|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: IV-тарау |
Мектеп: Х. А. Яссауи атындағы жалпы орта мектебі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 9.02.2018 жыл |
Мұғалімнің аты-жөні: Гулмира Абутаирова |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 7а,б,в,г |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Мәліметтер типтері. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
7.3.3.1 деректердің типін жіктеу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Деректер типінтерімен танысу Оқушылардың басым бөлігі: Практика жүзінде теориялық білімдерін қолдану. Кейбір оқушылар: Сұрақтарға жауап беріп, талдау жасау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдылары |
Білу, түсіну, қолдану, талдау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Деректер типін пайдалана отырып, программа құру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Лексика және терминология: Тип, Паскаль, Лексема, Тұрақтылар (константалар). - Идентификаторлар (айнымалылар аты). - Амалдардың белгілері; - Қызметші сөздер. іnteger, strіng, real, Var, іnteger, longіnt, byte, shortіnt, word
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу
|
Жан-жақты болуға, оқушылардың ақпараттық – технологиялық ойлау қабілеттерін дамыту. Өз бетімен жұмыс істеуге тәрбиелеу. Бәсекелестікке дағдыландыру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Математика, ағылшын тілі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Бөлімше алдыңғы тақырыптарда қамтылған дағдыларға сүйенеді. Оқушылар Lazarus бағдарламасының интерфесімен таныс. Бағдарламада жобаларды құра алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі Топқа бөлу 3 мин Үй жұмысын тексеру 4 мин «Сұрақтары бар қорап» әдісі
|
Оқушылардың назарын сабаққа аудару, сабаққа психологиялық ахуал орнату, оқушыларға сергіту сәтін ұйымдастыру кезеңі. Айдаһар, батыр және қыз ойыны. Оқушылар үш бұрыш және төртбұрыш геометриялық фигуралар таңдау арқылы 2 топқа бөлінеді. Топ атаулары үш бұрыш таңдағандар Pascal ал төртбұрыш таңдағандар Lazarus деп аталып әр қайсысы өз тобына отырады. Топ басшылары сайланады. Үй жұмысы: Кабинетте қорап қойылып, оған оқушылар сабақтың соңында өз сұрақтарын қалдыра алады. Бұл сұрақтар келесі сабақтың басында талқыланады. |
Үш бұрыш және төртбұрыш қиылған қағаздар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Оқулықпен жұмыс Оқылым,білу, түсіну. 8 мин «Постер қорғау» әдісі 6 мин
Қолдану . «Бәйге» әдісі Оқушылар тапсырманы берілген уақытта орындап келесі тапсырмаға көшеді
Практикалық жұмыс 14 мин |
Бүгінгі ссабақтың тақырыбы: Мәліметтер типтері. Әр оқушы өзіне құмыра суретін салады және сабақ барысында смайлик арқылы бағаланады. 1-тапсырма. Т.Ж Кітаптан 2 топқа бір тақырыпты бөліп беріледі. Мәліметтер типі тақырыбын оқу арқылы білімін бекітеді. Алған білімдерін постер арқылы қорғайды.
2-тапсырма. Ж.Ж
(93-сурет) (94-сурет)
(95-сурет)
15-кесте. Жобада қолданылған компоненттердің қасиеттері. Procedure T Form. Button 1Click (Sender: T Object); var num1, num2, result: integer; begin num1: = Str ToInt (edit1.text);
result: = num1+num2; edit 3.text: = Int To Str (result); 96-сурет (бағдарлама коды)
3-тапсырма. «Калькулятор» жобасына тағы да 3 амалды қосып 97-суреттегідей «Калкулятор -2» жобасын жасаңдар. Жобаны орындау барысында қолданылатын сандар өте үлкен сандар болсын (млрд -109 )
|
Плакат, маркерлер.
Компьютерлер, Lazarus бағдарламасы. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Сергіту сәті Көз жаттығулары. 1 мин Қорытынды Талдау «Серпілген сауал» әдісі Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында сұрақтарды лақтыру арқылы жүзеге асады. 7 мин
Кері байланыс. «БББ» әдісі 2 мин
Үй жұмысын беру. |
Кабинетте қорап қойылып, оған оқушылар сабақтың соңында өз сұрақтарын қалдыра алады. Бұл сұрақтар келесі сабақтың басында талқыланады.
Мәліметтер типтері тақырыбын оқып келу.
|
Интербелсенді тақта.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау |
Бағалау |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Постер қорғауда, оқушыларға ой тастау арқылы қолдау көрсету. Практикалық жұмыста, оқушыларға жобаны орындау кезеңдерін беру арқылы қолдау . Шығармашыл, қабілетті оқушыларға сабақ барысында күрделі тапсырма беріледі. 2-тапсырмадағы «Калькулятор» жобасына тағы да 3 амалды қосып 97-суреттегідей «Калкулятор -2» жобасын жасайды. Жобаны орындау барысында қолданылатын сандар өте үлкен сандар болсын (млрд -109 )
97-сурет
|
Бағалау критерийлері мен дескрипторларға сүйене отырып қалыптастырушы бағалау.
«
|
Көзге арналған
жаттығулар: Техника қауіпсіздік ережесін еске түсіру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақмақсаттарынемесеоқумақсаттарышынайы, қолжетімдіболдыма? Барлықоқушылароқумақсатынақолжеткіздіме?Егероқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мәлімет типтері 7-сынып ҚМЖ
Мәлімет типтері 7-сынып ҚМЖ
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: IV-тарау |
Мектеп: Х. А. Яссауи атындағы жалпы орта мектебі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 9.02.2018 жыл |
Мұғалімнің аты-жөні: Гулмира Абутаирова |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 7а,б,в,г |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Мәліметтер типтері. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
7.3.3.1 деректердің типін жіктеу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Деректер типінтерімен танысу Оқушылардың басым бөлігі: Практика жүзінде теориялық білімдерін қолдану. Кейбір оқушылар: Сұрақтарға жауап беріп, талдау жасау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдылары |
Білу, түсіну, қолдану, талдау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Деректер типін пайдалана отырып, программа құру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Лексика және терминология: Тип, Паскаль, Лексема, Тұрақтылар (константалар). - Идентификаторлар (айнымалылар аты). - Амалдардың белгілері; - Қызметші сөздер. іnteger, strіng, real, Var, іnteger, longіnt, byte, shortіnt, word
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу
|
Жан-жақты болуға, оқушылардың ақпараттық – технологиялық ойлау қабілеттерін дамыту. Өз бетімен жұмыс істеуге тәрбиелеу. Бәсекелестікке дағдыландыру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Математика, ағылшын тілі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Бөлімше алдыңғы тақырыптарда қамтылған дағдыларға сүйенеді. Оқушылар Lazarus бағдарламасының интерфесімен таныс. Бағдарламада жобаларды құра алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі Топқа бөлу 3 мин Үй жұмысын тексеру 4 мин «Сұрақтары бар қорап» әдісі
|
Оқушылардың назарын сабаққа аудару, сабаққа психологиялық ахуал орнату, оқушыларға сергіту сәтін ұйымдастыру кезеңі. Айдаһар, батыр және қыз ойыны. Оқушылар үш бұрыш және төртбұрыш геометриялық фигуралар таңдау арқылы 2 топқа бөлінеді. Топ атаулары үш бұрыш таңдағандар Pascal ал төртбұрыш таңдағандар Lazarus деп аталып әр қайсысы өз тобына отырады. Топ басшылары сайланады. Үй жұмысы: Кабинетте қорап қойылып, оған оқушылар сабақтың соңында өз сұрақтарын қалдыра алады. Бұл сұрақтар келесі сабақтың басында талқыланады. |
Үш бұрыш және төртбұрыш қиылған қағаздар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Оқулықпен жұмыс Оқылым,білу, түсіну. 8 мин «Постер қорғау» әдісі 6 мин
Қолдану . «Бәйге» әдісі Оқушылар тапсырманы берілген уақытта орындап келесі тапсырмаға көшеді
Практикалық жұмыс 14 мин |
Бүгінгі ссабақтың тақырыбы: Мәліметтер типтері. Әр оқушы өзіне құмыра суретін салады және сабақ барысында смайлик арқылы бағаланады. 1-тапсырма. Т.Ж Кітаптан 2 топқа бір тақырыпты бөліп беріледі. Мәліметтер типі тақырыбын оқу арқылы білімін бекітеді. Алған білімдерін постер арқылы қорғайды.
2-тапсырма. Ж.Ж
(93-сурет) (94-сурет)
(95-сурет)
15-кесте. Жобада қолданылған компоненттердің қасиеттері. Procedure T Form. Button 1Click (Sender: T Object); var num1, num2, result: integer; begin num1: = Str ToInt (edit1.text);
result: = num1+num2; edit 3.text: = Int To Str (result); 96-сурет (бағдарлама коды)
3-тапсырма. «Калькулятор» жобасына тағы да 3 амалды қосып 97-суреттегідей «Калкулятор -2» жобасын жасаңдар. Жобаны орындау барысында қолданылатын сандар өте үлкен сандар болсын (млрд -109 )
|
Плакат, маркерлер.
Компьютерлер, Lazarus бағдарламасы. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Сергіту сәті Көз жаттығулары. 1 мин Қорытынды Талдау «Серпілген сауал» әдісі Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында сұрақтарды лақтыру арқылы жүзеге асады. 7 мин
Кері байланыс. «БББ» әдісі 2 мин
Үй жұмысын беру. |
Кабинетте қорап қойылып, оған оқушылар сабақтың соңында өз сұрақтарын қалдыра алады. Бұл сұрақтар келесі сабақтың басында талқыланады.
Мәліметтер типтері тақырыбын оқып келу.
|
Интербелсенді тақта.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау |
Бағалау |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Постер қорғауда, оқушыларға ой тастау арқылы қолдау көрсету. Практикалық жұмыста, оқушыларға жобаны орындау кезеңдерін беру арқылы қолдау . Шығармашыл, қабілетті оқушыларға сабақ барысында күрделі тапсырма беріледі. 2-тапсырмадағы «Калькулятор» жобасына тағы да 3 амалды қосып 97-суреттегідей «Калкулятор -2» жобасын жасайды. Жобаны орындау барысында қолданылатын сандар өте үлкен сандар болсын (млрд -109 )
97-сурет
|
Бағалау критерийлері мен дескрипторларға сүйене отырып қалыптастырушы бағалау.
«
|
Көзге арналған
жаттығулар: Техника қауіпсіздік ережесін еске түсіру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақмақсаттарынемесеоқумақсаттарышынайы, қолжетімдіболдыма? Барлықоқушылароқумақсатынақолжеткіздіме?Егероқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз








Сиқырлы сусын» әдісі
арқылы бағалау. Әр оқушы құмыра суретін салады және сабақ барысында
берген жауаптарына немесе істеген тапсырмаларына стикер беру арқылы
бағаланады. Сабақтың соңында жиналған стикерлер ол - сиқырлы сусын,
яғни оқушының алған білімі.












