Материалдар / "Латын әліпбиіне көшу - рухани жаңғырудың бір тармағы" коучинг
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Латын әліпбиіне көшу - рухани жаңғырудың бір тармағы" коучинг

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға арналған коучинг
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қазан 2018
755
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



36 мектеп-гимназиясының 1-сынып және мектеп алды даярлық тобының бірлесіп жасалған коучинг жоспары



Коучинг тақырыбы:

Латын әліпбиіне көшу – рухани жаңғырудың бір тармағы

Коучинг мақсаты:

Латын әліпбиінің мақсаты мен міндеттерін түсіндіре отырып, мұғалімнің кәсіби дамуына ықпал ету.

Күтілетін нәтиже:

XXI ғасырдағы жаңашыл мұғалім

Негізгі идея:

Әріптестерімнің қызығушылығын арттыратын әдіс-тәсілдер

Ресурстар:

Интербелсенді тақта, бетшелер, мәнмәтін, стикерлер, маркерлер, т.б.

Сабақ

Уақыты

Кезеңдері

Коучтің іс-әрекеті

Мұғалімнің іс-әрекеті.Жеті модуль әдіс-тәсілдерін өз тәжірибесіне жинақтау

Ұйымдастыру

7 мин

Кіріспе

Жағымды ахуал

Сәлемдесу

Сәлем достым (қол беріп амандасу)

Сен қалайсың? (иықтарын қағады)

Қайда болдың? (құлақтарын тартады)

Мен сені сағындым (қолдарын жүрекке қояды)

 Сен келдің (қолдарын жаяды)

Жақсы болды (қатты құшақтайды)

Топқа бөлу

Мұғалімнің көмекшілері арқылы (Шульман ілімі) Суреттер: Бас, Қол, Жүрек

























Тренинг ұйымдастырады, топқа бөлінуге жағдай жасайды







Топқа ой тастайды




Мұғалімдер жұптасып, сәлемдеседі

Суреттерді таңдау арқылы топқа бөлінеді Топ ережесін жасақтайды.

Ой бөліс

Білу

10 мин

Ой қозғау Топқа бөлген кезде мен неге Бас, Қол, Жүректі таңдап алдым деп ойлайсыздар?

Зерттеуші - психолог  Шульманның   «Мұғалімнің  үш көмекшісі » деп атаған қасиеттері айтылады.                                                Бас –кәсіби түсінік, қол –оқытудыңтәжірибелік  дағдылары, жүрек-кәсіби  өнегелік  тұтастық. Бұдан біздің түсінетіміз, әр мұғалім  теория мен  тәжірибені  ұштастыра отырып шын ынта –ықыласымен  оқушыларға  мейірімділік, жанашырлық, құрмет көрсете  білуі тиіс. Яғни, біздің  біліктілігіміз  бен рухани  құндылығымыз  мықты  болуы  керек деген  сөз.

Топқа «Шульман ілімі» кестесін таратамын.


Мәнмәтінмен танысады, топта талқылайды, қорғайды

Түсіну

7мин

«Менің өмірлік ұстанымым»

Топқа ой тастайды

Ой бөліс

Қолдану

15 мин

Топтық жұмыс

1-топ: Латын әліпбиіне көшудің жағымды, ұтымды жақтары

2-топ: Латын әліпбиіне көшудің тиімсіз жақтары

3-топ: Қорытынды

Сергіту сәті


Постер қорғайды

Жинақтау


5 мин

«Нысананы көздеу»

Shape3 Shape2 Shape1

Бірнеше жебелер таратылады

Нысананың қызыл, сары, жасыл тұстарына жебені жабыстыру. Жасыл түс – коучингте көп нәрсені үйреніп, бәрін түсіндім.

Сары түс – сұрақтарым бар

Қызыл түс – коучингтен өзіме керек нәрсе ала алмадым






Бағалау

5мин

«Белсенді алақан» әдісі

Коучингте ең белсенді қатысып отырған адамды алақанға есімін, ол туралы пікірін жазып, сол адамға беру

Мадақтау

Мұғалімдер бір-бірін бағалайды





































36 мектеп-гимназия



Shape4



Коучинг тақырыбы: «Латын әліпбиіне көшу – рухани жаңғырудың бір тармағы»

Өткізген: 1-сыныптар мен МАД тобы мұғалімдері

Күні: 07.02. 2018







Атырау қаласы

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!