№36 мектеп-гимназиясының 1-сынып және мектеп алды даярлық тобының бірлесіп жасалған коучинг жоспары
|
Коучинг тақырыбы: |
Латын әліпбиіне көшу – рухани жаңғырудың бір тармағы |
|||
|
Коучинг мақсаты: |
Латын әліпбиінің мақсаты мен міндеттерін түсіндіре отырып, мұғалімнің кәсіби дамуына ықпал ету. |
|||
|
Күтілетін нәтиже: |
XXI ғасырдағы жаңашыл мұғалім |
|||
|
Негізгі идея: |
Әріптестерімнің қызығушылығын арттыратын әдіс-тәсілдер |
|||
|
Ресурстар: |
Интербелсенді тақта, бетшелер, мәнмәтін, стикерлер, маркерлер, т.б. |
|||
|
Сабақ |
Уақыты |
Кезеңдері |
Коучтің іс-әрекеті |
Мұғалімнің іс-әрекеті.Жеті модуль әдіс-тәсілдерін өз тәжірибесіне жинақтау |
|
Ұйымдастыру |
7 мин |
Кіріспе Жағымды ахуал Сәлемдесу Сәлем достым (қол беріп амандасу) Сен қалайсың? (иықтарын қағады) Қайда болдың? (құлақтарын тартады) Мен сені сағындым (қолдарын жүрекке қояды) Сен келдің (қолдарын жаяды) Жақсы болды (қатты құшақтайды) Топқа бөлу Мұғалімнің көмекшілері арқылы (Шульман ілімі) Суреттер: Бас, Қол, Жүрек
|
Тренинг ұйымдастырады, топқа бөлінуге жағдай жасайды
Топқа ой тастайды
|
Мұғалімдер жұптасып, сәлемдеседі Суреттерді таңдау арқылы топқа бөлінеді Топ ережесін жасақтайды. Ой бөліс |
|
Білу |
10 мин |
Ой қозғау Топқа бөлген кезде мен неге Бас, Қол, Жүректі таңдап алдым деп ойлайсыздар? Зерттеуші - психолог
Шульманның «Мұғалімнің үш көмекшісі » деп атаған
қасиеттері айтылады.
Бас
–кәсіби түсінік, қол –оқытудыңтәжірибелік дағдылары,
жүрек-кәсіби өнегелік тұтастық. Бұдан біздің
түсінетіміз, әр мұғалім теория мен тәжірибені
ұштастыра отырып шын ынта –ықыласымен оқушыларға
мейірімділік, жанашырлық, құрмет көрсете білуі тиіс. Яғни,
біздің біліктілігіміз бен рухани
құндылығымыз мықты болуы керек деген
сөз. |
Топқа «Шульман ілімі» кестесін таратамын.
|
Мәнмәтінмен танысады, топта талқылайды, қорғайды |
|
Түсіну |
7мин |
«Менің өмірлік ұстанымым» |
Топқа ой тастайды |
Ой бөліс |
|
Қолдану |
15 мин |
Топтық жұмыс 1-топ: Латын әліпбиіне көшудің жағымды, ұтымды жақтары 2-топ: Латын әліпбиіне көшудің тиімсіз жақтары 3-топ: Қорытынды Сергіту сәті |
|
Постер қорғайды |
|
Жинақтау |
5 мин |
«Нысананы көздеу»
|
Бірнеше жебелер таратылады |
Нысананың қызыл, сары, жасыл тұстарына жебені жабыстыру. Жасыл түс – коучингте көп нәрсені үйреніп, бәрін түсіндім. Сары түс – сұрақтарым бар Қызыл түс – коучингтен өзіме керек нәрсе ала алмадым
|
|
Бағалау |
5мин |
«Белсенді алақан» әдісі Коучингте ең белсенді қатысып отырған адамды алақанға есімін, ол туралы пікірін жазып, сол адамға беру
|
Мадақтау |
Мұғалімдер бір-бірін бағалайды |
36 мектеп-гимназия

Коучинг тақырыбы: «Латын әліпбиіне көшу – рухани жаңғырудың бір тармағы»
Өткізген: 1-сыныптар мен МАД тобы мұғалімдері
Күні: 07.02. 2018
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Латын әліпбиіне көшу - рухани жаңғырудың бір тармағы" коучинг
"Латын әліпбиіне көшу - рухани жаңғырудың бір тармағы" коучинг
№36 мектеп-гимназиясының 1-сынып және мектеп алды даярлық тобының бірлесіп жасалған коучинг жоспары
|
Коучинг тақырыбы: |
Латын әліпбиіне көшу – рухани жаңғырудың бір тармағы |
|||
|
Коучинг мақсаты: |
Латын әліпбиінің мақсаты мен міндеттерін түсіндіре отырып, мұғалімнің кәсіби дамуына ықпал ету. |
|||
|
Күтілетін нәтиже: |
XXI ғасырдағы жаңашыл мұғалім |
|||
|
Негізгі идея: |
Әріптестерімнің қызығушылығын арттыратын әдіс-тәсілдер |
|||
|
Ресурстар: |
Интербелсенді тақта, бетшелер, мәнмәтін, стикерлер, маркерлер, т.б. |
|||
|
Сабақ |
Уақыты |
Кезеңдері |
Коучтің іс-әрекеті |
Мұғалімнің іс-әрекеті.Жеті модуль әдіс-тәсілдерін өз тәжірибесіне жинақтау |
|
Ұйымдастыру |
7 мин |
Кіріспе Жағымды ахуал Сәлемдесу Сәлем достым (қол беріп амандасу) Сен қалайсың? (иықтарын қағады) Қайда болдың? (құлақтарын тартады) Мен сені сағындым (қолдарын жүрекке қояды) Сен келдің (қолдарын жаяды) Жақсы болды (қатты құшақтайды) Топқа бөлу Мұғалімнің көмекшілері арқылы (Шульман ілімі) Суреттер: Бас, Қол, Жүрек
|
Тренинг ұйымдастырады, топқа бөлінуге жағдай жасайды
Топқа ой тастайды
|
Мұғалімдер жұптасып, сәлемдеседі Суреттерді таңдау арқылы топқа бөлінеді Топ ережесін жасақтайды. Ой бөліс |
|
Білу |
10 мин |
Ой қозғау Топқа бөлген кезде мен неге Бас, Қол, Жүректі таңдап алдым деп ойлайсыздар? Зерттеуші - психолог
Шульманның «Мұғалімнің үш көмекшісі » деп атаған
қасиеттері айтылады.
Бас
–кәсіби түсінік, қол –оқытудыңтәжірибелік дағдылары,
жүрек-кәсіби өнегелік тұтастық. Бұдан біздің
түсінетіміз, әр мұғалім теория мен тәжірибені
ұштастыра отырып шын ынта –ықыласымен оқушыларға
мейірімділік, жанашырлық, құрмет көрсете білуі тиіс. Яғни,
біздің біліктілігіміз бен рухани
құндылығымыз мықты болуы керек деген
сөз. |
Топқа «Шульман ілімі» кестесін таратамын.
|
Мәнмәтінмен танысады, топта талқылайды, қорғайды |
|
Түсіну |
7мин |
«Менің өмірлік ұстанымым» |
Топқа ой тастайды |
Ой бөліс |
|
Қолдану |
15 мин |
Топтық жұмыс 1-топ: Латын әліпбиіне көшудің жағымды, ұтымды жақтары 2-топ: Латын әліпбиіне көшудің тиімсіз жақтары 3-топ: Қорытынды Сергіту сәті |
|
Постер қорғайды |
|
Жинақтау |
5 мин |
«Нысананы көздеу»
|
Бірнеше жебелер таратылады |
Нысананың қызыл, сары, жасыл тұстарына жебені жабыстыру. Жасыл түс – коучингте көп нәрсені үйреніп, бәрін түсіндім. Сары түс – сұрақтарым бар Қызыл түс – коучингтен өзіме керек нәрсе ала алмадым
|
|
Бағалау |
5мин |
«Белсенді алақан» әдісі Коучингте ең белсенді қатысып отырған адамды алақанға есімін, ол туралы пікірін жазып, сол адамға беру
|
Мадақтау |
Мұғалімдер бір-бірін бағалайды |
36 мектеп-гимназия

Коучинг тақырыбы: «Латын әліпбиіне көшу – рухани жаңғырудың бір тармағы»
Өткізген: 1-сыныптар мен МАД тобы мұғалімдері
Күні: 07.02. 2018
шағым қалдыра аласыз















