№
|
Жүргізілетін
жұмыстар
|
Өткізу
мерзімі
|
І.
Ұйымдастыру
жұмысы.
|
1
|
Кабинетті жаңа оқу
жылына дайындау
|
Қыркүйек
|
2
|
Балалардың тіл
мүкістігін зерттеу.
(Ауызша және жазбаша сөйлеу
тілі)
|
Қыркүйек
|
3
|
Логопедия сабағына
қабылданған балалардың құжатарын жинақтау
.
|
Қыркүйек
|
4
|
Мониторинг
өткізу
|
Қыркүйек
Мамыр
|
5
|
- Мектеп логопедінің
оқу жылының басына және аяғына арналған құжаттарын
әзірлеу
- Оқушылармен
логопедиялық түзету жұмыстарын
қалыптастыру
|
Қыркүйек
Мамыр
|
6
|
Логопедия сабағына
қатысуға тіркелген балаларды, бұйрық бойынша
қабылдау.
|
Қыркүйек
|
7
|
Логопедия сабағының
кестесін бекіту.
|
Қыркүйек
|
8
|
Медициналық зерттеу
мәліметтерімен танысу
(Анамнез жинау. Сөйлеу
тілдерінің этиологиялық мінездемесінің бұзылуын
анықтау.)
|
Қыркүйек
|
9
|
Логопедия бұрышын
бөліктерде
ұйымдастыруға көмек көрсету. (кеңес
беру)
|
Жыл
бойы
|
10
|
Кабинетті
дидактикалық материалдармен
толықтыру
|
Жыл
бойы
|
11
|
Арнайы компьютерлік
программаларды жинақтау.
|
Жыл
бойы
|
12
|
Түзету жұмысқа
анализ жүргізу.
|
Қыркүйек
Мамыр
|
2. Түзету
жұмыстары
|
1
|
Дыбыстың бұзылуы,
оқу мен жазудың бұзылысы кездесетін оқушыларға топтық және жеке
сабақтар ұйымдастыру
Күтілетін
нәтиже:
Жеке және топтық
жұмыстарда оқушылармен жүргізілетін түзету жұмыстары оқу
іс-әрекетін тиімді ұйымдастыруға, қабылдау және ойлау қабілеттерін
дамытуға, өз бетінше жұмыстануға
бағытталады.
|
Қыркүйек
Мамыр
|
3. Кеңес беру
жұмыстары
|
1
|
Ата – аналарға кеңес
беру.
/ВАТСАП/
Facebook
|
Жыл
бойы
|
2
|
Тәрбиешіге кеңес
беру.
/ВАТСАП/
Facebook
|
Қараша
|
3
|
Мұғалімдерге кеңес
беру.
|
Жыл
бойы
|
4
|
Семинар-
практикум : «Мектеп жасындағы балаларда
кездесетін тіл кемістігінің түрлері және оларды түзетудегі логопед
маманың рөлі»
(Сынып жетекші және
пән мұғалімдері)
1-4 сынып арасында
/ВАТСАП/слайд
|
Желтоқсан
|
6
|
«Жеке жұмысты
жүргізу тәсілі»
(Сынып жетекшілерге
кеңес)
|
Үнемі
|
7
|
Ата-аналар мен
мұғалімдер арасында логопедиялық білім әрекетін
насихаттау.
(Мұғалім мен ата-аналарды
баланы түзете тәрбиелеудің өзекті мәселелерімен
таныстыру)
|
Жыл
бойы
|
8
|
Ата – аналарға
арналған ашық есік,
жеке жұмыс сабағы.
(қашықтықтан)
|
Жыл
бойы
|
4. Ағартушылық
жұмыстар
|
1
|
Жыл бойына алынған
коррекциялық бағытпен педагогтарды
таныстыру
|
Мамыр
айы
|
2
|
Баспасөзге мақала,
сабақтар жариялау
|
Жыл
бойы
|
4
|
Сөйлеу тілінде
кемістігі бар балалармен жүргізілетін түзету
жұмыстары
(Мақала)
|
Қыркүйек
|
1
|
Инклюзивті білім
беру жағдайында бастауыш сынып оқушыларымен жүргізілетін
логопедиялық қызмет жүйесі.
(Мақала)
|
Қазан
|
2
|
Дыбыс айтудың
бұзылуының себептері
(ата-анаға
кеңес)
Facebook әлеуметік желісіне
мақала
|
Қараша
|
3
|
Мектеп жасындағы
балаларда кездесетін тіл кемістігінің түрлері және оларды
түзетудегі логопед маманың
рөлі.
(Мақала)
|
Желтоқсан
|
4
|
Мектеп жасындағы
балаларда кездесетін тіл кемістігінің түрлері және оларды
түзетудегі логопед маманың
рөлі.
(Облыстық, республикалық
газеттерге мақала)
|
Қаңтар
|
5
|
Логопедиялық
ойынхана
«Қызықты
шахмат»
(Facebook әлеуметік желісіне
мақала)
|
Ақпан
|
6
|
Үй жағдайында
балаларға арналған дамыту
ойындары
(Инстаграмға видео ролик
кеңес)
|
Наурыз
|
7
|
Инклюзивті білім
беру жағдайында бастауыш сынып оқушыларымен жүргізілетін
логопедиялық қызмет жүйесі.
(Мақала)
|
Сәуір
|
5. Өз білімін жетілдіру
жұмыстары
|
1
|
Оқу жоспарларын және
күнделікті сабақ жоспарларың
жасау
|
Оқу жылы басында және жыл
бойы
|
2
|
Пәндік әдістемелік журналдарға
жазылу
|
Үнемі
|
3
|
Білім жетілдіру курстарына
қатысу
|
Ұйымдастырулары
бойынша
|
4
|
Аудандық, Облыстық
семинарларға қатысу
|
Ұйымдастырулары
бойынша
|
5
|
Жеке кітап қорын толықтырып
отыру
|
Үнемі
|
6
|
Біліктілікті көтеру мақсатында
мемлекеттік тестке қатысу
|
Белгіленген уақыт
бойынша
|
7
|
Басылымға мақала жазып
шығару
|
І-ІІ
жартыжылдықта
|
8
|
Интернетпен жұмыс, арнайы
сайтқа кіру, еліміз бойынша өзге де логопед дефектологтармен тығыз
қарым-қатынаста болу, тәжірибие
алмасу
|
Жыл
бойы
|