Материалдар / Мәдениеттану таңдау курсының ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ

Мәдениеттану таңдау курсының ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұлттық мәдениеттің ерекшелігі, тұрпаттық сипаттамасы, архаикалық және ұлттық мәдениеттің өзекті мәселелерімен таныстыру. Бағдарлама – оқушылардың ой - өрісін дамыту, мәдени білімін тереңдету, логикалық ойлау қабілетін дамыту, шығармашылықпен жұмыс істеуге қол жеткізуге қоғамдағы адамның қызметін реттеудегі мәдениеттің роліне баға беруге үйретеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Желтоқсан 2017
1364
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі«Ы.Алтынсарин атындағы № 49 мектеп – гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі





Әдістемелік кеңестің шешімімен бекітілген «___» ____201_____ ж №_____хаттама № 49 мектеп-гимназия директоры: Д.М. Жумадилова _______________ (қолы,мөрі)





Мәдениеттанутаңдау курсыныңОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Сыныбы: 6 «Ә, Б,Е»









Құрастырған: тарих пәнінің мұғалімі: Маглумова Р. Н













Тараз

Курстың тақырыптық жоспарыМәдениеттану 6 - сынып








р/с


Сабақтың тақырыбы


Сағат саны


Мерзімі








6 «В»6 «Г»
11Кіріспе. Мәдениет- адамзат әлемінің айнасы1







Ежелгі адамдардың қоршаған орта туралы түсінігі 6 сағат
21Ежелгі адамдардың дүниетанымы және білімі 1



32Алғашқы діни түсініктер1



43Аруақтар мен құдайларға сену1



54Өнердің шығуы1



65Қола дәуірі Андронов мәдениеті1



76Зергерлік өнер1







Ежелгі көшпелілер мәдениеті 7 сағат
81Көшпелілер мәдениеті. Киіз үй1



92Сақтар мәдениеті1



103Ғұндар мәдениеті1



114Көпелілердің киімдері1



125Ат әбзелдері мен сауыт-саймандары1



136Дәстүрлі әлем бейнесі1



147Мәңгілік өмір сүру идеясы1







Көшпелілердің әдет-ғұрпы мен діни түсініктері 4 сағат
151Көшпелілердің әдет-ғұрпы1



162Тәңірге сиыну1



173Ата-баба рухына табыну1



184Жерлеу рәсімдері1







Қазақ мифтері 10 сағат
191Миф дегеніміз не?1



202Тәңірдің жаралуы туралы миф1



213От-Ана1



224Ғаламның әлемдерге бөлінуі1



235Жолдардың Ақ және Қара құдайлары1



246Скифтердің арғы бабасы Геракл туралы аңыз1



257Орта Азияның ежелгі халқы сарматтардың шығу тегі жайында1



268Тәңірге құрбандық шалу. «Алтын адам» кім?1



279Ғұн мемлекеті. Ғұндардың наным-сенімдері1



2810Ғұндар Тәңірқұты мен үйсін ханзадасы 1







Қанатты аттар және нанымдар мен әдет-ғұрыптар 5сағат
291Құрбан аттары1



302Сиқырлы ақбоз аттар1



313Бес түлік малдың иелері1



324Ата-бабаларымыз неге Көк Тәңіріне табынған1



335Көне мифтерге негізделген қазақ ырымдары1



341Қорытынды1















Оқу курстың тақырыптарының мазмұны
Сабақтың тақырыбыСағат саны



Мазмұны
1Кіріспе. Мәдениет- адамзат әлемінің айнасы

1
Мәдениет туралы жалпы түсінік
2І. бөлім. Ежелгі адамдардың қоршаған орта туралы түсінігі 6Еңбек ету барысында адамдардың ақыл ойының жетіліу және ежелгі адамдардың табиғаттың тылсым күшіне тәуелділігі, өнердің пайда болуы адамдардың рухани мәдениетінің дамуы.
3ІІ бөлім. Ежелгі көшпелілер мәдениеті 7Көшпелілердің рухани мәдениеті мен әлемнің құрылымы туралы түсінігінің қалыптасуы
4ІІІ бөлім. Көшпелілердің әдет-ғұрпы мен діни түсініктері 4Ертедегі көшпелілер өмірі мен діни түсініктері,өнері , мәдениеті туралы
5ІV бөлім Қазақ мифтері 10Адамның қиялдан, ойдан шығарылған барлық көне дүниелері мифтер, аңыздар және ертегілер нақты тарихи оқиғаларға негізделген Қазақстанның байырғы атамекен жерлерінің мифтері жайында дүниетанымдық түсінік.
6V бөлім Қанатты аттар және нанымдар мен әдет-ғұрыптар 5Мифтерде халықтың шынайы тұрмыс-тіршілігі және тарихи оқиғаларды сабақтастыра отырып, адамдар арасындағы қарым-қатынастарды және әлемнің сыр-сипатын , құылымын мифологиялық тұрғыдан түсіндіру.
7Қорытынды1Ежелгі мәдениетті тарихи-мәдени процестің, адамдардың шығармашылыққызметінің қорытындысы



















Түсінік хат.

Қазақ халқының мәдениетіегеменді, тәуелсіз Қазақстан елінің ең басты мақсаты. Біз ең алдымен өз еліміздің, жеріміздің мәдениетін өркендетуіміз, еліміздің мәдениетінің әлемдік мәдениетте алатын орнын айқындап, жалпы ежелгі мәдениеттің тарихи-мәдени процестің, адамдардың шығармашылық қызметінің белгілі қорытындысы ретінде, оған құндылықтық көзқарас қалыптастыру. Әлемдік мәдениетке қосқан үлесін бағалай білу. Оқушыларды өз мәдениетінің деңгейін, ерекшеліктерін, жетістіктерін білуге ұмтылдыру, оны қадірлей, құрметтей білуге үйретеді. Ұлттық мәдениеттің ерекшелігі, тұрпаттық сипаттамасы, архаикалық және ұлттық мәдениеттің өзекті мәселелерімен таныстыру. Мәдениеттің сан-салалары мен түрлеріне жаңаша көзқарас қалыптастырған және мәдениет мәселелеріне тікелей байланысты ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуде мәдениеттану ғылыми саласының орнын көрсететін ізденістері мен тұжырымдарын білуӨзге халықтың мәдени жетістіктерін бағалай білген оқушы, өз елінің, мәдениет құндылықтары жүйесінің, баға жетпес мәдени мұраларын, рухани байлығын қадірлей білмек. Елдің мәдениетінде әлі де ашылмаған құпиялары көп сияқты, соның сырын ашуға ұмтылу, мәдениеттің құндылықтық-нормативтік қырларын біліп қана қоймай, олардың көмегімен өз елінінің мәдениетінің ерекшеліктерін тануына, зерделеуіне ықпал ету. Ой өрісін, талғамын, рухани деңгейін мәдениет жетістіктерін, ғасырлар тәжірибелерін оқып-білу арқылы дамыту. Бағдарлама – оқушылардың ой - өрісін дамыту, мәдени білімін тереңдету, логикалық ойлау қабілетін дамыту, шығармашылықпен жұмыс істеуге қол жеткізуге қоғамдағы адамның қызметін реттеудегі мәдениеттің роліне баға беруге үйретеді. Бағдарламаның құрылымы кіріспе, негізгі бөлім және қорытындыдан тұрады. Бағдарлама 6 сыныпқа бағыттылған. Курс аптасына 1 сағаттан, жылына 34 сағат көлеммен оқытылады. Бағдарлама 5 кезеңнен тұрады: І. бөлім. Ежелгі адамдардың қоршаған орта туралы түсінігі ІІ бөлім. Ежелгі көшпелілер мәдениеті ІІІ бөлім. Көшпелілердің әдет-ғұрпы мен діни түсініктері ІV бөлім Қазақ мифтері V бөлім Қанатты аттар және нанымдар мен әдет-ғұрыптар Өз елінінің мәдениетінің ерекшеліктерін тануына мәдениет туралы түсінік, ұғымдарын тереңдету, терминдерді дұрыс қолдануларын анықтау, мәдениеттану тұжырымдарын пайдалана білуге үйрету. Ой өрісін, талғамын, рухани деңгейін мәдениет жетістіктерін, ғасырлар тәжірибелерін оқып-білу арқылы дамыту.





Мұғалімдерге ұсынылатын әдебиеттер тізімі.Негізгі
  • Мәдениеттану негіздері. Ғабитов.Т.
  • Мәдениеттану негіздері. Төкенов.А.
  • Мәдениеттану негіздері. Құлсариева.
  • Қазақ мәдениеті энциклопедиялық-анықтамалық «Аруна» баспасы Алматы, 2005 жыл.
  • Қазақтың көне тарихы. Алматы, 1993 жыл.
  • Қазақтың ою-өрнектері энциклопедия. Өмірбеков.М.Алматы, 2005 ж.
  • Қазақтың дархан дастарханы. Кенжеахметұлы.С. Алматы, 2007 жыл.
  • Ежелгі Қазақстан мифтері.Қазақстан балалар энциклопедиясы. Алматы: «Аруна» баспасы 2006 жыл.
  • Қазақтың дәстүрлі саз аспаптары. Жәмішова.З. Алматы, 2008 жыл.
  • Қазақ халқының тұрмысы мен мәдениеті. Кенжеахметұлы. С. Алматы,
2006 жыл.

Қосымша

  • Қазақ мәдениеті энциклопедиялық-анықтамалық «Аруна» баспасы Алматы, 2005 жыл.
  • Ежелгі Қазақстан мифтері.Қазақстан балалар энциклопедиясы. Алматы: «Аруна» баспасы 2006 жыл.
  • Қазақтың дәстүрлі саз аспаптары. Жәмішова.З. Алматы, 2008 жыл.
  • Қазақ халқының тұрмысы мен мәдениеті. Кенжеахметұлы. С. Алматы, 2006 жыл.






























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ