Материалдар / Lesson plan № 1
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Lesson plan № 1

Материал туралы қысқаша түсінік
помощь при подготовке к уроку английского языка
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қырқүйек 2018
263
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Lesson plan 1
Long-term plan unit: Unit 1 All about meSchool: 7

Date:Teacher name: Zhumalinova A.K.
Grade: 1Number present: absent:
Theme of the lesson: Greetings and names
Learning objectives that this lesson is contributing to1.S3 pronounce basic words and expressions intelligibly1.L3 recognize with support simple greetings
Lesson objectivesLearners will be able to:


Understand and follow instructions Pronounce all words on the topic intelligibly
Previous learning_______
Plan
Planned timingsPlanned activities Resources
Beginning5 mins

Organization moment. Teacher greets students: Hello, how are you? I am…Warming upTeacher asks students “How are you?” to find out their mood at the beginning of the lesson; students choose one of the smiles they see on the slide and answer the question- Teacher introduces lesson objectives to the students.- Students watch a video and follow the instructions to make circles of different sizes:Make a circle big, big, bigSmall, small, small…





PPP



Video

Middle30mins











Make the dialogue (Pair work) - go around the class, monitor and assist if necessaryAct the dialogue. Hello! I am… How are you?Role play.Formative assessment:- give students praising stickers for their work.Make visiting cardsStudents write their names (with the help of sample sheets).

Go back to the lesson objectives and identify where the students are in terms of achieving lesson objectives:“Thumbs Up”, “Thumbs down”

BlackboardPPP

















End5 minsReflectionAsk students to look at lesson objectives they set at the beginning of the lesson and think and say what they did well in the lesson and what needs improvement.



PPP



ReflectionWere the lesson objectives/learning objectives realistic? What did the learners learn today? What was the learning atmosphere like? Did my planned differentiation work well? Did I stick to timings? What changes did I make from my plan and why?

Summary evaluationWhat two things went really well (consider both teaching and learning)?1:2:What two things would have improved the lesson (consider both teaching and learning)?1: 2:What have I learned from this lesson about the class or individuals that will inform my next lesson?

















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!