Материалдар / Макроэкономика туралы жалпы түсініктерді біледі. Негізгі макроэкономикалық көрсеткіштерді және оларды есептеу әдістері. Экономикалық циклді анықтайды.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Макроэкономика туралы жалпы түсініктерді біледі. Негізгі макроэкономикалық көрсеткіштерді және оларды есептеу әдістері. Экономикалық циклді анықтайды.

Материал туралы қысқаша түсінік
Облыстық ашық оқу сабағының жоспары Тақырыбы: Макроэкономика туралы жалпы түсініктерді біледі. Негізгі макроэкономикалық көрсеткіштерді және оларды есептеу әдістері.Экономикалық циклді анықтайды. Модуль/пән атауы: КМ 01 ОН 7. Нарықтық экономиканың түрлері мен типтерін, негізгі экономикалық заңдылықтарын бағдарлау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Сәуір 2024
34
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

КЕЛІСІЛДІ


«Облыстық инновациялық-әдістемелік

орталығы» КММ «Білім беру процесін

әдістемелік сүйемелдеу» бөлімінің

басшысы __________ С.К. Бласбаев

«___»_____________2024ж.


Б БЕКІТЕМІН


Директордың оқу жұмысы жөніндегі орынбасары

_ _________Е.А.Вощакина

«___» ___________2024 ж.











«Рымбек Байсейітов атындағы Семей қаржы-экономикалық колледжі»КМҚК

(білім беру ұйымының атауы)



Облыстық ашық оқу сабағының

жоспары



Тақырыбы: Макроэкономика  туралы  жалпы түсініктерді біледі. Негізгі макроэкономикалық көрсеткіштерді және оларды есептеу әдістері.Экономикалық циклді анықтайды.


Модуль/пән атауы: КМ 01 ОН 7. Нарықтық экономиканың түрлері мен типтерін, негізгі экономикалық заңдылықтарын бағдарлау

Курс 2, топ 22 MS-1

Дайындаған педагог: Мухтарова Меруерт Назарбековна

Күні: «___»_____________2024ж.













КЕЛІСІЛДІ

Есеп-экономикалық пәндердің

оқу-әдістемелік комиссияның

отырысында қаралды және мақұлданды.

2024ж. «___»___________ №__ хаттама

Төрайымы_________М.Г.Алимгожина


КЕЛІСІЛДІ

Экономикалық пәндер бойынша облыстық оқу-әдістемелік бірлестігінің төрайымы_________ М.Г.Алимгожина

«___» ___________2024 ж.



Абай облысыныңғ білім басқармасының

«Рымбек Байсейітов атындағы Семей қаржы-экономикалық колледжі» КМҚК

Колледж миссиясы:

Терең білімді,кәсіпқой,әлемнің тұрақты экономикалық дамуына ықпал ететін жаһандық экономиканың кәсіби көшбасшыларын қалыптастыратын сапалы білім

Колледждің пайымдауы:

Әлемдік білім беру аренасында танылуға, бәсекеге қабілетті мамандарды кәсіби даярлауда сапалы білім беруді қамтамасыз ету

Құндылықтар

Аналитикалық ойлау, жауапкершілік, тәртіп, топпен жұмыс істей білу


Оқу сабағының жоспары

Сабақ тақырыбы:

Макроэкономика  туралы  жалпы түсініктерді біледі. Негізгі макроэкономикалық көрсеткіштерді және оларды есептеу әдістері.Экономикалық циклді анықтайды.

Модуль /пән атауы

КМ 01 ОН 7. Нарықтық экономиканың түрлері мен түрлерін, негізгі экономикалық заңдылықтарын бағдарлау

Дайындаған педагог

Мухтарова Меруерт Назарбековна

1. Жалпы мәліметтер:


Сабақтың өтетін күні:

Курс, топ

26.02.2024

II- курс, 22 MS-1

Сабақтың түрі


Аралас

2. Сабақтың мақсаты:































Сабақтың міндеті:

Макроэкономика негіздерін түсіну: сабақтың мақсаты студенттерге ЖІӨ, инфляция, жұмыссыздық, ұлттық табыс және т. б. сияқты макроэкономиканың негізгі тұжырымдамаларын түсінуді қамтамасыз ету болып табылады.

Негізгі макроэкономикалық көрсеткіштермен танысу: сабақ студенттерге ЖІӨ, тұтыну тауарлары бағасының индексі, жұмыссыздық деңгейі және т.б. сияқты негізгі макроэкономикалық көрсеткіштерге шолу жасауы керек.

Макроэкономикалық көрсеткіштерді есептеу әдістерін зерттеу: оқушылар макроэкономикалық көрсеткіштерді есептеудің негізгі әдістерін меңгеруі керек, мысалы, ЖІӨ қалай есептеледі, инфляция мен жұмыссыздық деңгейі қалай анықталады.

Экономикалық цикл ұғымымен, оның кезеңдерімен (бум, құлдырау, рецессия, қалпына келтіру) және пайда болу себептерімен таныстыру. Оқушылар экономикалық циклдің макроэкономикалық көрсеткіштерге әсерін де түсінуі керек.


Аналитикалық дағдыларды дамыту: сабақ студенттерде экономиканың жай-күйі туралы деректерді талдау, макроэкономикалық көрсеткіштерді түсіндіру және экономикадағы ағымдағы жағдайды бағалау үшін қажетті аналитикалық дағдыларды дамытуға бағытталған.



Сабақтағы негізгі міндеті оқушылардың макроэкономиканың негізгі ұғымдарын меңгеруін, оларды есептеу әдістерін меңгеруін, сондай-ақ экономикалық циклды және оның экономикалық көрсеткіштерге әсерін анықтау және талдау қабілетін қамтамасыз ету болады. Бұған оқушылардың қажеттіліктері мен мүмкіндіктеріне байланысты дәріс, пікірталастар, топтық тапсырма, кейс-стади және т.б. сияқты әртүрлі оқыту әдістерін қолдану арқылы қол жеткізуге болады.

3. Күтілетін нәтижелер:

Макроэкономиканың негізгі ұғымдарын түсіну: оқушылар Макроэкономиканың ЖІӨ, инфляция, жұмыссыздық, ұлттық табыс және т.б. сияқты негізгі ұғымдарын түсіндіре алады және олардың жалпы ел экономикасын зерттеудегі маңыздылығын түсіне алады.

Экономикалық циклды және оның фазаларын анықтау қабілеті: студенттер экономикалық циклды анықтай алады және оның фазаларын ажырата алады: бум, құлдырау, рецессия және қалпына келтіру. Олар сондай-ақ осы фазалардың әрқайсысының экономикаға себептері мен әсерін түсіндіре алады.

Макроэкономикалық деректерді талдай білу: студенттер экономиканың жай-күйі туралы берілген деректерді талдай алады, макроэкономикалық көрсеткіштерді түсіндіре алады және ағымдағы экономикалық жағдай туралы қорытынды жасай алады.

4. Қажетті ресурстар:

Интерактивті тақта, презентация PowerPoint бағдарламасы, тапсырмалар,оқу-әдістемелік құрал-жабдықтар

5. Сабақ барысы:

Сабақтың кезеңі:

Сабақтың мазмұны

Ресурстар

1.Ұйымдастыру сәті


- сәлемдесу

-студенттердің сыртқы келбетін тексеру, жоқ студенттерді тексеру; журналды толтыру.

- білім алушылардың дайындығын тексеру(топқа бөлу)

- Энергизатор




2 мин






2 мин

(студенттер арасында жағымды эмоционалды көңіл-күй қалыптастыру, сабаққа ынтасын арттыру)


2. Үй тапсырмасын сұрау:


Өткен тақырып бойынша білімін тексеру



17 минут

https://learningapps.org/

3. Сабақтың мақсаттары мен міндеттерін қою




  1. Мотивациялық кезең

Афоризм:

2. "Жақсы басқарылатын елде кедейлік ұят. Нашар басқарылатын елде-байлық ұятқа қалдырады" Конфуций.

-Менің студенттерім қазір нені біледі?

-Қазір студенттерге нені білу маңыздырақ болып отыр? Ол үшін

білім алушылардың қызығушылықты ояту алдағы жұмысқа деген назарын аудару мақсатында іскер ойын "Аралас аукцион" іскер ойыны ойнатылады.

Сабақта не туралы сөйлесетінін түсінуге әкеледі.

Аукционда ұсынылатын индикаторлар тізімі:

1.Жалпы ішкі өнім(ЖІӨ)

2. Тұтыну бағаларының индексі

3. Жұмыссыздық деңгейі

4.Инфляция

5.Бум

6.Дағдарыс

7.Экономикалық цикл фазалары

8.Ақша сұранысы

9.Жалпы ұлттық өнім(ЖҰӨ)

10.Жандану

Білім алушылармен бірлесіп оқу сабағының мақсатын айқындайды.

2.Сабақтың мақсаты мен міндеттерін қалыптастыру.

ЖІӨ, инфляция, жұмыссыздық, ұлттық табыс және т.б. сияқты макроэкономиканың негізгі ұғымдарын түсіну.Негізгі макроэкономикалық көрсеткіштерді білу және оларды есептеу әдістерін түсіну.Экономикалық циклды анықтау және оның фазаларын ажырата білу.

Сабақтың міндеттері:

Мысалдар мен көрнекі материалдарды қолдана отырып, макроэкономиканың негізгі ұғымдарын түсіндіру, жаттығулар немесе мысалдар арқылы негізгі макроэкономикалық көрсеткіштерді есептеу әдістерін көрсету.

Оқушыларға нақты экономикалық деректерді немесе мысалдарды қолдана отырып, экономикалық циклды анықтауға және оның фазаларын талдауға үйрету.

1 мин

Презентация

(Қосымша 1)

Қанатты сөз талқылау,оқытушы сөзі









8 мин

(Оқытушы сабақ тақырыбын атайды және студенттерге мақсатты етістіктер арқылы тұжырымдауды ұсынады. (зерттеу, білу, анықтау, жалпылау, бекіту, дәлелдеу, салыстыру, талдау, қорытынды жасау, түсіну, жүйелеу және "Аралас аукцион" іскер ойыны арқылы бірлесіп оқу сабағының мақсатын айқындайды).

Презентация

(Қосымша 2)

3.Жаңа материалды түсіндіру.

Оқу сабағының жоспарымен таныстырады:

Жоспар:

1. Макроэкономика  туралы  жалпы

түсініктерді білед

2. Макроэкономи

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!