Материалдар / Литосфералық катаклизм

Литосфералық катаклизм

Материал туралы қысқаша түсінік
Литосфералық катаклизмдер туралы ашық сабақ 7 сыныпқа ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
3173
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Литосфера Мектеп: Сұңқар орта мектебі
Күні: 23.10.2017жМұғалімнің аты-жөні: Абишаева С.М.
Сынып: 7Қатысқандар: 8Қатыспағандар: 0
Сабақтың тақырыбы Литосфералық катаклизмдер кезіндегі қауіпсіздік ережелері.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)7.3.1.4 – литосфералық кактаклизмдердің себеп – салдарын, таралуын түсіндіреді7.3.1.5 – жергілікті компонент негізінде литосфералық катаклизмдер барысында өзін-өзі ұстау ережелерін түсіндіреді.
Сабақтың мақсатыЛитосфералық катаклизмдерді оқып, литосфералық катаклизмдер кезінде өзін өзі ұстау ережелерін қолдана алуды үйренеді
Жетістік критерийлері
  • Апат аймақтарының пайда болу себептері мен таралу заңдылықтарын дәлелдейді
  • Апат болған жағдайда өзін ұстау ережелерін құрастырады (жергілікті компонент негізінде)
  • Географиялық дереккөздерді қолданады
  • Тілдік мақсаттар

    Оқылым: Литосфералық кактаклизмдер кезіндегі қауіпсіздік ережелерді оқи отырып негізгі ойды зерделейді.Тыңдалым: Бір-бірлерінің пікірлерін тыңдайды. Айтылым,жазылым: Суреттерді қоладана отырып, литосфералық катаклизмдердің түрін ажыратады,өз бетінше жадынама құрастырады, кескін картаға түсіреді, жер сілкінісі болған жағдайда жүріп тұрудың қағидасын айтады.Пәнге тән лексика мен терминология: апат (катаклизм), жер сілкінісі, цунами, қар көшкіні.
    Құндылықтарды дарыту



    Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы құндылықтарын дамыту
    Пәнаралық байланыстарҚазақ тілі, жаратылыс тану.
    АКТ қолдану дағдыларыИнтерактивті тақта, слайд, бейнеролик.
    Алдыңғы білім

    Спирал қағидатына байланысты оқушылар осыған дейін литосфералық катаклизмдерді түрлерін айта алады. 6 сыныптағы білімдері.

    Өткен тақырыпты оқыту.Литосфералық катаклизмдер. Сұрақ қою арқылы тексеру.
    Жоспар
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Дереккөздер, ресурстар
    Сабақтың басы5 мин



























    3 мин
    1.Оқушылармен сәлемдесу,сабаққа даярлықтарына назар аудару.2. Бағалау парақшасымен таныстыруТопқа бөлу.Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфеттерін алуларын сұраймын. Конфеттің түрлеріне қарай 2 топқа бөлініп отырады.1 – топ «Сары кәмпиттер»2 – топ «Қызыл кәмпиттер»

    3. Психологиялық ахуал туғызу : «Көрші» Мақсаты: арқылы әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылулық сыйлау .





    https://youtu.be/UK2wdMOd6CY зейінін шоғырландыру. бейнеролик көру.

    Тапсырманы орындаған әр балаға конфеттер беріп отырамын (ынталандыру)

    (Көршілер қимыл – қозғалыстар арқылы жаттығуды жасайды)



    интернет
    Жаңа білім

    15 мин
    Білу және түсінуТоптарға топтаса: (Мәтін бөліктерін тарату)Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.Литосфералық катаклизмдер кезіндегі қауіпсіздік ережелері.1-тапсырма «Жариялау» әдісі бойынша(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мин) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді)2 топқа ортақ тапсырмалар: Мәтінді оқып қолдана және бейнематериалды, 6-сыныптағы білімдеріңізді пайдаланып, тектоникалық қозғалыстар әсерінен пайда болған литосфералық катаклизмдерді жіктеңіздер.















    2 – тапсырма: Жер шарында литосфералық катаклизмдердің таралуын материктерін көрсету және кескін картаға түсіріп, кестеге жазу.Д1-топ материктерін атайды, кестеге жазады.2-топ кестеге жазады, атластан көрсетеді.3 тапсырма жеке жұмыс. Географиялық диктант.Бос орындарға жауаптарын жазыңыз. (географиялық диктант)
  • Жер қыртысының қысқа уақытта кенеттен қозғалуы .............................
  • Табиғаттағы апатты жағдай, катастрофа ..............................
  • Қазақстанның сейсмикалық белдеуі орналасқан аймақтар ..............................
  • Литосфералық катаклизмдерді алдын ала ескертіп, күресумен айналысатын министрлік..............................
  • Жер сілкінісін зерттейтін сейсмология институты қарайтын министрлік ..............................
  • Тау жыныстарының үлкен массасының тез бөлініп, құлауы ..............................
  • Тау жыныстарының үлкен массасының тау беткейімен төмен жылжуы..............................
  • Еліміздің жер сілкінісі байқалмайтын аймақтыры ..............................
  •   Жауаптары (оңтүстік, оңтүстік-шығыс), жер сілкінісі, Ішкі істер министрлігі, Білім және ғылым министрлігі , сырғыма, (солтүстік, батыс), опырылым, зілзала.ҚБ «Маған ұнады... себебі», «түсінікті болды......өйткені.....» «түсініксіз болды......себебі....»






















    Оқулық, мәтіндер.





















    Кескін карта, атлас.

































    «Географиялық диктант» әдісі

    Флипчарт.















    Сабақтың ортасы 10 мин











































    5 мин
    Қолдану

    Литосфераға тән апаттарды жазыңдар.Постермен жұмыс 1-топқа

    1.Төменде берілген суретті қолданып, жер сілкінісі болған жағдайында адамдардың үй ішіндегі өзін ұстау ережесін құрастырыңыз. 2-тоқаЖер сілкінісі кезіндегі қауіпті желерін атаңыз?

    «Ашық микрафон» әдісі. 2-топ тақырып аясында сұрақтар құрастырады. Сұрақтар тақтаға ілінеді, бір-бірінің сұрақтарына жауап береді.

    Оқулық 7 сынып география.











































    Сабақтың соңы3 мин Синтез





    Саралау – Сіз оқушыларға қандай тәсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Пәнаралық байланыстар.Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану
    Саралау тапсырмасына ««Жариялау» тәсілі арқылы оқушылардың қажеттілігіне қарай тапсырмалар беру. Қабілеттеріне қарай оқушылар берілген мәндерді қолданып,өз мүмкіндіктерін барынша пайдалана отырып есептеулер жасайды.ҚБ «Маған ұнады... себебі», «түсінікті болды......өйткені.....» «түсініксіз болды......себебі....»ҚБ Сөйлемді толықтыру Мен бүгін … жаттап алдым.ҚБ Желкен Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтарызЗілзала болған жағдадағы өзін ұстау ережелерімен таныстырам
    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы және қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?
    Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.


    Оқу мақсаттары шынайы деп ойлаймын.









    Оқушылар литосфералық катаклизмдерді оқып, литосфералық катаклизмдер кезінде өзін өзі ұстау ережелерін қолдана алу туралы толық мағлұмат алады.Сыныптағы ахуал жақсы болды, өйткені тапсырмаларды ойнай отырып, ойлануға, жеңілден күрделіге бағыттап, практикада қолдана алады.Жоспарланған саралау шараларын тиімді деп ойлаймын, өйткені тапсырманы СМАРТ мақсатқа сай орындадым.Берілген уақытқа үлгеруге тырысамын.

    Жоспарыма түзету енгізсем, тек қана қалыптастырушы бағалауымды басқаға өзгертем, өзгертпеуімде мүмкін.
    Қорытынды бағалау



    Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1: «Жариялау» әдісі бойынша тапсырмалар беріледі. Оқулықтағы мәтіндерді пайдалана отырып жаңа сабақты тез меңгеруге көмектесті.2: «Географиялық диктант» әдісімен берген тапсырмам табысты болды.

    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1: Литосфераға тән апаттарды жазып Постермен жұмыс бойынша тапсырмам. Өйткені қысқа мерзім ішінде барлық жаңа сабақты қамтиды.

    2: «Ашық микрафон» әдісі. Оқушылар бір-біріне жаңа тақырып аясында сұрақтар қою арқылы қортындыладық.

    Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиындықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? Кері байланыста сабақтың басында «Маған ұнады... себебі», «түсінікті болды......өйткені.....» «түсініксіз болды......себебі....»кестесі мен соңында қолданған «Рефлексия парағы» әдісі сабақтың толық меңгерілуін жақсарта алды әрі келесі сабақты жоспарлауыма көмектеседі.





    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ