жақшалы өрнектерді оқу мен жазуда қолдану1

  • Өзіңді тексер! Бөлім бойынша ЖБ № 13.2.1.1 бір /екі әріпі бар әріпті өрнектерді ажырату, құрастыру, жазу және оқу 3.2.1.2 әріптердің берілген мәндерінде екі әріпі бар әріпті өрнектің мәнін табу1

    1В бөлім – Көбейту және бөлу

  • Көбейту және бөлу амалдарын орындаудағы 1 санының қасиеті3.1.2.2 көбейту және бөлуді орындаудағы 1 сандарының қасиеттерін қолдану; 3.5.2.4** қосу мен азайту, көбейту және бөлу амалдары компоненттерінің атауларын жақшалы өрнектерді оқу мен жазуда қолдану1

  • Көбейту және бөлу амалдарын орындау кезіндегі 0-дің қасиеті. Санды 0-ге бөлуге болмайтындығы3.1.2.2 көбейту және бөлуді орындаудағы 1 сандарының қасиеттерін қолдану; санды 0 санына бөлуге болмайтынын білу;3.5.2.4** қосу мен азайту, көбейту және бөлу амалдары компоненттерінің1

  • 0 және 1 санымен амалдар орындау. Жақшалы өрнектердің мәнін табу.3.1.2.3**көбейтудің ауыстырымдылық, үлестірімділік, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану й3.5.2.4** қосу мен азайту, көбейту және бөлу амалдары компоненттерінің атауларын жақшалы өрнектерді оқу мен жазуда қолдану1

  • Есепті модельдеу3.5.1.1 2-3 амалмен орындалатын есепті кесте, сызықтық/бағандық диаграмма, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу;3.5.1.4 шамалар арасындағы тәуелділікке; пропорцияның белгісіз мүшесін табуға берілген есептерді талдау және шығару1



    Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен



  • Есепті модельдеу3.5.1.1 2-3 амалмен орындалатын есепті кесте, сызықтық/бағандық диаграмма, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу;3.5.1.4 шамалар арасындағы тәуелділікке; пропорцияның белгісіз мүшесін табуға берілген есептерді талдау және шығару1

  • Аудан. Ауданның өлшем бірліктері 3.1.3.1 ауданы болатын нысандарды атау және ауданды өлшеуге арналған өлшемдер мен құралдарды таңдап алу, палеткамен өлшеу1

  • Аудан. Ауданның өлшем бірліктері3.1.3.1 ауданы болатын нысандарды атау және ауданды өлшеуге арналған өлшемдер мен құралдарды таңдап алу, палеткамен өлшеу1

  • Аудан. Ауданның өлшем бірліктері3.1.3.1 ауданы болатын нысандарды атау және ауданды өлшеуге арналған өлшемдер мен құралдарды таңдап алу, палеткамен өлшеу1

  • Шамалар арасындағы тәуелділік3.5.1.4 шамалар арасындағы тәуелділікке; пропорцияның белгісіз мүшесін табуға берілген есептерді талдау және шығару1

  • Екі жиынның бірігуі және қиылысуы3.4.1.1 екі жиынның бірігуі мен қиылысуын Эйлер-Венн диаграммасының көмегімен көрнекі түрде кескіндеу 3.4.1.2 сандардың жиындарын, олардың бірігуі мен қиылысуын элементтердің берілген немесе оқушылардың өздері анықтаған қасиеттері бойынша құру1

  • Екі жиынның бірігуі және қиылысуы3.4.1.1 екі жиынның бірігуі мен қиылысуын Эйлер-Венн диаграммасының көмегімен көрнекі түрде кескіндеу 3.4.1.2 сандардың жиындарын, олардың бірігуі мен қиылысуын элементтердің берілген немесе оқушылардың өздері анықтаған қасиеттері бойынша құру1

  • Мүмкіндіктер тармағы 3.4.4.1 «мүмкіндіктер тармағы» туралы түсінігі болу, күнделікті өмірде кездесетін түрлі жағдаяттар мен есеп шығаруда қолдану1

  • Мүмкіндіктер тармағы3.4.4.1 «мүмкіндіктер тармағы» туралы түсінігі болу, күнделікті өмірде кездесетін түрлі жағдаяттар мен есеп шығаруда қолдану1

  • Қорытындылау 3.5.1.1 2-3 амалмен орындалатын есепті кесте, сызықтық/бағандық диаграмма, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу;3.5.1.4 шамалар арасындағы тәуелділікке; пропорцияның белгісіз мүшесін табуға берілген есептерді талдау және шығару1

  • Өзіңді тексер! Бөлім бойынша ЖБ № 23.2.1.1 бір /екі әріпі бар әріпті өрнектерді ажырату, құрастыру, жазу және оқу1



    1С. Кестелік көбейту және бөлу



  • 6 санына көбейту және бөлу кестесі. Жанама сұрақтармен берілген есептер. 3.1.2.4 6; 7; 8; 9 сандарына көбейту мен бөлу кестесін құру, білу және қолдану3.5.1.5 **жанама сұрақтары болатын есептерді («бірнеше бірлік артық/кем»,«бірнеше есе есе артық/ кем» қатынастарымен байланысты); тік төртбұрыштың (шаршының) қабырғалары мен ауданын; еселік салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару1

  • Формулалар

    3.2.1.7 формулаларды шамалардың арасындағы өзара қатынасты орнатушы теңдік ретінде түсіну1

  • 7 санына көбейту және бөлу кестесі3.1.2.4 6; 7; 8; 9 сандарына көбейту мен бөлу кестесін құру, білу және қолдану3.5.1.2 есептерді шығаруда «бір заттың массасы», «саны», «жалпы масса»/ «бір затқа жіберілген шығын», «заттардың саны», «жалпы шығын»/ ұзындығы, ені, ауданы ұғымдарының өзара тәуелділігін пайдалану1

  • Өткенді бекіту 3.1.2.4 6; 7; 8; 9 сандарына көбейту мен бөлу кестесін құру, білу және қолдану;3.5.1.2 ** есептерді шығаруда «бір заттың массасы», «саны», «жалпы масса»/ «бір затқа жіберілген шығын», «заттардың саны», «жалпы шығын»/ ұзындығы, ені, ауданы ұғымдарының өзара тәуелділігін пайдалану1

  • 8, 9 сандарына көбейту және бөлу кестесі.3.1.2.4 6; 7; 8; 9 сандарына көбейту мен бөлу кестесін құру, білу және қолдану1

  • Көбейту кестесін бекіту. Жанама сұрақтармен берілген есептерді шығару.3.1.2.4 6; 7; 8; 9 сандарына көбейту мен бөлу кестесін құру, білу және қолдану3.5.1.5 **жанама сұрақтары болатын есептерді («бірнеше бірлік артық/кем»,«бірнеше есе есе артық/ кем» қатынастарымен байланысты); тік төртбұрыштың (шаршының) қабырғалары мен ауданын; еселік салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару1

  • Есептер шығаруБөлім бойынша ЖБ № 33.1.2.4 6; 7; 8; 9 сандарына көбейту мен бөлу кестесін құру, білу және қолдану1

  • Қорытындылау 3.1.2.4 6; 7; 8; 9 сандарына көбейту мен бөлу кестесін құру, білу және қолдану3.5.1.2 ** есептерді шығаруда «бір заттың массасы», «саны», «жалпы масса»/ «бір затқа жіберілген шығын», «заттардың саны», «жалпы шығын»/ ұзындығы, ені, ауданы ұғымдарының өзара тәуелділігін пайдалану3.2.1.7 формулаларды шамалардың арасындағы өзара қатынасты орнатушы теңдік ретінде түсіну1

  • Өзіңді тексер! ТЖБ №13.2.1.1 бір /екі әріпі бар әріпті өрнектерді ажырату, құрастыру, жазу және оқу1



    2 тоқсан 40 сағат«Уақыт»2А Үлес



  • Үлес туралы түсінік 3.1.1.5 үлесті құру жолын көрсетіп беру, оларды оқу, жазу және салыстыру 1

  • Үлес және бөлшек туралы түсінік.3.1.1.5 үлесті құру жолын көрсетіп беру, оларды оқу, жазу және салыстыру3.1.2.1** бөлшек дегеніміз бірліктің (бір бүтіннің) бір не бірнеше тең үлестерден құралған сан, екі натурал санның қатынасы екенін түсіну1

  • Бөлшекті оқу, жазу және салыстыру 3.1.1.6 жай бөлшектерді оқу, жазу; бөлімдері бірдей жай бөлшектерді көрнекілік қолдану арқылы салыстыру1

  • Санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу3.1.2.14 санның/шаманы ң үлесін табу және үлесі бойынша санды/шаманы табу: 100 көлеміндегі сандар мен жүздіктердің жартысын, үштен бір, төрттен бір, оннан бір бөлігін табу.1

  • Санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу3.1.2.14 санның/шаманы ң үлесін табу және үлесі бойынша санды/шаманы табу: 100 көлеміндегі сандар мен жүздіктердің жартысын, үштен бір, төрттен бір, оннан бір бөлігін табу.1

  • Санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу3.1.2.14 санның/шаманың үлесін табу және үлесі бойынша санды/шаманы табу: 100 көлеміндегі сандар мен жүздіктердің жартысын, үштен бір, төрттен бір, оннан бір бөлігін табу.1

  • Санның квадраты 3.1.3.2** мм, км/ гр, т/см2, дм2, м2 өлшем бірліктерін қолданып өлшеу 3.1.3.3** шамалар мәндерін: ұзындық (мм,см, дм, м)/ масса (г, кг, ц, т)/ көлем (сыйымдылық) (л)/ аудан(см2,дм22, га) өлшем бірліктерін салыстыру және амалдар орындау 1

  • Санның кубы 3.1.2.1** санның квадратын - бірдей екі көбейткіштің, ал кубын - бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде түсіну 1

  • Санның квадраты және кубы3.1.2.1** санның квадратын - бірдей екі көбейткіштің, ал кубын - бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде түсіну1

  • Шамалар арасындағы тәуелділікке берілген есептерді шығару.3.5.1.4 шамалар арасындағы тәуелділікке; пропорцияның белгісіз мүшесін табуға берілген есептерді талдау және шығару

    1

  • Шамалар арасындағы тәуелділікке берілген есептерді шығару.3.5.1.4 шамалар арасындағы тәуелділікке; пропорцияның белгісіз мүшесін табуға берілген есептерді талдау және шығару
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ