Материалдар / Мамандық әлемін ашамыз
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мамандық әлемін ашамыз

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сынып оқушыларына арналаған мамандық туралы тәрбие сағаты
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Мамыр 2021
940
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Shape4

Shape5

4.02.21 ж

МАМАНДЫҚ ӘЛЕМІН АШАМЫЗ

Shape1 «МАМАНДЫҚ ӘЛЕМІН АШАМЫЗ» ТАҚЫРЫБЫНДАҒЫ

ТАНЫМДЫҚ САБАҚ

Shape2

Мақсаты:Оқушылардың болашақ мамандығын айқын да сенімді таңдауға бағыт беру; Мамандыққа байланысты термин сөздердің жалпы мағнасын аша білу; Қоғамға бір пайдасы тиетін мамандық иесі болуға тәрбиелеу.

Көрнекілігі: слайд, «Ми шабуылы», психологиялық тест,  дидактикалық ойындар, тренингтер.

Барысы:

І.Ұйымдастыру кезеңі

- оқушылармен амандасу;

- оқушылардың сабаққа назарын аудару.

 ІІ. Негізгі бөлім: 

Тәрбиеші: Бүгін біз «Мамандық әлемін ашамыз» деген тақырыпта тәрбие сағатын өткізгелі отырмыз. Тұңғыш Елбасымыз Нұрсұлтан Назарбаев айтқандай “Отанның болашағы, мемлекеттің келешегі жастардың қолында,олардың өрісті ойы, өркенді ісі, табанды тіршілігі тек біліммен ұштасқан біліктің арқасында биік белестерге жетеді”. Ақыл жастан , асыл тастан деген сөзді айтқанда халқымыз жас толқынның болашағынан үміт күткен болар. Содан бері неше ұрпақ ауысса да халықтың жастарға деген сенімі өзгерген жоқ.

СЕРГІТУ СӘТІ

Ойын: Жүргізуші топтарға бір әріп жазылған қағаздарды үлестіреді, оқушылар аталған әріпке мамандықтарды жазады, бірақ келесі топқа ыммен түсіндіреді . Ең көп және көп кездеспейтін мамандық атауларын атаған және дұрыс түсіндіре білген топ жеңіске жетеді.

Мен мамандық әлемінде

  • Бұл бөлімде қазіргі заманның табысты және ауыл балалары таңдай бермейтін мамандарды атап өтейік.

Web-программист, web-дизайнер – ғаламтор желісінде сайттар құру мамандары.

Аудитор - әртүрлі компаниялар жұмысында қаржы ісін тексеруші және олардың қызметінің тиімділігін, табыстылығын анықтаушы маман.

Бренд-менеджер – бренд ойлап табушы және оны нарықта ұсыну жолдарын ойластырушы маман.

Логистик – қойма, көлік, өндіріс жұмысын реттеуші маман. Көлік логистик маманы компанияның көліктерінің жүк тасымалдау схемасы ойластырады, ал қойма логистик маманы- қоймадағы заттардың, тағамдардың сақталуын ұйымдастырады.

Маркетолог - латын тілінен аударғанда «нарықты білетін» дегенді білдіреді. Нарық сұранысын, тұтынушылар талғамын зерттеуші маман.

Мерчендайзер -Үлкен дүкендерде өз фирмасының тауарларының тұтынушыға қалай ұсынылғанын, қалай жарнамаланғанын қадағалайтын маман. Ол дүкендерді аралап, тауарларды тұтынушыға қалай ұсыну керек, дүкен сөрелеріне қалай орналастыру керектігі жөнінде кеңес береді. Бірақ бұл мамандыққа әзірге ешбір оқу орнында оқытпайды.

Аниматор - суретке жан бітіруші.

Мультипликатор - мультифильмдерді және арнайы телевидениеге арналған заставкаларды жасайды.

Декоратор - түрлі мекемелерді, ғимараттарды арнайы әсемдеуші.

Интерьер дизайнер - кеңседегі жиаздарды талғаммен орналастыра білетін маман.


Кеңестер:

  • Ең бірінші оқушы өзіне деген сенімін және өзін -өзі құрметтей білуі керек.

  • Өзіңіздің шын тілегіңізді аша біліңіз. Өзіңізге сұрақ қойыңыз: «Шынымен маған не қажет?» «Қайда жұмыс жасағым келеді?»

  • Мамандық алу және маман болу үшін көп нәрсені үйренуің керек. Мамандықтардың талаптары туралы білуге, содан кейін жеке қасиеттеріңмен сәйкестендіру, яғни кәсіби жоспар жасау. (Сіз кіммен араласасыз? Соның бәріне мынандай сұрақ қойыңыз: Ол қайда оқыды? Неге бұл мамандықты таңдады? Ол мамандық ұнай ма? Ұнаса, неге ұнайды?)

  • Өзіңнің мамандануыңдағы ең басты да түпкі жетістігіңді анықта. (Қазіргі замандағы мамандықтардың маңызы не? Кез келген жағдайда мамандық әлемінде қажетті болу және өмір сүруге не керек?)

  • Кез келген арманды іске асыра біл.

  • Сізге, мемлекет үшін де, қоғам үшін де- компьютерлік сауаттылық, тілдер білу және адамдармен тіл табысып, оған қоса өзіңді жақсы білуің керек.


Қорытынды:

Ж. Аймауытов айтқандай «Мамандықтың жаманы жоқ, бірақ, мұның кез келгеніне икемділік қажет, бұл жай күнелту, тамақ асыраудың ғана жолы емес, үлкен өнерді, зор шеберлікті қажет ететін нәрсе» егеменді еліміздің ертеңі — маман  иелері болуларыңызға тілектестігімді білдіремін




















Е.Әуелбеков атындағы дарынды балаларға арналған №4 облыстық мектеп – интернатында 2021 жылдың 4 ақпан күні 8 «а» - сыныбында «Мамандық әлемін ашамыз» тақырыбындағы тәрбие сағатының

ХАТТАМАСЫ



Қатысуға тиісті:23

Қатысқаны:23


Күн тәртібінде


«Мамандық әлемін ашамыз» атты тәрбие сағатының жоспары, мақсат – міндеттерімен таныстыру.


Тыңдалды:

Күн тәртібінде бірінші мәселе бойынша сынып тәрбиешісі А.Жиенбаева сөз алып, оқушыларға тәрбие сағатының тақырыбы, жоспары бойынша таныстырып өтті. Сабақтың мақсаты - оқушылардың болашақ мамандығын айқын да сенімді таңдауға бағыт беру. Мамандыққа байланысты термин сөздердің жалпы мағнасын аша білу. Қоғамға бір пайдасы тиетін мамандық иесі болуға тәрбиелеу.

Мен мамандық әлемінде кезеңі бойынша қазіргі заманның табысты және ауыл балалары таңдай бермейтін мамандар туралы ақпарат беріп өтті. Олар: Web-программист, web-дизайнер – ғаламтор желісінде сайттар құру мамандары. Аудитор - әртүрлі компаниялар жұмысында қаржы ісін тексеруші және олардың қызметінің тиімділігін, табыстылығын анықтаушы маман. Бренд-менеджер – бренд ойлап табушы және оны нарықта ұсыну жолдарын ойластырушы маман. Логистик – қойма, көлік, өндіріс жұмысын реттеуші маман. Көлік логистик маманы компанияның көліктерінің жүк тасымалдау схемасы ойластырады, ал қойма логистик маманы- қоймадағы заттардың, тағамдардың сақталуын ұйымдастырады. Маркетолог - латын тілінен аударғанда «нарықты білетін» дегенді білдіреді. Нарық сұранысын, тұтынушылар талғамын зерттеуші маман. Мерчендайзер - үлкен дүкендерде өз фирмасының тауарларының тұтынушыға қалай ұсынылғанын, қалай жарнамаланғанын қадағалайтын маман. Ол дүкендерді аралап, тауарларды тұтынушыға қалай ұсыну керек, дүкен сөрелеріне қалай орналастыру керектігі жөнінде кеңес береді. Бірақ бұл мамандыққа әзірге ешбір оқу орнында оқытпайды. Аниматор - суретке жан бітіруші. Мультипликатор - мультифильмдерді және арнайы телевидениеге арналған заставкаларды жасайды. Декоратор - түрлі мекемелерді, ғимараттарды арнайы әсемдеуші. Интерьер дизайнер - кеңседегі жиаздарды талғаммен орналастыра білетін маман. Оқушыларға осы мамандық туралы ақыл – кеңестер беріліп, оқушылармен ой бөлісті.



ХАТШЫ: А. ЖИЕНБАЕВА



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!