Материалдар / "Латын әліпбиіне көшу - рухани жаңғырудың бір тармағы" коучинг

"Латын әліпбиіне көшу - рухани жаңғырудың бір тармағы" коучинг

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға арналған коучинг
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қазан 2018
727
0 рет жүктелген
770 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



№36 мектеп-гимназиясының 1-сынып және мектеп алды даярлық тобының бірлесіп жасалған коучинг жоспары

Коучинг тақырыбы:Латын әліпбиіне көшу – рухани жаңғырудың бір тармағы
Коучинг мақсаты:Латын әліпбиінің мақсаты мен міндеттерін түсіндіре отырып, мұғалімнің кәсіби дамуына ықпал ету.
Күтілетін нәтиже:XXI ғасырдағы жаңашыл мұғалім
Негізгі идея:Әріптестерімнің қызығушылығын арттыратын әдіс-тәсілдер
Ресурстар:Интербелсенді тақта, бетшелер, мәнмәтін, стикерлер, маркерлер, т.б.
СабақУақытыКезеңдеріКоучтің іс-әрекетіМұғалімнің іс-әрекеті.Жеті модуль әдіс-тәсілдерін өз тәжірибесіне жинақтау
Ұйымдастыру7 минКіріспе Жағымды ахуал Сәлемдесу Сәлем достым (қол беріп амандасу)Сен қалайсың? (иықтарын қағады)Қайда болдың? (құлақтарын тартады)Мен сені сағындым (қолдарын жүрекке қояды) Сен келдің (қолдарын жаяды)Жақсы болды (қатты құшақтайды)Топқа бөлу Мұғалімнің көмекшілері арқылы (Шульман ілімі) Суреттер: Бас, Қол, Жүрек























Тренинг ұйымдастырады, топқа бөлінуге жағдай жасайды





Топқа ой тастайды



Мұғалімдер жұптасып, сәлемдеседіСуреттерді таңдау арқылы топқа бөлінеді Топ ережесін жасақтайды.Ой бөліс
Білу10 минОй қозғау Топқа бөлген кезде мен неге Бас, Қол, Жүректі таңдап алдым деп ойлайсыздар?Зерттеуші - психолог  Шульманның   «Мұғалімнің  үш көмекшісі » деп атаған қасиеттері айтылады.                                                Бас –кәсіби түсінік, қол –оқытудыңтәжірибелік  дағдылары, жүрек-кәсіби  өнегелік  тұтастық. Бұдан біздің түсінетіміз, әр мұғалім  теория мен  тәжірибені  ұштастыра отырып шын ынта –ықыласымен  оқушыларға  мейірімділік, жанашырлық, құрмет көрсете  білуі тиіс. Яғни, біздің  біліктілігіміз  бен рухани  құндылығымыз  мықты  болуы  керек деген  сөз.Топқа «Шульман ілімі» кестесін таратамын.

Мәнмәтінмен танысады, топта талқылайды, қорғайды
Түсіну7мин «Менің өмірлік ұстанымым»Топқа ой тастайдыОй бөліс
Қолдану15 минТоптық жұмыс1-топ: Латын әліпбиіне көшудің жағымды, ұтымды жақтары2-топ: Латын әліпбиіне көшудің тиімсіз жақтары3-топ: ҚорытындыСергіту сәті

Постер қорғайды
Жинақтау

5 мин«Нысананы көздеу»Бірнеше жебелер таратыладыНысананың қызыл, сары, жасыл тұстарына жебені жабыстыру. Жасыл түс коучингте көп нәрсені үйреніп, бәрін түсіндім. Сары түс – сұрақтарым барҚызыл түс – коучингтен өзіме керек нәрсе ала алмадым





Бағалау5мин«Белсенді алақан» әдісіКоучингте ең белсенді қатысып отырған адамды алақанға есімін, ол туралы пікірін жазып, сол адамға беруМадақтау Мұғалімдер бір-бірін бағалайды




































36 мектеп-гимназия



Коучинг тақырыбы: «Латын әліпбиіне көшу – рухани жаңғырудың бір тармағы»Өткізген: 1-сыныптар мен МАД тобы мұғалімдеріКүні: 07.02. 2018





Атырау қаласы
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!