Материалдар / М Әуезов "Көксерек" повесі 7-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

М Әуезов "Көксерек" повесі 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Наурыз 2023
203
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қысқа мерзімді жоспар бөлімі:

Мектебі:


Күні: 08.02.2023

Мұғалімнің аты-жөні: Шалдарбекова М.Б.

Сыныбы: 7 «Гқ»

Сабақ тақырыбы: Мұхтар Әуезов «Көксерек» повесі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:


7.2.4.1 шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу.




Сабақ мақсаттары:

Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады.


Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басы.


Ұйымдастыру кезеңі

1. Оқушылармен амандасу, түгелдеу

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда «Менің арманым» өз армандарын көзді жұмып ой елегінен өткізу.

Оқушылар іштей армандау арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.


« Жуан және жіңішке» сұрақтар әдісі

Үй тапсырмасын сұрау.

Шығарма «Көксерек» аталу себебі неде?

- Шығарманың кейіпкерлері кімдер?

- Мұхтар Әуезов әңгімені неге «Көксерек» деп атаған, жазушы ойын қалай түсіндірер едіңіз? (Жазушы шығарманы «Көксерек» деп атағанмен, мұнда қасқыр тағдыры ғана сөз болмайды, адам мен табиғат арасындағы күрделі өзекті мәселе көтеріледі.)

- Әңгіме негізіндегі басты ойды ашатын ең негізгі оқиғалар қайсы деп ойлайсыңыз?( Табиғатқа жасалған қиянат)

- Ауыл адамдарының іс-әрекетін ақтауға бола ма? (Ақтауға болмайды. Себебі жазушы өз шығармасында табиғатқа қиянат келтіргендерді «екі аяқтылар» деп суреттеген.)

Табиғатқа қиянат келтіру, оның тыныштығын бұзу мәселесіне қалай қарайсыздар? (табиғатқа қиянат жасау, оның тыныштығын бұзу мәселесі-қауіпті мәселе).

-.Бұдан нені ұғамыз? Жазушы неге үндейді? (Жазушы жер бетіндегі тіршілікті татулыққа
Құрмаштың қазасы. Көксеректің жазасын тартуы)

-Көксеректі жауыздыққа, соншама өшпенділікке баулыған нәрсе не? Әлде табиғаттың қатаң заңы ма, қасқырлар әлемінің тіршілік заңы солай ма?

Дескриптор:

-Оқушылар сұрақтарға жауап береді 1балл

-Берілген жуан сұрақтарға тура жауап қайтармай, ой елегінен өткізеді. 1балл

Сыни пікір айтады. 1 балл

Қызығушылығын ояту


1-тапсырма

«Стоп кадр» әдісі бойынша

«Көксерек» фильмінен үзінді көрсете отырып оқушыларға фильм бойынша сұрақтар қою.

1. Құрмаштың бойын осы тұста қандай сезім биледі? Бұл дұрыс па?

2. Бөлтіріктерін өлтіріп жатқанда ана қасқыр қандай күйде болды?

  1. 3.Бөлтіріктерді аяусыз өлтіруге екі аяқтыларды қандай күш итермеледі деп ойлайсың?

Шығармадағыосы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып айт.

Оқу мақсатын таныстыру

Зейінін сабаққа аударады.

 

Оқушылар іштей армандау арқылы жағымды ахуал қалыптасады.














Сұраққа жауап береді.

Оқушылар алған сұрақтарға жауап беріп,диалогқа түседі.

Берілген жуан сұрақтарға тура жауап қайтармай, ой елегінен өткізіп, сыни пікір айтады.







Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Сұрақтарға жауап беру арқылы ой тұжырымдайды, жаңа сабақпен байланысын анықтайды.











«Стоп кадр» әдісі бойынша «Көксерек» фильмінен үзінді көреді;

үзінді көре отырып фильм бойынша сұрақтарға жауап береді;

ойларын дәлелдейді.

Өз пікірін білдіреді.



Сабақ тақырыбын анықтай алады.


























Бағалау критерийі бойынша бағалау


















7-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы

Слайд





























https://www.youtube.com/watch?v






Сабақтың ортасы.

Жаңа сабақ:


Мағынаны тану

1-тапсырма «Оқырман стратегиясы» әдісі Жұптық жұмыс

Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан да мытып жазыңыз.

1-қатар

Оқиғаның басталуы—Қасқыр мекені. Бөлтіріктер тағдыры. Шығармадағы Көксеректің ауыл тұтқынына айналаған сәтін өз бетіңізше жазып көріңіз.(оқиға желісін қолдана отырып, өзгертуге болады)

  1. 2-қатар

  1. Дамуы -Қарадыр еліндегі мазасыздық


3-қатар

Шарықтау шегі-Құрмаштың қазасы



Сергіту сәті: «Әртістік шеберлік» Өлең шумағын шаттанып және мұңайып айту.

Shape1

Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл

Оқушы


ұпайы

Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады.


Әңгіменің мазмұнын біледі


1


Оқиға желісін қайта жазады

1


Оқиға желісін қолданады

1


Өз көзқарасын білдіреді.


1




өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады

1









Ерекше білімді қажет ететін оқушы тапсырмасы

Қасқырды туралы айту.


Қосымша тапсырма

(саралау тапсырмасы)

1-деңгей

Көксерек туралы ел адамдары не дейді?

2-деңгей

Көксеректің қатігездігін қай тұстарда байқадыңыз?

3-деңгей Венн диаграммасы. 2 мезгіл ас ішеді,

иттердің бәрі

Өш,

тұрғындарға

да ұнамайды.

Ұрлап жесе

ұрады.

Дескриптор:

  • Ауыл өмірінің ерекшелігін жазады;

  • Тағылық өмірдің ерекшелігін анықтайды;

  • Ұқсас қасиеттерін жазады.

Шығарманың бөлімдерінің мазмұнын еске түсіреді.

Оқушылар бірлесе отырып жұптық жұмыс жасайды. Берілген тапсырмаларды жұп болып шешуді көздейді.Шығармашылық белсенділігі артып ізденеді. Өзгелердің пікірін тыңдайды.

Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады.




























































Қосымша тапсырма орындайды.


Бағалау критерийі бойынша бағалау
































































кесте

Соңы.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!