Материалдар / Мағжан мен Жүсіпбек
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мағжан мен Жүсіпбек

Материал туралы қысқаша түсінік
10-сынып. Мектеп баспасымен жасалған қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2024
189
4 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар

      Бөлім:

ІІІ бөлім. Қазіргі қоғам құндылықтары: мәдениет және өркениет. Тілдік жүйе және норма

Педагогтің аты-жөні

Абдраимова М. Т.

Күні:

11.11. 24ж

Сынып:

10Б


Сабақтың тақырыбы

Мағжан мен Жүсіпбек

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

10.1.2.1- мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (интервью) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды талдау;

10.4.2.1. - сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану;

Сабақтың мақсаты:

- мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды талдайды;

- сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолданады;

-грамматикалық талдаулар жасайды.

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Өмір бойы оқуға, еңбек етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Білім алушының іс-әрекеті әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

І.Ұйымдастыру


Амандасады





Сабақтың ортасы

ІІ. Жаңа білімді игерту. А. Оқылым алды тапсырма. 3 топ болып, Мағжан мен Жүсіпбекке сұхбаттасу мүмкіндігін пайдаланып, сұрақ қойыңыздар?

1-тапсырма. Мәтінмен танысыңыздар, терминдер мен ұғымдарды, фразеологизмдерді табыңыздар.

Терминдер: дыбыс, руханият, толеранттылық, , тарих.

Ұғымдар: іші мәнерлі, сыртқы түр, әлеуметтік маңыз.

Тілдік оралымдар:

1. фразеологизмдер-сенімге дақ түсіру, күн көру;

2. ауыспалы тіркестер-таудай үміт, табанды қайрат, шамдай мұрат, жалынды жүрек, терең білім.


- мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды талдайды;



ҚБ.

Дұрыс!

Дескриптор:

-терминдер1;

-ұғымдар 1;

-тілдік оралымдар: 1;

барлыңы 3 ұпай;





Оқулық «Мектеп»

51-бет.

Оқулық 52-бет. Есте сақта! айдарын оқыңыз.

Ритм.

2-тапсырма. Өлеңдегі буын санын анықтап, сөйлеу ритміне әсерін түсіндіріңдер.

А/на/дан/ ал/ғаш /ту/ға/ным/да, / 8-9 буын

Жыладым неге дауыстап?

  • Етістіктерін теріп жазып, морфологиялық талдау жасаңыз.

Ту –етістік. –ған –есімше жұрн, -ым жіктік І, -да жатыс септ жалғ.



- сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолданады;

-буын санын анықтайды; ;

Дескриптор:

-буын саны 1;

-әнге салып айту 1;

өлеңдегі етістіктерді талдау 1;

барлығы 4 ұпай;

52-бет

https://youtu.be/E8sxT0htKJ8



3-тапсырма А. Байтұрсынұлының сөз өнері туралы тұжырымын өз сөздеріңізбен баяндаңыздар. Сөйлемдерге морфологиялық, синтаксистік талдау жасаңыз.

Ақыл ісі — аңдау, яғни нәрселердің жайын ұғыну, тану, ақылға салып ойлау, қиял ісі — меңзеу, яғни ойдағы нәрселерді белгілі нәрселердің тұрпатына, бейнесіне ұқсату, бейнелеу, суреттеп ойлау; көңіл ісі — түю, талғау.

Тілдің міндеті — ақылдың аңдауын аңдағанынша, қиялдың меңзеуін меңзегенінше, көңілдің түюін түйгенінше айтуға жарау.


-өз сөзімен баяндайды;

-талдаулар жасайды;

Дескриптор:

- өз сөзімен баяндау 1;

сөйлем мүшелері 1;

сөз тіркестері 1;

Барлығы 3 ұпай.

Қосымша материалдар

Сабақтың соңы

Рефлексия. Сабақтың екі сәтті тұсын ата, бір ұсыныс айту.

Үйге тапсырма. 3-тапсырма. Ә.

«Сө өнері» туралы шығарма жазу.


Екі жұлдыз, бір тілек.



53- бет

 









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!