Коммуникативті дағдыларды
дамыту
|
Дамытушы
ойын:
«Су кімге
керек?»
Мақсаты: Балалардың ойлау қабілетін
дамыту. Қайсысына су қажет екендігін тауып, оны фонға орналастыра
білуге үйрету. Судың қажеттілігін және маңыздылығын түсіне білуге,
суды орнымен пайдалануға тәрбиелеу.
Ойынның шарты: фартукта ілінген суреттердің
арасынан суды қажет ететін заттарды фартукка
жабыстыру.
|
Дидактикалық
ойын:
«Қуыршақты
шомылдырамыз»
Мақсаты: Балаларды ойын үрдісінде қарапайым
тұжырымдар жасауға үйрету: су құйылады, су суық және ыстық болады,
оларды бір-бірімен араластырса - жылы болады, жылы суда қуыршақ
Айгүл жууынуға жақсы болады.
|
Дид/ойын:
«Батады -
батпайды»
Мақсаты: Сумен ойнау үрдісінде
балаларға білім беру, ауыр заттар батады, ал жеңіл
жүзеді. Судың қасиеттерімен таныстыру:
ағады, сылдырлайды, бүркінділер ұшады, тамшылар тамшылайды. Кімге
су керек, деген сұрақты талқылау: балаларға. балықтарға, құстарға.
Таза болу үшін бетімізді, қолымызды
жуамыз.
|
Дидактикалық ойын «Түрлі-түсті
су»
Мақсаты: Ойын үрдісінде балаларды судың
қасиеттерімен таныстыруды жалғастыру: су құйылады,ол
мөлдір оны түрлі-түске бояуға
болады.
Жабдық: суы бар құты, гуашь,
қылқалам.
|
|
Сөйлеуді
дамыту
|
Тақырыбы:
«Су
тіршілік-нәрі»
Мақсаты: Балалардың
жанды және жансыз табиғат жайлы түсініктерін қалыптастыру.Су туралы
мағлұмат беру.Тәжірибе жасау арқылы судың құрамымен таныстыру
(түсі, исі, дәмі, қасиеті). Балалардың есту, көру, ойлау,сылап
сипау сезімдерін
қалыптастыру.
Табиғатқа деген
сүйіспеншіліктерін, қызығушылықтарын ояту. Табиғаттың әдемі
сұлулығын көре білуге және оған қамқор бола білуге тәрбиелеу. Суды
үнемдеуге үйрету.
|
|
Тақырыбы: «Су –
тіршілік көзі.»
Мақсаты: Балаларға
су туралы түсінік беру және судың қажеттілігін, оның адамның,
құстың, жануарлар мен өсімдіктердің тіршілігіндегі маңызы туралы
түсіндіру.
Судың табиғатта баға жетпес
сый екенін айту, түсініктерін қалыптастырып дамыту. Суды үнемдеп
пайдалануға және судың барлық ерекшеліктері туралы сипаттау.
Қазіргі кезде адамзат ауасын жұтып, суын ішіп отырған табиғат-ананы
қорғап, аялауға үйрету. Суды ластамауға
тәрбиелеу.
|
|
Тақырыбы:
«Судың адам өмірінде
маңызы»
Мақсаты:Судың табиғат пен адам өмірінде алатын орнымен
таныстыру. Тірі табиғат пен әлі табмғат арасындағы байланысты
түсіндіру. Табиғаттағы суды қалай қорғау керек екеніне көз жеткізе
отырып, ой - өрісін, дүние танымын кеңейту. Табиғатқа деген
сүйіспеншілігін, қызығушылығын арттыра отырып, табиғаттың әдемі
сұлулығын көре білуге және оған қамқор болуға
тәрбиелеу.
|
Жеке
жұмыс
|
1.Тыныс алу
жаттығуы.
«Әтеш» Түзу тұру,
аяқ алшақ, қолды түсіру. Қолды жан – жаққа созу, ауаны ішіне тарту
(демалу) , санды қолмен соғу ауаны(дем) шығару. Ауаны сыртқа шығару
арқылы «ку-ка-ре-ку», «куд-ку-дах» деп дыбыстау. 3 – 4 рет
қайталау.
Артикуляциялық жаттығу
«Кесе»
Ауыз кең ашылады, жалпақ қалыптағы тіл жоғары
көтеріледі де, шәшке формасы беріледі. Тілдің шеттері тіске
тимейді.
2..Нейрожаттығу Ойын түріндегі бұл жаттығу «Қоян мен мысық» деп
аталады. Алдымен екі қолмен кезек-кезек жасап үйрету қажет.
Мәселен, оң қолдан бастаңыз. Оң қолын жоғары көтеріп отырып,
бірінші бас бармақ пен аты жоқ және шынашақ саусақтарды
біріктіреді. Сұқ саусақ пен ортан терек тік күйінде қалады. Осы
қалыпта «қоянның құлағы» жасалады. Содан соң саусақтардың орнын
ауыстыру керек
3. Ой жаттығуы. Ойын: «Жеті түсті
гүл» Түлкі (түлкінің даусы үнтаспа арқылы
естіледі.)
(Түлкі: -Тяф! Тяф!
Тяф! Тяф! Тяф! Тяф!) ) Балаларға «С» дыбысынан басталатын сөздерлі
айтқызамыз
-Уақытты көрсететін
құрал?
-Сағат.
-Қолды немен
жуамыз?
-Сабын.
-Құлаққа тағатын
әшекей?
-Сырға.
-С дыбысына
байланысты үй жануарын ата?
-Cиыр
-Саусаққа киетін
әшекей?
-Сақина
-Өзен, теңіз неден
тұрады?
-Судан
|
1.Тыныс алу жаттығуы.
(Көлбақа: -Ква! Ква! Ква! Ква! Ква!
Ква!)(музыка)
Көлбақа қайда өмір
сүреді?
-Дұрыс,
суда.
-Балалар, біздің өзеніміз бай
екен, самаурын таптық
..
-Самаурын қалай
қайнайды?
-С-с-с-с.
Бірге қайталаймыз, самаурын
қайнады, ысқырды:
с-с-с.
Ал, балалар суда тағы қандай
омыртқалы жануарлар өмір
сүреді?
Сөздің басында С дыбысы бар
(сазан, сыла, скумбрия
)
2.Артикуляциялық
жаттығулар
«Жымию», «Түтікше»,«Тіс тазалау»,
«Жылан».
|
1.Тыныс алу жаттығуы.
(Көлбақа: -Ква! Ква! Ква! Ква! Ква!
Ква!)(музыка)
Көлбақа қайда өмір
сүреді?
-Дұрыс,
суда.
-Балалар, біздің өзеніміз бай
екен, самаурын таптық
..
-Самаурын қалай
қайнайды?
-С-с-с-с.
Бірге қайталаймыз, самаурын
қайнады, ысқырды:
с-с-с.
2.Артикуляциялық
жаттығулар
«Жымию», «Түтікше»,«Тіс тазалау»,
«Жылан».
|
1.Тыныс алу
жаттығуы.
«Әтеш» Түзу тұру,
аяқ алшақ, қолды түсіру. Қолды жан – жаққа созу, ауаны ішіне тарту
(демалу) , санды қолмен соғу ауаны(дем) шығару. Ауаны сыртқа шығару
арқылы «ку-ка-ре-ку», «куд-ку-дах» деп дыбыстау. 3 – 4 рет
қайталау.
Артикуляциялық жаттығу
«Кесе»
Ауыз кең ашылады, жалпақ қалыптағы тіл жоғары
көтеріледі де, шәшке формасы беріледі. Тілдің шеттері тіске
тимейді.
2..Нейрожаттығу Ойын түріндегі бұл жаттығу «Қоян мен мысық» деп
аталады. Алдымен екі қолмен кезек-кезек жасап үйрету қажет.
Мәселен, оң қолдан бастаңыз. Оң қолын жоғары көтеріп отырып,
бірінші бас бармақ пен аты жоқ және шынашақ саусақтарды
біріктіреді. Сұқ саусақ пен ортан терек тік күйінде қалады. Осы
қалыпта «қоянның құлағы» жасалады. Содан соң саусақтардың орнын
ауыстыру керек
3.Ой жаттығуы. Ойын: «Жеті түсті
гүл» Түлкі (түлкінің даусы үнтаспа арқылы
естіледі.)
(Түлкі: -Тяф! Тяф!
Тяф! Тяф! Тяф! Тяф!) ) Балаларға «С» дыбысынан басталатын сөздерлі
айтқызамыз
-Уақытты көрсететін
құрал?
-Сағат.
-Қолды немен
жуамыз?
-Сабын.
-Құлаққа тағатын
әшекей?
-Сырға.
-С дыбысына
байланысты үй жануарын ата?
-Cиыр
-Саусаққа киетін
әшекей?
-Сақина
-Өзен, теңіз неден
тұрады?
|
1.Тыныс алу жаттығуы.
(Көлбақа: -Ква! Ква! Ква! Ква! Ква!
Ква!)(музыка)
Көлбақа қайда өмір
сүреді?
-Дұрыс,
суда.
-Балалар, біздің өзеніміз бай
екен, самаурын таптық
..
-Самаурын қалай
қайнайды?
-С-с-с-с.
Бірге қайталаймыз, самаурын
қайнады, ысқырды:
с-с-с.
2.Артикуляциялық
жаттығулар
«Жымию», «Түтікше»,«Тіс тазалау»,
«Жылан».
|