Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Латын әліпбиіне көшу заман талабы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар
Бөлім: |
1-бөлім: Мәңгілік ел –мұратым. |
|
Педагогтің аты-жөні |
Абдраимова М.Т. |
|
Күні: |
14. 10.2024жыл |
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Латын әліпбиіне көшу – жаһандану талабы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
9. эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, көтерілген мәселе бойынша екіжақты пікірді немесе жағдаятты талқылау, біреуіне таңдау жасап, өз ойын дәлелдеп жазу. (аргументативті эссе жазу) 9.4.3.1 Стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктерді дұрыс қолдана білу. |
|
Сабақтың мақсаты: |
- эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, көтерілген мәселе бойынша екіжақты пікірді немесе жағдаятты талқылайды өз ойын дәлелдеп жазады -стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктерді дұрыс қолдана біледі . |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||
Сабақтың басы |
І.Ұйымдастыру Оқушылармен амандасу, психологиялық жағымды ахуал туғызу. |
|
|
|
|||||||||
|
|||||||||||||
Сабақтың ортасы |
ІІ. Жаңа білімді игерту 1-тапсырма. Көтерілген мәселе бойынша екіжақты пікірді немесе жағдаятты талқылаңыз.
|
2 мәтінді оқиды;
Көтерілген мәселе бойынша екіжақты пікірді немесе жағдаятты талқылайды; |
Дескриптор: Мәтінді оқиды -1 Стилін ажыратады-1 Барлығы 2 ұпай |
43-бет |
|||||||||
Тілдік бағдар. Ресми
іскерлік стиль—
ресми қатынастар аясында
қызмет ететін стильдің бірі. Ресми
құжаттар мен іс
қағаздарының стилі деп те аталады.
Лингвистиканың салалық тұрғысынан да мәтінге қойылатын талаптар болады.
|
|||||||||||||
Сабақтың ортасы Қолдану |
2-тапсырма. Аргументтік эссе Аргументативтік эссе көбінесе қарама-қайшылық тудыратын тақырыптарда жазылады. Аргументтер қолдайтын себептермен бірге берілуі тиіс. Қарсы ойларды көрсету немесе оларды жоққа шығару – бұл эссе типінің жалпы сипаттамасы . Екі мәтіннің біреуін таңдап, тақырыпты жақтап немесе қарсылық білдіре отырып аргументативті эссе жазыңыз. 1 -аргумент әріптердің дыбысталуы өз тілімізде 2-аргумент транскрипция қоса ұсынылады 3-аргумент латын әліпбиі технология, ақпарат, коммуникация тілі |
Екі мәтіннің біреуін таңдап, тақырыпты жақтап немесе қарсылық білдіре отырып аргументативті эссе жазады; |
Дискриптор: Тақырыпты түсінеді -1 Жақтап пікір жазады-1 Аргумент қолданады -1 Барлығы 3 |
|
|||||||||
|
3-тапсырма. Стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктерді дұрыс қолдана отырып, Латын алфавитіне көшкен сыныпқа өту туралы Өтініш жазыңыз.
Үлгісі : Мекеме атауы: Кімге: Кімнен: Мекен-жай: Өтініш Мен ____________ (толық аты-жөні. ...........сыныпқа жіберуіңізді сұраймын
. Талаптармен толық таныстым және келісетінімді хабарлаймын. Өз міндеттерімді орындауға келісім беремін. Күні: Қолы: 4-тапсырма. Байланысу түрлеріне ажырат: Қазақ жазуына реформа жасау қажеттігілігі жайлы өз басым аз жазып, аз айтып жүрген жоқпын.
аз жазып, аз айтып жүрген жоқпын. (жанасу) |
Стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктерді дұрыс қолдана отырып, Латын алфавитіне көшкен сыныпқа өту туралы Өтініш жазады; |
Дискриптор: Өтініш үлгісін сақтайды -1 Мазмұны жүйелі-1 Тілдік ерекшелігі сақталған -1 Барлығы 3 ұпай
Байланысу тәсілдеріне талдау жасай біледі-2
|
|
|||||||||
Бағалау Рефлексия |
Сабақтың екі сәтті тұсын ата, бір ұсыныс айту. |
Екі жұлдыз, бір тілек. |
|
|
|||||||||
Үйге тапсырма |
7-тапсырма |
|
|
2-тапсырма. Екі мәтіннің біреуін таңдап, тақырыпты жақтап немесе қарсылық білдіре отырып аргументативті эссе жазыңыз.
1 -аргумент әріптердің дыбысталуы өз тілімізде
2-аргумент транскрипция қоса ұсынылады
3-аргумент латын әліпбиі технология, ақпарат, коммуникация тілі
3-тапсырма. Стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктерді дұрыс қолдана отырып, Латын алфавитіне көшкен сыныпқа өту туралы «Өтініш» жазыңыз.
Үлгісі :
Мекеме атауы:
Кімге:
Кімнен:
Мекен-жай:
Өтініш
Мен ____________ (толық аты-жөні.
...........сыныпқа жіберуіңізді сұраймын
Күні:
Қолы:
4-тапсырма. Байланысу түрлеріне ажырат:
Қазақ жазуына реформа жасау қажеттігілігі жайлы өз басым аз жазып, аз айтып жүрген жоқпын.
1. басым айтып жүрген жоқпын ( )
2. реформа жасау қажеттігілігі жайлы жазып , ( )
3 өз басым ( )
4. аз жазып, аз айтып жүрген жоқпын. ( )
2-тапсырма. Екі мәтіннің біреуін таңдап, тақырыпты жақтап немесе қарсылық білдіре отырып аргументативті эссе жазыңыз.
1 -аргумент әріптердің дыбысталуы өз тілімізде
2-аргумент транскрипция қоса ұсынылады
3-аргумент латын әліпбиі технология, ақпарат, коммуникация тілі
3-тапсырма. Стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктерді дұрыс қолдана отырып, Латын алфавитіне көшкен сыныпқа өту туралы «Өтініш» жазыңыз.
Үлгісі :
Мекеме атауы:
Кімге:
Кімнен:
Мекен-жай:
Өтініш
Мен ____________ (толық аты-жөні.
...........сыныпқа жіберуіңізді сұраймын
Күні:
Қолы:
4-тапсырма.
Байланысу түрлеріне ажырат:
Қазақ жазуына реформа жасау қажеттігілігі жайлы өз басым аз жазып, аз айтып жүрген жоқпын.
1. басым айтып жүрген жоқпын ( )
2. реформа жасау қажеттігілігі жайлы жазып , ( )
3 өз басым ( )
4. аз жазып, аз айтып жүрген жоқпын. ( )
2-тапсырма. Екі мәтіннің біреуін таңдап, тақырыпты жақтап немесе қарсылық білдіре отырып аргументативті эссе жазыңыз.
1 -аргумент әріптердің дыбысталуы өз тілімізде
2-аргумент транскрипция қоса ұсынылады
3-аргумент латын әліпбиі технология, ақпарат, коммуникация тілі
3-тапсырма. Стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктерді дұрыс қолдана отырып, Латын алфавитіне көшкен сыныпқа өту туралы «Өтініш» жазыңыз.
Үлгісі :
Мекеме атауы:
Кімге:
Кімнен:
Мекен-жай:
Өтініш
Мен ____________ (толық аты-жөні.
...........сыныпқа жіберуіңізді сұраймын
Күні:
Қолы:
4-тапсырма. Байланысу түрлеріне ажырат:
Қазақ жазуына реформа жасау қажеттігілігі жайлы өз басым аз жазып, аз айтып жүрген жоқпын.
1. басым айтып жүрген жоқпын ( )
2. реформа жасау қажеттігілігі жайлы жазып , ( )
3 өз басым ( )
4. аз жазып, аз айтып жүрген жоқпын. ( )
2-тапсырма. Екі мәтіннің біреуін таңдап, тақырыпты жақтап немесе қарсылық білдіре отырып аргументативті эссе жазыңыз.
1 -аргумент әріптердің дыбысталуы өз тілімізде
2-аргумент транскрипция қоса ұсынылады
3-аргумент латын әліпбиі технология, ақпарат, коммуникация тілі
3-тапсырма. Стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктерді дұрыс қолдана отырып, Латын алфавитіне көшкен сыныпқа өту туралы «Өтініш» жазыңыз.
Үлгісі :
Мекеме атауы:
Кімге:
Кімнен:
Мекен-жай:
Өтініш
Мен ____________ (толық аты-жөні.
...........сыныпқа жіберуіңізді сұраймын
Күні:
Қолы:
4-тапсырма.
Байланысу түрлеріне ажырат:
Қазақ жазуына реформа жасау қажеттігілігі жайлы өз басым аз жазып, аз айтып жүрген жоқпын.
1. басым айтып жүрген жоқпын ( )
2. реформа жасау қажеттігілігі жайлы жазып , ( )
3 өз басым ( )
4. аз жазып, аз айтып жүрген жоқпын. ( )
5