Материалдар / Липидтердің құрылымдық компонеттері. Майлардың химиялық құрылысы мен қызметтері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Липидтердің құрылымдық компонеттері. Майлардың химиялық құрылысы мен қызметтері

Материал туралы қысқаша түсінік
Липидтердің құрылымдық компонеттері. Майлардың химиялық құрылысы мен қызметтері.«Зайырлы қоғам және жоғары руханият» құндылығы аясында денсаулықты сақтау үшін тұрмыстық химия өнімдерін орынды қолданудың маңызын ұғындыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2021
628
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар


Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:

10.А. Қолданбалы кіріктірілген ғылымдар

Бөлімше: Молекулалық биология және биохимия

Күні:

Сынып: 10

Мектеп: Сервис және жаңа технологиялар колледжі

Мұғалімнің аты-жөні:Сельбаева Жанылсын Рамазановна

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы: Липидтердің құрылымдық компонеттері. Майлардың химиялық құрылысы мен қызметтері

Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

10.4.1.4-майлардың химиялық құрылысы мен қызметтерін сипаттау







Сабақтың мақсаты

- майлардың химиялық құрылысымен қызметтерін түсіндіреді

-Липидтердің жіктелуін;

- Триглицеридтің түзілуін

Бағалау критерийі

- Қаныққан, қанықпаған май қышқылдарын ажырата алады.

-Триглицеридтің түзілу сызбасын сипаттай алады.


Тілдік мақсаттар

Оқушылар қолданады:

Пәнге қатысты терминдер мен негізгі сөз тіркестері: Липидтер, қарапайым липидтер, күрделі липидтер, фосфолипидтер, гидрофилді, гидрофобты, триацилглицерол (триглицерид), балауыз, май қышқылы, күрделі эфир, стероидтар, холестерин, глицерол (глицерин), моноглицерид, диглицерид

Талқылауға арналған тармақтар:

Құндылықтарға баулу

«Зайырлы қоғам және жоғары руханият» құндылығы аясында денсаулықты сақтау үшін тұрмыстық химия өнімдерін орынды қолданудың маңызын ұғынады.

Жеке жұмыстануда өзін-өзі реттеу арқылы жауапкершілікті сезініп өз бетімен жұмыстану, өз ойын толық жеткізу дағдысы дамиды.

Тақырып бойынша топтық жұмыста бірлесіп білім алу, яғни бірігіп ойлау, талдау, өзара сыйластықта үйлесімді әрекет жасау құндылықтары дамиды.

Пәнаралық байланыс

Органикалық химия,

Алдыңғы білім

9 – сынып курсынан өткен липидтер тақырыбын қолданады
















Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңі


Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы


4 минут











































2 минут

- Оқушыларды сынып жұмысына ұйымдастыру.


.














































Сабақтың ортасы

15 минут





















8 минут

























Сабақтың соңы

8 минут















3 минут

















Саралау Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Сабақ мақсаты оқу мақсатының ойлау дағдыларының деңгейіне сәйкес сараланып, тапсырмалар арқылы жүзеге асты:

- «Бинго» әдісімен өткен тақырып материалын жеке тексеруде жұмыс қарқыны, қорытынды, нәтиже бойынша саралау жүзеге асады.

- «Пазл» әдісімен топқа бөлініп жаңа сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтауда қарым-қатынас пен жұмыс қарқыны бойынша саралау жүреді.

- Барлық оқушылар тұрмыстық химия өнімдерін қолдану бағыттарын түсінуі үшін топта тұжырымдамалық карта дайындау үшін оқулықтан және әртүрлі мазмұндағы қосымша ресурстармен танысып, топта өзара қарым-қатынасқа түсіп тиімді оқу ортасы қалыптасады және жұмыстың жүру қарқыны әртүрлі болады. Дескритор бойынша топтардың нәтижелері де сараланады.

- Қалыптастырушы тапсырманы жеке орындауда оқушылар қажет жағдайда мұғалім мен сыныптасынан көмек алады, соған сәйкес күнделікті өмірде қолданылатын тұрмыстық химия заттарының пайдасы мен зияны туралы жеке мысалдар келтіріп, тапсырманы орындау қарқыны мен нәтижесі бойынша сараланады.

- Тұрмыстық химия өнімдерін қауіпсіз қолдану ережелерін «Пицца пісіру» әдісімен топта анықтауда оқушылар өзара қарым-қатынасқа түсіп бір-бірін қолдайды және жұмыс қарқыны мен нәтиже бойынша саралауды жүзеге асырады.

- «Бинго» әдісімен өткен тақырыпты лезде тексеру нәтижесі «От шашу» әдісімен жаппай бағаланып, оқушының дербес оқуына шолу жасалады және сыныпта ынтымақстастық атмосферасын арттыруға негіз болады.

- «Пазл» әдісімен топқа бөлу және жаңа сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтау нәтижесі мұғалімнің мадақтауымен бағаланып, сыныптағы ынтымақстастық атмосферасын арттыруға негіз болады.

- Жаңа тақырып мазмұны бойынша топта дайындалатын тұжырымдамалық картаны «Бағдаршам» әдісімен өзара бағалауда оқушылар жұмыс нәтижесінің дескрипторға сәйкестігін анықтауға мүмкіндік алады.

- Жеке орындалатын қалыптастырушы тапсырманы дескрипторға сәйкес «+,-» белгісімен өзара жұпта бағалау нәтижесінде оқушының жаңа материалды меңгеру деңгейін анықтауға мүмкіндік болады.

- «Пицца пісіру» әдісімен жасалған жұмысты дескрипторға сәйкес «Термометр» әдісімен өзара топтық бағалауда оқушылардың оқудағы қажеттіліктері анықталады және топта ынтымақтастықты аттыру мақсатындағы мұғалімнің мадақтауы жүзеге асады.

- Сабақ бойынша алған білімдеріне «3:2:1» әдісімен кері байланыс беруде оқушы сабақ кезінде оқылған аса маңызды тармақтарды анықтап, өзінің қалай оқығанын, ал мұғалім соған сәйкес алдағы уақытта нені жетілдіру қажеттілігін ұғынады.

Партада дұрыс отыруын қадағалау. Топтық жұмыста қауіпсіздік ережесін сақтау.

Сабақ бойынша рефлексия:

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы қолжетімді болдыма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?

Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде тиімді пайдаландыңыз ба?

Сабақ жоспарыңыздан ауытқу болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы бағалау:


Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқу мен оқытуға қатысты)?

1.

2.

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді(оқу мен оқытуға қатысты)?

1.

2.

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекеленген оқушылардың жетістіктері – қиыншылықтары туралы нені анықтадам, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!