Сабақтың
ортасы
|
ІІ. Жаңа білімді игерту. А.
Оқылым алды тапсырма. 3 топ болып, Мағжан мен Жүсіпбекке сұхбаттасу
мүмкіндігін пайдаланып, сұрақ
қойыңыздар?
1-тапсырма. Мәтінмен танысыңыздар,
терминдер мен ұғымдарды, фразеологизмдерді
табыңыздар.
Терминдер: дыбыс, руханият,
толеранттылық, , тарих.
Ұғымдар: іші мәнерлі, сыртқы
түр, әлеуметтік маңыз.
Тілдік
оралымдар:
1. фразеологизмдер-сенімге дақ
түсіру, күн көру;
2. ауыспалы тіркестер-таудай
үміт, табанды қайрат, шамдай мұрат, жалынды жүрек, терең
білім.
|
- мамандандырылған тар аядағы
арнайы мәтіндердегі мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен
ұғымдарды, тілдік оралымдарды талдайды;
|
ҚБ.
Дұрыс!
Дескриптор:
-терминдер1;
-ұғымдар
1;
-тілдік оралымдар:
1;
барлыңы 3
ұпай;
|
Оқулық
«Мектеп»
51-бет.
|
|
Оқулық 52-бет. Есте сақта!
айдарын оқыңыз.
Ритм.
2-тапсырма. Өлеңдегі буын санын анықтап,
сөйлеу ритміне әсерін
түсіндіріңдер.
А/на/дан/ ал/ғаш
/ту/ға/ным/да, / 8-9 буын
Жыладым неге
дауыстап?
Ту –етістік. –ған –есімше
жұрн, -ым жіктік І, -да жатыс септ жалғ.
|
- сөйлеу ағымындағы
интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын,
кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолданады;
-буын санын анықтайды;
;
|
Дескриптор:
-буын саны
1;
-әнге салып айту
1;
өлеңдегі етістіктерді талдау
1;
барлығы 4
ұпай;
|
52-бет
https://youtu.be/E8sxT0htKJ8
|
|
3-тапсырма А. Байтұрсынұлының сөз өнері
туралы тұжырымын өз сөздеріңізбен баяндаңыздар. Сөйлемдерге
морфологиялық, синтаксистік талдау жасаңыз.
Ақыл ісі — аңдау, яғни
нәрселердің жайын ұғыну, тану, ақылға салып ойлау, қиял ісі —
меңзеу, яғни ойдағы нәрселерді белгілі нәрселердің тұрпатына,
бейнесіне ұқсату, бейнелеу, суреттеп ойлау; көңіл ісі — түю,
талғау.
Тілдің міндеті — ақылдың аңдауын аңдағанынша, қиялдың
меңзеуін меңзегенінше, көңілдің түюін түйгенінше айтуға
жарау.
|
-өз сөзімен
баяндайды;
-талдаулар
жасайды;
|
Дескриптор:
- өз сөзімен баяндау
1;
сөйлем мүшелері
1;
сөз тіркестері
1;
Барлығы 3
ұпай.
|
Қосымша
материалдар
|