Материалдар / Логика әлемі 3 класс

Логика әлемі 3 класс

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдістемлік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
6186
70 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІАҚТӨБЕ ҚАЛАЛЫҚ БІЛІМ БӨЛІМІ№36 ҚАЗАҚ ОРТА МЕКТЕБІ









АҚТӨБЕ ҚАЛАЛЫҚ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ 2015 жылғы "___"_________ №______ бұйрығымен БЕКІТІЛДІ















"Логика әлемі"3 класс)(арнаулы курс бағдарламасы)



















































Ақтөбе қаласы2015-2016 оқу жылы Бағдарлама негізі: «Алматы, Өлке -2011»баспасынан шыққан , К.Ерешова, Г. Сәлімханова, Г.Әденова, 3-сыныпқа арналған «Логика әлемі» әдістемелік құралына сүйене отырып, бейімдеп жүргізушілерБ.БулебаеваС.ҚожанР.КаршагинаГ.ӨтеуоваЖ.Казтаева№36 қазақ орта мектебінің бастауыш класс мұғалімдері.









№36 қазақ орта мектебінің әдістемелік Кеңес отырысында (мектеп, мектепке дейінгі ұйым, мектептен тыс мекеме атауы) "Логика әлемі" арнаулы курс бағдарламасы талқыланды.



Хаттама № " " қыркүйек 2015жыл





Мектеп директоры: __________ А.С. Назиков (қолы)









Қалалық сараптау комиссиясының отырысында "Логика әлемі" арнаулы курс бағдарламасы мақұлданды.



Хаттама № " " қыркүйек 2015 жыл









Сараптау комиссия төрағасы_____________ (қолы)











Түсінік хатБағдарламаның қажеттілігі: Бастауыш білім-жалпы орта білім алудың негізгі базасы. Сондықтан, бастауыш білім берудегі басты мақсаттардың бірі- оқыта және дамыта отырып, балаларды өз бетінше оқып, білім алуға үйрету. Тек өздігінен оқи алғанда ғана оқушы білімді мақсатты және нәтижелі түрде игеретіні анық. Ал өздігінен жұмыс істеу оқушы бойында оқу еңбегінің дағдысы мен икемділіктің қалыптасуын қажет етеді. Бұл орайда « Логика әлемі»арнаулы курсының тигізер көмегі зор. «Логика әлемі» арнаулы курсы оқушылардың негізгі пәндерден алған білімдерін тереңдетуді, қоршаған ортамен таныстырып, ойлау, танымдық және шығармашылық қабілеттерін дамытуды көздейді.Танымдық қызығушылығын дамытуға жағдай жасай отырып, балаларды ізденімпаздыққа және өзінің даму деңгейіне сенімді болуға жетелейді. «Логика әлемі» арнаулы курсының ерекшелігі- негізгі оқулықтан тыс тапсырма берілетіндігінде. Сондықтан сабақ ойын түрінде жүргізіледі. Танымдық қабілеті балалардың өздерінің икемі мен мінез-құлқына сай дамыту көзделеді. Ол үшін, ең бастысы, жеке- дара ойлануды әдетке айналдырып, дұрыс шешім қабылдаудың әртүрлі жолдарын іздеу керек. Бұл қасиеттердің баланың жетістікке жетуіне көмектесері сөзсіз.Бағдарламаның өзектілігі: Бағдарлама математика сабақтарында алған білімдерін әрі қарай қосымша тапсырмалар арқылы жетілдіріп, ойлау,есте сақтау, көру дағдысының дамуына, оқушының психологиялық-физиологиялық ерекшелігі ескеріле отырылып құрылды.Тапсырмалар баға қоюға емес, оқыту мен дамытуға арналған. Сол себепті логикалық тапсырмалар жеке тұлғаның өзіндік ойлау қабілетін дамыту мен қалыптастыру болып табылады.Құрылған тапсырмалар мазмұны жағынан бір – біріне ұқсамайды. Бұл баланың ой-өрісін дамытап қана қоймай, оны байқағыштыққа, шапшаңдыққа, ойын дәлелдеуге үйретеді әрі оны жалықтырмайды. Балалардың кейбірі күрделі мәселелердің шешімін оңай тапса, енді бірі жеңіл тапсырмалардың шешуін таппай, тығырыққа тіреліп жатады. Сондықтан да «Логика әлемі» арнаулы курсы ойлау, талдау, жинақтау, салыстыру, жүйелеу, шектеу, жіктеу, мойындамау (терістеу), сұрыптау, ой тұжырымы, есте сақтау, зейінді дамыту секілді тақырыптармен қамтылған. Әр сабақ сайын тапсырма қиындайды: көлемі көбейеді, тапсырманы орындау жылдамдығы артады. Бағдарламаның мақсаты:-Есте сақтаудың түрлерін, қиял мен зейінді қалыптастыру және дамыту. Жалпы оқу икемі мен дағдыны ( өздігінен тапсырмамен жұмыс істеуін, бақылай білуін және жұмысын бағалай білуін) қалыптастыру және дамыту. Жаңа шешімдерді іздеу және қажетті нәтижеге жетудің ерекше тәсілдерін табу. -Қоршаған ортаға оң көзқараспен қарауларына ықпал етіп, қарым-қатынас мәдениетіне, адамгершілік қатынасты тәрбиелеу. -Сөздермен, сөз тіркестерімен және сөйлеммен жұмыс істеу барысында тілді дамыту. Ойлау мен тіл бір-бірімен тығыз байланысты. Олар бірге пайда болды және бірге дамиды. Адамдардың өзара сөйлеуге, сұхбаттасуға, пікірлесуге, ойларын айтуға, жазып беруге, яғни өзгемен хабарласуға мүмкіндігі бар.Күтілетін нәтиже:1.Баланың сабаққа деген қызығушылығын артады.2.Өз бетінше іздену әрекеттері қалыптасады.3.Негізгі ойлау оперияларын саналы түрде қолдана білуге үйренеді.Яғни, ақпаратты сауатты қолдана білуі қалыптасады.4.Қиялдау, елестету және шығармашылық ойлауы дамиды.5.Өз пікірін айту және оны дәлелдеу, дұрыс сөйлеуге дағдыланады.6.Алған білімдерін күнделікті өмірде қолдана білуге үйренеді.













Пайдаланылған әдебиеттер:Негізгі әдебиеттер

1.К.Ерешова, Г. Әденова, Г.Сәлімқанова "Логика әлемі", 3-сынып2.Е.Шаханов."Логикадан жаттығулар жинағы"-Астана"Фолиант",19993.Ж.Елшібаев."Зерек".-Алматы:"Өнер",19914.Ұ.Жұмаділдаева."Әріптер әлемінде".-Алматы:"Ана тілі",19975.Ә.Тұрғанбаев. "Логика".-Алматы: "Білім",2004



Қосымша әдебиеттер1.«Давайтепоиграем» Н. И. Касабуцкий, Г. Н. Скабелев, А. А. Столяр Москва «Посвещение» 1991 г.2.«Бастауыш мектеп оқушыларының математикалық білім, білік, дағдыларын тексеруге арналған тест тапсырмалары» Ж. Н. Бірімжанқызы Алматы, «Өнер» 2005 ж3. Математикадан ойындар мен қызықты тапсырмалар. Т. К. Жигалкина, Москва «Дрофа» 2000ж4.«Я решаюлогическиезадачи» Е. В. Колесникова Москва «Сфера»



Анықтамалық әдебиеттер1. Давайте считаем. Т. К. Жигалкина Издательский дом «Дрофа» 2000 г2.Шығармашылық баспалдақтары. Б. А. Тұрғынбаева, Б. Ш. Шәбденов Алматы, 2003 ж 50-84 беттер.3.«Математикалық тапсырмалар мен ойындар жазылған карточкалар» М. И. Моро, Н. Ф. Вапняр Алматы «Рауан» 1991 ж4.«Балақан » журналы. 2009, 2010 жж

























Аптасына-1 сағат, барлығы - 34 сағат
р/с ТақырыбыСағат саныУақытыМақсат,міндеттеріСабақтың түріӘдіс-тәсілдеріДидакти-калық материалдар
І тоқсан- 9 сағат
1.Баланың даму деңгейін анықтау1

Түстерді ажырата отырып, зат бөліктерін толықтыру.Жол ережесін еске түсіру.

Жаңа сабақ Сұрақ –жауап,көрнекілік«Кім шапшаң?»

2.Баланың даму деңгейін анықтау. Ширату1

Танымдық қабілеттерін дамыту. Оқыта отырып дамыту.Жаңа сабақТүсіндіру, сұрақ-жауап«Сәйкес сөзді тап»
3.Баланың даму деңгейін анықтау1

Суреттің ұқсастықтарын табу, ойландыру.Сөздердің байланысын анықтау.Жаңа сабақӘңгімелеу, талдау.«Қай сөз артық?»
4.Зейінді топтауды анықтау1

Цифрларды көзбен жүргізе отырып,байланысын табу.Аралас сабақЖинақтау,әңгімелеу,салыстыру.«Кімнің аяқ киімінің бауы?»
5.Назар аударуды дамыту1

Заттардың ортақ белгілерін табу,ұқсастық пен айырмашылықтарды ажырату. Таңдауын пайымдап, әңгімелеу.Ойын сабақСұрақ- жауап, көрнекілік.Графикалық диктант
6.Назар аударуды жетілдіру.1

Заттардың ортақ белгілерін табу,ұқсастық пен айырмашылықтарды ажырату. Таңдауын пайымдап, әңгімелеу.Жаңа сабақТалдау- жинақтау,әңгімелеу.«Өз көзіңе»
7.Зейінділікті жаттықтыру1

Сөздердің алғашқы әріптерінен жаңа сөз құрау,заттардың ортақ белгілерін анықтауЖаңа сабақТүсіндіру, сұрақ-жауап«Кім шапшаң?»
8.Зейінді дамыту. 1

Суреттерді пайдаланып, айырмашылығын табу,жоқ бөлікті толықтыру.Жаңа сабақТалдау,көрнекілік,әңгімелеу.«сөздерді оқу, кері оқу»
9.Есту арқылы есте сақтау. Бал араның омартаға дейінгі жолы1

Сөздерді есте сақтау арқылы жазу,нұсқауды бұлжытпай орындай білу.Бал арасының омартаға дейінгі жолын сызу.Ойын сабақЖинақтау,көрнекілік,репродуктивтік.Есте сақтау диктанты
ІІ тоқсан - 7сағат
10.Есту арқылы есте сақтау қабілетін жетілдіру.1

Салыстыра отырып, айырмашылықтары мен ұқсастықтарын ажырата білуге үйрету.Берілген сандардан мәні 100 ге тең болатын өрнектер құрастыру.Жаңа сабақӘңгімелеу,жинақтау,сұрақ-жауап«Кім алғыр»
11.Есту арқылы есте сақтау қабілетін жаттықтыру. Ширату.1

Сөздерді мұқият қарай отырып,кері оқыту. Теңдіктер тура болатындай жақшалар қою.Ойын сабақСалыстыру,талдау.«Не өзгерді?»
12.Көру арқылы есте сақтау қабілетін дамыту1

Сөздердің мағынасына қарай сыңарын тауып жазу. Шатастырымдағы әріптерді жазу.Жаңа сабақСұрақ-жауап, әңгімелеу.«Шешімін тап»ойыны
13.Көру арқылы есте сақтау қабілетін дамыту1

Суреттің сыңарын табу және ол туралы әңгімелеу.Заттардың ретімен орналасуын белгілеу.Аралас сабақСұрақ- жауап,көрнекілік.« Сыңарытап»
14.Көру арқылы есте сақтау қабілетін жаттықтыру1

Оқушылар суреттерді салыстырып, айырмашылығын табу.Заттардың бөлігін табу.Жаңа сабақТалдау,сұрақ -жауапГрафикалық диктант
15.Логикалық ойлауды дамыту. 1

Сандардың орналасу заңдылығын табу, дәлелдеу.Басқатырғыны шешуге үйрету.Аралас сабақКөрнекілік,жинақтау.«Графикалық диктант»
16.Логикалық ойлауды жетілдіру.1

Суретпен жұмыс жасай отырып,заттардың орналасу заңдылығына назар аудару, анаграмманы үйрету.Ойын сабақТалдау,сұрақ-жауап«Ойлан, тап»
ІІІ тоқсан - 10 сағат
17.Логикалық ойлауды жаттықтыру.1

Суреттерді салыстыру, айырмашылығын табу.Басқатырғыны шешіп, өз ойын дәлелдеуге үйрету.Жаңа сабақТалдау,сұрақ-жауап«Бос торды толтыру»
18.Логикалық ізденіс тапсырмалары1

Заңдылығын сақтап, жетіспей тұрған суреттерді салусөзжұмбақ шешу..Жаңа сабақСұрақ- жауап,талдау«Кірпінің жолы»
19.Логикалық ізденіс тапсырмалары1

Нәтиже дұрыс болатындай амалдардың таңбаларын қою.Ұқсас фигураларды меңзермен қосу.Ойын сабақАлгоритмдік,жинақтау«Графикалық диктант»
20.Заңдылықты іздеуге үйрету1

Заттың қажеттілігін анықтау, сурет бойынша әңгіме құрастыра білу.Қосынды тура болатындай үш санды табу.Жаңа сабақКөрнекілік,талдау«Артық моншақты тап»
21.Заңдылықты іздеуге үйрету1

Сөздердің жүйелелігін көрсетіп цифрмен белгілеу, байланысын анықтау.Аралас сабақЖинақтау,сұрақ-жауап«Графикалфқ диктант»
22.Заңдылықты іздей білуге жаттықтыру1

Заңдылығын анықтау және дәлелдеп айту.Жаңа сабақКөрнекілік,Сұрақ- жауап«Сөз құра»
23.Қиялды жетілдіру1

Фигураларды заттарға ұқсату,сандардан сөздер құрастыруОйын сабақАссоцация,топтау«Сөз құра, тез құра»
24.Ойша көз алдына елестету1

Суретпен жұмыс жасай отырып, өз ойларын пайымдап беру.Жаңа сабақТоптастыру,талдау,әңгімелеуҚандай әріптер?
25.Елестетуді жетілдіру1

Шартты белгілердің қайда кездесетітін елестету.Таңдауын дәлелді пікірлермен жеткізу.Аралас сабақӘңгімелеу,сұрақ-жауапСөзжұмбақтар шешу
26.Ширату1

Дәлелді сөздермен және өз ойын ашық айту.Берілген суреттерді толықтыру.Сипаттама бойынша сурет салу.Ойын сабақӘңгімелеу,талдауЗаңдылығын анықта
IV тоқсан - 8 сағат
27.Кеңістікте қиялды дамыту1

Суреттегі заттардың атауларын жазу,заттарды салыстырып, ортақ белгісіне назар аудару.Жаңа сабақСұрақ 770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ