Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Логика әлемі 3 класс
Материал туралы қысқаша түсінік
Әдістемлік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
6186
70 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІАҚТӨБЕ ҚАЛАЛЫҚ БІЛІМ БӨЛІМІ№36 ҚАЗАҚ ОРТА МЕКТЕБІ
АҚТӨБЕ ҚАЛАЛЫҚ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ 2015 жылғы "___"_________ №______ бұйрығымен БЕКІТІЛДІ
"Логика әлемі"3 класс)(арнаулы курс бағдарламасы)
Ақтөбе қаласы2015-2016 оқу жылы Бағдарлама негізі: «Алматы, Өлке -2011»баспасынан шыққан , К.Ерешова, Г. Сәлімханова, Г.Әденова, 3-сыныпқа арналған «Логика әлемі» әдістемелік құралына сүйене отырып, бейімдеп жүргізушілерБ.БулебаеваС.ҚожанР.КаршагинаГ.ӨтеуоваЖ.Казтаева№36 қазақ орта мектебінің бастауыш класс мұғалімдері.
№36 қазақ орта мектебінің әдістемелік Кеңес отырысында (мектеп, мектепке дейінгі ұйым, мектептен тыс мекеме атауы) "Логика әлемі" арнаулы курс бағдарламасы талқыланды.
Хаттама № " " қыркүйек 2015жыл
Мектеп директоры: __________ А.С. Назиков (қолы)
Қалалық сараптау комиссиясының отырысында "Логика әлемі" арнаулы курс бағдарламасы мақұлданды.
Хаттама № " " қыркүйек 2015 жыл
Сараптау комиссия төрағасы_____________ (қолы)
Түсінік хатБағдарламаның қажеттілігі: Бастауыш білім-жалпы орта білім алудың негізгі базасы. Сондықтан, бастауыш білім берудегі басты мақсаттардың бірі- оқыта және дамыта отырып, балаларды өз бетінше оқып, білім алуға үйрету. Тек өздігінен оқи алғанда ғана оқушы білімді мақсатты және нәтижелі түрде игеретіні анық. Ал өздігінен жұмыс істеу оқушы бойында оқу еңбегінің дағдысы мен икемділіктің қалыптасуын қажет етеді. Бұл орайда « Логика әлемі»арнаулы курсының тигізер көмегі зор. «Логика әлемі» арнаулы курсы оқушылардың негізгі пәндерден алған білімдерін тереңдетуді, қоршаған ортамен таныстырып, ойлау, танымдық және шығармашылық қабілеттерін дамытуды көздейді.Танымдық қызығушылығын дамытуға жағдай жасай отырып, балаларды ізденімпаздыққа және өзінің даму деңгейіне сенімді болуға жетелейді. «Логика әлемі» арнаулы курсының ерекшелігі- негізгі оқулықтан тыс тапсырма берілетіндігінде. Сондықтан сабақ ойын түрінде жүргізіледі. Танымдық қабілеті балалардың өздерінің икемі мен мінез-құлқына сай дамыту көзделеді. Ол үшін, ең бастысы, жеке- дара ойлануды әдетке айналдырып, дұрыс шешім қабылдаудың әртүрлі жолдарын іздеу керек. Бұл қасиеттердің баланың жетістікке жетуіне көмектесері сөзсіз.Бағдарламаның өзектілігі: Бағдарлама математика сабақтарында алған білімдерін әрі қарай қосымша тапсырмалар арқылы жетілдіріп, ойлау,есте сақтау, көру дағдысының дамуына, оқушының психологиялық-физиологиялық ерекшелігі ескеріле отырылып құрылды.Тапсырмалар баға қоюға емес, оқыту мен дамытуға арналған. Сол себепті логикалық тапсырмалар жеке тұлғаның өзіндік ойлау қабілетін дамыту мен қалыптастыру болып табылады.Құрылған тапсырмалар мазмұны жағынан бір – біріне ұқсамайды. Бұл баланың ой-өрісін дамытап қана қоймай, оны байқағыштыққа, шапшаңдыққа, ойын дәлелдеуге үйретеді әрі оны жалықтырмайды. Балалардың кейбірі күрделі мәселелердің шешімін оңай тапса, енді бірі жеңіл тапсырмалардың шешуін таппай, тығырыққа тіреліп жатады. Сондықтан да «Логика әлемі» арнаулы курсы ойлау, талдау, жинақтау, салыстыру, жүйелеу, шектеу, жіктеу, мойындамау (терістеу), сұрыптау, ой тұжырымы, есте сақтау, зейінді дамыту секілді тақырыптармен қамтылған. Әр сабақ сайын тапсырма қиындайды: көлемі көбейеді, тапсырманы орындау жылдамдығы артады. Бағдарламаның мақсаты:-Есте сақтаудың түрлерін, қиял мен зейінді қалыптастыру және дамыту. Жалпы оқу икемі мен дағдыны ( өздігінен тапсырмамен жұмыс істеуін, бақылай білуін және жұмысын бағалай білуін) қалыптастыру және дамыту. Жаңа шешімдерді іздеу және қажетті нәтижеге жетудің ерекше тәсілдерін табу. -Қоршаған ортаға оң көзқараспен қарауларына ықпал етіп, қарым-қатынас мәдениетіне, адамгершілік қатынасты тәрбиелеу. -Сөздермен, сөз тіркестерімен және сөйлеммен жұмыс істеу барысында тілді дамыту. Ойлау мен тіл бір-бірімен тығыз байланысты. Олар бірге пайда болды және бірге дамиды. Адамдардың өзара сөйлеуге, сұхбаттасуға, пікірлесуге, ойларын айтуға, жазып беруге, яғни өзгемен хабарласуға мүмкіндігі бар.Күтілетін нәтиже:1.Баланың сабаққа деген қызығушылығын артады.2.Өз бетінше іздену әрекеттері қалыптасады.3.Негізгі ойлау оперияларын саналы түрде қолдана білуге үйренеді.Яғни, ақпаратты сауатты қолдана білуі қалыптасады.4.Қиялдау, елестету және шығармашылық ойлауы дамиды.5.Өз пікірін айту және оны дәлелдеу, дұрыс сөйлеуге дағдыланады.6.Алған білімдерін күнделікті өмірде қолдана білуге үйренеді.
Пайдаланылған әдебиеттер:Негізгі әдебиеттер
1.К.Ерешова, Г. Әденова, Г.Сәлімқанова "Логика әлемі", 3-сынып2.Е.Шаханов."Логикадан жаттығулар жинағы"-Астана"Фолиант",19993.Ж.Елшібаев."Зерек".-Алматы:"Өнер",19914.Ұ.Жұмаділдаева."Әріптер әлемінде".-Алматы:"Ана тілі",19975.Ә.Тұрғанбаев. "Логика".-Алматы: "Білім",2004
Қосымша әдебиеттер1.«Давайтепоиграем» Н. И. Касабуцкий, Г. Н. Скабелев, А. А. Столяр Москва «Посвещение» 1991 г.2.«Бастауыш мектеп оқушыларының математикалық білім, білік, дағдыларын тексеруге арналған тест тапсырмалары» Ж. Н. Бірімжанқызы Алматы, «Өнер» 2005 ж3. Математикадан ойындар мен қызықты тапсырмалар. Т. К. Жигалкина, Москва «Дрофа» 2000ж4.«Я решаюлогическиезадачи» Е. В. Колесникова Москва «Сфера»
Анықтамалық әдебиеттер1. Давайте считаем. Т. К. Жигалкина Издательский дом «Дрофа» 2000 г2.Шығармашылық баспалдақтары. Б. А. Тұрғынбаева, Б. Ш. Шәбденов Алматы, 2003 ж 50-84 беттер.3.«Математикалық тапсырмалар мен ойындар жазылған карточкалар» М. И. Моро, Н. Ф. Вапняр Алматы «Рауан» 1991 ж4.«Балақан » журналы. 2009, 2010 жж
Аптасына-1 сағат, барлығы - 34 сағат
АҚТӨБЕ ҚАЛАЛЫҚ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ 2015 жылғы "___"_________ №______ бұйрығымен БЕКІТІЛДІ
"Логика әлемі"3 класс)(арнаулы курс бағдарламасы)
Ақтөбе қаласы2015-2016 оқу жылы Бағдарлама негізі: «Алматы, Өлке -2011»баспасынан шыққан , К.Ерешова, Г. Сәлімханова, Г.Әденова, 3-сыныпқа арналған «Логика әлемі» әдістемелік құралына сүйене отырып, бейімдеп жүргізушілерБ.БулебаеваС.ҚожанР.КаршагинаГ.ӨтеуоваЖ.Казтаева№36 қазақ орта мектебінің бастауыш класс мұғалімдері.
№36 қазақ орта мектебінің әдістемелік Кеңес отырысында (мектеп, мектепке дейінгі ұйым, мектептен тыс мекеме атауы) "Логика әлемі" арнаулы курс бағдарламасы талқыланды.
Хаттама № " " қыркүйек 2015жыл
Мектеп директоры: __________ А.С. Назиков (қолы)
Қалалық сараптау комиссиясының отырысында "Логика әлемі" арнаулы курс бағдарламасы мақұлданды.
Хаттама № " " қыркүйек 2015 жыл
Сараптау комиссия төрағасы_____________ (қолы)
Түсінік хатБағдарламаның қажеттілігі: Бастауыш білім-жалпы орта білім алудың негізгі базасы. Сондықтан, бастауыш білім берудегі басты мақсаттардың бірі- оқыта және дамыта отырып, балаларды өз бетінше оқып, білім алуға үйрету. Тек өздігінен оқи алғанда ғана оқушы білімді мақсатты және нәтижелі түрде игеретіні анық. Ал өздігінен жұмыс істеу оқушы бойында оқу еңбегінің дағдысы мен икемділіктің қалыптасуын қажет етеді. Бұл орайда « Логика әлемі»арнаулы курсының тигізер көмегі зор. «Логика әлемі» арнаулы курсы оқушылардың негізгі пәндерден алған білімдерін тереңдетуді, қоршаған ортамен таныстырып, ойлау, танымдық және шығармашылық қабілеттерін дамытуды көздейді.Танымдық қызығушылығын дамытуға жағдай жасай отырып, балаларды ізденімпаздыққа және өзінің даму деңгейіне сенімді болуға жетелейді. «Логика әлемі» арнаулы курсының ерекшелігі- негізгі оқулықтан тыс тапсырма берілетіндігінде. Сондықтан сабақ ойын түрінде жүргізіледі. Танымдық қабілеті балалардың өздерінің икемі мен мінез-құлқына сай дамыту көзделеді. Ол үшін, ең бастысы, жеке- дара ойлануды әдетке айналдырып, дұрыс шешім қабылдаудың әртүрлі жолдарын іздеу керек. Бұл қасиеттердің баланың жетістікке жетуіне көмектесері сөзсіз.Бағдарламаның өзектілігі: Бағдарлама математика сабақтарында алған білімдерін әрі қарай қосымша тапсырмалар арқылы жетілдіріп, ойлау,есте сақтау, көру дағдысының дамуына, оқушының психологиялық-физиологиялық ерекшелігі ескеріле отырылып құрылды.Тапсырмалар баға қоюға емес, оқыту мен дамытуға арналған. Сол себепті логикалық тапсырмалар жеке тұлғаның өзіндік ойлау қабілетін дамыту мен қалыптастыру болып табылады.Құрылған тапсырмалар мазмұны жағынан бір – біріне ұқсамайды. Бұл баланың ой-өрісін дамытап қана қоймай, оны байқағыштыққа, шапшаңдыққа, ойын дәлелдеуге үйретеді әрі оны жалықтырмайды. Балалардың кейбірі күрделі мәселелердің шешімін оңай тапса, енді бірі жеңіл тапсырмалардың шешуін таппай, тығырыққа тіреліп жатады. Сондықтан да «Логика әлемі» арнаулы курсы ойлау, талдау, жинақтау, салыстыру, жүйелеу, шектеу, жіктеу, мойындамау (терістеу), сұрыптау, ой тұжырымы, есте сақтау, зейінді дамыту секілді тақырыптармен қамтылған. Әр сабақ сайын тапсырма қиындайды: көлемі көбейеді, тапсырманы орындау жылдамдығы артады. Бағдарламаның мақсаты:-Есте сақтаудың түрлерін, қиял мен зейінді қалыптастыру және дамыту. Жалпы оқу икемі мен дағдыны ( өздігінен тапсырмамен жұмыс істеуін, бақылай білуін және жұмысын бағалай білуін) қалыптастыру және дамыту. Жаңа шешімдерді іздеу және қажетті нәтижеге жетудің ерекше тәсілдерін табу. -Қоршаған ортаға оң көзқараспен қарауларына ықпал етіп, қарым-қатынас мәдениетіне, адамгершілік қатынасты тәрбиелеу. -Сөздермен, сөз тіркестерімен және сөйлеммен жұмыс істеу барысында тілді дамыту. Ойлау мен тіл бір-бірімен тығыз байланысты. Олар бірге пайда болды және бірге дамиды. Адамдардың өзара сөйлеуге, сұхбаттасуға, пікірлесуге, ойларын айтуға, жазып беруге, яғни өзгемен хабарласуға мүмкіндігі бар.Күтілетін нәтиже:1.Баланың сабаққа деген қызығушылығын артады.2.Өз бетінше іздену әрекеттері қалыптасады.3.Негізгі ойлау оперияларын саналы түрде қолдана білуге үйренеді.Яғни, ақпаратты сауатты қолдана білуі қалыптасады.4.Қиялдау, елестету және шығармашылық ойлауы дамиды.5.Өз пікірін айту және оны дәлелдеу, дұрыс сөйлеуге дағдыланады.6.Алған білімдерін күнделікті өмірде қолдана білуге үйренеді.
Пайдаланылған әдебиеттер:Негізгі әдебиеттер
1.К.Ерешова, Г. Әденова, Г.Сәлімқанова "Логика әлемі", 3-сынып2.Е.Шаханов."Логикадан жаттығулар жинағы"-Астана"Фолиант",19993.Ж.Елшібаев."Зерек".-Алматы:"Өнер",19914.Ұ.Жұмаділдаева."Әріптер әлемінде".-Алматы:"Ана тілі",19975.Ә.Тұрғанбаев. "Логика".-Алматы: "Білім",2004
Қосымша әдебиеттер1.«Давайтепоиграем» Н. И. Касабуцкий, Г. Н. Скабелев, А. А. Столяр Москва «Посвещение» 1991 г.2.«Бастауыш мектеп оқушыларының математикалық білім, білік, дағдыларын тексеруге арналған тест тапсырмалары» Ж. Н. Бірімжанқызы Алматы, «Өнер» 2005 ж3. Математикадан ойындар мен қызықты тапсырмалар. Т. К. Жигалкина, Москва «Дрофа» 2000ж4.«Я решаюлогическиезадачи» Е. В. Колесникова Москва «Сфера»
Анықтамалық әдебиеттер1. Давайте считаем. Т. К. Жигалкина Издательский дом «Дрофа» 2000 г2.Шығармашылық баспалдақтары. Б. А. Тұрғынбаева, Б. Ш. Шәбденов Алматы, 2003 ж 50-84 беттер.3.«Математикалық тапсырмалар мен ойындар жазылған карточкалар» М. И. Моро, Н. Ф. Вапняр Алматы «Рауан» 1991 ж4.«Балақан » журналы. 2009, 2010 жж
Аптасына-1 сағат, барлығы - 34 сағат
р/с | Тақырыбы | Сағат саны | Уақыты | Мақсат,міндеттері | Сабақтың түрі | Әдіс-тәсілдері | Дидакти-калық материалдар |
І тоқсан- 9 сағат | |||||||
1. | Баланың даму деңгейін анықтау | 1 | Түстерді ажырата отырып, зат бөліктерін толықтыру.Жол ережесін еске түсіру. | Жаңа сабақ | Сұрақ –жауап,көрнекілік | «Кім шапшаң?» | |
2. | Баланың даму деңгейін анықтау. Ширату | 1 | Танымдық қабілеттерін дамыту. Оқыта отырып дамыту. | Жаңа сабақ | Түсіндіру, сұрақ-жауап | «Сәйкес сөзді тап» | |
3. | Баланың даму деңгейін анықтау | 1 | Суреттің ұқсастықтарын табу, ойландыру.Сөздердің байланысын анықтау. | Жаңа сабақ | Әңгімелеу, талдау. | «Қай сөз артық?» | |
4. | Зейінді топтауды анықтау | 1 | Цифрларды көзбен жүргізе отырып,байланысын табу. | Аралас сабақ | Жинақтау,әңгімелеу,салыстыру. | «Кімнің аяқ киімінің бауы?» | |
5. | Назар аударуды дамыту | 1 | Заттардың ортақ белгілерін табу,ұқсастық пен айырмашылықтарды ажырату. Таңдауын пайымдап, әңгімелеу. | Ойын сабақ | Сұрақ- жауап, көрнекілік. | Графикалық диктант | |
6. | Назар аударуды жетілдіру. | 1 | Заттардың ортақ белгілерін табу,ұқсастық пен айырмашылықтарды ажырату. Таңдауын пайымдап, әңгімелеу. | Жаңа сабақ | Талдау- жинақтау,әңгімелеу. | «Өз көзіңе» | |
7. | Зейінділікті жаттықтыру | 1 | Сөздердің алғашқы әріптерінен жаңа сөз құрау,заттардың ортақ белгілерін анықтау | Жаңа сабақ | Түсіндіру, сұрақ-жауап | «Кім шапшаң?» | |
8. | Зейінді дамыту. | 1 | Суреттерді пайдаланып, айырмашылығын табу,жоқ бөлікті толықтыру. | Жаңа сабақ | Талдау,көрнекілік,әңгімелеу. | «сөздерді оқу, кері оқу» | |
9. | Есту арқылы есте сақтау. Бал араның омартаға дейінгі жолы | 1 | Сөздерді есте сақтау арқылы жазу,нұсқауды бұлжытпай орындай білу.Бал арасының омартаға дейінгі жолын сызу. | Ойын сабақ | Жинақтау,көрнекілік,репродуктивтік. | Есте сақтау диктанты | |
ІІ тоқсан - 7сағат | |||||||
10. | Есту арқылы есте сақтау қабілетін жетілдіру. | 1 | Салыстыра отырып, айырмашылықтары мен ұқсастықтарын ажырата білуге үйрету.Берілген сандардан мәні 100 ге тең болатын өрнектер құрастыру. | Жаңа сабақ | Әңгімелеу,жинақтау,сұрақ-жауап | «Кім алғыр» | |
11. | Есту арқылы есте сақтау қабілетін жаттықтыру. Ширату. | 1 | Сөздерді мұқият қарай отырып,кері оқыту. Теңдіктер тура болатындай жақшалар қою. | Ойын сабақ | Салыстыру,талдау. | «Не өзгерді?» | |
12. | Көру арқылы есте сақтау қабілетін дамыту | 1 | Сөздердің мағынасына қарай сыңарын тауып жазу. Шатастырымдағы әріптерді жазу. | Жаңа сабақ | Сұрақ-жауап, әңгімелеу. | «Шешімін тап»ойыны | |
13. | Көру арқылы есте сақтау қабілетін дамыту | 1 | Суреттің сыңарын табу және ол туралы әңгімелеу.Заттардың ретімен орналасуын белгілеу. | Аралас сабақ | Сұрақ- жауап,көрнекілік. | « Сыңарытап» | |
14. | Көру арқылы есте сақтау қабілетін жаттықтыру | 1 | Оқушылар суреттерді салыстырып, айырмашылығын табу.Заттардың бөлігін табу. | Жаңа сабақ | Талдау,сұрақ -жауап | Графикалық диктант | |
15. | Логикалық ойлауды дамыту. | 1 | Сандардың орналасу заңдылығын табу, дәлелдеу.Басқатырғыны шешуге үйрету. | Аралас сабақ | Көрнекілік,жинақтау. | «Графикалық диктант» | |
16. | Логикалық ойлауды жетілдіру. | 1 | Суретпен жұмыс жасай отырып,заттардың орналасу заңдылығына назар аудару, анаграмманы үйрету. | Ойын сабақ | Талдау,сұрақ-жауап | «Ойлан, тап» | |
ІІІ тоқсан - 10 сағат | |||||||
17. | Логикалық ойлауды жаттықтыру. | 1 | Суреттерді салыстыру, айырмашылығын табу.Басқатырғыны шешіп, өз ойын дәлелдеуге үйрету. | Жаңа сабақ | Талдау,сұрақ-жауап | «Бос торды толтыру» | |
18. | Логикалық ізденіс тапсырмалары | 1 | Заңдылығын сақтап, жетіспей тұрған суреттерді салусөзжұмбақ шешу.. | Жаңа сабақ | Сұрақ- жауап,талдау | «Кірпінің жолы» | |
19. | Логикалық ізденіс тапсырмалары | 1 | Нәтиже дұрыс болатындай амалдардың таңбаларын қою.Ұқсас фигураларды меңзермен қосу. | Ойын сабақ | Алгоритмдік,жинақтау | «Графикалық диктант» | |
20. | Заңдылықты іздеуге үйрету | 1 | Заттың қажеттілігін анықтау, сурет бойынша әңгіме құрастыра білу.Қосынды тура болатындай үш санды табу. | Жаңа сабақ | Көрнекілік,талдау | «Артық моншақты тап» | |
21. | Заңдылықты іздеуге үйрету | 1 | Сөздердің жүйелелігін көрсетіп цифрмен белгілеу, байланысын анықтау. | Аралас сабақ | Жинақтау,сұрақ-жауап | «Графикалфқ диктант» | |
22. | Заңдылықты іздей білуге жаттықтыру | 1 | Заңдылығын анықтау және дәлелдеп айту. | Жаңа сабақ | Көрнекілік,Сұрақ- жауап | «Сөз құра» | |
23. | Қиялды жетілдіру | 1 | Фигураларды заттарға ұқсату,сандардан сөздер құрастыру | Ойын сабақ | Ассоцация,топтау | «Сөз құра, тез құра» | |
24. | Ойша көз алдына елестету | 1 | Суретпен жұмыс жасай отырып, өз ойларын пайымдап беру. | Жаңа сабақ | Топтастыру,талдау,әңгімелеу | Қандай әріптер? | |
25. | Елестетуді жетілдіру | 1 | Шартты белгілердің қайда кездесетітін елестету.Таңдауын дәлелді пікірлермен жеткізу. | Аралас сабақ | Әңгімелеу,сұрақ-жауап | Сөзжұмбақтар шешу | |
26. | Ширату | 1 | Дәлелді сөздермен және өз ойын ашық айту.Берілген суреттерді толықтыру.Сипаттама бойынша сурет салу. | Ойын сабақ | Әңгімелеу,талдау | Заңдылығын анықта | |
IV тоқсан - 8 сағат | |||||||
27. | Кеңістікте қиялды дамыту | 1 | Суреттегі заттардың атауларын жазу,заттарды салыстырып, ортақ белгісіне назар аудару. | Жаңа сабақ | Сұрақ 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |