Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Мағжан шығармаларындағы символизм
Материал туралы қысқаша түсінік
бұл бәіздің жерлесіміз мағжан көкеміздің өміріндегі жазған шығармаларына бір үніліп талдау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
28 Қараша 2018
576
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пәні: қазақ тіліСыныбы: 7 | Мектеп: СҚОШал ақын ауданы, Сергеевка қаласы«Е.А.Бөкетов атындағы мектем-гимназиясы»КММ-сіМұғалімнің аты-жөні: Карабекова З.С.Күні: 28.11.2018жыл | |
Бөлімі: | Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы | |
Сабақтың тақырыбы: | Қазақ музыка өнерінің арналары | |
Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспаған оқушылар саны: | |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 7.1.2.1 әлеуметтік-қоғамдық, оқу-еңбек тақырыптарына байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (ән, интервью) автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдау;7.4.4.1 етістіктің шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану | |
Сабақ мақсаты: | Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Етістіктің шақ түрлерін ажыратып, сөйлдем құрадыОқушылардың көбісі мынаны орындай алады: мәітнде көтерілген мәселені анықтайдыОқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады; Мәтінде көтерілген мәселе бойынша өз көз қарасын білдіре аладыы | |
Бағалау критерийі | ||
Ойлау дағдыларының деңгейі | ҚолдануЖоғары деңгей | |
Тілдік құзіреттілік | етістіктің шақ түрлері | |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. | |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, кластер, қос жазба күнделігі, төрт сөйлем, ойын, бағдаршам, бір тілек, оқушы үні | |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі, әдебиет, тарих | |
Алдыңғы оқу | Музыка және классикалық туындылар туралы түсінік | |
Сабақтың жоспары | ||
Жоспарланған уақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Басталуы5 минут | Ұйымдастыру кезеңі І топ: ДомбыраІІ топ: ҚобызІІІ топ: Сыбызғы | Слайд Аудио жазба Топқа бөлуге арналаған қағаздар |
Ортасы30 минутЖаңа білім2 минут 7-минут 5-минут | 1-тапсырма. Мәтінді мұқият оқып, мәтінде көтерілген мәселені анықтаңыз. Дескриптор: «Домбыра» тобына «Кластер» әдісіҚазақ халқының атадан балаға тараған шежіресі бойынша музыка өнерінің тууы Қорқыт есімімен тығыз байланысты. Қорқыт қобызға алғаш тіл бітіріп, үнін күй етіп сөйлеткен өнер иесі, күй атасы. Ел аузындағы аңыздардың бірі Қорқыттың елден ерекше болып дүниеге келуі және оған Қорқыт есімінің берілуі. Қорқытты туарда анасы құланның жаясына жерік болыпты. Жыл сайын бір рет толғатып, баланы үш жыл тоғыз күн көтереді. Бір күні нәрестенің дүниеге келер сәті жетеді. Анасы, туарында тоғыз күн толғатыпты, сол сәтте жер дүниеге үш күн, үш түн қараңғылық түсіпті, қара жаңбыр, дауыл соғып, біреуді біреу көре алмай, қорқыныш басыпты.Шілдеханасына жиналғандар: «Бұл ерекше қасиетті болып өмірге келуі арқылы біздің бәрімізді қорқытты ғой, сондықтан аты Қорқыт болсын», — деп нәрестенің атын Қорқыт қояды. «Қобыз» тобына «Хикая картасы» әдісі «Сыбызғы» тобына «Екі жақты» күнделік әдісі Қ/Б. «Бірін-бірі бағалау» 2-тапсырма. Мәтін мазмұны бойынша өткен шақ, осы шақ, келер шақта 3 сөйлем құрыңызДескриптор:- мәтін мазмұнына байланысты өткен шақта сөйлем құрады-мәтін мазмұнына байланысты осы шақта сөйлем құрады- мәтін мазмұнына байланысты келер шақта сөйлем құрады Қ/Б: Тапсырманы орындау барысында қиындық болды ма? | Бейне жазба Мәтіндер Ватмен, маркер |
Сергіту сәті2 минут | Ойын | Аудио жазба |
10-минут | 3- тапсырма. Тыңдалым ақпаратын пайдаланып, төрт сөйлем » әдісі арқылы арқылы өз ойларыңызды дәлелдеп жазыңыз.1.«Менің ойымша...»2.«Себебі, мен оны былай түсінемін...»3.«Оны мына деректермен, мысалдармен дәлелдей аламын...»4. Осыған байланысты мынадай қорытынды шешімге келдім... Дескриптор: Қ/Б «Бағдаршам» Маңызды сұрағым бар Сұрағым бар Бәрін түсіндім сұрағым жоқ | |
Аяқталуы Сабақты бекіту5 минут Кері байланыс3 минут | Рефлексия «Оқушы үні» Үйге тапсырма: 69-бет 5-тапсырмаҒаламтор немесе өзге басылымдардан мына тақырыптардың бірі туралы ақпарат жинап, кластер не сызба құрыңыз. | Қорап, стикер |
Қосымша ақпарат | ||
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)