|
Пәні: қазақ тілі |
Уақыты: 6. 11.17ж. |
Сыныбы: 4 |
Мұғалім: |
||
|
Сабақтың атауы |
Сөз тіркесі |
||||
|
Мақсаты |
Оқушыларға сөйлемдегі
сөздердің мағыналық тұлғалық жағынан өзара байланысты болатынын
түсіндіру. |
||||
|
Күтілетін нәтиже |
Сөз тіркестерін ажырата біледі. Сөздік қоры
молаяды, қызығушылығы
артады. |
||||
|
Сабақтың әдіс-тәсілдері |
Сұрақ – жауап, әңгімелеу, талдау, ажырату, дәлелдеу, ізденушілік |
||||
|
Ресурстар |
кесте, суреттер, қималы карточкалар. |
||||
|
Психологиялық ахуал 3 минут |
Қазақ тілім - өз тілім, ана тілім, Абай, Мұхтар сөйлеген дана тілім, Қастерлейді ұл-қызың мәңгі сені, Болашағым бақытым дара тілім |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||
|
Қызығушылықты ояту (5минут) үй тапсырмасын тексеремін. Сұрақтарға жауап береді. «Нақты сұрақ,дәл жауап» Мәтін дегеніміз не? Мәтін құрамындағы сөйлемдердің орнын ауыстырып айтуға бола ма? Мәтін бөліктері қалай жазылады? Мәтіннің қандай түрлері бар |
|||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Иiлiп оңға бiр, иiлiп, солға бiр. Жаттығу жасаймын. Оң аяқ, сол аяқ, оң аяқ , сол аяқ Жаттығу оңай-ақ. |
Ой сергітеді, шаршағандары басылады |
|||
|
Мағынаны тану 20минут |
2
жаттығу.
Жұптық жұмыс. 3-
жаттығу. Сөз тіркестерін оқып,
мағынасын түсіндір.
Жеке жұмыс. 4-
жаттығу. Мақалды оқып, жатқа
жазады. Алауыз – бірлігі жоқ. Ала көзімен атты – жек көрді. Арасынан қыл өтпейтін – тату, дос. Бес аспап – өнерлі. Төсек тарту – сырқаттану. Көзі ашық, көкірегі ояу – білімді, көргені бар. Көз бояушылық – алдау, арбау. Ағынан жарылды – ештеңені жасырмай. Ақ саусақ – еріншек. Екі иығына екі кісі мінгендей – денелі. қолы ашық – жомарт. Көз шырымын алу - ұйықтау . |
||||
|
Ой толғаныс 10минут |
Тестпен
жұмыс. |
||||
|
Үйге тапсырма |
5минут |
7- жаттығу. «Менің Отаным – Қазақстан» тақырыбына әңгіме құрау |
Күнделіктеріне жазып алады. |
||
|
Бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
||||
|
Кері байланыс |
Балалар,бүгін біз не үйрендік? Сөз тіркесі дегеніміз не? Оларды бір-бірінен қалай ажыратамыз? |
Сабақтан алған әсері жайында әңгімелейді |
|||
Тексерілді
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Литосфераның құрылысы
Литосфераның құрылысы
|
Пәні: қазақ тілі |
Уақыты: 6. 11.17ж. |
Сыныбы: 4 |
Мұғалім: |
||
|
Сабақтың атауы |
Сөз тіркесі |
||||
|
Мақсаты |
Оқушыларға сөйлемдегі
сөздердің мағыналық тұлғалық жағынан өзара байланысты болатынын
түсіндіру. |
||||
|
Күтілетін нәтиже |
Сөз тіркестерін ажырата біледі. Сөздік қоры
молаяды, қызығушылығы
артады. |
||||
|
Сабақтың әдіс-тәсілдері |
Сұрақ – жауап, әңгімелеу, талдау, ажырату, дәлелдеу, ізденушілік |
||||
|
Ресурстар |
кесте, суреттер, қималы карточкалар. |
||||
|
Психологиялық ахуал 3 минут |
Қазақ тілім - өз тілім, ана тілім, Абай, Мұхтар сөйлеген дана тілім, Қастерлейді ұл-қызың мәңгі сені, Болашағым бақытым дара тілім |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||
|
Қызығушылықты ояту (5минут) үй тапсырмасын тексеремін. Сұрақтарға жауап береді. «Нақты сұрақ,дәл жауап» Мәтін дегеніміз не? Мәтін құрамындағы сөйлемдердің орнын ауыстырып айтуға бола ма? Мәтін бөліктері қалай жазылады? Мәтіннің қандай түрлері бар |
|||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Иiлiп оңға бiр, иiлiп, солға бiр. Жаттығу жасаймын. Оң аяқ, сол аяқ, оң аяқ , сол аяқ Жаттығу оңай-ақ. |
Ой сергітеді, шаршағандары басылады |
|||
|
Мағынаны тану 20минут |
2
жаттығу.
Жұптық жұмыс. 3-
жаттығу. Сөз тіркестерін оқып,
мағынасын түсіндір.
Жеке жұмыс. 4-
жаттығу. Мақалды оқып, жатқа
жазады. Алауыз – бірлігі жоқ. Ала көзімен атты – жек көрді. Арасынан қыл өтпейтін – тату, дос. Бес аспап – өнерлі. Төсек тарту – сырқаттану. Көзі ашық, көкірегі ояу – білімді, көргені бар. Көз бояушылық – алдау, арбау. Ағынан жарылды – ештеңені жасырмай. Ақ саусақ – еріншек. Екі иығына екі кісі мінгендей – денелі. қолы ашық – жомарт. Көз шырымын алу - ұйықтау . |
||||
|
Ой толғаныс 10минут |
Тестпен
жұмыс. |
||||
|
Үйге тапсырма |
5минут |
7- жаттығу. «Менің Отаным – Қазақстан» тақырыбына әңгіме құрау |
Күнделіктеріне жазып алады. |
||
|
Бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
||||
|
Кері байланыс |
Балалар,бүгін біз не үйрендік? Сөз тіркесі дегеніміз не? Оларды бір-бірінен қалай ажыратамыз? |
Сабақтан алған әсері жайында әңгімелейді |
|||
Тексерілді
шағым қалдыра аласыз













