Материалдар / Литосфераның құрылысы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Литосфераның құрылысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Литосфера, жер қыртысы мантия, ядро, қабаттар(гранитті, шөгінді, материктік, мұхиттық). Мантия: жоғарғы, төменгі, сыртқы және ішкі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
541
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: қазақ тілі

Уақыты: 6. 11.17ж.

Сыныбы: 4

Мұғалім:

Сабақтың атауы

Сөз тіркесі

Мақсаты


Оқушыларға сөйлемдегі сөздердің мағыналық тұлғалық жағынан өзара байланысты болатынын түсіндіру.
Сөз тіркесіне сұрақ қоя білуге дағдыландыру.
Бірігіп жұмыс жасауын ұйымдастыра отырып, сауатты жазуға баулу

Күтілетін нәтиже

Сөз тіркестерін ажырата біледі. Сөздік қоры молаяды, қызығушылығы артады.
Сөз мағынасын түсіне біледі, әдеби тілде сөйлей білуге машықтанады.

Сабақтың әдіс-тәсілдері

Сұрақ – жауап, әңгімелеу, талдау, ажырату, дәлелдеу, ізденушілік

Ресурстар

кесте, суреттер, қималы карточкалар.

Психологиялық ахуал

3 минут

  Қазақ тілім - өз тілім, ана тілім,

    Абай, Мұхтар сөйлеген дана тілім,

    Қастерлейді ұл-қызың мәңгі сені,

    Болашағым бақытым дара тілім

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Қызығушылықты ояту (5минут) үй тапсырмасын тексеремін. Сұрақтарға жауап береді.

«Нақты сұрақ,дәл жауап»

Мәтін дегеніміз не?

Мәтін құрамындағы сөйлемдердің орнын ауыстырып айтуға бола ма?

Мәтін бөліктері қалай жазылады?

Мәтіннің қандай түрлері бар

Сергіту сәті

2 минут

Иiлiп оңға бiр, иiлiп, солға бiр.

Жаттығу жасаймын.

Оң аяқ, сол аяқ, оң аяқ , сол аяқ

Жаттығу оңай-ақ.

Ой сергітеді, шаршағандары

басылады

Мағынаны тану

20минут




2 жаттығу.
Бағанның оң жағындағы сөздердің байланысын сұрақ қойып анықтау.
Бағанның сол жағындағы сөздерден өзгешелігі неде?
Тау,биік,семіз,қой,оқушы, биік тау,семіз қой,жеті оқушы,
жеті,тез,кел,директор,мектеп тез кел,мектептің директоры.
Ой түйеміз.
Бұл сөз тіркесі,өйткені ,толық мағыналы сөз тобы,сөздер бір біріне бағына байланысқан,сөйлем құрамына дайын күйінде кіре алады.

Жұптық жұмыс. 3- жаттығу. Сөз тіркестерін оқып, мағынасын түсіндір.
Жібек орамал,өзеннің жағасы,жуас ат,сөздің мағынасы,қалың қарағай,кең сарай,оқушының құралы,Жәнияның әжесі,ауыр жүк.
Зат есім+Зат есім Сын есім+Зат есім..
Дәптермен жұмыс. Өзің қалаған тіркестерді қатыстырып үш сөйлем құрап жаз. 
Сөйлемдегі сөздердің байланысын сызбамен көрсет.
Үлгі. Асқардың әкесі ауыр жүк тасиды.

Жеке жұмыс. 4- жаттығу. Мақалды оқып, жатқа жазады. 
Өтірік сөз өрге баспас.
Сөз тіркестерін сызбамен көрсетеді. Сөз тіркестері екенін дәлелдейді.
Сәйкестендіреміз.
Топпен жұмыс. 5 жаттығу. Сәйкестендіреміз.бес сөйлеу үш жинау жылдам сағат тез жаңғақ ақырын ай он алты келу
Топтарға жұмыс

Алауыз – бірлігі жоқ. Ала көзімен атты – жек көрді.

Арасынан қыл өтпейтін – тату, дос. Бес аспап – өнерлі.

Төсек тарту – сырқаттану. Көзі ашық, көкірегі ояу – білімді, көргені бар.

Көз бояушылық – алдау, арбау. Ағынан жарылды – ештеңені жасырмай. 

Ақ саусақ – еріншек. Екі иығына екі кісі мінгендей – денелі.

қолы ашық – жомарт. Көз шырымын алу - ұйықтау .


Ой толғаныс

10минут

Тестпен жұмыс.
1. Сөз тіркестерін тап.
А) ауырды тісі. Б) ауыр тіс. Ә) тіс ауыр. В) тісі ауырды
2. «Жақсы көреді» тіркесі қай сөйлемде сөз тіркесі болады?
А) Ол кітап оқуды жақсы көреді.
Ә) Оның көзі алыстағыны жақсы көреді.
3. Сөз тіркестерін белгіле.
А) қоңыр ала сиыр Ә) қоңыр ала
4.Қайсысы сөз тіркесі?
А) қып-қызыл Б) қоңыр қызыл көйлек.
Ә) қызылды-жасылды.
В) алқызыл.

Үйге тапсырма

5минут

7- жаттығу. «Менің Отаным – Қазақстан» тақырыбына әңгіме құрау

Күнделіктеріне жазып алады.

Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс

Балалар,бүгін біз не үйрендік?

Сөз тіркесі дегеніміз не? Оларды бір-бірінен қалай ажыратамыз?

Сабақтан алған әсері жайында әңгімелейді



Тексерілді



 

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!