Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді жоспар бөлімі:

    Мектебі:


    Күні: 08.02.2023

    Мұғалімнің аты-жөні: Шалдарбекова М.Б.

    Сыныбы: 7 «Гқ»

    Сабақ тақырыбы: Мұхтар Әуезов «Көксерек» повесі

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:


    7.2.4.1 шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу.




    Сабақ мақсаттары:

    Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады.


    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау


    Ресурстар

    Басы.


    Ұйымдастыру кезеңі

    1. Оқушылармен амандасу, түгелдеу

    2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда «Менің арманым» өз армандарын көзді жұмып ой елегінен өткізу.

    Оқушылар іштей армандау арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.


    « Жуан және жіңішке» сұрақтар әдісі

    Үй тапсырмасын сұрау.

    Шығарма «Көксерек» аталу себебі неде?

    - Шығарманың кейіпкерлері кімдер?

    - Мұхтар Әуезов әңгімені неге «Көксерек» деп атаған, жазушы ойын қалай түсіндірер едіңіз? (Жазушы шығарманы «Көксерек» деп атағанмен, мұнда қасқыр тағдыры ғана сөз болмайды, адам мен табиғат арасындағы күрделі өзекті мәселе көтеріледі.)

    - Әңгіме негізіндегі басты ойды ашатын ең негізгі оқиғалар қайсы деп ойлайсыңыз?( Табиғатқа жасалған қиянат)

    - Ауыл адамдарының іс-әрекетін ақтауға бола ма? (Ақтауға болмайды. Себебі жазушы өз шығармасында табиғатқа қиянат келтіргендерді «екі аяқтылар» деп суреттеген.)

    Табиғатқа қиянат келтіру, оның тыныштығын бұзу мәселесіне қалай қарайсыздар? (табиғатқа қиянат жасау, оның тыныштығын бұзу мәселесі-қауіпті мәселе).

    -.Бұдан нені ұғамыз? Жазушы неге үндейді? (Жазушы жер бетіндегі тіршілікті татулыққа
    Құрмаштың қазасы. Көксеректің жазасын тартуы)

    -Көксеректі жауыздыққа, соншама өшпенділікке баулыған нәрсе не? Әлде табиғаттың қатаң заңы ма, қасқырлар әлемінің тіршілік заңы солай ма?

    Дескриптор:

    -Оқушылар сұрақтарға жауап береді 1балл

    -Берілген жуан сұрақтарға тура жауап қайтармай, ой елегінен өткізеді. 1балл

    Сыни пікір айтады. 1 балл

    Қызығушылығын ояту


    1-тапсырма

    «Стоп кадр» әдісі бойынша

    «Көксерек» фильмінен үзінді көрсете отырып оқушыларға фильм бойынша сұрақтар қою.

    1. Құрмаштың бойын осы тұста қандай сезім биледі? Бұл дұрыс па?

    2. Бөлтіріктерін өлтіріп жатқанда ана қасқыр қандай күйде болды?

    1. 3.Бөлтіріктерді аяусыз өлтіруге екі аяқтыларды қандай күш итермеледі деп ойлайсың?

    Шығармадағыосы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып айт.

    Оқу мақсатын таныстыру

    Зейінін сабаққа аударады.

     

    Оқушылар іштей армандау арқылы жағымды ахуал қалыптасады.














    Сұраққа жауап береді.

    Оқушылар алған сұрақтарға жауап беріп,диалогқа түседі.

    Берілген жуан сұрақтарға тура жауап қайтармай, ой елегінен өткізіп, сыни пікір айтады.







    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

    Сұрақтарға жауап беру арқылы ой тұжырымдайды, жаңа сабақпен байланысын анықтайды.











    «Стоп кадр» әдісі бойынша «Көксерек» фильмінен үзінді көреді;

    үзінді көре отырып фильм бойынша сұрақтарға жауап береді;

    ойларын дәлелдейді.

    Өз пікірін білдіреді.



    Сабақ тақырыбын анықтай алады.


























    Бағалау критерийі бойынша бағалау


















    7-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы

    Слайд





























    https://www.youtube.com/watch?v






    Сабақтың ортасы.

    Жаңа сабақ:


    Мағынаны тану

    1-тапсырма «Оқырман стратегиясы» әдісі Жұптық жұмыс

    Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан да мытып жазыңыз.

    1-қатар

    Оқиғаның басталуы—Қасқыр мекені. Бөлтіріктер тағдыры. Шығармадағы Көксеректің ауыл тұтқынына айналаған сәтін өз бетіңізше жазып көріңіз.(оқиға желісін қолдана отырып, өзгертуге болады)

    1. 2-қатар

    1. Дамуы -Қарадыр еліндегі мазасыздық


    3-қатар

    Шарықтау шегі-Құрмаштың қазасы



    Сергіту сәті: «Әртістік шеберлік» Өлең шумағын шаттанып және мұңайып айту.

    Shape1

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Балл

    Оқушы


    ұпайы

    Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады.


    Әңгіменің мазмұнын біледі


    1


    Оқиға желісін қайта жазады

    1


    Оқиға желісін қолданады

    1


    Өз көзқарасын білдіреді.


    1




    өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады

    1









    Ерекше білімді қажет ететін оқушы тапсырмасы

    Қасқырды туралы айту.


    Қосымша тапсырма

    (саралау тапсырмасы)

    1-деңгей

    Көксерек туралы ел адамдары не дейді?

    2-деңгей

    Көксеректің қатігездігін қай тұстарда байқадыңыз?

    3-деңгей Венн диаграммасы. 2 мезгіл ас ішеді,

    иттердің бәрі

    Өш,

    тұрғындарға

    да ұнамайды.

    Ұрлап жесе

    ұрады.

    Дескриптор:

    • Ауыл өмірінің ерекшелігін жазады;

    • Тағылық өмірдің ерекшелігін анықтайды;

    • Ұқсас қасиеттерін жазады.

    Шығарманың бөлімдерінің мазмұнын еске түсіреді.

    Оқушылар бірлесе отырып жұптық жұмыс жасайды. Берілген тапсырмаларды жұп болып шешуді көздейді.Шығармашылық белсенділігі артып ізденеді. Өзгелердің пікірін тыңдайды.

    Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады.




























































    Қосымша тапсырма орындайды.


    Бағалау критерийі бойынша бағалау
































































    кесте

    Соңы.


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Шалдарбекова Молдир
    31 Наурыз 2023
    294
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    М Әуезов "Көксерек" повесі 7-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    М Әуезов "Көксерек" повесі 7-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    қмж
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді жоспар бөлімі:

    Мектебі:


    Күні: 08.02.2023

    Мұғалімнің аты-жөні: Шалдарбекова М.Б.

    Сыныбы: 7 «Гқ»

    Сабақ тақырыбы: Мұхтар Әуезов «Көксерек» повесі

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:


    7.2.4.1 шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу.




    Сабақ мақсаттары:

    Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады.


    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау


    Ресурстар

    Басы.


    Ұйымдастыру кезеңі

    1. Оқушылармен амандасу, түгелдеу

    2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда «Менің арманым» өз армандарын көзді жұмып ой елегінен өткізу.

    Оқушылар іштей армандау арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.


    « Жуан және жіңішке» сұрақтар әдісі

    Үй тапсырмасын сұрау.

    Шығарма «Көксерек» аталу себебі неде?

    - Шығарманың кейіпкерлері кімдер?

    - Мұхтар Әуезов әңгімені неге «Көксерек» деп атаған, жазушы ойын қалай түсіндірер едіңіз? (Жазушы шығарманы «Көксерек» деп атағанмен, мұнда қасқыр тағдыры ғана сөз болмайды, адам мен табиғат арасындағы күрделі өзекті мәселе көтеріледі.)

    - Әңгіме негізіндегі басты ойды ашатын ең негізгі оқиғалар қайсы деп ойлайсыңыз?( Табиғатқа жасалған қиянат)

    - Ауыл адамдарының іс-әрекетін ақтауға бола ма? (Ақтауға болмайды. Себебі жазушы өз шығармасында табиғатқа қиянат келтіргендерді «екі аяқтылар» деп суреттеген.)

    Табиғатқа қиянат келтіру, оның тыныштығын бұзу мәселесіне қалай қарайсыздар? (табиғатқа қиянат жасау, оның тыныштығын бұзу мәселесі-қауіпті мәселе).

    -.Бұдан нені ұғамыз? Жазушы неге үндейді? (Жазушы жер бетіндегі тіршілікті татулыққа
    Құрмаштың қазасы. Көксеректің жазасын тартуы)

    -Көксеректі жауыздыққа, соншама өшпенділікке баулыған нәрсе не? Әлде табиғаттың қатаң заңы ма, қасқырлар әлемінің тіршілік заңы солай ма?

    Дескриптор:

    -Оқушылар сұрақтарға жауап береді 1балл

    -Берілген жуан сұрақтарға тура жауап қайтармай, ой елегінен өткізеді. 1балл

    Сыни пікір айтады. 1 балл

    Қызығушылығын ояту


    1-тапсырма

    «Стоп кадр» әдісі бойынша

    «Көксерек» фильмінен үзінді көрсете отырып оқушыларға фильм бойынша сұрақтар қою.

    1. Құрмаштың бойын осы тұста қандай сезім биледі? Бұл дұрыс па?

    2. Бөлтіріктерін өлтіріп жатқанда ана қасқыр қандай күйде болды?

    1. 3.Бөлтіріктерді аяусыз өлтіруге екі аяқтыларды қандай күш итермеледі деп ойлайсың?

    Шығармадағыосы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып айт.

    Оқу мақсатын таныстыру

    Зейінін сабаққа аударады.

     

    Оқушылар іштей армандау арқылы жағымды ахуал қалыптасады.














    Сұраққа жауап береді.

    Оқушылар алған сұрақтарға жауап беріп,диалогқа түседі.

    Берілген жуан сұрақтарға тура жауап қайтармай, ой елегінен өткізіп, сыни пікір айтады.







    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

    Сұрақтарға жауап беру арқылы ой тұжырымдайды, жаңа сабақпен байланысын анықтайды.











    «Стоп кадр» әдісі бойынша «Көксерек» фильмінен үзінді көреді;

    үзінді көре отырып фильм бойынша сұрақтарға жауап береді;

    ойларын дәлелдейді.

    Өз пікірін білдіреді.



    Сабақ тақырыбын анықтай алады.


























    Бағалау критерийі бойынша бағалау


















    7-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы

    Слайд





























    https://www.youtube.com/watch?v






    Сабақтың ортасы.

    Жаңа сабақ:


    Мағынаны тану

    1-тапсырма «Оқырман стратегиясы» әдісі Жұптық жұмыс

    Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан да мытып жазыңыз.

    1-қатар

    Оқиғаның басталуы—Қасқыр мекені. Бөлтіріктер тағдыры. Шығармадағы Көксеректің ауыл тұтқынына айналаған сәтін өз бетіңізше жазып көріңіз.(оқиға желісін қолдана отырып, өзгертуге болады)

    1. 2-қатар

    1. Дамуы -Қарадыр еліндегі мазасыздық


    3-қатар

    Шарықтау шегі-Құрмаштың қазасы



    Сергіту сәті: «Әртістік шеберлік» Өлең шумағын шаттанып және мұңайып айту.

    Shape1

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Балл

    Оқушы


    ұпайы

    Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады.


    Әңгіменің мазмұнын біледі


    1


    Оқиға желісін қайта жазады

    1


    Оқиға желісін қолданады

    1


    Өз көзқарасын білдіреді.


    1




    өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады

    1









    Ерекше білімді қажет ететін оқушы тапсырмасы

    Қасқырды туралы айту.


    Қосымша тапсырма

    (саралау тапсырмасы)

    1-деңгей

    Көксерек туралы ел адамдары не дейді?

    2-деңгей

    Көксеректің қатігездігін қай тұстарда байқадыңыз?

    3-деңгей Венн диаграммасы. 2 мезгіл ас ішеді,

    иттердің бәрі

    Өш,

    тұрғындарға

    да ұнамайды.

    Ұрлап жесе

    ұрады.

    Дескриптор:

    • Ауыл өмірінің ерекшелігін жазады;

    • Тағылық өмірдің ерекшелігін анықтайды;

    • Ұқсас қасиеттерін жазады.

    Шығарманың бөлімдерінің мазмұнын еске түсіреді.

    Оқушылар бірлесе отырып жұптық жұмыс жасайды. Берілген тапсырмаларды жұп болып шешуді көздейді.Шығармашылық белсенділігі артып ізденеді. Өзгелердің пікірін тыңдайды.

    Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады.




























































    Қосымша тапсырма орындайды.


    Бағалау критерийі бойынша бағалау
































































    кесте

    Соңы.


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қаржылық сауаттылық пәні Презентация 8 сынып
    31.03.2023
    294
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Шалдарбекова Молдир
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации