Материалдар / Кыргызбаева Ажар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Кыргызбаева Ажар

Материал туралы қысқаша түсінік
Сандарды бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне қалай ауыстыруға болды
Авторы:
27 Қараша 2023
105
0 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Модуль /пән атауы Техника-технологиялық бағыттың «Информатика» пәні бойынша

Оқу орны :Академик С.А.Джиенкулов атындағы Байқоңыр Жоғары колледжі_


Оқу сабағының жоспары



Тақырып

3.1.1. Сандық санау жүйелері.

Педагог

Кыргызбаева Ажар Темриркызы

Күні

31.10.2023ж

Курс, группа

1-курс. АТ-123

Оқыту нәтижелері (ТОЖ келісілген)

Сандарды бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне ауыстырады.

*Бағалау критерийі (ТОЖ келісілген)

1) Бүтін сандарды ондық жүйеден екілік, сегіздік, он алтылық және керісінше түрлендіреді

*Ойлау дағдылары

Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау

*Зерттеу сұрағы

Сандарды бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне қалай ауыстыруға болды?

Қажетті ресурстар

Бейнеролик, Интербелсенді тақта, информатика оқулығы Арман ПВ баспасы, А4 қағазы, маркер, слайд, суреттер, плакат.


* Қосымша элементтерді енгізу тиісті білім беру деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының талаптарын сақтай отырып және пәннің немесе модульдің ерекшеліктерін және білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып айқындалады











Сабақ барысы


Сабақ кезеңі / уақыты

Оқытушының қызметі

Білім алушының қызметі

Ресурстар

Ұйымдастыру:

Барлығы:15мин

1 минут:

3 минут:



2 минут:



5 минут:





5 минут:







2 минут:



























5-минут



















10-минут


1.Ұйымдастыру бөлімі. Аудиторины тексеру, түгендеу.college.smartnation.kz парталындағы журналға білімгерлерді түгелдеп,күн ретін жазу


2. Сабақты бастамас бұрын тыныштықты сақтауға көмектесетін әдіс


3. «The hat» бағдарламасы арқылы 2 топқа бөлінеді. Білім алушылар Рандом әдісі арқылы бағдарлама анықтаған топтарға бірігеді.

4.Үй тапсырмасы:«Бинго-лоторея» әдісі .Осы әдіс бойынша сынып үй тапсырмасын сұрауға түгел қатыстырылады.


5. «Сиқырлы ұяшық» әдісі арқылы өткен тақырыпты қайталайды.












5.Жаңа сабақтың тақырыбын анықтау. Орындау барысы. Топтық талқылау.«Миға шабуыл» әдісі.

Сабақ тақырыбы мен оқу нәтижесі таныстырылады, бағалау критерийлері нақтыланады

Жаңа тақырыпты интерактивті тақтада көрсетіліп, түсіндіріледі .

Сандарды бір санау жүйесінен басқа санау жүйесіне ауыстыру жиі кездеседі. Санды екілік, сегіздік немесе оналтылық жүйелерден ондық жүйеге ауыстыруды қарастырдық.

Екiлiк жүйеде кез келген сан екi 0 және 1 цифрларының көмегiмен жазылады және екiлiк сан деп аталады. Екiлiк санның әрбiр разрядын (цифрын) бит деп атайды. Кез келген санау жүйесiнiң негiзiн осы санау жүйесiнде қолданылатын цифрлар санын анықтап ЭЕМ-де ақпаратты өрнектеу үшiн екiлiк жүйе қолданылады. Екiлiк жүйеде қосындыда негiздеушi ретiнде 2 санын қолданады. Мысалы, 1001,11 екiлiк сан үшiн қосынды мына түрде болады:

1*23+0*22+0*21+1*20+1*2-1+1*2-2

Бұл қосынды ондық сан үшiн жазылған қосындының ережесi бойынша жазылады.


2.«Кинометафора» әдісі:

https://yandex.kz/video/preview/17371165478054786567 бейнебаянын көрсетіп,сұрақ қойып, оқу нәтижесі, бағалау критерийі, зерттеу сұрағымен танысады. Санау жүйелері, сандарды бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне қалай аудару керек екенін түсінеді.


Қ.Б«Тамаша!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру

«Қарлы кесек» әдісі Білімгерлер бір-біріне ак қағаз лақтыру арқылы сұрақтар қояды, жауап береді.






1.Кезекшілер арқылы сыныпты түгелдеу


2.Тақтаға бір білімгердің есімін жазып, егер ол құпия білімгер тыныш отырса, өзін жақсы ұстап ешкімге бөгет жасамай отырса сабақ соңында сыйлық беріледі.


3.топтар жұмыс істеу ережелерін құрастырады, топ жетекшілері тағайындалады.

Топқа бөлу

1 топ «Алғырлар»

2 топ «Тапқырлар»


4. Бұл бөлімде топ мүшелеріне өткен тақырыпқа қатысты құрастырылған сұрақтар беріледі, соның жауабын табу қажет.


Білімгерлердің болжам жауаптары арқылы сабақ тақырыбы анықталады.

5. Бұл бөлімде топ білімгерлеріне өткен тақырыпқа қатысты құрастырылған сұрақтар беріледі, соның жауабын табу қажет. Сиқырлы тәттісімен








1.Білім алушылар суретке назар аударады, оқытушының сұрақтарын өзара талқылайды.

Білім алушылар суреттерге қарай отырып, «Ой қозғау» әдісінің сұрақтарына жауап береді












Жүйелі сұрақ қоюға, сұраққа толық жауап беруге үйренеді. Шапшаңдыққа төселеді.




1.Тақырыптың мәні мен мақсаты ашылып,білімгерлер ойы бойынша қортынды жасайды





2.Бейнероликті көріп, тақырыпқа қатысты сұрақтарға жауап беріп, ой қорытады






3.Білім алушылар оқу нәтижесі, бағалау критерийі, зерттеу сұрағымен танысады. Сабақтың тақырыбына байланысты тапсырмалар орындайды.

1. college.smartnation.kz

бағдарламасы







3. «The hat» бағдарламасы



4





5.











Информатика 11-сынып Арман-пв баспасы,

авторы Е.А. Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б. Қ. Әбенов 2016 жыл





2.https://yandex.kz/video/preview/17371165478054786567



Сабақтың ортасы:

35-минут







15 минут

















20-минут











Сабақтың аяғы

20 минут


6. Жеке жұмыс.

«Сиқырлы сандық» әдісі арқылы білім алушылар сандықты ашып сұрақтарға жауап береді?

Екілік жүйеде кез келген сан

0 мен 1 цифрларының көмегімен жазылады да, екілік сан деп аталады



ВЕНН диаграммасымен жұмыс:

Позицицялық санау жүйесінде араб цифрлары қолданылады.

Олар:

0,1,2,3,4,5,6,7,8,9, ... n

Позициялық емес санау жүйесінде рим цифрлары қолданылады. Олар :

І - 1

ІІ - 2

ІІІ - 3

IV - 4

V - 5

VI - 6

VII - 7

VIII - 8

IX - 9

Х - 10

Дәптермен жұмыс :

«Қызықты аквариум» әдісі

Білімгерлер аквариумға қарап ішіндегі ережені жазып алады.





«Ойлан, тап» ойыны

Білімгерлер Алған білімдерін тексеру жолдары:

«Ойлан, тап» ойынын қолдану.




7. «Өзіңді тексер!» тапсырмалары әдісі арқылы білімгерлерге экран арқылы деңгейлік тапсырмалар орындайды.




2 топ: «Есептер жинағы» тест алынады

Есептер жинағы





Сабаққа кесте арқылы білімгерлер өзара жазып талқылайды













Білім

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!