Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
М Әуезов "Көксерек" повесі 7-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар бөлімі: |
Мектебі: |
|||||
Күні: 08.02.2023 |
Мұғалімнің аты-жөні: Шалдарбекова М.Б. |
|||||
Сыныбы: 7 «Гқ» |
Сабақ тақырыбы: Мұхтар Әуезов «Көксерек» повесі |
|||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: |
7.2.4.1 шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу. |
|||||
|
|
|||||
Сабақ мақсаттары: |
Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады. |
|||||
Сабақ барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басы. |
Ұйымдастыру кезеңі 1. Оқушылармен амандасу, түгелдеу 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда «Менің арманым» өз армандарын көзді жұмып ой елегінен өткізу. Оқушылар іштей армандау арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. « Жуан және жіңішке» сұрақтар әдісі Үй тапсырмасын сұрау. Шығарма «Көксерек» аталу себебі неде? - Шығарманың кейіпкерлері кімдер? - Мұхтар Әуезов әңгімені неге «Көксерек» деп атаған, жазушы ойын қалай түсіндірер едіңіз? (Жазушы шығарманы «Көксерек» деп атағанмен, мұнда қасқыр тағдыры ғана сөз болмайды, адам мен табиғат арасындағы күрделі өзекті мәселе көтеріледі.) - Әңгіме негізіндегі басты ойды ашатын ең негізгі оқиғалар қайсы деп ойлайсыңыз?( Табиғатқа жасалған қиянат) - Ауыл адамдарының іс-әрекетін ақтауға бола ма? (Ақтауға болмайды. Себебі жазушы өз шығармасында табиғатқа қиянат келтіргендерді «екі аяқтылар» деп суреттеген.) Табиғатқа қиянат келтіру, оның тыныштығын бұзу мәселесіне қалай қарайсыздар? (табиғатқа қиянат жасау, оның тыныштығын бұзу мәселесі-қауіпті мәселе). -.Бұдан нені ұғамыз? Жазушы неге
үндейді? (Жазушы жер бетіндегі тіршілікті
татулыққа -Көксеректі жауыздыққа, соншама өшпенділікке баулыған нәрсе не? Әлде табиғаттың қатаң заңы ма, қасқырлар әлемінің тіршілік заңы солай ма? Дескриптор: -Оқушылар сұрақтарға жауап береді 1балл -Берілген жуан сұрақтарға тура жауап қайтармай, ой елегінен өткізеді. 1балл Сыни пікір айтады. 1 балл Қызығушылығын ояту 1-тапсырма «Стоп кадр» әдісі бойынша «Көксерек» фильмінен үзінді көрсете отырып оқушыларға фильм бойынша сұрақтар қою. 1. Құрмаштың бойын осы тұста қандай сезім биледі? Бұл дұрыс па? 2. Бөлтіріктерін өлтіріп жатқанда ана қасқыр қандай күйде болды?
Шығармадағыосы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып айт. Оқу мақсатын таныстыру |
Зейінін сабаққа аударады.
Оқушылар іштей армандау арқылы жағымды ахуал қалыптасады. Сұраққа жауап береді. Оқушылар алған сұрақтарға жауап беріп,диалогқа түседі. Берілген жуан сұрақтарға тура жауап қайтармай, ой елегінен өткізіп, сыни пікір айтады. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. Сұрақтарға жауап беру арқылы ой тұжырымдайды, жаңа сабақпен байланысын анықтайды.
«Стоп кадр» әдісі бойынша «Көксерек» фильмінен үзінді көреді; үзінді көре отырып фильм бойынша сұрақтарға жауап береді; ойларын дәлелдейді. Өз пікірін білдіреді.
Сабақ тақырыбын анықтай алады.
|
Бағалау критерийі бойынша бағалау |
7-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы Слайд https://www.youtube.com/watch?v |
Жаңа сабақ:
Мағынаны тану
1-тапсырма «Оқырман стратегиясы» әдісі Жұптық жұмыс
Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан да мытып жазыңыз.
1-қатар
Оқиғаның басталуы—Қасқыр мекені. Бөлтіріктер тағдыры. Шығармадағы Көксеректің ауыл тұтқынына айналаған сәтін өз бетіңізше жазып көріңіз.(оқиға желісін қолдана отырып, өзгертуге болады)
-
2-қатар
-
Дамуы -Қарадыр еліндегі мазасыздық
3-қатар
Шарықтау шегі-Құрмаштың қазасы
Сергіту сәті: «Әртістік шеберлік» Өлең шумағын шаттанып және мұңайып айту.
Бағалау критерийі |
Дескриптор |
Балл |
Оқушы ұпайы |
Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады. |
Әңгіменің мазмұнын біледі |
1 |
|
Оқиға желісін қайта жазады |
1 |
|
|
Оқиға желісін қолданады |
1 |
|
|
Өз көзқарасын білдіреді. |
1 |
|
|
|
өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады |
1 |
|
Ерекше білімді қажет ететін оқушы тапсырмасы
Қасқырды туралы айту.
Қосымша тапсырма
(саралау тапсырмасы)
1-деңгей
Көксерек туралы ел адамдары не дейді?
2-деңгей
Көксеректің қатігездігін қай тұстарда байқадыңыз?
3-деңгей Венн диаграммасы. 2 мезгіл ас ішеді, иттердің бәрі Өш, тұрғындарға да ұнамайды. Ұрлап жесе ұрады. Дескриптор:
|
Шығарманың бөлімдерінің мазмұнын еске түсіреді. Оқушылар бірлесе отырып жұптық жұмыс жасайды. Берілген тапсырмаларды жұп болып шешуді көздейді.Шығармашылық белсенділігі артып ізденеді. Өзгелердің пікірін тыңдайды. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады. Қосымша тапсырма орындайды. |
Бағалау критерийі бойынша бағалау
|
кесте |
||||
Соңы. |
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |