Сертификат алу үшін


Құрметті қолданушылар ұстаз тілегі ust.kz сайтында 09-11 желтоқсан күндері жөндеу жұмыстары жүреді. Сайтты толық 12-желтоқсан күні кейін кіріп қолдана аласыздар. Түсіністік танытып бізбен болғандарыңыз үшін рақмет!

Мағжан Жұмабаева. Бесік жыры 3 - сынып
Автор: Ахметбекова Аяулым Сержанқызы
Бағыты: Бастауыш сынып Бөлімі: Ашық сабақ Сыныбы: 3 сынып
Жарияланған уақыты: 2018-10-11





Материал туралы қысқаша түсінік

Мағжан Жұмабаевтің "Бесік жыры" атты тақырыбында ашық сабақ жоспары.


САБАҚ:Мағжан Жұмбаев.Бесік жыры.Мектеп: №147 гимназия
Күні: 20.02.2018 жМұғалімнің есімі:Ахметбекова А

СЫНЫП: 2 «В»Қатысқандар саны: Қатыспағандар:
Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары)2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу2.2.8.1 -мұғалімнің көмегімен сюжеттің дамуындағы өзгерістерді анықтау;
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:


  • Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.
  • Бесік туралы түсінік береді.
  • Берілген сұрақтарға жауап бере алады.


  • Оқушылардың басым бөлігі:


  • Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.
  • Мағжан Жұмабаев туралы айтып бере алады.
  • Бесік жырының маңыздылығын түсінеді.


  • Кейбір оқушылар:


  • Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.
  • Өлеңнің әр бөлігіне талдау жасай алады.
  • Бағалау критерийі
  • Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.
  • Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
  • Бесік жырының маңыздылығын түсінеді.
  • РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
    Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
    Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі,тарих.
    ЖоспарланғануақытЖоспарланған жаттығулар

    Ресурстар
    Басталуы 5 минут

    Топқа бөлу 2 минут Қолдарына қай жануардың суреті түссе, сол сурет бойынша 4 топқа бөлініп отырады.Психологиялық ахуал қалыптастыру: 1 минут«Көңілді күн» би 1-топ «Қошақандар»2-топ «Ботақандар»3-топ «Құлыншақтар»4-топ «Балапандар»



    Ортасы 20 минут Үй тапсырмасын қайталау.« Сиқырлы қобдиша» әдісі Қобдишаның ішінде сұрақтар болады. Оқушылар кезектесіп жауап береді.
  • «Бұл кім?» өлеңін жатқа айт
  • Әлди,әлди аппағымды жатқа айт
  • Бесікке кімді бөлейді?
  • Ы.Алтынсарин кім?


  • Дескрипторлар: - өлеңді жатқа айтады және жауабын айтады.;- өлеңді жатқа айтады;- бесікке нәрестені бөлейтінін айтады.- Ы.Алтынсариннің кім екендігін айтады.ҚБ: смайликтер арқылы

    - Бесік деген не? Бесік неден жасалған?- Бесікке жатқан бала бар ма?- Қандай салт – дәстүрлерді білесіндер?Слайдқа назар аударып, оқушылардың шілдехана, бесік той, қырқынан шығару, тұсау кесу туралы ойларын тыңдау?Дескрипторлар: - Бесіктің не екенін айтады.;- бесіктің неден жасалғанын айтады;- Салт – дәстүрлерді айтады.ҚБ: мақтау,мадақтау.

    - Баланы бесікке салғанда не айтылады? - Бесік жыры -Ендеше мынадай Бесік жырын тыңдап көрейік. Үнтаспадан тыңдату.-Сендерге ұнады ма? Әннен қандай әсер алдыңдар?- Олай болса, балалар, бүгінгі біздің өтетін тақырыбымыз Мағжан Жұмабаевтың «Бесік жыры» өлеңі.- Өлеңмен таныспас бұрын бесік жыры туралы түсінік берейік..- Бізге бүгін қонаққа Ғалия әжей келіпті ол ксі сендерге жалпы Бесік туралы түсіндіріп,жаға мағлүматтар айтып береді.Бесік көрсетіліп, түсінік беріледі.

    -Бесік жыры тұрмыс салт жырларының көне түрінің бірі. Әлемде Бесік жырын айтпайтын халық жоқ. Бесік жырының басты қызметі-бесік тербелісіне ыңғайлас сазды әуен, ырғақты сөзбен баланы тыныштандыра отырып, оның жан-жүйесі мен санасына ұлттық тәрбиенің алғашқы нәрін сіңіру. Бесік жырлары ел арасында ежелден айтылып, әбден қалыпқа түскен, барлық жерлерде мазмұны мен әуені өзгертілмей орындалады. Олар: «Әлди, әлди ақ, бөпем,, Ақ бесікке жат бөпем!» деген ана мейіріміне толы өлең жолдарымен басталып, баланы жұбататын, алдандырып тәтті ұйқыға батыратын шумақтарға ұласады.«...Айыр қалпақ киісіп,Ақырып жауға тиісіп,Батыр болар ма екенсің!Бармақтарың майысып,Ою- өрнек ойысып,Ұста болар ма екенсің!Таңдайларың тақылдап,Шешен болар ма екенсіңдеп баласының болашағынан көп үміт күтеді.Бұлбесік жырының бір түрі ғана. Осындай әдемі әуенмен астарында ізгі тілегі бар бесік жырын тыңдаған бала шебер болуға да, шешен болуға да ұмтылып өседі. Баланың бойына әсерлі әуен, сұлу сөзбен айтылатын ананың әлдиі ана сүтімен қосылып осылай сіңеді. Бесік жырының толып жатқан түрі бар. Сәбиінің аман өсуінен бастап, болашақ өміріне деген тілегі, сенімі, ниеті әдемі әнге шумақ болып өріліп, анасының айтуымен балаға жетеді. Тіпті алыстағы төркініне деген сағынышын да бөпесіне айтып, баласымен сырласа отырып «әй, әй, бөпем, артта қалған, елімді көрер ме екем ..» деп іштегі шерін бесік жырына қосқан. Анасының еліне деген сағынышы бөпеге беріліп, ол анасын аяйтын, ардақтайтын, мейірімді әрі жанашыр болып өседі екен.Бесікті қарағай, қайыңнан, талдан иіп жасайды. Мұндай бесік жеңіл, ықшам әрі берік, көшіп-қонуға ыңғайлы болады. Бесікте жатқан бала әрі таза, әрі жылы жатады.

  • Рақмет сізге! Біз сабағымызды жалғастырамыз.
  • Оқулықпен жұмыс.Оқулықпен жұмыс1. Мағжан Жұмабаев атамыздың Бесік жырын оқып көрелік.1-2 оқушыға мәнерлеп оқытуБесік жырыКүнім, айым,Еркетайым,Бөлейін енді.Тыста дауыл,Жатқан ауыл,Ұйқың да келді.-Өлеңнің ұйқасына мән берейік. Бірінші қатар мен екінші қатар ұйқасады, үшінші қатар ұйқаспайды. Ендеше бұл- егіз ұйқас деп аталадыӨлеңді мәнерлеп оқу. Оқушыларға тізбектей оқыту.2. Өлеңді талдау.-1-бөлімінде не туралы айтылады?-Балаға жылы сөздер айтып, бесікке бөлейін дейді.2) Тыстағы ауыл жайлы айтылады.3) Баланың жылы, жұмсақ төсегі- бесік екені жайлы айтылады.4) Анасы баласына әлди, әлди деп көзіңді жұмып, тәтті ұйқыға бата ғой дейді.5) Қорадағы малдар, төлдері барлығы да ұйқыда.6) Баланы жұлдызға, күн нұрына теңеп, тәтті ұйқыға кіре ғой дейді.Дескрипторлар: - өлеңді мәнерлеп оқиды.;- өлеңнің ұйқасына мән береді;- қлеіге талдау жасайды..ҚБ: смайликтер арқылы, мақтау мадақтау



    Мағжан Жұмабаевтың өмірімен таныстыру.Дәптермен жұмыс Мағжан Жұмабаевтің өмірбаянын жазып алу









    Сергіту сәті 2 минутАлдарында жатқан қағаздарын бастарына қойып жанындағы досының суретін салу. Салып болған суретті жанындағы досына сыйлау. Қағаздар
    Аяқталуы 20 минутҮш тілде сөйлеп үйренейікБесік жыры – колыбельная - cradleНәресте – ребенок - babyСинтез Суретпен жұмыс.Суретте кім бейнеленген?Ана баласына қандай сөздер айтады?- Анаң сені қалай еркелетеді?- 1 - топ: Өлең ұйқастыру----------------------------------- сыйлаймын,----------------------------------- тыңдаймын.----------------------------------- аламын,------------------------------------ баламын.2 - топ: Бесік туралы ырым – тыйым сөздерді жазу,айту3 - топ: Өлеңнен балаға арналған жылы сөздерді теріп жазу.4- топ: Бесіктің маңыздылығы мен пайдасын жазу.Әр топ өздерінің постерлерін қорғайды.Дескрипторлар: - өлеңді ұйқастандырады.;- бесік туралы ырым- тыйымдарды жазады;- Жылы сөздерді теріп,жазады.- Бесіктің мағыздылығын айтады.,жазады.

    ҚБ: смайликтер арқылы, мақтау мадақтау

    Жарайсыңдар Ойын «иә, жоқ»: иә - шапалақтау, жоқ - үндемеу.- Бесік жыры өлеңінің авторы Мағжан Жұмабаев.- Бесік жырын қуыршақтарға арнайды.- Сәбиді бесікке жатқызады.- Мағжан Жұмабаев әнші.- Ана баласына жылы сөздер айтады?




    Оқушылар топпен жұмыс жасайды
    Кері байланыс Білім қоржыны» кері байланыс



    Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады
    Үйге тапсырма: «Бесік жырын» жаттау.Мағжан Жұмабаев туралы қосымша мәлімет жинақтау.

    Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
    РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?«Менің көңіл-күйім баспалдағы»Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады.

    Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?






    Материалды сайттан тегін жүктеу
    Жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!



    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.