Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Модуль /пән атауы Техника-технологиялық бағыттың «Информатика» пәні бойынша

    Оқу орны :Академик С.А.Джиенкулов атындағы Байқоңыр Жоғары колледжі_


    Оқу сабағының жоспары



    Тақырып

    3.1.1. Сандық санау жүйелері.

    Педагог

    Кыргызбаева Ажар Темриркызы

    Күні

    31.10.2023ж

    Курс, группа

    1-курс. АТ-123

    Оқыту нәтижелері (ТОЖ келісілген)

    Сандарды бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне ауыстырады.

    *Бағалау критерийі (ТОЖ келісілген)

    1) Бүтін сандарды ондық жүйеден екілік, сегіздік, он алтылық және керісінше түрлендіреді

    *Ойлау дағдылары

    Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау

    *Зерттеу сұрағы

    Сандарды бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне қалай ауыстыруға болды?

    Қажетті ресурстар

    Бейнеролик, Интербелсенді тақта, информатика оқулығы Арман ПВ баспасы, А4 қағазы, маркер, слайд, суреттер, плакат.


    * Қосымша элементтерді енгізу тиісті білім беру деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының талаптарын сақтай отырып және пәннің немесе модульдің ерекшеліктерін және білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып айқындалады











    Сабақ барысы


    Сабақ кезеңі / уақыты

    Оқытушының қызметі

    Білім алушының қызметі

    Ресурстар

    Ұйымдастыру:

    Барлығы:15мин

    1 минут:

    3 минут:



    2 минут:



    5 минут:





    5 минут:







    2 минут:



























    5-минут



















    10-минут


    1.Ұйымдастыру бөлімі. Аудиторины тексеру, түгендеу.college.smartnation.kz парталындағы журналға білімгерлерді түгелдеп,күн ретін жазу


    2. Сабақты бастамас бұрын тыныштықты сақтауға көмектесетін әдіс


    3. «The hat» бағдарламасы арқылы 2 топқа бөлінеді. Білім алушылар Рандом әдісі арқылы бағдарлама анықтаған топтарға бірігеді.

    4.Үй тапсырмасы:«Бинго-лоторея» әдісі .Осы әдіс бойынша сынып үй тапсырмасын сұрауға түгел қатыстырылады.


    5. «Сиқырлы ұяшық» әдісі арқылы өткен тақырыпты қайталайды.












    5.Жаңа сабақтың тақырыбын анықтау. Орындау барысы. Топтық талқылау.«Миға шабуыл» әдісі.

    Сабақ тақырыбы мен оқу нәтижесі таныстырылады, бағалау критерийлері нақтыланады

    Жаңа тақырыпты интерактивті тақтада көрсетіліп, түсіндіріледі .

    Сандарды бір санау жүйесінен басқа санау жүйесіне ауыстыру жиі кездеседі. Санды екілік, сегіздік немесе оналтылық жүйелерден ондық жүйеге ауыстыруды қарастырдық.

    Екiлiк жүйеде кез келген сан екi 0 және 1 цифрларының көмегiмен жазылады және екiлiк сан деп аталады. Екiлiк санның әрбiр разрядын (цифрын) бит деп атайды. Кез келген санау жүйесiнiң негiзiн осы санау жүйесiнде қолданылатын цифрлар санын анықтап ЭЕМ-де ақпаратты өрнектеу үшiн екiлiк жүйе қолданылады. Екiлiк жүйеде қосындыда негiздеушi ретiнде 2 санын қолданады. Мысалы, 1001,11 екiлiк сан үшiн қосынды мына түрде болады:

    1*23+0*22+0*21+1*20+1*2-1+1*2-2

    Бұл қосынды ондық сан үшiн жазылған қосындының ережесi бойынша жазылады.


    2.«Кинометафора» әдісі:

    https://yandex.kz/video/preview/17371165478054786567 бейнебаянын көрсетіп,сұрақ қойып, оқу нәтижесі, бағалау критерийі, зерттеу сұрағымен танысады. Санау жүйелері, сандарды бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне қалай аудару керек екенін түсінеді.


    Қ.Б«Тамаша!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру

    «Қарлы кесек» әдісі Білімгерлер бір-біріне ак қағаз лақтыру арқылы сұрақтар қояды, жауап береді.






    1.Кезекшілер арқылы сыныпты түгелдеу


    2.Тақтаға бір білімгердің есімін жазып, егер ол құпия білімгер тыныш отырса, өзін жақсы ұстап ешкімге бөгет жасамай отырса сабақ соңында сыйлық беріледі.


    3.топтар жұмыс істеу ережелерін құрастырады, топ жетекшілері тағайындалады.

    Топқа бөлу

    1 топ «Алғырлар»

    2 топ «Тапқырлар»


    4. Бұл бөлімде топ мүшелеріне өткен тақырыпқа қатысты құрастырылған сұрақтар беріледі, соның жауабын табу қажет.


    Білімгерлердің болжам жауаптары арқылы сабақ тақырыбы анықталады.

    5. Бұл бөлімде топ білімгерлеріне өткен тақырыпқа қатысты құрастырылған сұрақтар беріледі, соның жауабын табу қажет. Сиқырлы тәттісімен








    1.Білім алушылар суретке назар аударады, оқытушының сұрақтарын өзара талқылайды.

    Білім алушылар суреттерге қарай отырып, «Ой қозғау» әдісінің сұрақтарына жауап береді












    Жүйелі сұрақ қоюға, сұраққа толық жауап беруге үйренеді. Шапшаңдыққа төселеді.




    1.Тақырыптың мәні мен мақсаты ашылып,білімгерлер ойы бойынша қортынды жасайды





    2.Бейнероликті көріп, тақырыпқа қатысты сұрақтарға жауап беріп, ой қорытады






    3.Білім алушылар оқу нәтижесі, бағалау критерийі, зерттеу сұрағымен танысады. Сабақтың тақырыбына байланысты тапсырмалар орындайды.

    1. college.smartnation.kz

    бағдарламасы







    3. «The hat» бағдарламасы



    4





    5.











    Информатика 11-сынып Арман-пв баспасы,

    авторы Е.А. Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б. Қ. Әбенов 2016 жыл





    2.https://yandex.kz/video/preview/17371165478054786567



    Сабақтың ортасы:

    35-минут







    15 минут

















    20-минут











    Сабақтың аяғы

    20 минут


    6. Жеке жұмыс.

    «Сиқырлы сандық» әдісі арқылы білім алушылар сандықты ашып сұрақтарға жауап береді?

    Екілік жүйеде кез келген сан

    0 мен 1 цифрларының көмегімен жазылады да, екілік сан деп аталады



    ВЕНН диаграммасымен жұмыс:

    Позицицялық санау жүйесінде араб цифрлары қолданылады.

    Олар:

    0,1,2,3,4,5,6,7,8,9, ... n

    Позициялық емес санау жүйесінде рим цифрлары қолданылады. Олар :

    І - 1

    ІІ - 2

    ІІІ - 3

    IV - 4

    V - 5

    VI - 6

    VII - 7

    VIII - 8

    IX - 9

    Х - 10

    Дәптермен жұмыс :

    «Қызықты аквариум» әдісі

    Білімгерлер аквариумға қарап ішіндегі ережені жазып алады.





    «Ойлан, тап» ойыны

    Білімгерлер Алған білімдерін тексеру жолдары:

    «Ойлан, тап» ойынын қолдану.




    7. «Өзіңді тексер!» тапсырмалары әдісі арқылы білімгерлерге экран арқылы деңгейлік тапсырмалар орындайды.




    2 топ: «Есептер жинағы» тест алынады

    Есептер жинағы





    Сабаққа кесте арқылы білімгерлер өзара жазып талқылайды













    Білім

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Кыргызбаева Ажар Темиркызы
    27 Қараша 2023
    323
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Кыргызбаева Ажар

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Кыргызбаева Ажар

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Сандарды бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне қалай ауыстыруға болды
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Модуль /пән атауы Техника-технологиялық бағыттың «Информатика» пәні бойынша

    Оқу орны :Академик С.А.Джиенкулов атындағы Байқоңыр Жоғары колледжі_


    Оқу сабағының жоспары



    Тақырып

    3.1.1. Сандық санау жүйелері.

    Педагог

    Кыргызбаева Ажар Темриркызы

    Күні

    31.10.2023ж

    Курс, группа

    1-курс. АТ-123

    Оқыту нәтижелері (ТОЖ келісілген)

    Сандарды бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне ауыстырады.

    *Бағалау критерийі (ТОЖ келісілген)

    1) Бүтін сандарды ондық жүйеден екілік, сегіздік, он алтылық және керісінше түрлендіреді

    *Ойлау дағдылары

    Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау

    *Зерттеу сұрағы

    Сандарды бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне қалай ауыстыруға болды?

    Қажетті ресурстар

    Бейнеролик, Интербелсенді тақта, информатика оқулығы Арман ПВ баспасы, А4 қағазы, маркер, слайд, суреттер, плакат.


    * Қосымша элементтерді енгізу тиісті білім беру деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының талаптарын сақтай отырып және пәннің немесе модульдің ерекшеліктерін және білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып айқындалады











    Сабақ барысы


    Сабақ кезеңі / уақыты

    Оқытушының қызметі

    Білім алушының қызметі

    Ресурстар

    Ұйымдастыру:

    Барлығы:15мин

    1 минут:

    3 минут:



    2 минут:



    5 минут:





    5 минут:







    2 минут:



























    5-минут



















    10-минут


    1.Ұйымдастыру бөлімі. Аудиторины тексеру, түгендеу.college.smartnation.kz парталындағы журналға білімгерлерді түгелдеп,күн ретін жазу


    2. Сабақты бастамас бұрын тыныштықты сақтауға көмектесетін әдіс


    3. «The hat» бағдарламасы арқылы 2 топқа бөлінеді. Білім алушылар Рандом әдісі арқылы бағдарлама анықтаған топтарға бірігеді.

    4.Үй тапсырмасы:«Бинго-лоторея» әдісі .Осы әдіс бойынша сынып үй тапсырмасын сұрауға түгел қатыстырылады.


    5. «Сиқырлы ұяшық» әдісі арқылы өткен тақырыпты қайталайды.












    5.Жаңа сабақтың тақырыбын анықтау. Орындау барысы. Топтық талқылау.«Миға шабуыл» әдісі.

    Сабақ тақырыбы мен оқу нәтижесі таныстырылады, бағалау критерийлері нақтыланады

    Жаңа тақырыпты интерактивті тақтада көрсетіліп, түсіндіріледі .

    Сандарды бір санау жүйесінен басқа санау жүйесіне ауыстыру жиі кездеседі. Санды екілік, сегіздік немесе оналтылық жүйелерден ондық жүйеге ауыстыруды қарастырдық.

    Екiлiк жүйеде кез келген сан екi 0 және 1 цифрларының көмегiмен жазылады және екiлiк сан деп аталады. Екiлiк санның әрбiр разрядын (цифрын) бит деп атайды. Кез келген санау жүйесiнiң негiзiн осы санау жүйесiнде қолданылатын цифрлар санын анықтап ЭЕМ-де ақпаратты өрнектеу үшiн екiлiк жүйе қолданылады. Екiлiк жүйеде қосындыда негiздеушi ретiнде 2 санын қолданады. Мысалы, 1001,11 екiлiк сан үшiн қосынды мына түрде болады:

    1*23+0*22+0*21+1*20+1*2-1+1*2-2

    Бұл қосынды ондық сан үшiн жазылған қосындының ережесi бойынша жазылады.


    2.«Кинометафора» әдісі:

    https://yandex.kz/video/preview/17371165478054786567 бейнебаянын көрсетіп,сұрақ қойып, оқу нәтижесі, бағалау критерийі, зерттеу сұрағымен танысады. Санау жүйелері, сандарды бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне қалай аудару керек екенін түсінеді.


    Қ.Б«Тамаша!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру

    «Қарлы кесек» әдісі Білімгерлер бір-біріне ак қағаз лақтыру арқылы сұрақтар қояды, жауап береді.






    1.Кезекшілер арқылы сыныпты түгелдеу


    2.Тақтаға бір білімгердің есімін жазып, егер ол құпия білімгер тыныш отырса, өзін жақсы ұстап ешкімге бөгет жасамай отырса сабақ соңында сыйлық беріледі.


    3.топтар жұмыс істеу ережелерін құрастырады, топ жетекшілері тағайындалады.

    Топқа бөлу

    1 топ «Алғырлар»

    2 топ «Тапқырлар»


    4. Бұл бөлімде топ мүшелеріне өткен тақырыпқа қатысты құрастырылған сұрақтар беріледі, соның жауабын табу қажет.


    Білімгерлердің болжам жауаптары арқылы сабақ тақырыбы анықталады.

    5. Бұл бөлімде топ білімгерлеріне өткен тақырыпқа қатысты құрастырылған сұрақтар беріледі, соның жауабын табу қажет. Сиқырлы тәттісімен








    1.Білім алушылар суретке назар аударады, оқытушының сұрақтарын өзара талқылайды.

    Білім алушылар суреттерге қарай отырып, «Ой қозғау» әдісінің сұрақтарына жауап береді












    Жүйелі сұрақ қоюға, сұраққа толық жауап беруге үйренеді. Шапшаңдыққа төселеді.




    1.Тақырыптың мәні мен мақсаты ашылып,білімгерлер ойы бойынша қортынды жасайды





    2.Бейнероликті көріп, тақырыпқа қатысты сұрақтарға жауап беріп, ой қорытады






    3.Білім алушылар оқу нәтижесі, бағалау критерийі, зерттеу сұрағымен танысады. Сабақтың тақырыбына байланысты тапсырмалар орындайды.

    1. college.smartnation.kz

    бағдарламасы







    3. «The hat» бағдарламасы



    4





    5.











    Информатика 11-сынып Арман-пв баспасы,

    авторы Е.А. Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б. Қ. Әбенов 2016 жыл





    2.https://yandex.kz/video/preview/17371165478054786567



    Сабақтың ортасы:

    35-минут







    15 минут

















    20-минут











    Сабақтың аяғы

    20 минут


    6. Жеке жұмыс.

    «Сиқырлы сандық» әдісі арқылы білім алушылар сандықты ашып сұрақтарға жауап береді?

    Екілік жүйеде кез келген сан

    0 мен 1 цифрларының көмегімен жазылады да, екілік сан деп аталады



    ВЕНН диаграммасымен жұмыс:

    Позицицялық санау жүйесінде араб цифрлары қолданылады.

    Олар:

    0,1,2,3,4,5,6,7,8,9, ... n

    Позициялық емес санау жүйесінде рим цифрлары қолданылады. Олар :

    І - 1

    ІІ - 2

    ІІІ - 3

    IV - 4

    V - 5

    VI - 6

    VII - 7

    VIII - 8

    IX - 9

    Х - 10

    Дәптермен жұмыс :

    «Қызықты аквариум» әдісі

    Білімгерлер аквариумға қарап ішіндегі ережені жазып алады.





    «Ойлан, тап» ойыны

    Білімгерлер Алған білімдерін тексеру жолдары:

    «Ойлан, тап» ойынын қолдану.




    7. «Өзіңді тексер!» тапсырмалары әдісі арқылы білімгерлерге экран арқылы деңгейлік тапсырмалар орындайды.




    2 топ: «Есептер жинағы» тест алынады

    Есептер жинағы





    Сабаққа кесте арқылы білімгерлер өзара жазып талқылайды













    Білім

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Ашық сабақ Басқа
    27.11.2023
    323
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Кыргызбаева Ажар Темиркызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации