Пәні: логопедиялық
сабақ
Айы: _________________
Апта: ___________
Күндері:_________
Сабақтың
тақырыбы: Мәдениет
ескерткіштері
Мақсаты:
Білімділік:Мәдени ескерткіштерге деген
көзқарастарын қалыптастыру.
Дамытушылық:Дүниетанымын кеңейту,
оқушылардың ой-өрісін дамыту,ойлау қабілетін
арттыру.
Тәрбиелік:Оқушыларды ұжыммен тату жұмыс
жасауға тәрбиелеу.
Көрнекілігі:мәдени ескерткіштер
суреті.
Сабақ
түрі:
аралас
Әдіс
тәсілдер:Сұрақ-жауап, түсіндіру,
әңгімелесу.
Сабақ
барысы:
І Ұйымдастыру
кезі: амандасу,түгендеу.
-Сәлеметсіңдер ме,балалар!
-Балалар бүгінгі сабаққа дайынбыз ба
-Қазір бізде қай
сабақ
-ЛОГОПЕДИЯЛЫҚ
САБАҚ
Логопедия сабағында біз не
істейміз
-Анық сөйлейміз. Иа, анық таза
сөйлеу үшін балалар,біз ең алдымен тілімізді, ернімізді, дұрыс
тыныс алуымызды жаттықтыруымыз керек, ол үшін тіл жаттығуларын
жасаймыз, яғни дұрыс,анық сөйлеуді
үйренеміз
ІІ Артикуляциялық
жаттығулар
«Жымию»-Ерін жымиып ашыңқы
тұрады, үстіңгі, астыңғы тістер көрініп
тұрады.
«Күрекше»-Ауыз кең ашық,
жалпақ тіл астыңғы ерінде.
«Сағаттың тілі»-ауыз ашық,
тілді оңға солға қозғалту керек.
«Түтікше»-ауыз ашық, тілдің
шеттері көтеріңкі.
ІІІ Жаңа
сабақ.
Тақырыппен таныстырамын:
-Балалар , сендер мәдени ескерткіштер туралы білесіңдер
ме? Қазіргі Қазақстан территориясы екі ежелгі
мәдениеттің тоғысқан жерінде орналасқан.Бұл жерде көп
халықтар,ежелгі өркениеттер мәдени ескерткіштері пайда
болған.Түркістандағы Қожа Ахмет Яссауидің кесенесі ЮНЕСКО әлемдік
ескерткіш деп таныған.Жамбыл обылысындағы Айша-Бибі
кесенесі-Қазақстан территориясында VII-VIII ғасырларда құрылыс
технологиясының даму деңгейінің зор екендігін көрсетеді.Қазақстанда
78 ден аса тарихи мәдени ескерткіштер бар.Қәне балалар біге белгілі
мәдени мұраларды бірге атап
өтейікші
-Күлтегін
ескерткіші
-Орхон-Енесей
ескерткіші
-Үш би
ескерткіші
-Ш.Қалдаяқов
ескерткіші
ІҮ.Сөздік қорын молайту
бойынша жұмыс жүргізу
Белгілер: Күлтегін ескерткіші, Орхон-Енесей
ескерткіші,Үш би ескерткіші
Қимыл-әрекет: салу,құру,алу,сызу,қалау
Зат: ұзын, қысқа, калың, жұқа,
биік
Ү. Дыбыспен
жұмыс:
Ж дыбысының
қойылымы
Ерін жымиып. Тістердің арасы
1мм ашық. Тілдің ұшы төменгі тістерге тіреліп тұрады. Тілдің ортасы
көтеріңкі, ортасында ойықтаау болады. Ауа ағыны еркін өтеді. Тілдің
бүйір жақтаулары жоғарғы азу тістерге тиіп тұрады. Жұмсақ таңдай
көтеріліп, мұрынға баратын жолын жабады, дыбыс перделері
ашылады.
Буындарды
оқу
Шана қашау
қысқыш
Шаңғы қойшы
қылыш
Шалғы пышақ
ағаш
Шапан тышқан
қарындаш
ҮІ.Сергіту
сәті
Иiлiп оңға
бiр, иiлiп, солға бiр.
Оң аяқ,
сол аяқ, оң аяқ , сол аяқ
Жаттығу
оңай-ақ.
ҮІІ. Ойын: «Есте сақтап
атап шық»
Балаға сөздер ұсынылады. Бала
соларды есту арқылы есте сақтап кейін қайтадан айтып беруі
тиіс.
Сөздер: мезгіл, күз, жаңбыр, жапырақ,
суық, ағаш, диқан, жемістер.
ҮІІІ.Қорытындылау
ІХ. Үйге
тапсырма
Ж дыбысын
автоматтандыру