Материалдар / Мағжан шығармаларындағы символизм

Мағжан шығармаларындағы символизм

Материал туралы қысқаша түсінік
бұл бәіздің жерлесіміз мағжан көкеміздің өміріндегі жазған шығармаларына бір үніліп талдау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2018
576
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пәні: қазақ тіліСыныбы: 7



Мектеп: СҚОШал ақын ауданы, Сергеевка қаласы«Е.А.Бөкетов атындағы мектем-гимназиясы»КММ-сіМұғалімнің аты-жөні: Карабекова З.С.Күні: 28.11.2018жыл
Бөлімі:Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы
Сабақтың тақырыбы: Қазақ музыка өнерінің арналары
Қатысқан оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаттары7.1.2.1 әлеуметтік-қоғамдық, оқу-еңбек тақырыптарына байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (ән, интервью) автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдау;7.4.4.1 етістіктің шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану
Сабақ мақсаты:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Етістіктің шақ түрлерін ажыратып, сөйлдем құрадыОқушылардың көбісі мынаны орындай алады: мәітнде көтерілген мәселені анықтайдыОқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады; Мәтінде көтерілген мәселе бойынша өз көз қарасын білдіре аладыы
Бағалау критерийі
  • мәтіндегі мен көтерілген мәселені анықтап, талдайды;
  • етістіктің шақ түрлерін тілдесім барысында қолданады
  • Ойлау дағдыларының деңгейіҚолдануЖоғары деңгей
    Тілдік құзіреттілікетістіктің шақ түрлері
    РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
    Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, кластер, қос жазба күнделігі, төрт сөйлем, ойын, бағдаршам, бір тілек, оқушы үні
    Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі, әдебиет, тарих
    Алдыңғы оқуМузыка және классикалық туындылар туралы түсінік
    Сабақтың жоспары
    Жоспарланған уақытСабақ барысы :Бағалау түрлері
    Басталуы5 минутҰйымдастыру кезеңі
  • Оқушылармен үш тілде амандасу
  • Ынтымақтастық атмосферасын орнату
  • «Өміршеңдік ережелерін айтайық»  1. Жігер деген-Мен 2. Күш деген-Мен 3. Махаббат деген-Мен 4. Кешірім деген-Мен 5. Құдірет деген-Мен7. Денсаулық деген-Мен 8. Адалдық деген-Мен 9. Жарқындылық деген-Мен 10. Бар ғажайып деген-Мен  Хормен: Бәрі маған байланысты, Бәрі менің қолымда.
  • Тақырыпты болжау
  • Қорқыттың «Әуіппай күйін тыңдау»Қорқыт қасиетті кілемін төсеп, су бетінде отырғанда Сырдарияның жағасына бала көтеріп бір ана келеді. Бала жылай береді. Қорқыт баласын «Әуіппай, әуіппай» деп жұбатып тұрған анаға арнап осы күйін шығарған.
  • Ой түрткі сұрақтар
  • Балалар, бүгінгі сабақта қандай тақырыпты өтеміз деп ойлайсыздар?
  • Музыка мен халық тарихының бір-бірімен байланысы бар ма?
  • Тақырып неліктен «Қазақ музыка арналары » деп аталады деп ойлайсыңдар?
  • Топтарға бөлу. (Қобыз түрлеріне байланнысты)


  • І топ: ДомбыраІІ топ: ҚобызІІІ топ: Сыбызғы






    Слайд























    Аудио жазба



























    Топқа бөлуге арналаған қағаздар
    Ортасы30 минутЖаңа білім2 минут





    7-минут















    5-минут



  • Жаңа сабақты түсіндіру «Қорқыт ата» туралы бейне жазба көрсету.


  • Мәтінмен жұмыс


  • 1-тапсырма. Мәтінді мұқият оқып, мәтінде көтерілген мәселені анықтаңыз.

    Дескриптор:
  • Мәтінді мұқият оқиды
  • Мәтіндегі көтерілген мәселені анықтайды
  • Қажетті стратегияны қолданып, көтерлген мәселені түсіндіре алады


  • «Домбыра» тобына «Кластер» әдісіҚазақ халқының атадан балаға тараған шежіресі бойынша музыка өнерінің тууы Қорқыт есімімен тығыз байланысты. Қорқыт қобызға алғаш тіл бітіріп, үнін күй етіп сөйлеткен өнер иесі, күй атасы. Ел аузындағы аңыздардың бірі Қорқыттың елден ерекше болып дүниеге келуі және оған Қорқыт есімінің берілуі. Қорқытты туарда анасы құланның жаясына жерік болыпты. Жыл сайын бір рет толғатып, баланы үш жыл тоғыз күн көтереді. Бір күні нәрестенің дүниеге келер сәті жетеді. Анасы, туарында тоғыз күн толғатыпты, сол сәтте жер дүниеге үш күн, үш түн қараңғылық түсіпті, қара жаңбыр, дауыл соғып, біреуді біреу көре алмай, қорқыныш басыпты.Шілдеханасына жиналғандар: «Бұл          ерекше қасиетті болып өмірге келуі арқылы біздің бәрімізді қорқытты ғой, сондықтан аты Қорқыт болсын», — деп нәрестенің атын Қорқыт қояды. «Қобыз» тобына «Хикая картасы» әдісі



    «Сыбызғы» тобына «Екі жақты» күнделік әдісі



    Қ/Б. «Бірін-бірі бағалау»

    2-тапсырма. Мәтін мазмұны бойынша өткен шақ, осы шақ, келер шақта 3 сөйлем құрыңызДескриптор:- мәтін мазмұнына байланысты өткен шақта сөйлем құрады-мәтін мазмұнына байланысты осы шақта сөйлем құрады- мәтін мазмұнына байланысты келер шақта сөйлем құрады

    Қ/Б: Тапсырманы орындау барысында қиындық болды ма?

    Бейне жазба





    Мәтіндер



















    Ватмен, маркер













    Сергіту сәті2 минутОйынАудио жазба


    10-минут























    3- тапсырма. Тыңдалым ақпаратын пайдаланып, төрт сөйлем » әдісі арқылы арқылы өз ойларыңызды дәлелдеп жазыңыз.1.«Менің ойымша...»2.«Себебі, мен оны былай түсінемін...»3.«Оны мына деректермен, мысалдармен дәлелдей аламын...»4. Осыған байланысты мынадай қорытынды шешімге келдім...

    Дескриптор:
  • тақырып бойынша өз ойын білдіреді
  • себебін түсіндіреді
  • мысалдар келтіріп дәлелді жауап береді
  • қорытынды тұжырым жасайды


  • Қ/Б «Бағдаршам» Маңызды сұрағым бар

    Сұрағым бар Бәрін түсіндім сұрағым жоқ




    Аяқталуы Сабақты бекіту5 минут







    Кері байланыс3 минут
    Рефлексия «Оқушы үні»
  • Бүгінгі сабақта мен үшін не қиын болды?
  • Сабақ несімен ұнады?
  • Сабаққа менің қандай ұсынысым бар?


  • Үйге тапсырма: 69-бет 5-тапсырмаҒаламтор немесе өзге басылымдардан мына тақырыптардың бірі туралы ақпарат жинап, кластер не сызба құрыңыз.
  • Ежелгі музыкалық мұралар
  • Қорқыт күйлерінің тарихы


  • Қорап, стикер
    Қосымша ақпарат

    СаралауСіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
  • РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?



    Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз.
    Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ