Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Кунтизбелик - такырыптык жоспар
Материал туралы қысқаша түсінік
Кунтизбелик-такырыптык жоспар 3-сыныпка арналган.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
10 Қараша 2018
1674
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР Математика3- сыныпБарлығы 170 сағат, аптасына 5 сағат
Сабақтың № | Сабақ тақырыбы | Оқу мақсаттары | Сағат саны | Мерзімі |
I тоқсан 40 сағат «Жанды табиғат», «Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен (жарық пен қараңғы)»тақырыптарыаясында* | ||||
1000 көлеміндегі сандар | 3.1.1.1 1000-ға дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну; 1000 көлеміндегі сандарды тура және кері санау, натурал сандар қатарындағы орнын анықтау; 3.1.1.2 үштаңбалысандардыоқу, жазужәнесалыстыру | 1 | ||
Разрядтық қосылғыштардың қосындысы | 3.5.2.1 көп таңбалы сандардың графикалық моделін құру, кластар мен разрядтар кестесін қолдану 3.1.1.2 үш таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру | 1 | ||
Үш таңбалы сандарды ауызша қосу және азайту | 3.1.2.5 үш таңбалы сандарды/мыңдықтарды санның ондық құрамы негізінде ауызша қосу және азайтуды орындау3.5.2.4** қосу мен азайту, көбейту және бөлу амалдары компоненттерінің атауларын жақшалы өрнектерді оқу мен жазуда қолдану | 1 | ||
Үш таңбалы сандарды ауызша қосу және азайту | 3.1.2.5 үш таңбалы сандарды/мыңдықтарды санның ондық құрамы негізінде ауызша қосу және азайтуды орындау3.5.2.4** қосу мен азайту, көбейту және бөлу амалдары компоненттерінің атауларын жақшалы өрнектерді оқу мен жазуда қолдану | 1 | ||
Үш таңбалы сандарды ауызша қосу және азайту | 3.1.2.5 үш таңбалы сандарды/мыңдықтарды санның ондық құрамы негізінде ауызша қосу және азайтуды орындау3.5.2.4** қосу мен азайту, көбейту және бөлу амалдары компоненттерінің атауларын жақшалы өрнектерді оқу мен жазуда қолдану | 1 | ||
1 000 000-ға дейін мыңдықтармен санау | 3.1.1.4 санаудың ірі бірлігі – – мыңдықты құрастыру; 1 000 000-ға дейін мыңдықтармен санау, жазу, салыстыру3.4.3.1 1000-ға дейінгі сандар, мыңдықтармен миллионға дейінгі сандар тізбектерінің заңдылығын анықтау3.1.1.2 үш таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру3.4.3.1 1000-ға дейінгі сандар, мыңдықтармен миллионға дейінгі сандар тізбектерінің заңдылығын анықтау3.4.3.2 өзі таңдаған заңдылық бойынша тізбектер құрастыру, тізбектегі заңдылықтың бұзылуын табу | 1 | ||
1 000 000-ға дейін мыңдықтармен санау. Сандар тізбегі. | 3.4.3.1 1000-ға дейінгі сандар, мыңдықтармен миллионға дейінгі сандар тізбектерінің заңдылығын анықтау3.4.3.2 өзі таңдаған заңдылық бойынша тізбектер құрастыру, тізбектегі заңдылықтың бұзылуын табу | 1 | ||
Көптаңбалы сандардың моделі. Сандар тізбегі. | 3.4.3.1 1000-ға дейінгі сандар, мыңдықтармен миллионға дейінгі сандар тізбектерінің заңдылығын анықтау3.4.3.2 өзі таңдаған заңдылық бойынша тізбектер құрастыру, тізбектегі заңдылықтың бұзылуын табу | 1 | ||
Үш таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдері | 3.1.2.5 үш таңбалы сандарды/мыңдықтарды санның ондық құрамы негізінде ауызша қосу және азайтуды орындау3.1.2.8 үш таңбалы сандарды жазбаша қосу және азайту алгоритмдерін қолдану | 1 | ||
Үш таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдері | 3.1.2.5 үш таңбалы сандарды/мыңдықтарды санның ондық құрамы негізінде ауызша қосу және азайтуды орындау3.1.2.8 үш таңбалы сандарды жазбаша қосу және азайту алгоритмдерін қолдану | 1 | ||
Үш таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдері | 3.1.2.5 үш таңбалы сандарды/мыңдықтарды санның ондық құрамы негізінде ауызша қосу және азайтуды орындау3.1.2.8 үш таңбалы сандарды жазбаша қосу және азайту алгоритмдерін қолдану | 1 | ||
Үш таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдері | 3.1.2.5 үш таңбалы сандарды/мыңдықтарды санның ондық құрамы негізінде ауызша қосу және азайтуды орындау3.1.2.8 үш таңбалы сандарды жазбаша қосу және азайту алгоритмдерін қолдану | 1 | ||
Бақылау жұмысы | 3.2.1.1 бір /екі әріпі бар әріпті өрнектерді ажырату, құрастыру, жазу және оқу 3.2.1.2 әріптердің берілген мәндерінде екі әріпі бар әріпті өрнектің мәнін табу | 1 | ||
Өткенді бекіту | 3.4.3.1 1000-ға дейінгі сандар, мыңдықтармен миллионға дейінгі сандар тізбектерінің заңдылығын анықтау | 1 | ||
Қорытындылау | 3.5.2.4 ** қосу мен азайту, көбейту және бөлу амалдары компоненттерінің атауларын жақшалы өрнектерді оқу мен жазуда қолдану | 1 | ||
Өзіңді тексер! Бөлім бойынша ЖБ № 1 | 3.2.1.1 бір /екі әріпі бар әріпті өрнектерді ажырату, құрастыру, жазу және оқу 3.2.1.2 әріптердің берілген мәндерінде екі әріпі бар әріпті өрнектің мәнін табу | 1 | ||
1В бөлім – Көбейту және бөлу | ||||
Көбейту және бөлу амалдарын орындаудағы 1 санының қасиеті | 3.1.2.2 көбейту және бөлуді орындаудағы 1 сандарының қасиеттерін қолдану; 3.5.2.4** қосу мен азайту, көбейту және бөлу амалдары компоненттерінің атауларын жақшалы өрнектерді оқу мен жазуда қолдану | 1 | ||
Көбейту және бөлу амалдарын орындау кезіндегі 0-дің қасиеті. Санды 0-ге бөлуге болмайтындығы | 3.1.2.2 көбейту және бөлуді орындаудағы 1 сандарының қасиеттерін қолдану; санды 0 санына бөлуге болмайтынын білу;3.5.2.4** қосу мен азайту, көбейту және бөлу амалдары компоненттерінің | 1 | ||
0 және 1 санымен амалдар орындау. Жақшалы өрнектердің мәнін табу. | 3.1.2.3**көбейтудің ауыстырымдылық, үлестірімділік, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану й3.5.2.4** қосу мен азайту, көбейту және бөлу амалдары компоненттерінің атауларын жақшалы өрнектерді оқу мен жазуда қолдану | 1 | ||
Есепті модельдеу | 3.5.1.1 2-3 амалмен орындалатын есепті кесте, сызықтық/бағандық диаграмма, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу;3.5.1.4 шамалар арасындағы тәуелділікке; пропорцияның белгісіз мүшесін табуға берілген есептерді талдау және шығару | 1 | ||
Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен | ||||
Есепті модельдеу | 3.5.1.1 2-3 амалмен орындалатын есепті кесте, сызықтық/бағандық диаграмма, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу;3.5.1.4 шамалар арасындағы тәуелділікке; пропорцияның белгісіз мүшесін табуға берілген есептерді талдау және шығару | 1 | ||
Аудан. Ауданның өлшем бірліктері | 3.1.3.1 ауданы болатын нысандарды атау және ауданды өлшеуге арналған өлшемдер мен құралдарды таңдап алу, палеткамен өлшеу | 1 | ||
Аудан. Ауданның өлшем бірліктері | 3.1.3.1 ауданы болатын нысандарды атау және ауданды өлшеуге арналған өлшемдер мен құралдарды таңдап алу, палеткамен өлшеу | 1 | ||
Аудан. Ауданның өлшем бірліктері | 3.1.3.1 ауданы болатын нысандарды атау және ауданды өлшеуге арналған өлшемдер мен құралдарды таңдап алу, палеткамен өлшеу | 1 | ||
Шамалар арасындағы тәуелділік | 3.5.1.4 шамалар арасындағы тәуелділікке; пропорцияның белгісіз мүшесін табуға берілген есептерді талдау және шығару | 1 | ||
Екі жиынның бірігуі және қиылысуы | 3.4.1.1 екі жиынның бірігуі мен қиылысуын Эйлер-Венн диаграммасының көмегімен көрнекі түрде кескіндеу 3.4.1.2 сандардың жиындарын, олардың бірігуі мен қиылысуын элементтердің берілген немесе оқушылардың өздері анықтаған қасиеттері бойынша құру | 1 | ||
Екі жиынның бірігуі және қиылысуы | 3.4.1.1 екі жиынның бірігуі мен қиылысуын Эйлер-Венн диаграммасының көмегімен көрнекі түрде кескіндеу 3.4.1.2 сандардың жиындарын, олардың бірігуі мен қиылысуын элементтердің берілген немесе оқушылардың өздері анықтаған қасиеттері бойынша құру | 1 | ||
Мүмкіндіктер тармағы | 3.4.4.1 «мүмкіндіктер тармағы» туралы түсінігі болу, күнделікті өмірде кездесетін түрлі жағдаяттар мен есеп шығаруда қолдану | 1 | ||
Мүмкіндіктер тармағы | 3.4.4.1 «мүмкіндіктер тармағы» туралы түсінігі болу, күнделікті өмірде кездесетін түрлі жағдаяттар мен есеп шығаруда қолдану | 1 | ||
Қорытындылау | 3.5.1.1 2-3 амалмен орындалатын есепті кесте, сызықтық/бағандық диаграмма, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу;3.5.1.4 шамалар арасындағы тәуелділікке; пропорцияның белгісіз мүшесін табуға берілген есептерді талдау және шығару | 1 | ||
Өзіңді тексер! Бөлім бойынша ЖБ № 2 | 3.2.1.1 бір /екі әріпі бар әріпті өрнектерді ажырату, құрастыру, жазу және оқу | 1 | ||
1С. Кестелік көбейту және бөлу | ||||
6 санына көбейту және бөлу кестесі. Жанама сұрақтармен берілген есептер. | 3.1.2.4 6; 7; 8; 9 сандарына көбейту мен бөлу кестесін құру, білу және қолдану3.5.1.5 **жанама сұрақтары болатын есептерді («бірнеше бірлік артық/кем»,«бірнеше есе есе артық/ кем» қатынастарымен байланысты); тік төртбұрыштың (шаршының) қабырғалары мен ауданын; еселік салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару | 1 | ||
Формулалар | 3.2.1.7 формулаларды шамалардың арасындағы өзара қатынасты орнатушы теңдік ретінде түсіну | 1 | ||
7 санына көбейту және бөлу кестесі | 3.1.2.4 6; 7; 8; 9 сандарына көбейту мен бөлу кестесін құру, білу және қолдану3.5.1.2 есептерді шығаруда «бір заттың массасы», «саны», «жалпы масса»/ «бір затқа жіберілген шығын», «заттардың саны», «жалпы шығын»/ ұзындығы, ені, ауданы ұғымдарының өзара тәуелділігін пайдалану | 1 | ||
Өткенді бекіту | 3.1.2.4 6; 7; 8; 9 сандарына көбейту мен бөлу кестесін құру, білу және қолдану;3.5.1.2 ** есептерді шығаруда «бір заттың массасы», «саны», «жалпы масса»/ «бір затқа жіберілген шығын», «заттардың саны», «жалпы шығын»/ ұзындығы, ені, ауданы ұғымдарының өзара тәуелділігін пайдалану | 1 | ||
8, 9 сандарына көбейту және бөлу кестесі. | 3.1.2.4 6; 7; 8; 9 сандарына көбейту мен бөлу кестесін құру, білу және қолдану | 1 | ||
Көбейту кестесін бекіту. Жанама сұрақтармен берілген есептерді шығару. | 3.1.2.4 6; 7; 8; 9 сандарына көбейту мен бөлу кестесін құру, білу және қолдану3.5.1.5 **жанама сұрақтары болатын есептерді («бірнеше бірлік артық/кем»,«бірнеше есе есе артық/ кем» қатынастарымен байланысты); тік төртбұрыштың (шаршының) қабырғалары мен ауданын; еселік салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару | 1 | ||
Есептер шығаруБөлім бойынша ЖБ № 3 | 3.1.2.4 6; 7; 8; 9 сандарына көбейту мен бөлу кестесін құру, білу және қолдану | 1 | ||
Қорытындылау | 3.1.2.4 6; 7; 8; 9 сандарына көбейту мен бөлу кестесін құру, білу және қолдану3.5.1.2 ** есептерді шығаруда «бір заттың массасы», «саны», «жалпы масса»/ «бір затқа жіберілген шығын», «заттардың саны», «жалпы шығын»/ ұзындығы, ені, ауданы ұғымдарының өзара тәуелділігін пайдалану3.2.1.7 формулаларды шамалардың арасындағы өзара қатынасты орнатушы теңдік ретінде түсіну | 1 | ||
Өзіңді тексер! ТЖБ №1 | 3.2.1.1 бір /екі әріпі бар әріпті өрнектерді ажырату, құрастыру, жазу және оқу | 1 | ||
2 тоқсан 40 сағат«Уақыт»2А Үлес | ||||
Үлес туралы түсінік | 3.1.1.5 үлесті құру жолын көрсетіп беру, оларды оқу, жазу және салыстыру | 1 | ||
Үлес және бөлшек туралы түсінік. | 3.1.1.5 үлесті құру жолын көрсетіп беру, оларды оқу, жазу және салыстыру3.1.2.1** бөлшек дегеніміз бірліктің (бір бүтіннің) бір не бірнеше тең үлестерден құралған сан, екі натурал санның қатынасы екенін түсіну | 1 | ||
Бөлшекті оқу, жазу және салыстыру | 3.1.1.6 жай бөлшектерді оқу, жазу; бөлімдері бірдей жай бөлшектерді көрнекілік қолдану арқылы салыстыру | 1 | ||
Санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу | 3.1.2.14 санның/шаманы ң үлесін табу және үлесі бойынша санды/шаманы табу: 100 көлеміндегі сандар мен жүздіктердің жартысын, үштен бір, төрттен бір, оннан бір бөлігін табу. | 1 | ||
Санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу | 3.1.2.14 санның/шаманы ң үлесін табу және үлесі бойынша санды/шаманы табу: 100 көлеміндегі сандар мен жүздіктердің жартысын, үштен бір, төрттен бір, оннан бір бөлігін табу. | 1 | ||
Санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу | 3.1.2.14 санның/шаманың үлесін табу және үлесі бойынша санды/шаманы табу: 100 көлеміндегі сандар мен жүздіктердің жартысын, үштен бір, төрттен бір, оннан бір бөлігін табу. | 1 | ||
Санның квадраты | 3.1.3.2** мм, км/ гр, т/см2, дм2, м2 өлшем бірліктерін қолданып өлшеу 3.1.3.3** шамалар мәндерін: ұзындық (мм,см, дм, м)/ масса (г, кг, ц, т)/ көлем (сыйымдылық) (л)/ аудан(см2,дм2,м2, га) өлшем бірліктерін салыстыру және амалдар орындау | 1 | ||
Санның кубы | 3.1.2.1** санның квадратын - бірдей екі көбейткіштің, ал кубын - бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде түсіну | 1 | ||
Санның квадраты және кубы | 3.1.2.1** санның квадратын - бірдей екі көбейткіштің, ал кубын - бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде түсіну | 1 | ||
Шамалар арасындағы тәуелділікке берілген есептерді шығару. | 3.5.1.4 шамалар арасындағы тәуелділікке; пропорцияның белгісіз мүшесін табуға берілген есептерді талдау және шығару | 1 | ||
Шамалар арасындағы тәуелділікке берілген есептерді шығару. | 3.5.1.4 шамалар арасындағы тәуелділікке; пропорцияның белгісіз мүшесін табуға берілген есептерді талдау және шығару
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |