Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары:
|
7.3.1.3 -Жер қыртысының
тектоникалық қозғалыстарын талдайды: дрейф, коллизия, субдукция,
спрединг
|
Сабақтың
басы
|
Оқушылармен амандасу.
Түгендеу. Шаттық шеңбер жасап, «Жұптасып амандасу» сергіту сәті
арқылы жағымды орта
қалыптастыру.
«Ыстық орындық» әдісімен үй
тапсырмасынан сұрақ-жауап
алынады.
1.Литосфераның құрылысы мен
заттық құрамы қандай?
2.Жердің тектоникалық
құрылымы?
3.Литосфералық тақталарды ата
және оларды картадан көрсет.
«Литосфералық тақталардың
қозғалысы» туралы бейнеролик арқылы оқушыларға осы процестерді
литосфералық плиталарда қалай жүретіні көрсетіледі, тақырып
ашылады.
Сабақтағы негізгі терминдер
бойынша оқушыларды 3 топқа
бөлу:
І
топ-Дрейф
ІІ
топ- Коллизия
ІІІ топ
–Субдукция
|
Топқа бөлу
әдісі
https://www.classtools.net/random-group-generator/
|
Сабақтың
ортасы
|
Топтық
жұмыс
Жер қыртысының
тектоникалық қозғалыс түрлері бойынша мәтінді оқиды, топ ішінде
талдау жасайды
1 топ
– Литосфералық
тақталардың дивергенциясы немесе алшақтауы
үдерісінің жүру процесін
анықтайды./сілтеме арқылы тапсырма
беріледі/
2 топ- Тақталардың
конвергенциясы немесе
соқтығысуы
үдерісінің жүру
процесін анықтайды сілтеме арқылы тапсырма
беріледі/
3 топ-Ығысып жылжу
немесе параллель қозғалыс үдерісінің жүру процесін анықтайды
сілтеме арқылы тапсырма
беріледі/
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Жер қыртысында жүретін
тектоникалық процестердің жүру үдерісін
сипаттайды.
|
-жер қыртысында
болатын дрейф үдерісінің жүру процесін түсіндіре
алады;
-жер қыртысында
болатын коллизия үдерісінің жүру процесін сипаттай
алады;
- жер қыртысында болатын
субдукция үдерісінің жүру процесін
біледі;
|
Кері байланыс:«Екі
жұлдыз бір тілек»
«Жұптық» жұмыс
сәйкестендіру тест тапсырмалары
/сілтеме арқылы
орындайды/
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Тектоникалық қозғалыс
пішіндерін анықтайды,
топтастырады.
|
Тектоникалық
қозғалыс пішіндерін анықтай
алады;
Тектоникалық қозғалыстардың
пайда болу аймақтарын
біледі.
|
Кері байланыс:
«Басбармақ»
«Жеке»
жұмыс
Атластан жер қыртысының
тұрақты және қозғалмалы бөліктерін анықтап, кескін картаға
түсіру. /сілтеме арқылы
орындайды/
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Жер қыртысының тұрақты және
қозғалмалы бөліктері анықталады және картаға
түсіріледі.
|
Жер қыртысының
тұрақты және қозғалмалы бөліктерін анықтай
алады;
|
Кері байланыс:
«Бағдаршам» әдісі арқылы
бағалау
|
Оқулықпен
жұмыс
І топ https://learningapps.org/watch?v=p1w3zuhqn22
ІІ
топ
https://learningapps.org/watch?v=p9p6bsknj22
ІІІ
топ https://learningapps.org/watch?v=pzfp7a93322
https://learningapps.org/view26607192
https://learningapps.org/watch?v=ppibgzdua22
Оқулық,
7 сынып Атлас,
кескін карта
Плакаттар, қызыл,
жасыл, сары түсті бағдаршам
көздері
|
Сабақтың
соңы
|
«Зымыран сұрақтар
» стратегиясы бойынша
ұяшықтардағы сұрақтар
қойылады.
-
Литосфераның
құрылысы мен заттық құрамы
қандай?
-
Геосинклиналь
дегеніміз не?
-
А. Вегенер
тұжырымдамасына сипаттама
бер.
-
Рифт дегеніміз
не?
-
Дрейф дегеніміз
не?
-
Субдукция дегеніміз
не?
-
Спрединг дегеніміз
не?
-
Коллизия дегеніміз
не?
-
Астеносфера қабаты
дегеніміз не?
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Тақырып бойынша алған білімін
тиянақтайды
|
Білімін жинақтап,
сұрақтарға жауап береді;
Алған білімін өмірде қолдана
алады.
|
Кері байланыс:
«Жұлдызша»
Рефлексия:
«Жетістік ағашы»
Үй
тапсырмасы:
7.3.1.3 -Жер қыртысының
тектоникалық қозғалыстарын талдайды: дрейф, коллизия, субдукция,
спрединг оқу, картамен жұмыс
|
Зымыран сұрақтар
жазылған плакат, карточкалар
Жұлдызша
|