№
|
уақыт
|
Кезең
|
Мұғалім әрекеті
|
Оқушы
әрекеті
Саралау
|
Әрекеттесу түрі
|
Бағалау
|
Сұрақтар
|
Ресурстар
|
1
|
|
Ұйымдастыру кезеңі
|
- сыныппен
амандасады
|
- мұғаліммен
амандасады
|
барлығы
|
ФБ
|
|
|
|
|
Психологиялық ахуал туғызу
|
«Күннің көзі күлімдейді» тренингісі арқылы
оқушылардың өзіндік ерекшелігін анықтайды
|
Тренинг арқылы бір-бірінің ерекшелігімен
танысады
|
барлығы
|
|
|
|
|
|
Топқа бөлу
|
«Бірлігі жарасқан отбасы» топқа бөлу
әдісімен таныстыру
|
Топқа бөлінеді. Топта
әкесі, анасы, ағасы, інісі - 1 өкілден болу
керек.
|
Барлығы
|
|
|
|
Кезең: Қызығушылықты
ояту
|
2
|
|
|
|
Үй жұмысын
тексеру
«сәйкестендіру
тесті»
|
Нұсқау береді
|
Шығармаың желісін әңгіменің композициялық
талдауымен сәйкестендіреді.
|
Жеке
|
ФБ
|
|
Тест
|
|
Қызығушылықты
ояту
Стратегия Кинометафора
|
Қазақстандағы жетім балалар, жетімдер
үйлері туралы деректі фильмнен үзінді көрсету.
|
Үзіндідегі өзекті мәселенің шешу жолдарын
ұсынады.
|
|
ФБ
|
|
|
Кезең: Мағынаны тану
|
|
|
Стратегия. Дұрыс-бұрысын анықта
|
Мәтін мазмұны бойынша дұрыс-бұрыс пікірлер
беруге нұсқау айтады.
|
Мәтін мазмұны бойынша бір-біріне
дұрыс-бұрыс пікірлер айтады, дұрыс-бұрыстығын анықтайды.
|
Жұптық
|
|
Дұрыс-бұрыс сұрақтар
|
Дұрыс-бұрыстығын көрсететін қызыл, жасыл
белгілер
|
|
|
Стратегия. Кейіпкерлер картасы
|
Нұсқаулық береді
-
Берілген кейіпкерлерге іс-әрекеттерін
тізбектеп жаз.
-
Кейіпкерлердің
іс-әрекеттерін мінез-құлықтарымен сәйкестендір.
|
Берілген кейіпкерлердің іс-әрекеттерін
мінез-құлықтарымен сәйкестендіреді
|
Барлығы
|
ФБ
|
|
«Кейіпкерлер картасы»
|
|
Стратегия. Венн
диаграммасы
|
Шығармада көтерілген өзекті мәселелерді
олардың бүгінгі заманғы көрінісімен салыстыруға нұсқаулық
береді.
|
Шығармада көтерілген өзекті
мәселелерді олардың бүгінгі заманғы көрінісімен
салыстырады.
|
Топтық
|
ФБ
|
|
Венн диаграммасы
сызбасы
|
Кезең. Ой толғаныс
|
|
Стратегия. Рафт
|
Шығармашылық жұмыстың орындалуына нұсқау
береді.
|
Берілген тақырыпқа сәйкес роль, автор,
форманы таңдай отыра, шығармашылық жұмыс орындайды.
|
Жеке
|
|
|
«Рафт» сызбасы
|
|
|
|
|
Жеке
|
ФБ
|
|
|
|
|
Үй тапсырмасы
|
|
|
Жеке
|
|
|
|
|
Кезең: Рефлексия
|
4
|
|
Рефлексия
Стратегия «4 МАТ»
|
«4 Форматтың» сұрақтарын таратып
береді.
|
Сұраққа жауап береді.
|
Жеке
|
ФБ
|
1.Мен үшін бүгінгі сабақ неге
маңызды болды?
2.Сыныптастарым көтерілген
мәселе жайында не ойлайды?
3.Шығармадағы адами қасиеттерді
өз өмірімде қалай қолданамын?
4. Егер шығармадағы адами қасиеттерді өз
бойымда қолдансам, қандай нәтижеге жетер едім?
|
Сұрақтар шаблоны
|
5
|
|
Сабақ
аяқталуы
|
сабақ
аяқталады
|
|
|
|
|
|