Жетісу облысы білім
басқармасының
Көксу ауданы бойынша білім бөлімі
ММ
«Жұлдыз» бөбекжай балабақшасы»
КМҚК
«МАД топтарындағы оқытудың
тиімді формалары мен әдіс-тәсілдері»
/шебер
сынып/
2023
жыл
«МАД топтарындағы оқытудың
тиімді формалары мен әдіс-тәсілдері»
/шебер
сынып/
Тәрбиеші: Кожахмет
Асыл Темирхановна
Мақсаты: Мектепалды даярлық
топтарында Н.Зайцев әдістемесінің
тиімділігі мен ойын арқылы өткізу формасының тәжірибесімен
бөлісу.
Күтілетін
нәтижесі: Мектепалды даярлық
топтарында ойын арқылы оқыту және
тәрбиелеуде Н.Зайцев әдістемесінің ойындарын қолданудың тиімділігі
туралы түсінік алады.
Спикер:
-Сәлеметсіздер ме, құрметті
әріптестер! Мен бүгінгі шебер сыныпта Сіздерге Зайцев әдістемесін
мектепке дейінгі ұйымдарда және мектепалды сыныптарда балалардың
жас ерекшеліктерін ескере отырып, ҰІӘ-ті осы әдістеменің ойындарын
қоданылу тиімділігі туралы түсінік беріп, өз тәжірбиеммен бөлісетін
боламын.
-Құрметті әріптестер, бұл
шебер сыныпты жүргізу үшін маған сіздердің көмектеріңіз қажет, ол
үшін 9 немесе одан да көп педагогтерді ортаға шеңберге
шақырамын.
Ойын: «Күлкілі
сөздер»
Ойынның
шарты: Мен қазір қолымда тұрған
текшелерді еденге шашып жіберемін. Сіздер еденде шашылып жатқан
текшелерден 4 немесе 5 текшені тез жинап, оларды біріктіре отырып
паравоз құрастырасыздар. Құрастырылған паравоздағы «күлкілі»
сөздерді мен оқып шығамын, сіздер сол «күлкілі» сөздерді қайталап
айтасыздар.
Сұрақтар
алаңы:
-Осы ойынды қандай іс-әрекетте
қолдануға болады?
Топтасу:
- Ал, келесі ойынды ойнау үшін
түсі ұнаған текшедегі үстелге барып
жайғасыңыздар.
Үш үстелде сары, сұр, қоңыр
түсті текшелер тұрады.
І топ: Ойын: «Сиқырлы
текшелер» (3
мин.)
Ойынның
шарты: Үстелдің үстінде берілген
карточкалардағы сөздерді, текшелерді пайдалана отырып, отбасы
мүшелерінің аттарын (ата, әже, әке, ана т\б) құрастырады. Үлгідегі
сөздер тұр.
ІІ
топ: ойын «Жел» (3
мин.)
Ойынның
шарты: Түтікшелердің көмегімен ұсақ
қиылған әріптерді ішке демді тарту арқылы, сөз жазылған ұяшықтарға
орналастырады. Орналасқан дыбыстардың дауысты, дауыссыз екенін
ажыратады, атайды.
/Бұл ойында сонымен қатар
тыныс алу жаттығуы да іске асырылады, яғни физикалық дамуы
қалыптасады/
ІІI
топ: ойын
«Ұяшықтар» (3
мин.)
Ойынның
шарты: Бос
ұяшықтардың санына сәйкес әріптер
карточкаларын орналастырып, сөздер
құрайды.
Құрметті әріптестер, ойын
барысында мен текшені сылдырлатсам, сіздерге өзге топтың ойындары
қызықты болып жатса сол топқа ауысып, ойнасаңыздар
болады.
Ойын: «Караоке» (3
мин.)
Ойының
шарты: Ғажайып қоржынның ішінен
кез-келген текшелер көрсетіліп тұрады. Текшелерде көрсетілген дыбыс
немесе қосарлы дыбыстарды халық әуеніне, той әуеніне, рэп
стильдеріндегі әуенге салып орындайды.
Ойын: «Еркін
микрофон» (3
мин.)
Ойынның
шарты: Әр топтан бір педагог өз
ойымен еркін бөліссін.
Қорытынды: Осы ойындар сөйлеуді дамыту,
сауат ашу негіздері, қазақ тілі іс-әрекетері арқылы жүзеге
асырылды.
Ойындардың
мақсаты: Сөйлеудің дыбыстық
мәдениеті: Фонематикалық естуді дамыту.
Артикуляциялық жаттығуларды жасау. Балалардың сөздік қорларын
байыту, сөздерді буынға бөлу, сөздерге дыбыстық талдау жасату,
дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажырату.
Күтілетін
нәтиже: Балаларда Коммуникативті
дағдылары дамиды.
Құрметті әріптестер шебер
сыныпқа белсене қатысқандарыңызға алғысымды
білдіремін.