Басы.
|
Ұйымдастыру
кезеңі
1. Оқушылармен
амандасу, түгелдеу
2. Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыруда «Менің арманым» өз армандарын
көзді жұмып ой елегінен өткізу.
Оқушылар іштей
армандау арқылы жағымды ахуал
қалыптастыру.
« Жуан және жіңішке»
сұрақтар әдісі
Үй тапсырмасын
сұрау.
Шығарма «Көксерек» аталу
себебі неде?
- Шығарманың кейіпкерлері
кімдер?
- Мұхтар Әуезов әңгімені неге
«Көксерек» деп атаған, жазушы ойын қалай түсіндірер
едіңіз? (Жазушы шығарманы «Көксерек» деп атағанмен,
мұнда қасқыр тағдыры ғана сөз болмайды, адам мен табиғат арасындағы
күрделі өзекті мәселе
көтеріледі.)
-
Әңгіме негізіндегі басты
ойды ашатын ең негізгі оқиғалар қайсы деп
ойлайсыңыз?( Табиғатқа жасалған
қиянат)
- Ауыл адамдарының іс-әрекетін ақтауға бола ма?
(Ақтауға болмайды. Себебі жазушы өз
шығармасында табиғатқа қиянат келтіргендерді «екі аяқтылар» деп
суреттеген.)
Табиғатқа қиянат келтіру, оның тыныштығын
бұзу мәселесіне қалай
қарайсыздар? (табиғатқа қиянат жасау, оның тыныштығын бұзу
мәселесі-қауіпті
мәселе).
-.Бұдан нені ұғамыз? Жазушы неге
үндейді? (Жазушы жер бетіндегі тіршілікті
татулыққа Құрмаштың қазасы. Көксеректің жазасын
тартуы)
-Көксеректі жауыздыққа,
соншама өшпенділікке баулыған нәрсе не? Әлде табиғаттың қатаң заңы
ма, қасқырлар әлемінің тіршілік заңы солай
ма?
Дескриптор:
-Оқушылар сұрақтарға жауап
береді 1балл
-Берілген жуан сұрақтарға тура
жауап қайтармай, ой елегінен өткізеді.
1балл
Сыни пікір айтады.
1 балл
Қызығушылығын
ояту
1-тапсырма
«Стоп
кадр» әдісі
бойынша
«Көксерек» фильмінен үзінді көрсете
отырып оқушыларға фильм бойынша сұрақтар
қою.
1. Құрмаштың бойын осы тұста
қандай сезім биледі? Бұл дұрыс па?
2. Бөлтіріктерін өлтіріп
жатқанда ана қасқыр қандай күйде болды?
-
3.Бөлтіріктерді аяусыз
өлтіруге екі аяқтыларды қандай күш итермеледі деп
ойлайсың?
Шығармадағыосы оқиға
желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып
айт.
Оқу мақсатын
таныстыру
|
Зейінін сабаққа
аударады.
Оқушылар іштей
армандау арқылы жағымды ахуал
қалыптасады.
Сұраққа жауап
береді.
Оқушылар алған сұрақтарға
жауап беріп,диалогқа түседі.
Берілген жуан сұрақтарға тура
жауап қайтармай, ой елегінен өткізіп, сыни пікір
айтады.
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
Сұрақтарға жауап беру арқылы
ой тұжырымдайды, жаңа сабақпен байланысын
анықтайды.
«Стоп
кадр» әдісі бойынша «Көксерек»
фильмінен үзінді көреді;
үзінді көре отырып фильм
бойынша сұрақтарға жауап береді;
ойларын
дәлелдейді.
Өз пікірін
білдіреді.
Сабақ тақырыбын
анықтай алады.
|
Бағалау критерийі
бойынша бағалау
|
7-сынып «Қазақ әдебиеті»
оқулығы
Слайд
https://www.youtube.com/watch?v
|