Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Lesson plan 1
Long-term plan unit: Unit 1All about me
School: 7
Date:
Teacher name: Zhumalinova A.K.
Grade: 1
Number present:
absent:
Theme of the lesson: Greetings and names
Learning objectives that this lesson is contributing to
1.S3pronounce basic words and expressions intelligibly1.L3 recognize with support simple greetings
Lesson objectives
Learners will be able to:
Understand and follow instructions Pronounce all words on the topic intelligibly
Previous learning
_______
Plan
Planned timings
Planned activities
Resources
Beginning5 mins
Organization moment.Teacher greets students: Hello, how are you? I am…Warming upTeacher asks students “How are you?” to find out their mood at the beginning of the lesson; students choose one of the smiles they see on the slide and answer the question- Teacher introduces lesson objectives to the students.- Students watch a video and follow the instructions to make circles of different sizes:Make a circle big, big, bigSmall, small, small…
PPP
Video
Middle30mins
Make the dialogue (Pair work)- go around the class, monitor and assist if necessaryAct the dialogue. Hello! I am… How are you?Role play.Formative assessment:- give students praising stickers for their work.Make visiting cardsStudents write their names (with the help of sample sheets).
Go back to the lesson objectives and identify where the students are in terms of achieving lesson objectives:“Thumbs Up”, “Thumbs down”
BlackboardPPP
End5 mins
ReflectionAsk students to look at lesson objectives they set at the beginning of the lesson and think and say what they did well in the lesson and what needs improvement.
PPP
ReflectionWere the lesson objectives/learning objectives realistic? What did the learners learn today? What was the learning atmosphere like? Did my planned differentiation work well? Did I stick to timings? What changes did I make from my plan and why?
Summary evaluationWhat two things went really well (consider both teaching and learning)?1:2:What two things would have improved the lesson (consider both teaching and learning)?1: 2:What have I learned from this lesson about the class or individuals that will inform my next lesson?
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз