Материалдар / Логопедиялық сабақ жоспары: Қ-Ғ дыбыстарын ажырату
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Логопедиялық сабақ жоспары: Қ-Ғ дыбыстарын ажырату

Материал туралы қысқаша түсінік
Жазу мен оқу бұзылыстары бар балаларна арналған сабақ жоспарының үлгісі, әріптестеріме көмегі тисе, өте қуанышты болар едім.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2018
3983
12 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күнделікті жоспар

Жұмыс түрі: жеке жұмыс

Сабақ тақырыбы: Қ-Ғ дыбыстарын ажырату

Мақсаты: Қ-Ғ дыбыстарын ажырату, фонематикалық қабылдауын, байланыстырып сөйлеуін, сөздік қорын арттыру, зейін, есте сақтау қабілетін, қолдың ұсақ моторикасын дамыту.

Әдіс – тәсілдері: сұрақ жауап, ойын, артикуляциялық және тыныс алу жаттығулары.

Көрнекі құралдар: Суреттер, үлестірме карточа, бейнеролик

Логопед мұғалім: Атекенова Л.Ы.

Іс-әрекет сатылары

Этапы деятельности

Логопедтің басқару әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Действия детей

І. Ұйымдастыру Мотивациялық қозғаушы кезеңі:





Шаттық шеңбері

Күн жарығын алақанға салайық,

Жүрегіме басып ұстап қалайық.

Сондай жарық, мейірімді көңілмен,

Сабақты біз бастайықшы балақай, -деп оқушылармен сәлемдесу, сабаққа отырғызу

Оқушының дұрыс жауабына житон беріп отыру




Оқушы өлеңді бірге айтады


Түзете дамытушылық кезең

ІІ. Кіріспе бөлім:


Тыныс алу жаттығуы «Крөшкедегі шайды суыту» бір қалыпты ауызбен тыныс алу

Артикуляциялық жаттығу:

Көңілді тіл туралы ертегі


Үйге берген жаңылтпаш сұрау


Фонематикалық естуін қалыптастыру бойынша жұмыс.

«Дыбысты ұста» ойынын бірге ойнауды ұсынады.

Қ-Ғ дыбыстарын естігенде, қолыңды шапалақта

а, ж,қ, ә, ғ,д, л, қ, ғ, ч,м, г, ө, қ, е б, ғ, т, ш,қ,ғ

буында табу

қа,өз, жа, ға үл, қи, ал, ғе, ге, да , ақ

Сөздерді үлгі бойынша өзгерту және тақтаға жазу, салыстару

ҚShape2 Shape1 айық қайығы

қShape3 алақ Shape4 қалағы

қShape7 Shape8 Shape5 Shape6 аймақ ғы қаймағы

қалдық қалдығы


Сөздерге буын қосып жаңа сөз тудыру.

ға- ..., қа -..., ғы-..., қы ....

ғалым, ғарыш, ғылым, қатар, қатық,қытық


Сергіту сәті


Сурет бойынша әңгімеле «Жсыл шырша жанында»


Көп нүктенің орнына тиісті әріпті қойып, сөйлемдерді көшір \қ ғ әріптерін қойю\



А у өте әдемі ..ұс.

сәбізді жа..сы көреді. Сай ымаза..тар балаларды .. ызы..а бөлейді.

Ба даршам жол ережесін реттеп тұрады.


Оқушы тыныс, тіл жаттығуын жасайды







Оқушы Қ-Ғ дыбыстарын ажыратады, оларды естігенде қолын шапалақтайды



Оқушы тапсырманы орындап, тақтаға жаза алады





Буынды толықтырады





Суретпен жұмыс жасай алады


Оқушы көп нүктенің орнына керекті Қ-Ғ әріпін қойып көшіреді

Қорытынды кезең



Бағалау


Үйге


Қ-Ғ дыбысына келетін қыздардың аттарын айту


Оқушыларды сабақ бойы жинаған житондарын санау



Жаңылтпаш жаттау

Қоғанбай қомағай ма?

Жоқ, ағай

Қоғанбай қомағай емес,

Зор ағай.


Адам аттарын айтады


Кері байланыс жасай алады


Үй тапсырмасын жазып алады

Күтілетін нәтиже

Білу керек: Қ-Ғ ажырата алады.

Болу керек Қ-Ғ дыбыстарын сөздерде дұрыс айту, жаза алу керек

Үйрену: Сұрақтарға жауап бере білу





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!