Бекітемін: Директордың оқу жұмысы жөніндегі орынбасары
Г.Жусупова
|
Мектеп: З.Ещанова атындағы аудандық балалар
өнер мектебі
|
Сабақ: №17-18
|
Пәні: Компьютерлік графика және
дизайн
|
Күні: 18.01.2022ж
|
Мұғалімнің аты-жөні: Ізтұрғанова М.С.
|
Сынып: 4
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақ
тақырыбы:
|
Macromedia Flash панелінде түстермен
жұмыс.Түс құю.Контурды бояу. Бояу баптауларын
көшіру.
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты
|
Білімділік: Оқушыларға Macromedia Flash
программасы туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру. Терезенің
негізгі элементтері мен меню қатарының командалары туралы жалпы
мағлұмат бере отырып пәнге деген танымдық қызығушылығын
арттыру.
Дамытушылық: Оқушылардың логикалық және
фантазиялық ойлау қабілеттерін әр түрлі стратегияларды қолдану
арқылы дамыту.
Тәрбиелік: Оқушылардың ғылыми көзқарастарын
тәрбиелеу, өздігінен және топпен жұмыс істеуге дағдыландыру, өзара
көмек беруге тез ойлауға, өз пікірін
|
Сабақ мақсаттары
|
Барлық оқушылар:
|
Macromedia Flash программасының
интерфейсі, терезе элементтері, құралдар үстелі, палитра,
қабат, мәзір жолымен таныс.
|
Оқушылардың басым бөлігі:
|
|
Кейбір оқушылар:
|
|
Тілдік мақсат
|
Оқушылар:
Macromedia Flash
туралы түсінік
қалыптастырады .
|
Негізгі сөздер мен тіркестер:
|
Компьютерлік графика дегеніміз не?
|
Сыныптағы диалог үшін пайдалы
тілдік бірліктер:
-
Macromedia Flash
программасына жалпы сипаттама
-
Macromedia Flash
программасының артықшылығы мен кемшілігі
Macromedia Flash программасының терезе
элементтері
|
Талқылауға арналған
тармақтар:
|
1.Macromedia Flash программасының
негізгі артықшылығы:
-
графикалық көріністермен
жұмыс кезіндегі жоғарғы сапа;
-
жұмыс кезіндегі ыңғайлылық
пен жайлылық;
-
көріністермен жұмыс
кезіндегі жоғарғы функционалдық мүмкіншіліктер ойлаған операцияны
жасауға көмектеседі;
-
негізгі сценарийларды
қолданғандағы растрлық көріністерді жасаудағы кең автоматты
мүмкіндіктер;
-
әртүрлі көркем
эффектілерді жасаудағы көп таңдаулы фильтрлік командалардың
көмегі;
-
түсті көрініспен жұмыс
кезіндегі механизм;
-
кез келген қолданушы жұмыс
істеп отырған программаның жетіспеушілігін білу міндетті. Бұл
практика кезінде кездескен кезде уақытты үнемдеуге көмектеседі және
қай кезде бұл программаны қолдануға болады, қай кезде қолдануға
болмайтынына көмектеседі. Macromedia Flash программасының
кемшілігі:
-
көп түсті сызық және орбиталық қисық
салуда;
-
симметриялы орналасқан көп көрінспен бір
уақытта жұмыс істегенде;
-
диалогтық терезесінен шықпай, әртүрлі
фильтрлердің ісін көруге
-
қолданған түзету қалыңдығындағы (слой)
көріністі түзету командасын ауыстырғанда;
-
Сorel photo-paint файлдық форматы бар
құжатпен жұмыс кезінде;
-
қолданушының еркімен программаның интерфейс
элементтерін түзегенде;
-
мозайкалы суретті құру кезіндегі көріністі
көбейткенде.
Macromedia Flash
бағдарламасын іске қосу үшін мына команданы орындаймыз
|
Жазылым бойынша ұсыныстар:
|
Кестелік, иерархиялық, желілік сөзінің
үш тілде аталуын білу
|
Алдыңғы тақырып
|
Программаны орнату және оны жою.
Операциялық жүйені баптау және қалпына
келтіру
|
Жоспар
|
Жоспарлаған
уақыт
|
Жоспарлаған жаттығулар
(төмендегі
жоспарланған
жаттығулармен қатар
ескертпелерді жазыңыз)
|
Ресурстар
|
Басталуы
5 мин
5 минут
«Фишбоун» әдісі
|
Ұйымдастыру.
Өткенді қайталау үшін «сұрақ -жауап
» әдісі арқылы қорытындылаймын
-
Macromedia Flash
программасын ашу жолдары
-
Macromedia Flash
программасынан шығу жолдары
-
Macromedia Flash
терезесінде жаңа құжат құру жолдары
-
Құжатты сақтау жолдары
-
Түстер моделін өзгерту жолдары
-
Бейненің масштабын өзгерту жолдары
-
Құжатты ашу жолдары
|
Үлестірмелер, оқулық,
жұмыс дәптері
|
Ортасы
15 минут
практикалық
жұмыс
10 минут
|
1. Macromedia Flash программасын іске қосамыз
(Пуск-Программы-Macromedia-Macromedia
Flash 8.0)
2. Create
New бөлімінен Flash Document
командасын басамыз
Macromedia Flash программасының бастапқы
беті
Macromedia Flash –те
түстермен жұмыс
Flash – те проект жасағанда
және оны басқа программалармен салыстыра отырып графикалық
суреттерде Web – дизайнда олардан мүмкіндігі көп екендігін байқауға
болады.
-
Элементтерді қолдануда
бірнеше рет қайталануы.
-
Кадырларды өзгерту үшін
біріктіргенді. (motion tweens), командалары кадырлардың қайталануын
автоматты турде санауын көрсетеді.
-
Кадырлардың
трансформациямен бірігуі. (shape tweens), командалары кадрлардың
трасформациямен автоматты турде бірігіп, проектінің жылдамдығын
көрсетеді.
-
Қарандаш құралымен
сызылған сызық қаламсапқа қарағанда аз көлемді талап етеді.
(пунктир, линий т.б)
-
Қабаттарды қолдану
клиптің бөлімдерін бөлуге қолданылады.
-
Векторлық графикаға байланысты
әр санның шрифтімен стилін қысқарту.
-
Жоғарғы дәрежелі пайдалы
музыканы МР3 форматта қолдану.
-
Растрлік көріністерді
анимация мүмкіндігінде қолдану, оның статикғалық элементтерінің
фондық түсі.
-
Actions Script бөлімдерінде
кадрларды бөлуді қолдану.
-
Әр қабатқа обьектілерді
біріктіріп қою.
-
Бір обьектінің түрлі
құралмен фондық түсітік эффектілерін өзгерту
.
-
web – safe бірлік
политрасында түстік браузердің айырылуын
қолдану.
-
Library компонентінде
кезкелген обьектіні тез тауып көлемін өзгертуге
борлады.
-
Бастапқы проектіге жаңа
проектіні қолдану.
Web сайтпен Internet – те программаны өзгерту үшін кейде
гипермәтіндік текстке HTML тілі қажет
болады.
Flash технологиясы HTML
тілінің орнына таласқан емес , бірақ толық роликтік парақты Flash -
пен сформировать етуге болады.
Қабаттық көрініс. Маркер терезеде
бейнеленген ағымдық кадрды көрсетеді. Қандай да бір кадрды
сілтегенгенде маркер оған автоматты турде
орналасады
|
Оқулық,
маркерлер,
плакаттар,
стикерлер,
үлестірме
қағаздар,
интерактивті
тақта
Компьютер, оқулық
|
Сабақты
қорытындылау
5 мин
|
Сабақты қорытындылауда тест сұрақтарын
беремін
Жауабы:
1-а,2-с,3-в,4-в,5-с,6-а,7-д,8-д,9-а,10-в
|
дәптер
|
Аяқталуы
5 минут
|
Критерийлер арқылы
өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау.
Үйге тапсырма: тақырыпты
оқып, түсінігін айту
Бағалау.
«бес
саусақ» әдісі арқылы кері байланыс алу.
|
Оқулық,
күнделік
Үлестірме қағаздар
|
|
Саралау – Сіз қосымша көмек
көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға
тапсырманы күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау
ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы
байланыс
|