Материалдар / "ЛЕГО-құрастыру" ойындары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"ЛЕГО-құрастыру" ойындары

Материал туралы қысқаша түсінік
Ойын мектеп жасына дейінгі баланың жеке басының дамуына ықпал ететін тәрбие құралы.Ойын баланың барлық қабілетінің дамуына,айналасындағы дүние жайлы түсінікте- рінің кеңейуіне,тілінің дамуына,құрбылармен жақындасуына көмектеседі.Баланың қуанышы мен реніші ойын арқылы көрінеді.Балалар ойын арқылы тез тіл табысып,жақсы ұғысады, бірінен –бірі ептілікті үйренеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қаңтар 2021
2531
5 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады













Мектеп жасына дейінгі ересек топ балаларына арналған "ЛЕГО-құрастыру" ойындар картотекасы






























2020 оқу жылы




1

"Кімнің командасы жылдам құрады?» ойыны

Мақсаты: командада құруға, бір-біріне көмектесуге үйрету; қызығушылықты, зейін, шапшаңдықты, қолдың ұсақ моторикасын дамыту;

Жабдық: жиынтық-лего конструктор "Дупло", үлгі.

Ойын барысы: балалар екі топқа бөлінеді. Әрбір командаға құрылыс үлгісі беріледі, мысалы, үй; бөлшектерінің бірдей саны бар машина. Бала бір ретте бір бөлшекті ғана бекіте алады. Балалар кезек-кезек үстеліне жүгіріп барып, керекті бөлшекті орналастырады. Конструкцияны жылдам салған команда жеңеді.


2

«Жұмбақ қапшық» ойыны

Мақсаты: конструкторды сипап сезуге үйрету.

Жабдық: конструктор бөлшектерінің жиынтығы, қапшық.

Ойын барысы: педагог лего-конструктор бөлшектерімен қапшықты ұстайды. Балалар кезек бойынша бір бөлшекті алып, барлығын табады.


3

«Бағдаршам» ойыны

Мақсаты: бағдаршам сигналдарының мәнін бекіту; * назар, жадты дамыту;

Жабдық: қызыл, жасыл, сары түсті лего кірпіштер.

Ойын барысы: 1-ші нұсқа: Педагог - "бағдаршам", қалған балалар - "автомобильдер". Педагог қызыл жарықты көрсетеді," автомобильдер " тоқтайды, сары-дайындалады, жасыл-жүреді.

2-ші нұсқа: Бағдаршам жаяу жүргіншілерді жолдан жасыл жарыққа өткізеді.

3-ші нұсқа: Қызыл жарыққа балалар отырса, сары түске қолдарын жоғары көтереді, жасыл жанғанда бір орында секіреді.


4

«Бөлшектерді орнына орналастыр» ойыны

Мақсаты: лего-конструктор бөлшектерінің атауларын бекіту.

Жабдық: қораптар, лего-конструктор бөлшектері (клювик, лапка, сопақша, жартылай шеңбер).

Ойын барысы: балаларға қораптар мен конструктор беріледі. Әр балаға екі бөлшектен бөлінеді. Балалар қысқа уақыт ішінде барлық конструкторды жинауы керек. Кім қатесіз жинайды, ол жеңіп алды.


5

«Карточкаға ұқсас бөлшекті тап» ойыны

Мақсаты:

"Дупло"лего-конструктор бөлшектерінің атауларын бекіту.

Жабдықтар: "Дупло" лего-конструкторының карточкалары, бөлшектері, төлем.

Ойын барысы: балалар кезекпен лего-конструктордың "Дупло" бөлшегінің сызбасы бар карточканы алады, дәл сондай табады және оны ақыға бекітеді. Ойын соңында балалар құрылыстың атауын ойлап табады. Мектепке дайындық тобында балалар карточкалармен айналысады, күрделі құрылыс салады. Ойын мақсаты-сөйлеу тілін дамыту, ұжымда жұмыс істей білу, жолдастарына көмектесу, ойлау мен есте сақтау қабілеттерін дамыту.


6

«Атап айт және құрастыр» ойыны

Мақсаты: "Дакта" лего-конструктор бөлшектерінің атауын бекіту; ұжымда жұмыс істеуге үйрету;

Жабдықтар: "Дакта"лего-конструктор жиынтығы.

Ойын барысы: Педагог әр балаға кезек бойынша конструктор бөлшегін береді. Бала оны атайды және өзіне қалдырады. Әр бала екі бөлшектен жинағанда, педагог барлық бөліктерден бір құрылыс салып, оған атау береді және ол туралы әңгімелеп айтулары керек.


7

«Лего-сыйлықтар» ойыны

Мақсаты: ойынға қызығушылықты тудыру және зейіндерін дамыту .

Жабдықтар: ойын алаңы, ойыншылардың саны бойынша лего адамдар, ойын текшесі (бір жағы 1, екіншісі 2, үшіншісі 3, төртіншісі-крест (жүрісті өткіземіз)), лего-сыйлықтар.

Ойын барысы: балалар лего адамдарды теңдей бөліп алады. Оларды ойын алаңына қояды, текшені кезекпен лақтырады және адамды сағат тіліне қарай жылжытады. Шеңберді толық жүріп өткен бірінші адам жеңіске жетіп, бала сыйлық таңдайды. Ойын барлық сыйлықтар алынғанша жалғасады.



8

"Соңғы текшені алма» ойыны

Мақсаты: Балалардың зейіні мен ойлау қабілетін дамыту.

Жабдықтар: лего мұнара.

Ойын барысы: ойынды мұнарадан кезекпен бір бірден кірпіштерді алып азайтып отыратын екі бала ойнайды. Кімге соңғы лего кірпіш түседі, сол жеңіледі.




9

«Есте сақта» ойыны

Мақсаты: есте сақтау қабілетін дамыту.

Жабдықтар: "Дакта" лего-конструктор жиынтығы, барлық ойыншылардың ақысы.

Ойын барысы: педагог сегіз (артық емес) бөліктен қандай да бір құрылыс салады. Қысқа уақыт ішінде балалар конструкцияны есте сақтайды, содан кейін педагог құрылысты, және балалар жадында дәл солай салуға тырысады. Кім дұрыс орындайды, ол жеңеді және жетекші болады.



10

«Балық, аң, құс» ойыны

Мақсаты: есте сақтау қабілетін дамыту.

Жабдықтар: лего кірпіш.

Ойын барысы: педагог лего кірпішін қолында ұстайды. Балалар шеңберде тұрады. Педагог шеңбер бойымен жүреді, барлық балаларға кезекпен лего кірпіш береді және "балық"дейді. Бала кез-келген балықтың атын айтуға тиіс, содан кейін "құс" немесе "аңның" атын сұрайды. Кім қателеседі немесе қайталайды, ойыннан шығады.


11

«Не өзгерді ?» ойыны

Мақсаты:

Жабдықтар:

Ойын барысы:

Баланың алдында құрылыс бөлшектері қойылады. Олардың қанша және қалай тұратынын есте сақтауды сұрайды. Содан кейін теріс қарап тұруды ұсынады және қандай да бір бөлшекті алып тастайды (бөлшектерді үстелдің жазықтығында басқа күйде орнатады, оларды орындармен ауыстырады, жаңаларын қосады). Содан кейін мектеп жасына дейінгі бала ненің өзгергенін айтады.


12

«Роботтар» ойыны

Мақсаты:

Жабдықтар:

Ойын барысы:

Картада құрылыс бөлшектерінен жиналған Роботтар салынған. Балаларға қойылатын сұрақтар:

* Қанша Роботтар бейнеленген?

* Пішіні бірдей бөлшектерден жиналған екі роботты табыңыз.

* Қандай роботтың басқаларында жоқ бөлшегі бар.

* Қандай роботтарды құрылыс бөлшектерінен жасауға болады, ал қандайды құрастыруға болмайды?



13

«Досыңның схемасы бойынша құрастыр» ойыны

Мақсаты:

Жабдықтар:

Ойын барысы:

Балалар құрылыс материалынан түрлі бейнелерді ойлап тауып құрастырады, содан кейін бір-бірін құрылыстары бойынша схемалар жасайды, алдыңғы жағын бейнелейді, фигураларды параққа қойып, фломастерлермен қоршап сызады.



14

«Құрастыр және схемасын жаса» ойыны

Мақсаты:

Жабдықтар:

Ойын барысы:

Балаларға үш, төрт бөліктен тұратын қарапайым құрылыстар жасауды, содан кейін олардың сызбаларын жасауды, үш проекцияда (алдынан, бүйірінен және үстінен) конструкцияны бейнелеуді ұсыну. Құрастыру тәсілдері бірдей: фигуралар салу және айналдыру немесе торкөз парақтарда салу.



15

«Жоспарла және құрастыр» ойыны

Мақсаты:

Жабдықтар:

Ойын барысы:

Балалар болашақ құрылыстардың жоспарларының суретін салады (жоғарыдан көрініс): "Дүкен", "Кафе", "Балабақша", "Парк". Содан кейін оларды келесі конструкторлық қызметті жоспарлау кезінде пайдаланады.


16

«Құрылыс бөлшектері» ойыны

Мақсаты:

Жабдықтар:

Ойын барысы:

Тәрбиеші балаларға сахналауды ұсынады: балаларға құрылыс бөлшектерін таратады және өлең барысында олармен әрекет етуді ұсынады:

Бір текше орманға барды,

Онда кірпіш табылды.

Бөлшектер қол ұстасты,

Жол бойымен жүгірді,

Қарсы алдынан секіріп

Достарға Брусок шығады.

Бөлшектерден ол сұрады:

"Цилиндрді көрдіңіз бе?"

Текше оған бұрылды:

"Цилиндрді танымаймын",

Кірпіш оған таң қалды:

"Ол бізге қарсы шықты ма?

Енді іздеп бару керек,

Бізге призманы табу керек.

Мен оны көрдім - жұмыссыз

Ол конуспен отырды...



17

«Контур бойынша бөлшектерді ажырату» ойыны

Мақсаты:

Жабдықтар:

Ойын барысы:

Әрбір бала ұшақтың пішінін жасай отырып, бөлшектерді параққа қояды, алынған үлгінің контурын фломастермен сызып қоршайды, бөлшектерді шешіп, парақты және бөлшектерді оның ұшағын жинау үшін басқа балаларға береді, өз кезегінде парақты және бөлшектерді басқа баладан алады және оның моделін жинайды. Тапсырманы тез орындаған бала жеңеді.


18

«Құрылысты аяқта» ойыны

Мақсаты:

Жабдықтар:

Ойын барысы:

Бала құрылыс материалынан модель жинауды бастайды, содан кейін оны басқа балаға береді; ол құрастыруды жалғастырады және модельді келесі балаға және т.б. береді.


19


«Бірдей құрылыстарды тап» ойыны

Мақсаты:

Жабдықтар:

Ойын барысы:

Педагог құрылыс материалынан 5-7 ұқсас заттарды жинайды (оның ішінде 2 і бірдей) және уақытты (құм сағаты бойынша 1 минут) анықтап, балаларға "бірдей құрылымды тап"деген тапсырма береді.


20

«Құрастыруды аяқта» ойыны

Мақсаты:

Жабдықтар:

Ойын барысы:

Балаларға жұптарға бөліну ұсынылады. Әрбір бала құрылыс материалынан қандай да бір құрастыруды бастап жинайды, содан кейін ол серіктесімен ауыстырады және оның құрылымын аяқтайды.


21

«Орындарын ауыстыра отырып» ойыны

Мақсаты:

Жабдықтар:

Ойын барысы:

Екі бала ойнайды. Балаларды бір-біріне арқасымен отырғызады және қағаз бетіне бір-біріне тығыз қойылған ұсақ құрылыс бөлшектерін орналастыруды ұсынады, әрбір бөлшекті парақтың бір қырымен жанасатындай етіп және жасалынған фигураны фломастермен сызып қоршау тапсырылады. Содан кейін парақтан бөлшектерді алып, орындарын өзгерту қажет және балалар орындарымен ауысып қағаз бетіне сызылған контурдың ішінде фигураны қайта орнатулары қажет. Тапсырма көп бөлшектер берілген сайын соншалықты қиындала түседі.

22

"Түрлі-түсті мұнара»

Мақсаты: түстердің атауларын бекіту; қызығушылықты, зейінді, шапшаңдықты, қолдың ұсақ моторикасын дамыту.

Жабдықтар:

Ойын барысы: Балалар кезек-кезек текшелерді лақтырады. Текшенің қырларында, мұнараны салу үшін пайдаланатын қажетті түстер көрсетілген. Ойын үшін біз Lego шағын және үлкен текшелерді пайдаланамыз. Ойыншылар кезекпен ойнай отыра мұнараны құрастырады


23

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!